kardeşim seninki orjinal eksozsa hiç uraşma bunlarla bak biz muayneden geçicez diye eksoz değiştirip duruyoruz en iyisi orjinal eksoz... almak istediğin eksoz güzel ama yoshimura almanı tavsiye ederim onun sesi daha harika
kardeşim seninki orjinal eksozsa hiç uraşma bunlarla bak biz muayneden geçicez diye eksoz değiştirip duruyoruz en iyisi orjinal eksoz... almak istediğin eksoz güzel ama yoshimura almanı tavsiye ederim onun sesi daha harika
Orjinal egsoz bende zaten eski egsozumda yoshimura trs idi ama Fmf başka kalite ve ses olarak gerçi 600F e ne taksan güzel ses veriyor muayene için lazım olursa egsoz ben yardımcı olurum isteyene
Avcılar tarafındakilere bu arada ilandaki egsoz benim zaten satılık ihtiyacı olana
Arkadaşlar,bir salaklık yaptım ve motorumu sattım.şimdi bin pişmanım....geriye komple granaj seti kaldı.uygun fiyata elimden çıkarmak istiyorum.2001-2008 model honda cbr 600f kırmızı renkte set te;
1-sağ granaj
2-sol granaj
3-kafa granajı
4-ön cam siyah
5-ön çamurluk
6-arka kuyruk
7-sağ panzlot
8-sol panzlot
9-V şeklinde olan sağ ve sol granajı radyatör tarafından birleştiren parça
çok uygun fiyata bırakacağım.sadece sağ granajı kullandım.diğer parçalar sıfır ve kutusunda..
---------- Post added at 19:34 ---------- Previous post was at 19:31 ----------
0531 984 44 46 nolu numaradan ulaşabilirsiniz...
ARKADAŞLAR BENDE MOTORU ALMIŞ BULUNMAKTAYIM GEZMEKTEN FIRSAT BULDUKÇA FOTOLARI ATACAĞIM . AMA ÖNCELİKLE SİZE SORMAK İSTEDİKLERİM VAR. ZİNCİR TEMİZLİĞİ VE YAĞLANMASI NASIL YAPILIR. NASIL SÖKÜLÜR. HANGİ TÜR YAĞ KOYMAK İYİDİR. BİZ KOYA BİLİRMİYİZ. MALUM BULUNDUĞUM ŞEHİR MAHRUMİYET VE HERKESE GÜVENİLMİYOR KIZ GİBİ MOTORU BOZDURMAK İSTEMİYORUM AÇIKCASI.
arkadaşlar facebook hesabı olan arkadaşlar sayfama bi destek atsın yahu http://www.facebook.com/HiZzzZaMaNi
litrelik veya sport touringte bakabilirsin uzun yolda aynı yakıyorlar ortalama
geçen haftalarda gittiğin tarzda gezilerde biraz daha az yakarsın hatta hehehe
ben bu istanbul trafiğinde araba almazdım sanırım. tabi alınacak araba mini cooper s jcw ise durum başka olurdu (=
o yollarlada olmuyor ne yazıkki
en iyisi radyatörü komple söküp radyatör temizyleyici sıvı var onun içine batırıp bırakmak. ne kadar pislik börtü böcek varsa üstünden kaldırıp aradaki biriken pislikleri dibe çökertiyormuş çözüp
öyle duydum ben tabi ama suyu sakince vurup hava tabancası işine girecekse deneme derim tazikli su ile aynı sonucu alabilirsin. arada sıkışan pisliği çözecek özel bir solisyon gerekli her şekide.ben iğneyi dikine dikine batırıp pislikleri diğer tarafından döküyordum petekleri düzeltirken bir yandan.
gülü seven dikenine katlanırmış diye boşuna dememişler yahu (=
korkma seninki benim yaptığım iş kadar ızdırap olamaz
bu egzozu tr'de kullanan kimseyi görmedim daha önce. kartal sanayideki ercan ustanın egzozları da çok iyi denemez ama buna göre iyidir sanırım. muhtemelen biri getirmiş böyle yurt dışında ucuza böyle marka olmayan egzoz çok var. burada daha pahalıdan satmaya çalışıyor muhtemelen...
kaldı ki buldum 35 yıllık firmaymış web sitesinde yazan
bu bizim motorlara uygun olanları
http://www.fmfracing.com/Products/Bi...ONDA_CBR600F4I
4 tip var 2si 200 dolar diğer 2si 248 dolar fiyat yazıyor sitede kargosu 50 dolar desen
toplam 300 dolar desen bu günkü kur üzerinden 546 lira yapıyor sadece
kısaca değmez
zincir temizliği için bizim motorlarda fabrika çıkışı orta sehpa vardır. eğer aldığın motorsiklette de var ise motorunu orta sehpa üzerine alırsan arka lastik boşa çıkacaktır. eğer yok ise aşağıda fotoğrafını paylaştığım padok sehpalarından bir tanesini alırsan işini yine baya bir kolaylaştırır.
By ilkyy at 2012-04-10
ben önce mazot veya gaz yağı ile beraber yağ sökücü özelliği olan deterjan kullanıyorum diş fırçasıyla ile zincirin kaba pisliğini alıyorum her yerini iyice fırçalayarak. sonrasında sadece yağ sökücü deterjanı skoçbırat bulaşık süngerine sıkıp sert yüzeyi ile temizliyorum iyicene. aynı şekilde dişlileride temizlliyorum bu şekilde (kutu içerisindeki ön dişlide bulaşık süngeri kullanamıyorum)
bunları yaptıktan sonra zincir ve dişlileri çok tazikli ve basınçlı olmayan suyla iyice duruluyorum deterjan vs kalmaması için. sonrada kuru bir bez ile zincirir sararak kuruluyorum ve erişemediğim kısımların kurumasını bekledikten sonra zinciri yağlıyorum
zinciri yağlarken dikkat edilecek önemli bir hususta zincir dış kısmından yağlanmaz. zincir her zaman iç kısımdan yağlanır.
1 saat kadar bekleyip yağın iyice yapışmasını sağladıktan sonra afiyetle geziyorum (=
ve unutmadan zincir temizleme işini asla motor çalışır halde ve özellikle vitese takıp yapmayın. bu yüzden parmak ve parmaklarından olan arkadaşlarımız oldu...
motorun normal yağ değişimide çok basit aslında. motorun altında sol tarafa doğru bir vida vardır. onu açarsan karter bloğundaki yağ akar. yağ iyice boşaldıktan sonra motor bloğundan çıkan egzoz boruları arasındaki yağ filtresinide söküp yenisini takıyorum (yeni yağ filtresi takmadan önce motora koyacağınız yeni yağdan içine döküp emmesini sağlayıp öyle takın) son olarak motorun sağ tarafındaki tapadan yeni yağı doldurup ilk çalıştırmada motor fan açana kadar olduğu yerde bekletiyorum ve sonra yine afiyetle gazlıyoruz (=
unutmadan yağ filtresi sıkışmış olduğundan sökmesi çok zor olur genelde ama yenisini takarken çok aşırı bir kuvvet uygulamayın alet edevat ile takıyorsanız. elle takıyorsanız bileğinizdeki kuvvet yeterlidir (=
ben yağ olarak mobil1 15w-50 kullanıyorum tam sentetik servis kitapçığında 10w-40 kullanmanızı yazar (marka yazmaz)
kimi arkadaşlar castrol 10w-40 tam sentetik kullanıyor kimileri ipone 10w-50 tam sentetik kullanıyor
şahsen bir sonraki yağ değişimlerimde ipone deneyeceğim.
bu arada geçen pazar günü arkadaşın f'ini baştan aşağı soyduk. kızımızın çıplak halleri (=
By ilkyy at 2012-04-10
By ilkyy at 2012-04-10
grenaj aksamı olarak pek iyi denemeyebilir ufak tefek teferruatları bulunmakta. fakat ciğeri olarak gerçekten çok iyi durumda bir motosiklet.
alırken bizde grenajına çok takılsakta araya giren pek çok sağlam abimiz oldu ben kefilim diyen öyle aldık ve gerçekten de öyle çıktı
bu fotoğraflar sadece grenaj aksamları A'dan Z'ye temizlendikten sonra çekildi birde şase ve motor bloğu temizlendikten sonra çekseydim dedim keşke.
headerslerın rengi temizlerken pas renginden siyaha sonra pembeye sonrada saf metalin rengine açıldı motor bloğunun artık yoldan gelen pislik yağ zerrecikleri vs yüzünden kararan kısımlarını köşe bucak ter temiz ettik öğlen 1de başladığımız iş gece 11'de bitti yorgunlukta cabası...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
ya ilkay maşallah motoru söküp takıyorsun helal olsun tamirci parası vermiyorsun valla helal olsun sana
sorun değil uğraşa uğraşa öğreniyor insan
tamirci parası vermek ile alakası yokki aslında birşey değiştirmedik bakım yapmadık sadece temizlik yaptık. sadece enjektörlerin olduğu bölgeye ellemedim üstünü kapadık toz kir kaçmasın diye.
sonuç olarak mekanik bir parça sökmedik veya hareket eden bir parça sökmedik. söktüğün her vidanın yerini ayrı ayrı gruplayarak koyarsan toplarkende sıkıntı yaşamazsın. ben sağ sol ayrı koyuyorum vidaları
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
bu egzozu tr'de kullanan kimseyi görmedim daha önce. kartal sanayideki ercan ustanın egzozları da çok iyi denemez ama buna göre iyidir sanırım. muhtemelen biri getirmiş böyle yurt dışında ucuza böyle marka olmayan egzoz çok var. burada daha pahalıdan satmaya çalışıyor muhtemelen...
kaldı ki buldum 35 yıllık firmaymış web sitesinde yazan
bu bizim motorlara uygun olanları
http://www.fmfracing.com/Products/Bi...ONDA_CBR600F4I
4 tip var 2si 200 dolar diğer 2si 248 dolar fiyat yazıyor sitede kargosu 50 dolar desen
toplam 300 dolar desen bu günkü kur üzerinden 546 lira yapıyor sadece
kısaca değmez
Evwt görmemiş olabilirsin İlkay görmedende yorum yapman çok doğal ilandaki videoyu izlersen daha iyi olur motorumuda görmüş olursunuz bütün special,kross motorlarda bu markayı kullanıyor Ercan ustanın egsozlarını değil
sadece racing makinalarda meşhur olamamış fiyatına gelincede çok uygun bence titanyum malzeme kullanmışlar
şimdi bu söylediğime kötü gözle bakmamak gerek. birde şöyle düşün
egzoz ile ilgili bir distribitör var mı ? ne yazıkki yok. veya bir durum olduğunda yardım alabileceğin pek kimsede yok. (en azından benim bildiğim şu anki yaptığım ufak araştırmadan) bilinirlik değil burada bahsettiğim mevzu. zaten söylemişim yukarıda 35 yıllık firmaymış vs diye.
ercan ustanın bağıran egzozlarını çok mu tasvip ediyorum tabiki hayır. ama birşey olduğunda adama götürüp bu ne diyebiliyorsun
eğer ses arıyorsanız hemen söyliyim size two brothers mk2 canister modelini alıp takın. 2005 siyah f'ini daha yeni sattı arkadaşım ilanını görmüşsünüzdür mavi halo xenon kitli
aynı hız aynı devir ve viteste sakince giderken bile arkamdan 10m mesafe bırakmasına rağmen hiç bir devirde kendi makinamın sesini duyamıyordum
üstelik oturduğum yerde sahilde onca gazlayan motor arasından bile sesini çok rahat seçebiliyordum düşünün. mesela aynı egzoz 600rr'da pısırık bir ses yaptı.
egzoz suzuki gsx-r 600 modeli için üretilmiş. 600f için olanı biraz daha sağlam ses yapıyordu takıp denemiştik.
ama şu da vardı. onun motoru benim motordan fazla yakıyordu hep.
bindiğiniz motorlarda ses aramayın. egzozun aşırı bağırmasıda iyi değil forumdan arkadaşımız holacaus'un yeni aldığı r1 bende bir kaç gündür mesela grenajları tam oturtulmamış diye getirmişti bana. çıkıp 1 tur attım. evet güzel makina 1000cc ama beyin ütülüyor egzozları ile birde daha seslisini takacam diyor..
birazcık zevkler renkler mevzusu tabi
satıcı olan insan her türlü yorum açık olmalıdır. bakın forumda reklam veren firmalar var mesela. olumsuz bir şey söylendiğinde hiç biri kızmıyor hepsi ilgili yorumlarını yapıyor.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
slm arkadaşlar belki daha önce cok sorulmuştur ama bulamadım son zamları falan demıyorum litre hesabıyle ve cok sakın kullanımda şehir içi ve şehir dışı (cok cok sakın kullanımda )100 km de kac lt yakar 600 f
ben sehır ıcı ara sıra gazla bu sene 30 kuruş yaktım sehir dısına hıc cıkmadım 100 km de 6,8 litreye geliyor yanı cok gazlı gıdersem sehırıcı 50 kurusa bıle cıktım standardı 5-7 litreydı yanlıs hatırlamıyosam umarım bıraz yardımcı olmusumdur dıger arkadaslardan yorum gelecektır benım makına boyle
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------
yag degısımı sırasında bırde somunsu kardes motor bıraz sıcakken eskı yagını bosalt 50 derece cıvarı ıyıdır sıcak yag ıncelır ve rahat ve tam bosalır ama dıkkat et yagı bosaltırken motoru ısıt ama headers ve egzosa dokunma cısss
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
onura katılıyorum benimkide öyle
ee bu yakıt ısı cok karmasık lastık nasıl bakım nasıl egsozstu hava fıltresı performanstı cok yakar az cok sende bılırsın havaydı yoldu kotuydu v.s. cok mu ayrıntı oldu ne 29 kurun altına ınen cıksın sanmıyorum
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
arkdslar ben bi depoyla gırtlaga kadar doldurdum sehır dısı sakın kullanım 5000 - 6000 devir gecmeden 260 km yaptım..benzinim bitirdim deneme amaclı yapmıstım..akrep eksoz KN hava filtre var..daha öncede belirttimistim forumda..saygılar
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
Kötü gözle bakmıyorum bundan önce yoshimura trs alüminyum ve akrapovic karbon kullandım bu egsoz yoshimuradan daha kaliteli ve sesininde daha iyi olduğunu söyleyebilirim akrapoviçden görüntü olarak zayıf kalır yoshimuranında görüntüsü daha güzel tabiki zevk meselesi ama koskoca Fmf markasını yurtdışında böyle marka olmayan çok egsoz sınıfına sokman tuhaf oldu evet Türkiyedeki satışları distribütor etkiliyor bir mototal ,mototaş , özen, anes vb olsaydı satışları çok daha iyi olurdu genelde arazidekiler endurocular bilir bu markayı Enduromarket.com veya rider.com.tr distribütorü bu markanın kısmet olursa bir gün denk gelirsek bakarsın malzeme kalitesine sesine vesaire two brothers çok ii ses ve kalite olarak ama birazda fiyat kalite olayına bakmak lazım alüminyum tüpü 570 dolar mototaşta bu ürün Fmf in titanyumu ondan ucuz motorda giderken kendi motorunun sesini duyman daha az olur orjinal egsozla gazlarken bile kendimizin duyamadığı güçlü bir motor sesi çıkıyor zaten senin motordaki egsoz sanırım devildi onunda sesi çok iyi eminim sen önden gitsen arkadaşın senin motorun sesini daha yüksek duyardı bence...
neyse hocam duyamadığım için birşey diyemem sesine doğal olarak denemişsin yorum yapmışsın
bendeki devil şimdiki ince uzun şekilde gelenlerden değil magnum serisi eski elips şeklinde olanlardan şahsen çıkardığı tok sesi daha çok seviyorum. yenilerde ses daha fazla çıkıyor alt devirlerde de hem baş ağrıtıyo hemde biraz uzun (=
mk2 canister sesine gelince eleman 10m arkamdan geldiği halde makinanın sesi duyulmuyordu
neyseki motoru sattı kütahyada artık
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)