ewet serkan ben cok memnun oldum ınslh yıne grz
ewet serkan ben cok memnun oldum ınslh yıne grz
ewet cihan ya burdada fena yağyo demekki meteorojiye herzaman doğru deil yağmurda gece yağcak dediler beni üçte yolda yakaladı motorumu yeni yıkamıştım batta o bişey deil dönüşte az daha kaza yapıyordum plakam kapalı polis sagımda dibimde tır sıkıştırıyo soldanda manyagın bırı sıkıştırmasın mı korna yapmasa iniyordum aşağı polisten kacıyoruz dıye uc kuruş için bugun kesın karar verdım kgs alıyorum
karmı yağıyor o tarafta...
anadolu yakası sancaktepede fena yağıyor
şu anda ist gazi osman paşadada kar yagışı sürüyot...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
frame slider(grenaj topuzu) kullanıyormusunuz, direkt grenaj bağlantı noktasına bağlanan topuz mu kullanıyorsunuz yoksa şasi demirine uzun boru ile bağlanan topuz mu? Görüntüyü çok bozmaması açısından grenaja direkt bağlanan dan almayı planlıyorum ben.
http://www.ebay.com/itm/200478671882...84.m1423.l2649
herkese selam,
bir konuda yardımlarınızı rica ediyorum arkadaşlar dün yağmur riskini göz önünde bulundurarak önceden yapmış olduğum polenezköy gezisi planını soğuk havaya rağmen devreye aldım e haliyde dönüştede yağmura yakalandım.Altunizade capitol'e girmek için beklerken 104 derecede de fan açtı ve motor sonrasında maksimum 106 dereceyi gördü motor parkında stop ettikten sonra sıcakken tekrar marş yaptım fakat ilk marşta almadı akü bitmiş gibi bir tepki verdi ve ikinci marşta çalıştı.Motor soğuduğunda tekrar marş yaptım her zamanki gibi problemsiz rahat bir şekilde çalıştı.Motor sıcakken stop ettiğinde çalışmama yada zor çalışma problemini araştırdığımda üç ana unsur gördüm akü,sargı ve konjektör.Bu durum bana yaz aylarında problem yaratırmı?Yağmur nedeniyle kaynaklanmış olabilirmi?Konu hakkında daha önce deneyimleri olan yada bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımlarınızı rica ediyorum...
aynı durum benım eskı r1 dede basıma geldı kardes motor hareret yapmışken kontak kapattıgın ıcın motor kendını sogutamadı bu yuzden calıştırmana ızın vermedı bı çeşit kendını koruma yanı bıraz bekledıgınde sogumuştu o yuzden calıstı ama bu sogukta dun bende gezdım 80 dereceyı gecemedım ya sen cok yavas gezdın ruzgar alamadı motor yada cok gazlı gezdın neyse bu motor ıcın buyuk sıkıntı yaratır contan motor yagın yanar v.s.dikkat et benım ılk aklıma gelen bu pekı tekrar calıstıgında sıcaklık kactı hatırlıyor musun?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
sorun akü olsaydı tekrar marş basmana izin verir miydi sence?
aslında seninde söylediğin gibi seyir halindeyken sicaklık sürekli 75-80 derece arasındaydı fakat capıtol otoparkı girişindeki yoğunluk nedeniyle yaklaşık 10 dk kadar dur kalk yapmak zorunda kaldım ve bu sırada 106 dereceye kadar çıktı.Farklı 600f kullanıcılarının yorumlarına baktığımda motorun bu kadar çabuk ısınıyor olması normal gibi..ikinci marşta çalıştı ama dediğim gibi zorlanması kafama takıldı.tekrar çalıştırdığımda ise motor iyice soğumuştu aradan 30 dk geçmişti.
benım dusundugum gıbı sanırım ama baska arkadaslarda yorum yapar bakalım 10 dk trafıkte kaldıysan normal benımkıde aynı ama sorunun dedıgın gıbı sargı aku veya konjektor oldugunu sanmıyorum bı arastıracam sımdı netten kafama takıldı benımde
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------
bak senın sorunun marş motoruda olabılır
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------
konjektorle alakalı degıl cunku konjektor motor calıstıktan sonra dewreye gırıyormus regulator yanı elektrık ayarlıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------
Konjektör (regülatör), alternatörün ürettiği elektriğin volt ve akımını ayarlar. Aracın devri arttıkça alternatörden çıkan akım ve voltajı ayarlar, tesisata ve aküye gönderir.
Onca Yil Hayaliyle Yaşa tam Elde et ondan sonra surmek icin tekrardan gunesli gunleri hayal et simdiki hayalim ise şu koyucan Arkadas cebine 500 papel çocuklugunu gecirdigin sokaklara dogru gazlican agzinda şıpsevdi sakızin Arkanda eşin sirt cantanda cocukluk çitozun doritos o mahallene girerken verdigin ara gaz la cocukken kullandigin 3 tekerli plastik motorunun ön pati attigi sesi hayal edip vay be neydik ne olduk diyeceksin ( kendimizi kandirdigimiz istanbul ici kesmekes gezisimi yoksa Son mohikan gibi dogdugun yeri turlamakmi cazip geliyor insana sormak lazim bu sehir bizi sudan korkan insanlar yapti 4 tekerin icinde keyif yapip klimanin sicakligindan kendisini texasta duelloda redkid olan şöförlere döndü bizde gezelim diyoruz Ah be Arkadas simdi anliyorumki 3 tekerli plastik Motorumu cocuklugumu Ne 600 F satin alabilir Nede Ferrari F12 Berlinetta ..
senın sargı dedıgın bızım alternatör mü ? eger oysa bı ıhtımal ondan olma sansı var.
Alternatör, krank mili kasnağından aldığı mekanik enerjiyi elektrik enerjisine çevirir. Bazı araçlarda alternatör değil, şarj dinamosu bulunur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------
cıhan be gözlerim sulandı
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------
farklı bı sıtede konjektorden olabılıcegı de yazıyor bujılere akım saglıyormus cunku tekrar yaparsa ölçtürmen gerek sanırım
Hocam bence başına gelenlerin her ikisi de(hararetin çıkması ve bu sıcaklıktayken stop edince çalışmak istememesi) son derece normal, trafik anasını belliyor bu makinaların anında fırlıyor hararet. Mümkün olduğunca dur kalk trafiğine girmem, girmek zorunda kalırsam da 2000 deviri geçmem, en ufak boşlukta boşa atarım, ışıkta 1 dakika falan bekleyeceksem de hemen stop ederim motosikleti.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
hocam normal olup olmadığını anlamak için sanırım 2 aya ihtiyacımız var sıcaklarda daha net deneyerek göreceğiz bu benim ilk 600cc motorum yüksek cc tecrübesi olanlar daha net olacaktır bu konuda tabiki.Bende olabildiğince trafikte yormamaya çalışıyorum motoru ama istanbulda bunu becerebilmek gerçekten çok zor istanbul trafiğinde insanın içinden tek geçen açın şu yoluda bende nefes alayım 600 f'imde oluyor
onur kardes kımse trafıgı acmaz ıstanbulda sen yaracaksın trafıgı ben dun tepeustundeyken bı kaza olmus arabalar ılerlemıyor kılıt aragaz vere vere yardım gectım eee senınde bıraz alışman lazım motora o ayrı
aynen motorla bütünleşmek lazım...
aman arkadaşlar yavaş yavaş alışıyoruz işte ben genelde eşimle kullanıyorum motoru o yüzden fazla yaramıyoruz, motorla bütünleşelim derken asfalta bütünleşmeyelim diye
doğru söylüyorsun hocam kısa bir sürede olsa alışmak için yalnız kullandım ancak artık yalnız kullanmaya vize çıkmıyor çok dikkat çekiyormuşum bu motorla.
Sözüm bekar olan arkadaşlara 600f inizle dikkat çekmenin keyfini çıkarın
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)