Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Haziran 2012, 10:00
#6721
2011 600F =75KW/12,000(102 PS)
2006 600F =81KW/12,500(109 PS)
Şimdi anladığım kadarıyla aradaki bu 7beygir fark yeni kasa 600F in max 250km eskisininde 270km hıza çıkabildiğini gösteriyor.Yeni kasadaki beygir kısıtlaması büyük ihtimalle RR la aralarındaki farkı açmak için yapıldı ve tahminimce bu kısıtlama sadece beyin üzerinden.Honda işi biliyor uygun fiyata fazla güç satmıyor satarsada kısıtlayıp veriyor Arkadaşın bir bayiden aldığı fiyat 2012 Kırmızı beyaz 600f için 23.650TL anahtar teslim fiyatı.Emsallerine bakınca çok iyi ama eski kasadan gücünün düşük oluşu düşündürüyor
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
-
20 Haziran 2012, 11:10
#6722
arkadaşlar bujileri ebay den alabilirsiniz, ben geçen sene 9a9h iridyum bujileri kargo dahil 56 $ a aldım 2 haftada geldi Amerika'dan. Türkiye'de çok pahalı maalesef...
-
20 Haziran 2012, 11:27
#6723
gursus adlı üyeden alıntı
yok hayır serviste taktırdım herhangi bir ayar olmadı sadece değişim yapıldı bmc hava filtreside şu kutu içi olanından, orjinal alıcaktım bu temizlenebiliyormuş birde sesi hafif toklaştırdı
çok keyifli oldu motorum egzantirik işini hallettiğimde ömürlük olcak
yok egzantirik işini n kadar halledersen hallet o gene 5 - 8 bın kmden sonra ötmeye baslaycaktır
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
20 Haziran 2012, 11:35
#6724
onur_600f adlı üyeden alıntı
vokan kardesım 4-5 bın km o bujıle daha çok kullanılır bı yarıscı arkadas bujının omru 25000 km demıstı kı bu lazer ırıdyum daha uzun olabılır kalsın bırıne verırsın
ilk 10 bin km sonrasında 5 binde 1 kontrol gibi bir şey veriyordu veya ilk 15bin km sonrasında 20 25 binde tekrar kontrol veriyordu yanlış hatırlamıyorsam
iridyum bujiler bu kadar gidebiliyor ımr9c-9h ama cr9eh-9 gibi düzbir buji 10 binden sonra kontrol isteyebilir muhtemelen
gursus adlı üyeden alıntı
ilkay peki bu komple değişim için motor iniyormu yoksa sadece üst kapağın açılması yeterlimi,
volkan nekadara aldın 9c 9h ları ben geçen ay BMC hava filtresi ve buji aldım 9c9h ,160 tl buji 160 de h.filtresine verdim.
benzin deposunu kaldırman veya sökmen gerek sonrasında hava filtresi kutusunu sökeceksin buji girişlerini göreceksin sonra üst kapak üzerinde
ama şasede bi köprü var sağ sol şase borusu arasında bujilerin üstüne geliyo kırma kollu lokma takımı gerekecektir o yüzden.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
21 Haziran 2012, 00:01
#6725
-
22 Haziran 2012, 02:10
#6726
eksantrik zinciri arayışındayım şu sıralar,
D,I,D 120 tl,
YBN 45 tl,
Honda orjınali (aslen d.ı.d buda) 215 tl,
zinciri alır almaz değişime başlayacağım,
bu esnada bol bol resimleyeceğim internet üzerinden araştırdım hiç bir yerde resım ayrıntı anlatım bişiy yok,
Sanırım pek çok kişinin işine yarayacaktır...
-
22 Haziran 2012, 02:47
#6727
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
eksantrik zinciri arayışındayım şu sıralar,
D,I,D 120 tl,
YBN 45 tl,
Honda orjınali (aslen d.ı.d buda) 215 tl,
zinciri alır almaz değişime başlayacağım,
bu esnada bol bol resimleyeceğim internet üzerinden araştırdım hiç bir yerde resım ayrıntı anlatım bişiy yok,
Sanırım pek çok kişinin işine yarayacaktır...
yanlız zincir cözum değil..bunu iyi bi bak zincirdemi gergide mi ona göre adım at derim arkdsım..bizim bu hayvanların rahatsızlıgı genelde gergii..bu f lerin gergilerini cok hassas yapmış honda daki japon abıler sert kullanımda daha kısa surede, sakın kullanımda daha uzun surede gergi bozuldugundan egzantrik zincirimizde 4.500 - 6.500 devir arasında otmektedir..bu gergimizin iç yapısı hani plastik cırt olurya takınca geri gitmez hep ileri gergimizde o mantık var ama zamanla bozuldugundan geri salma yapıyor.yapmaması lazım :@ duydugum bildigim vede gördugum uzere benım ustam t.dağ nuray usta suzuki gsxr-1000 gergisiyle honda f lerin gergi yapılarının aynı fakat iç yapıları farklı dişli yapı oldugundanhondanın orjinal gergisine göre cok dayanıklı ve hatta ömurluk oldugunu belirtti..onun uzerine haftaya ben ve emrah (extrema) bu değişikliğe gidicez...
bu değişikli yapan f cilerlede görustum cok memnun kaldıklarını belirtiler ne ses ne hısırtı ne bişey hiiç bişi kalmamıs...
gergi değişikliginden sonraki asamayı burda tekrardan bilgilendiririm..
saygılar
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
22 Haziran 2012, 13:40
#6728
ben gergıyı kontrol ettim,
sorun gergıde degıl,
ve ses 2.500 devırlerdede gelmeye baslıyor 5,,,10 km gezdıkten sonra,
motorumun km'sı 35 bınlerde,
o sebepten kesın zincirdir,
D.I.D zincir alıcam karar verdım,
en kısa zamandada işlemi resimlendiririm...
-
22 Haziran 2012, 17:41
#6729
-
24 Haziran 2012, 03:10
#6730
vlknsyrn adlı üyeden alıntı
yanlız zincir cözum değil..bunu iyi bi bak zincirdemi gergide mi ona göre adım at derim arkdsım..bizim bu hayvanların rahatsızlıgı genelde gergii..bu f lerin gergilerini cok hassas yapmış honda daki japon abıler sert kullanımda daha kısa surede, sakın kullanımda daha uzun surede gergi bozuldugundan egzantrik zincirimizde 4.500 - 6.500 devir arasında otmektedir..bu gergimizin iç yapısı hani plastik cırt olurya takınca geri gitmez hep ileri gergimizde o mantık var ama zamanla bozuldugundan geri salma yapıyor.yapmaması lazım :@ duydugum bildigim vede gördugum uzere benım ustam t.dağ nuray usta suzuki gsxr-1000 gergisiyle honda f lerin gergi yapılarının aynı fakat iç yapıları farklı dişli yapı oldugundanhondanın orjinal gergisine göre cok dayanıklı ve hatta ömurluk oldugunu belirtti..onun uzerine haftaya ben ve emrah (extrema) bu değişikliğe gidicez...
bu değişikli yapan f cilerlede görustum cok memnun kaldıklarını belirtiler ne ses ne hısırtı ne bişey hiiç bişi kalmamıs...
gergi değişikliginden sonraki asamayı burda tekrardan bilgilendiririm..
saygılar
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
ben gergıyı kontrol ettim,
sorun gergıde degıl,
ve ses 2.500 devırlerdede gelmeye baslıyor 5,,,10 km gezdıkten sonra,
motorumun km'sı 35 bınlerde,
o sebepten kesın zincirdir,
D.I.D zincir alıcam karar verdım,
en kısa zamandada işlemi resimlendiririm...
hadi bakalım k.gelsin müjdeli haberlerinizi bekliyoruz umarım istediğiniz gibi olur buraları ihmal etmeyin bende egzantirik olayını hallettiricem,demiştim ya parçalar 570tl küsür tutuyor burdaki ustamda işçilik için 300tl istedi(özel servis) bana çok geldi açıkçası o kadar param yok
birde burada ki ustam paletleri de değiştirelim demişti ben bikaç kişiyle görüştüm o km lerde (24binde) paletler tertemizdir dediler değişimine gerek görmediler bende zincir ve gergi değişimi yaptırıcam büyük ihtimal. Hondadanın elinde şuan otomatik gergi yokmuş 20 güne sipariş verilince anca gelir dendi.
bu arada cemdoğa ;
lastiğin kanallarını boyamışsınız yüksek süratle viraj alırken tehlike yaratmaz mı ? ,yol tutuşuna etkisi olabilir dikkatli olun .
kazasız sürüşler.
-
24 Haziran 2012, 12:33
#6731
herkese selam 3 gün evvel 600f aldım . aranıza benide kabul ederseniz inşallah.
bu benim ilk 600 lük deneyimim olacak diğer motorlarımdan biraz farklı bi duygu veriyor kullanırken.
daha heyecan verici
kazasız belasız sürüşler dilerim hepimize
iletişim : 0537 270 56 55 ömer.. yamaha Cygnus X - hyosung gt250r - burgman 400 - Honda 600F - A Rh (-)
-
24 Haziran 2012, 13:00
#6732
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
ben gergıyı kontrol ettim,
sorun gergıde degıl,
ve ses 2.500 devırlerdede gelmeye baslıyor 5,,,10 km gezdıkten sonra,
motorumun km'sı 35 bınlerde,
o sebepten kesın zincirdir,
D.I.D zincir alıcam karar verdım,
en kısa zamandada işlemi resimlendiririm...
2 gün önce zincirimi DC- afam ile değiştirdim dişli zincir kiti olarak 390 liraya aldım dişlilerinde markası da afam fransada üretilmiş başta bende did baktım ama did sadece zincir olarak bulabildim dişlilerde ise yok sana yarış dişlisi verelim onu verelim bunu verelim dedikleri için pek içime sinmedi daha stabil olur düşüncesi dişlilerde zincirde aynı marka olsun istedim takıldıktan sonra izmirden denızlıye gazladım ve herhangı bır sorun yok ses yok şimdilik memnunum tavsiye ederim.
-
25 Haziran 2012, 02:30
#6733
-
25 Haziran 2012, 10:01
#6734
-
25 Haziran 2012, 20:23
#6735
arkadaşlar
bızım 600 f'lerin solda cıkan reserve cizgileri çıktıgında kaç km daha gıdıyor ve kaç lıtre kalıyor depoda bılgısı olan varmı acaba sakın kullanımda dıyelım
kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.
-
26 Haziran 2012, 01:07
#6736
cemdoga adlı üyeden alıntı
arkadaşlar
bızım 600 f'lerin solda cıkan reserve cizgileri çıktıgında kaç km daha gıdıyor ve kaç lıtre kalıyor depoda bılgısı olan varmı acaba sakın kullanımda dıyelım
30 kmm sakın kullanım
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
26 Haziran 2012, 11:12
#6737
cemdoga adlı üyeden alıntı
arkadaşlar
bızım 600 f'lerin solda cıkan reserve cizgileri çıktıgında kaç km daha gıdıyor ve kaç lıtre kalıyor depoda bılgısı olan varmı acaba sakın kullanımda dıyelım
40-50 km civarı gider (3 lt rezerv). Önce dördü yanar sonra teker teker yanıp sönmeye başlar, en son dördü birden yanıp sönmeye başlar ki benzin bitiyor demek oluyor En fazla 4-5 km gider motor hepsi yanıp sönmeye başladıktan sonra...
-
27 Haziran 2012, 01:15
#6738
beyler yağ değişimi yaklaşıyor motorumun, çok çeşitli yağlar var piyasada aklımda motul ile ipone var ipone u eski cbr125 imde kullanmıştım memnundum motulda çok metediliyor fakat bunların modelleri çok fazla e fiyat farkıda olunca arada bir sorayım istedim örneğin motul 5100 ile motul300v(tam sentetik) biri 120 tl diğeri 200tl nedendir bu fark ipone a gelelim ıpone full power katana160tl (tam sentetik) ,, ıpone r4000rs ise 130 tl (ester bazlı sentetik)
tam sentetik oluşundanmı bu fiyat farkı,çok gereklimidir tam sentetik oluşu sonuçta 4binde bir yeniliyorum yağı?
birde bu fiyatlar netten bulduğum fiyatlardır daha ucuza bulan alan gören varsa belirtmesi rica olunur
-
27 Haziran 2012, 13:09
#6739
gursus adlı üyeden alıntı
beyler yağ değişimi yaklaşıyor motorumun, çok çeşitli yağlar var piyasada aklımda motul ile ipone var ipone u eski cbr125 imde kullanmıştım memnundum motulda çok metediliyor fakat bunların modelleri çok fazla e fiyat farkıda olunca arada bir sorayım istedim örneğin motul 5100 ile motul300v(tam sentetik) biri 120 tl diğeri 200tl nedendir bu fark ipone a gelelim ıpone full power katana160tl (tam sentetik) ,, ıpone r4000rs ise 130 tl (ester bazlı sentetik)
tam sentetik oluşundanmı bu fiyat farkı,çok gereklimidir tam sentetik oluşu sonuçta 4binde bir yeniliyorum yağı?
birde bu fiyatlar netten bulduğum fiyatlardır daha ucuza bulan alan gören varsa belirtmesi rica olunur
valla dostum ben yunan dan alıyorum 4 lt ıpone katanayı 55 euro = 125 tl ye denk geliyor...elimde de tam 3 tane var fazla fazla alıyorum.) ama sakın su yanılgıya dusme 4 bın km sona atıyoruz gerek yok iyisine ucuz olanını alyım gıtsın...haa makineyi satıcaksan normal yollu bi yağ uyar ama kullanıcıysan,al Ipone nede olsa 14-15bın devir cevriliyor 4 bın km sonra cıkan yağ bile canı cıkmış gibi camur gibi cıkıyor... .)
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
27 Haziran 2012, 13:12
#6740
Repartitor adlı üyeden alıntı
herkese selam 3 gün evvel 600f aldım . aranıza benide kabul ederseniz inşallah.
bu benim ilk 600 lük deneyimim olacak diğer motorlarımdan biraz farklı bi duygu veriyor kullanırken.
daha heyecan verici
kazasız belasız sürüşler dilerim hepimize
hoşgeldin ömer kardesım hayırlı ugurlu olsun oncelıkle Allah kaza bela vermesın numaram 0541 823 34 67 bana buradan ulasabılırısn
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler