Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Ekim 2011, 02:15
#4921
Felon adlı üyeden alıntı
benim merak ettiğim bişey var absli bi motorda stopie yapmak mümkün değil dimi ?
abs olan motosikletlerde devre dışı bırakabilme özelliği varmı?
her zaman işin apaçisel yönünden bakıyorum
abs'i olan bir modelde stopie yapmak mümkündür.
stopie yaparken ön tekereğini kilitlememen gerekir zaten
sadece işi tekniğine uygun bir şekilde yapmak gerekir ayrıca abs'yi devre dışı bırakmak mümkündür tabiki bunun için yetkili serviste beyini bilgisayara bağlamaları gerekir.
yani öyle ferrari arabalarında direksiyona konulmuş bi dünya tuş ile abs asr ıvır zıvırları aç kapa yok spor modeler için. ama bazı motosikletlerde abs tuşu gördüm. muhtemelen sistemi kapatıp açmaya yarayan bir buton.
SilentScream adlı üyeden alıntı
abs li modellerin viraj içinde sorunlu olduğunu duydum, viraj da kitlenme olabiliyormuş. Tabii ne kadar doğru bilemiyorum...
abs lastiği kilitemez tabi ama virajda yanakların yere bastığını ve yer tutunma kabiliyetinin merkez kaç kuvvetlerinede maruz olduğunu düşünecek olursak bence bu problem ömrü bitmiş veya bitmeye yakın lastiklerde görülüyor olabilir.
Raphae1 adlı üyeden alıntı
Yasin bana cbf 1000 bul :D ama 2011 model olsun :D bide takaslı olsun :D daha ne olsun
biri bu arkadaşı emre ile tanıştırsın 4 silindirin mi var 4 çocuğun var'ı anlatsın (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Reklamlar
-
14 Ekim 2011, 02:23
#4922
İlkay biz 2 çocuğa zor bakıoz sen 4 ten bahsedion
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
14 Ekim 2011, 03:09
#4923
eee cbf1000 cbf1000 diye ben yırtınmıyorum (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Ekim 2011, 11:49
#4924
Dün şirkete geldigimde Lastigimin patlamış olduğunu gördüm. İş çıkışı şirkette hava basıp lastikçiye gittim ve fitil yaptırdım. Ama içten soğuk yama diye birşey varmış cok daha güvenliymiş onu yaptırmayı düşünüyorum yarın. Daha önce yaptıran var mı?
-
14 Ekim 2011, 16:09
#4925
Holocaust46 adlı üyeden alıntı
Dün şirkete geldigimde Lastigimin patlamış olduğunu gördüm. İş çıkışı şirkette hava basıp lastikçiye gittim ve fitil yaptırdım. Ama içten soğuk yama diye birşey varmış cok daha güvenliymiş onu yaptırmayı düşünüyorum yarın. Daha önce yaptıran var mı?
benim geçen hafta lastiğim patladı, soğuk mantar yama yaptırdım şimdilik bir problem yok )
Ben Giderim O Gider, Altımda Tin-Tin Eder
-
15 Ekim 2011, 12:34
#4926
Arkadaşlar 600f imi sattım sahibindende görmüşsünüzdür belki 27 bin kmde antalya konyaaltı 11.500 e sattım normal sanırım motorum kazasız temizdi neyse yeni sahibine hayırlı olsun artık ) Şimdilik Gsr600 veya Cbr1000rr-06 model ve üstü düşünüyorum ama büyük ihtimalle cbr alıcam yakın zamanda önerisi olan varmı 1000 lik makineye geçmenin zamanı geldi sanırım artık seviyeli olarak yükseltiyorum ilk motorum ybr idi sonrasında er-5 aldım ve sonra 600f uygunmudur
[COLOR="Cyan"][B]
Facebook grubumuz: ''MT ANTALYA''
MSN Grubumuz: mgroup317122[/B][/COLOR]
-
15 Ekim 2011, 12:53
#4927
hakan07 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 600f imi sattım sahibindende görmüşsünüzdür belki 27 bin kmde antalya konyaaltı 11.500 e sattım normal sanırım motorum kazasız temizdi neyse yeni sahibine hayırlı olsun artık
) Şimdilik Gsr600 veya Cbr1000rr-06 model ve üstü düşünüyorum ama büyük ihtimalle cbr alıcam yakın zamanda önerisi olan varmı 1000 lik makineye geçmenin zamanı geldi sanırım artık seviyeli olarak yükseltiyorum ilk motorum ybr idi
sonrasında er-5 aldım ve sonra 600f uygunmudur
1000 rr la tamamen farklı dünyalarda olan gsr 600 arasında nasıl kaldınız
-
17 Ekim 2011, 03:06
#4928
Holocaust46 adlı üyeden alıntı
1000 rr la tamamen farklı dünyalarda olan gsr 600 arasında nasıl kaldınız
zevkler renkler ve tatların devreye girdiği anlardan biri olsa gerek (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
17 Ekim 2011, 20:21
#4929
arkadaşlar
sizlere bır kac sorum olacak cok fazla sayfa var gerılere gıttım fakat bır sey bulamadım motorum 2006 model ve 17000 km'de
1.sorum bujıler kac km de degişmeli hangı bıjıleri önerirsiniz
2.sorum ıse hava fıltresının temızlettım fakat servıs degısmelı dedı onerebılecegınız bı fıltre varmı yoksa orjınalınımı almalıyım
3.sorum ıse hangı yagı kullanmalıyım motul denılıyordu fakat fabrıkası kapanmıs bulamıyorum
4.sorum ıse balatalar ıcın onerebılecegınız bır marka varmı on arka degısecek dedıldı
5.sorum ne kadar antıfırız koymalıyız su deposuna
6.sorum karbon dıreksıyon ve tank kapak pedını nerden bulabılırım
7.sorum on catalda cok fazla bır suspansıyon yok normalmı acaba 600 f lerde
-
17 Ekim 2011, 21:59
#4930
cemdoga adlı üyeden alıntı
arkadaşlar
sizlere bır kac sorum olacak cok fazla sayfa var gerılere gıttım fakat bır sey bulamadım motorum 2006 model ve 17000 km'de
1.sorum bujıler kac km de degişmeli hangı bıjıleri önerirsiniz
2.sorum ıse hava fıltresının temızlettım fakat servıs degısmelı dedı onerebılecegınız bı fıltre varmı yoksa orjınalınımı almalıyım
3.sorum ıse hangı yagı kullanmalıyım motul denılıyordu fakat fabrıkası kapanmıs bulamıyorum
4.sorum ıse balatalar ıcın onerebılecegınız bır marka varmı on arka degısecek dedıldı
5.sorum ne kadar antıfırız koymalıyız su deposuna
6.sorum karbon dıreksıyon ve tank kapak pedını nerden bulabılırım
7.sorum on catalda cok fazla bır suspansıyon yok normalmı acaba 600 f lerde
Bildiğim kadarıyla yanıtlayayım sorularınızı :
1- Kullanıma göre değişir bence ama ustamın dediğine göre 20-24 bin km arası.
2- K&N hava filtresi var bende, ömürleri 100 bin km kadar, alın rahat edin derim.
3- Mobil kullanıyorum.
4- EBC
5- Yarı yarıya diye biliyorum.
6- EBAY
7- Bunu tam anlayamadım, süspansiyon çok yok derken ? Amortisör lerin oynama mesafesi kısadır tabii zira spor bi motosiklet. Benim modelde amortisör sertlik ayarıda yapılabiliyor ama her modelde yok diye biliyorum.
-
18 Ekim 2011, 01:20
#4931
cemdoga adlı üyeden alıntı
arkadaşlar
sizlere bır kac sorum olacak cok fazla sayfa var gerılere gıttım fakat bır sey bulamadım motorum 2006 model ve 17000 km'de
1.sorum bujıler kac km de degişmeli hangı bıjıleri önerirsiniz
2.sorum ıse hava fıltresının temızlettım fakat servıs degısmelı dedı onerebılecegınız bı fıltre varmı yoksa orjınalınımı almalıyım
3.sorum ıse hangı yagı kullanmalıyım motul denılıyordu fakat fabrıkası kapanmıs bulamıyorum
4.sorum ıse balatalar ıcın onerebılecegınız bır marka varmı on arka degısecek dedıldı
5.sorum ne kadar antıfırız koymalıyız su deposuna
6.sorum karbon dıreksıyon ve tank kapak pedını nerden bulabılırım
7.sorum on catalda cok fazla bır suspansıyon yok normalmı acaba 600 f lerde
SilentScream adlı üyeden alıntı
Bildiğim kadarıyla yanıtlayayım sorularınızı :
1- Kullanıma göre değişir bence ama ustamın dediğine göre 20-24 bin km arası. kitapçıkta 10binde 1 kontrol ve gerekiyorsa en az 15binde değişim yazar. bizim motorlara uyumlu bujilere gelince cr9eh-9 normal buji ve onun lazer teknoloji üretimi cr9ehıx-9 kitapçıkta yazan ise ımr9a-9h modelidir ama bunun yeniside ımr9c-9c'dir. bu bujiler bizim makinalara uyumlu olanlardır
2- K&N hava filtresi var bende, ömürleri 100 bin km kadar, alın rahat edin derim. orjinal olmazsı yakıt olarak biraz daha az yakmasını sağlar. sonuçta beyindeki ecu programlaması orjinal stock hale göre yapılmış ayarlardır performans egsozu vs olmayan
3- Mobil kullanıyorum. 15-50 yazın 10-40 tam sentetik olanı iyidir
4- EBC
5- Yarı yarıya diye biliyorum. doğrusu 3litre antifirize 1lt saf sudur. saf suda litresi 1tl gibi bişe 600f kitapçığında yazan oran buydu
6- EBAY
7- Bunu tam anlayamadım, süspansiyon çok yok derken ? Amortisör lerin oynama mesafesi kısadır tabii zira spor bi motosiklet. Benim modelde amortisör sertlik ayarıda yapılabiliyor ama her modelde yok diye biliyorum. süspansiyon yağlarının değiştirilmesi gerekebilir ve ayar tuşları var ise bunları serviste doğru olarak ayarlat derdim orjinali bozulduysa
eklemelerimi yukarıda kırmızı olarak yaptım (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
18 Ekim 2011, 13:09
#4932
pehhhh
eskiden dünya kadar yazardık elimizi ayağımızı bi çektikmi tadı tuzu kalmıyor buralarında yahu (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
18 Ekim 2011, 14:37
#4933
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
eklemelerimi yukarıda kırmızı olarak yaptım (=
antifriz için manual dan baktım, aynen şöyle yazıyor :
Remove the reserve tank filler cap and fill to the
"UPPER" level line with 50/50 mixture of distilled
water and antifreeze.
Reinstall the filler cap.
Türkçesi : 50/50 oranında saf su ve antifriz koyun şeklinde. Bende bi bakayım bu arada ...
-
18 Ekim 2011, 17:20
#4934
SilentScream adlı üyeden alıntı
antifriz için manual dan baktım, aynen şöyle yazıyor :
Remove the reserve tank filler cap and fill to the
"UPPER" level line with 50/50 mixture of distilled
water and antifreeze.
Reinstall the filler cap.
Türkçesi : 50/50 oranında saf su ve antifriz koyun şeklinde. Bende bi bakayım bu arada ...
o zaman benim internetten baktığım farklı olabilir baktığın iyi oldu kontrol edeyim bende
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
18 Ekim 2011, 17:21
#4935
teşekkür ederım arkadaşlar vermiş oldugunuz bılgıler için havalar ıyı olur olmaz bu eksıklerını gıderıcem
-
18 Ekim 2011, 20:17
#4936
-
19 Ekim 2011, 01:11
#4937
ben olsam 1. olanı alırdım belliki orjinali üzerinden kalıplanarak yapılmış kıvrımlı kenarları var.
2. tercihi alma derim kenarlarının kıvrımı yok topuklarda takılma yapabilir bazen
3. seçenek bence içi dolu olmuş farklı bir seçim olabilir ama daha pahalı
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
19 Ekim 2011, 02:04
#4938
50 $ o iki parça için bence çok pahalı,
sen kafanda güzel bi şekıl tasarla ve baglantı cıvata delıklerınıde eskı parcandan ölç,
ver bi tornacıya 5mm paslanmazdan yapsın,
pırıl pırıl kullan,
baktın ıleride sıkıldım karbon kaplarsın ılerıde dıer parcaların ıle...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
19 Ekim 2011, 11:33
#4939
Günaydınlar herkese;
Bir sorum olacak yani aslında soruyu da sorabilecek miyim tam bilmiyorum Ama anlayan çıkacaktır diye ümit ediyorum.
Dişli falan bişeyi carpıp bölüp bir hesaba göre viteslerdeki max süratleri biri paylaşmıştı daha önce. Mesela 1. vites 118 km yapar max gibi. Bunu 6 vites icinde olanını paylaşabilirmisiniz acaba?
-
19 Ekim 2011, 17:05
#4940
Holocaust46 adlı üyeden alıntı
Günaydınlar herkese;
Bir sorum olacak yani aslında soruyu da sorabilecek miyim tam bilmiyorum
Ama anlayan çıkacaktır diye ümit ediyorum.
Dişli falan bişeyi carpıp bölüp bir hesaba göre viteslerdeki max süratleri biri paylaşmıştı daha önce. Mesela 1. vites 118 km yapar max gibi. Bunu 6 vites icinde olanını paylaşabilirmisiniz acaba?
valla yarım saattir bakındım google amcada ama birşey bulamadım veya gözden kaçırdım baktıklarım arasında
http://forum.donanimhaber.com/m_24360203/tm.htm
burada aktarım hesaplamaları var ama sen buna zincirdeki aktarma oranınıda eklemelisin yoksa bulacağın sonuç doğru olmayacaktır.
bunun için ön kapaktaki ön dişlideki diş sayısı ile arka diş sayısını bilmen gerekli (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler