Baya uzaktan bir tahmin oldu sıcaklık ile kazayı olasılığını ilişkilendirmek. Şahsen ben motoru çıkartmadan önce garajda çalıştırıyorum, 50-60 Dereceye geldikten sonra yola çıkıyorum, ama o sırada telefonum çalıyor, veya yukarı çıkıp bi çay kahve içiorm, vb türlü sebeplerden bazen motor garajda çalışmaya devam ediyor, yanına geldiğimide, ısı normalden yükesek oluyor haliyle.
Uzaktan tahmin olayına bende pozitif bir yaklaşımda bulunayım madem. Bilenler bilir uzun süre yatan motoru tekrar çalıştırmadan yağını değiştirmek gereklidir. Ve birçok yerde okuduğum yazılarda gördüğüm üzere, bu uzun süre yatmanın ardından yeni değişmiş yağ ile motor 2 kere fan açıcak süre kadar rölantide çalıştırılmalıdır. Buda olabilir, bu pek uzak bi ihtimal oldu ama
Yada saati yanlıştır en basitinden
)
Bakma takılıyorumda demem o ki, şahsen bilmediğimiz motorlara bu şekilde yorum yapmaya gerek yok hele ki çok net bir sebep/gösterge olmadan. Adam kazasız yazar, grenajda çatlak- kırık vardır o zaman bu şekilde fikir yürütürüz
belki ama sadece sıcaklıktan yola çıkarak motora "kazalı olabilir" demek bence olmaz