Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Ekim 2011, 02:10
#4961
Onyx250 adlı üyeden alıntı
İlkay, benim arkadaşın da motoru pert'e çıkmıştı... suçlu değilsen zaten sigorta ödüyo, benim arkadaş 10000 lira almıştı... bi soruştur, kendin satmaktan daha rahat olabilir..
o egzantrik gergisi olayını bir sordurayım ben... bilgi için teşekkürler silent..
zeymen... sana özel mesaj attım ordan ulaşabilirisn bana...
bunuda yapabilirim
ama kısaca şöyle anlatayım.
sigorta ile anlaşıp motoru perte çıkartırsam makina gidecek içi açılacak dünya kadar parçası change olacak.
ciğeri gerçekten temiz olan bir makina için çevremden bir alıcı olursa veya yeni başlamayı düşünen biri için en azından adam akıllı toplayıp teslim etmek isterim.
sigortada hurdaya çıkartmayacak vericek anlaşmalı bir motorcuya makina tekrar toplanıp piyasaya sürülecek her zaman olduğu gibi.
bir yandan motorcunun binbir dalavere ile motoru satması var bir yandan toplayıp adam akıllı nesi var nesi yok söylerek teslim edebileceğim insanlar var.
ben bu makinanın orasının burasının iyicene mıncıklanarak verilen kişinin üzülmesini istemiyorum açıkçası alan kişi neresinde ne işlem yapıldığını adam akıllı bilerek güvenerek alsın ne kullandığını bilsin aklında bir çomak olmasın istiyorum.
tabi bir yandan aile baskısıda var perte çıkart diye. ama yapabilirsem kendim düzgün bir şekilde sağlam olarak yapıp yeni sahibine kavuşturmak istiyorum.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Reklamlar
-
21 Ekim 2011, 03:14
#4962
valla aslında çok güzel düşünüyosun ama :
1. sana pahalıya gelecek bu iş
2. motoru toplayan motorcudan motoru alacak kişinin sorumluluğunda motorun neyi olduğunu bilmek/bulmak...
3. kaza kayıtlarına "motor perte çıktı" diye yansıyan bi motoru satmak kolay değil... en kötü motoru sıfırdan tekrar yaparsın kendin kullanırsın ama kazalı motor tamam da pert'e çıktı diye TRAMER kayıtlarına giren bir motoru elden çıkarmak çok zor olur
bence paranı al sigortadan, yeni 600f lere yelken aç
-
21 Ekim 2011, 11:49
#4963
motoru ben toplarsam şayet plaka iptali olmayacağı için pert kaydı oluşmuyor. sadece ağır hasar görünüyor ve masrafı çıkıyor o kadar.
ya bakıcam işte neler olup bitecek
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
21 Ekim 2011, 13:28
#4964
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
motoru ben toplarsam şayet plaka iptali olmayacağı için pert kaydı oluşmuyor. sadece ağır hasar görünüyor ve masrafı çıkıyor o kadar.
ya bakıcam işte neler olup bitecek
geçmiş olsun motorun kaza sonrası resimleri varmı ? Sadece grenajlar hasarlıysa naked olarak kullanılabilir aslında
kaça satmayı düşünüyosunuz?
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
22 Ekim 2011, 13:49
#4965
var ama annemin kullandığı bilgisayarda kaldı
en kısa zamanda yüklemeye çalışacağım.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
22 Ekim 2011, 13:56
#4966
sigorta masraflarını karşılayım perte cıkartacaksa eger,
motorunu sana bırakacaktır,
sonrasında yıne F alırsan parcaları ondan ona taşıyabılırsın,
hem yaptıgın aksesuarlar sana kar kalır hemde tüm saglam parcalarını kullanabılır yada 2. olarak satabılırsın,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
22 Ekim 2011, 19:43
#4967
aksesuar dediğin birşey kalmadıki zaten bi süspansiyon ayarlama anahtarı ile ledi stop var maneterinde biri uçlarından aşındı az birşey bakacaz artık
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
22 Ekim 2011, 22:40
#4968
sorun
Merhaba arkadaşlar haziran ayında 2005 model 600f aldım. Motoru bir tanıdık vasıtasıyla aldığım için motorun geçmişi ile alakalı bilgimde var. Motoru hiç açılmamış, kurcalanmamış ve temiz bir motor.
Son zamanlarda motorumdan yüksek devirlerde veya kompresyona bıraktığımda bir zıngırdama sesi çıkmaya başladı. Beni zaman zaman motoru zorlayan ama kesinlikle redline yapmayan bir kullanıcıyım. Kime sorarsam sorayım hondanın motorunu bitirmek için 60.000 den fazla yol yapmak veya sürekli yarışlarda falan kullanmak gerekmiş. Benim motorum şuan 35.000 de son 8.000 km sini ben yaptım.
Bir arkadaşım egzantrik zincirin gevşek olabilir ayarına baktır dedi, bitanesi sibopların sesi dedi. Bende bir tamirciye gittim (yetkili servis değil) baktı, çalıştırdı, inceledi. Motorunda hiçbir sorun yok, çıkan ses sibop aralığının açık olmasından dolayı olduğunu ve bu durumun hemen hemen her motorda 3, 5 bin km dan sonra oluştuğunu söyledi. Ama benim kafama takılan şu, ben motoru aldığımda 27.000 km deydi ama bu kadar çok ses gelmiyordu.
Belki başına böyle bir durum gelen vardır diye sorunumu burada paylaşmak istedim. İlginiz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
22 Ekim 2011, 23:26
#4969
2003 Model Sonrası CBR 600 F'lerde gENeL OLarak Eksantrik Gergi Problemi oluyor. özellikle 4ooo ile 7ooo devir aralığında cıkan şırıltı seklinde kulak gıdıklayıcı bir sestir. 160 TL Servis fiyatıdır.
50ooo km altında Eksantrik Zincir sorunu olacağını sanmıyorum. Gergide sorun olabiir...Cok zorlanmadığı sürece bir sorun yaratmaz. Yalnız ben en ufak bir seste değişiyorum...Değişim şarttır
İyi bir ustanın bakması lazım
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
22 Ekim 2011, 23:51
#4970
Arkadaşlar merhaba; benim bir sorum var.2006 model 19500 km de 600F im var ve uzun süre kullanmama rağmen tek marşta çalışıyor,ancak ısınınca marş basmıyor.örneğin evden çıkarken çalışıyor.9-10 km sonra yakıt alıyorum ve tekrar marj yapıyorum çalışmıyor.akü sanırım şarj etmiyor.ve akü değişmesi gerek.Fakat kaç amper lik almalıyım.1-2 motorcu gezdim ve farklı yanıtlar aldım.üzreindeki aküyü söküp baktım yuasa akü var 12.4 v yazıyor ancak amperi yazmıyor.Konu ile ilgili deneyimi olan arkadaşlarınım yorumlarını ve tavsiyelerini bekliyorum.
herkese hoş sohpetler ve kazasız sürüşler....
---------- Post added at 22:51 ---------- Previous post was at 22:42 ----------
Arkadasşım bende f den önce fazer vardı,aynı problem motoru tazzikli su ile yıkadığımda uluyordu ve bir kaç gün sonra kuruduğunda sıkıntı kalkıyordu.boş lambasının devre yada soketlerini kontrol et ya temssızlık var dı yada şansızman müşir fişine bakmanı tavsiye ederim. geçmiş olsun
-
23 Ekim 2011, 00:06
#4971
cakalaz adlı üyeden alıntı
2003 Model Sonrası CBR 600 F'lerde gENeL OLarak Eksantrik Gergi Problemi oluyor. özellikle 4ooo ile 7ooo devir aralığında cıkan şırıltı seklinde kulak gıdıklayıcı bir sestir. 160 TL Servis fiyatıdır.
50ooo km altında Eksantrik Zincir sorunu olacağını sanmıyorum. Gergide sorun olabiir...Cok zorlanmadığı sürece bir sorun yaratmaz. Yalnız ben en ufak bir seste değişiyorum...Değişim şarttır
İyi bir ustanın bakması lazım
Değişim demişsin, gergiyi mi değiştirmek gerekiyor? Gergide diş var mıdır zincir ile birlikte takım mı değiştirmek lazım ?
160 tl tam olarak neyin fiyatı (işçilik dahil mi) ?
Ayrıca istanbul anadolu yakasında servis nerede var ya da nereyi tavsiye edersiniz.
-
23 Ekim 2011, 15:40
#4972
TDX adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar haziran ayında 2005 model 600f aldım. Motoru bir tanıdık vasıtasıyla aldığım için motorun geçmişi ile alakalı bilgimde var. Motoru hiç açılmamış, kurcalanmamış ve temiz bir motor.
Son zamanlarda motorumdan yüksek devirlerde veya kompresyona bıraktığımda bir zıngırdama sesi çıkmaya başladı. Beni zaman zaman motoru zorlayan ama kesinlikle redline yapmayan bir kullanıcıyım. Kime sorarsam sorayım hondanın motorunu bitirmek için 60.000 den fazla yol yapmak veya sürekli yarışlarda falan kullanmak gerekmiş. Benim motorum şuan 35.000 de son 8.000 km sini ben yaptım.
Bir arkadaşım egzantrik zincirin gevşek olabilir ayarına baktır dedi, bitanesi sibopların sesi dedi. Bende bir tamirciye gittim (yetkili servis değil) baktı, çalıştırdı, inceledi. Motorunda hiçbir sorun yok, çıkan ses sibop aralığının açık olmasından dolayı olduğunu ve bu durumun hemen hemen her motorda 3, 5 bin km dan sonra oluştuğunu söyledi. Ama benim kafama takılan şu, ben motoru aldığımda 27.000 km deydi ama bu kadar çok ses gelmiyordu.
Belki başına böyle bir durum gelen vardır diye sorunumu burada paylaşmak istedim. İlginiz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
eksantiriktendir büyük ihtimal bu km'de orjinal gergi hayata küsmüş oluyor artık (=
bu arada istanbuda nerede oturuyorsun ?
cakalaz adlı üyeden alıntı
2003 Model Sonrası CBR 600 F'lerde gENeL OLarak Eksantrik Gergi Problemi oluyor. özellikle 4ooo ile 7ooo devir aralığında cıkan şırıltı seklinde kulak gıdıklayıcı bir sestir. 160 TL Servis fiyatıdır.
50ooo km altında Eksantrik Zincir sorunu olacağını sanmıyorum. Gergide sorun olabiir...Cok zorlanmadığı sürece bir sorun yaratmaz. Yalnız ben en ufak bir seste değişiyorum...Değişim şarttır
İyi bir ustanın bakması lazım
2003 ve sonrası değil cnm kafadan atma :D
f4 modeli ilk 2001'de çıktı piyasaya 2001 2006 arası kasa ve motor aynıdır tümüyle fsport'lar bu gruba dahil değil ama
birde o ses daha çok tıkırtılı bir sestir (=
TDX adlı üyeden alıntı
Değişim demişsin, gergiyi mi değiştirmek gerekiyor? Gergide diş var mıdır zincir ile birlikte takım mı değiştirmek lazım ?
160 tl tam olarak neyin fiyatı (işçilik dahil mi) ?
Ayrıca istanbul anadolu yakasında servis nerede var ya da nereyi tavsiye edersiniz.
benim tavsiyem anadou yakasındaysan eğer mutluhana gidebilirsin cengiz ustaya veya ali esengüle gidebilirsin ama biraz işçiliği tuzludur demedi deme (=
birde dikkatimi çeken bir şey oldu
bu arada motorun hakkında biri yorum yapmış hani gergi gevşek olabilir diye
eski kasalarda otomatik yaylı gergiler yoktu elle kurmalı gergiler vardı eğer bu şekildeyse sıkılması gerekebilir
ama otomatik gergi ise değişmesi gerekecektir 150-160 lira gibi bir fiyatı var contası ile beraber.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
23 Ekim 2011, 23:45
#4973
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
,
benim tavsiyem anadou yakasındaysan eğer mutluhana gidebilirsin cengiz ustaya veya ali esengüle gidebilirsin ama biraz işçiliği tuzludur demedi deme (=
birde dikkatimi çeken bir şey oldu
bu arada motorun hakkında biri yorum yapmış hani gergi gevşek olabilir diye
eski kasalarda otomatik yaylı gergiler yoktu elle kurmalı gergiler vardı eğer bu şekildeyse sıkılması gerekebilir
ama otomatik gergi ise değişmesi gerekecektir 150-160 lira gibi bir fiyatı var contası ile beraber.
Mutluhan dediğiniz maltepe e5 yanındaki honda yazan büyük plaza mı? Gitmeden önce randevu almak gerekiyormu? Birde benim motor 2005 model bu gergi otomatik mi değil mi nasıl öğrenebilirim?
-
24 Ekim 2011, 00:30
#4974
TDX adlı üyeden alıntı
Mutluhan dediğiniz maltepe e5 yanındaki honda yazan büyük plaza mı? Gitmeden önce randevu almak gerekiyormu? Birde benim motor 2005 model bu gergi otomatik mi değil mi nasıl öğrenebilirim?
evet idealtepe-başıbüyük sapağının hemen ardındaki plaza motosiklet servisi kartal tarafına gittiğini düşünürsen plazanın sağ tarafında üstteki girişte kalıyor
randevu alman gerekebilir polislerin motosikletleri de boy boy sıra sıra bakım için geldiğinden zamanları pek olamayabiliyor
telefonla ararsan berker beyi rica edersin veya uğur bey cengiz usta veya bir başka ustanın motora bakıp bakamayacağını sorarsın berker beye benim yönlendirdiğimi söylersin
birde gergi ile ilgili soruna gelince
eğer gergi daha önce değişmişse manual bir gergide takılmış olabilir otomatik gergide bakılmadan yorum yapılamaz konu ile ilgili
son çıkan mavi noktalı gergiler problemsiz deniliyor ama yorum yapamayacağım bendeki gergide yeni çünkü
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
24 Ekim 2011, 01:18
#4975
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
evet idealtepe-başıbüyük sapağının hemen ardındaki plaza motosiklet servisi kartal tarafına gittiğini düşünürsen plazanın sağ tarafında üstteki girişte kalıyor
randevu alman gerekebilir polislerin motosikletleri de boy boy sıra sıra bakım için geldiğinden zamanları pek olamayabiliyor
telefonla ararsan berker beyi rica edersin veya uğur bey cengiz usta veya bir başka ustanın motora bakıp bakamayacağını sorarsın berker beye benim yönlendirdiğimi söylersin
birde gergi ile ilgili soruna gelince
eğer gergi daha önce değişmişse manual bir gergide takılmış olabilir otomatik gergide bakılmadan yorum yapılamaz konu ile ilgili
son çıkan mavi noktalı gergiler problemsiz deniliyor ama yorum yapamayacağım bendeki gergide yeni çünkü
ilgin ve alakan için çok teşekkür ederim en kısa zamanda gergiye baktıracağım, direksiyon amortisörü taktıran varmı nasıl ve nerde taktırabiliriz?
-
24 Ekim 2011, 11:26
#4976
valla benim 2006 600F 23000'de şimdi, dün Esengül'ü aradım, zaten 5000-7000 arası hışırtı geliyodu dedim, şimdi bi de kompresyona bıraktığımda gır gır gır bi ses gelmeye başladı yeni önden.. bunu anlattım.. bana söyledikleri şu:
"zaten bozuk olan gergi şimdi iyiden patlama durumuna geldi... yüksek devirlerde kullanmadığın sürece sorun olmaz ama getir değiştirelim artık onu.. değiştikten sonra düzelecektir problem.. fiyatı 160 lira + işçilik ... montaj işlemi için gereken süre 1-2 saat"
haftaiçi muhtemelen salı günü gidip bırakcam motoru akşamdan ertesi akşam da alırım herhalde... düzelttikten sonra burdan tekrar bilgi veririm...
Bu arada şu anda satış aşamasında motor ve gelen tipler ufak tefek çiziklerden fiyat kırmaya çalışıyo... bi lokal boya yaptırsam diyorum çizik olan yerlere... anadolu tarafında bu işi güzel yapan neresi var? bi de fiyatarı nasıldır?
-
24 Ekim 2011, 11:52
#4977
TDX adlı üyeden alıntı
ilgin ve alakan için çok teşekkür ederim en kısa zamanda gergiye baktıracağım, direksiyon amortisörü taktıran varmı nasıl ve nerde taktırabiliriz?
en kısa zamanda dediğin gergi şakaya gelmez.
egsantirik mili ile krank mili dişlierinden bir diş kayarsa zincirin motorun içini açtırmak zorunda kalabilirsin piston ve süpablar birbirine çakarlar içeride yatak bloğu veya üst kapakta delik açabilme şansında var tabi sonucunda şakaya gelmeyecek bir şeydir...
Onyx250 adlı üyeden alıntı
valla benim 2006 600F 23000'de şimdi, dün Esengül'ü aradım, zaten 5000-7000 arası hışırtı geliyodu dedim, şimdi bi de kompresyona bıraktığımda gır gır gır bi ses gelmeye başladı yeni önden.. bunu anlattım.. bana söyledikleri şu:
"zaten bozuk olan gergi şimdi iyiden patlama durumuna geldi... yüksek devirlerde kullanmadığın sürece sorun olmaz ama getir değiştirelim artık onu.. değiştikten sonra düzelecektir problem.. fiyatı 160 lira + işçilik ... montaj işlemi için gereken süre 1-2 saat"
haftaiçi muhtemelen salı günü gidip bırakcam motoru akşamdan ertesi akşam da alırım herhalde... düzelttikten sonra burdan tekrar bilgi veririm...
Bu arada şu anda satış aşamasında motor ve gelen tipler ufak tefek çiziklerden fiyat kırmaya çalışıyo... bi lokal boya yaptırsam diyorum çizik olan yerlere... anadolu tarafında bu işi güzel yapan neresi var? bi de fiyatarı nasıldır?
motoboya.com var şeref ustanın yeri hasanpaşada
benim makinayı orada boyattım ben işçiliği iyidir biraz keyfe keder çalışır ama başının etini yersen biraz süper yapıyor (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
24 Ekim 2011, 12:39
#4978
fiyatları nasıldır peki abi? komple boya mı yaptırmıştın sen? fiyat ne kadardı?
-
24 Ekim 2011, 12:49
#4979
Onyx250 adlı üyeden alıntı
fiyatları nasıldır peki abi? komple boya mı yaptırmıştın sen? fiyat ne kadardı?
benim boya masrafım farklıydı çünkü sticker felan getirmiştim tek renk üzerinden yapılmıştı
parça başına 150 lira alıyor genelde ama sayı çoğalması fiyatı düşürdüğü gibi tamir gerektiren durumlarda fiyatı biraz arttırıyor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
24 Ekim 2011, 14:18
#4980
valla tam motoru satmaya kendimi alıştırmışken motoru tekrardan elden geçirirsem kolay kolay satamam kafamda hatta kafadan beyaz bi renge boyamak var ama o zaman da satışı zor olur diye düşünüyorum... bakalım kararsız kaldım şimdi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler