Ben deki Bisiklet Vites Kolu , Gaz sabitleyici...
150 km/h 'ye kadar gazı sabitleyebiliyorum Sonra motor üzerinde yatıp uyuyorum
Gezi Fotoğraflarımızı cogunlukla o sabitleyici sayesinde cekiyorum seyir halinde
Ben deki Bisiklet Vites Kolu , Gaz sabitleyici...
150 km/h 'ye kadar gazı sabitleyebiliyorum Sonra motor üzerinde yatıp uyuyorum
Gezi Fotoğraflarımızı cogunlukla o sabitleyici sayesinde cekiyorum seyir halinde
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Teşekkürler. Kombine abs var, ani durumlarda ön frene asılınca arkayı da kendisi kademeli sıkıyor birkaç kere hayatımı kurtardı frenler çok iyi. Savrulma kilitlenme olmuyor ani sıkınca.
Grenaj giydirilmiş hornete benzetilmesini iftira olarak algılamamak gerek, 600RR da eski hornetten geliyor. Ayrıca grenajdan başka dizayn ve mühendisliğinde de yenilikler var yeni 600F in.
kombine ABS müthiş bir şey sırf bu donanım için bile alınrı bu motor kaldı ki muadillerine göre fiyatı da mantıklı. Tek sıkıntım ebat olarak bana biraz küçük hissi vermesi.
Bir de viraj kabiliyeti nasıl ? Eski 600f ile kıyaslama şansınız var mı ? Gerçi fotolardan gördüğüm kadarıyla lastiğin kenarlarını bayağı kullanmışsınız demek ki güvenli şekilde yüksek açılara yatılabiliyor diye düşündüm
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Emir, Honda'da eğitime gittiğimizde benimde test etme fırsatım oldu yeni 600f'i, üzerinede baya konuştuk eğitmenlerle. Grenaj giydirilmiş hornet denmesi bir iftira değil, ama küçümseme gibi geliyor kulağa, çünkü motor tamamen cb600 hornet platformu üzerine yapılmış. Frenler inanılmaz iyiler, ben ABSyi deneyeceğim diye canını çıkardım motorun, her koşulda stabil kaldı. Bizim motorlara kıyasla biraz yumuşatılmış, ivmelenmeler o kadar sert değil.
Hornet platformu üzerine yapılmasının avantajlarınıda gördüm, inanılmaz bir manevra kabiliyeti var motorun. O küçücük parkurdan eğitmenlerin motoru ne hallere soktuğunu izlerken, 5 karış açık ağzımı gören hocanın yanıma gelip, "hiç heveslenme sizin 600 f lerle bunları yapamazsınız, hornet plaftormunda yapılması bunlara izin veriyor" demesi beni bir kat daha şaşırtmıştı.
Bizim motorlara göre kullanımı kesinlikle daha rahat, uzun yola daha elverişli bir motor gibi geldi bana. Ama açıkça söylemek gerekirse yukardada bahsetmiş olduğum yumaşaklığı hoşuma gitmedi (bizim 600flerle kıyaslayınca, yoksa inanılmaz rahat, biraz beklenti meselesi sanırım), birde cüsse olarak biraz küçük olmasıda benim için eksi puan
@krd
Hayırlı olsun motorun, güzel günlerde, kazasız belasız inşallah )
Ben Giderim O Gider, Altımda Tin-Tin Eder
İlker teşekkür.
Eski 600F i kullanmadığım için bir fikir yürütemeyeceğim hatta hayatımda kullandığım tek supersport bu makine
Fotolarda motor henüz 10-20km de, aldığım gün çekmiştim ağustos ayında, yani lastikler sıfır fotolarda.
Şu an 1800km de, viraj yaptım yüksek açılarda olmasada, bir sıkıntı yaşamadım. Dirsekleri kırmadan kullanırsanız (trafikte malum) aynalar kollarınızı gösteriyor. Ama dirsek kırıp biraz eğilince görüş açısı iyi. Sıkışık trafikte CBF500 den daha kolay hareket manevra yapabildiğine kanaat getirdim.
ben o zaman lastiğin kullanılmamış olduğu için aşınmamış yanaklarını viraj açı izi olarak görmüşüm demek ki
bu soruyu neden sordum çünkü hornet yurt dışında naked motorlar arasında en dinamik şaseye sahip olarak değerlendiriliyor.
İlker'in söyledikleri daha doğrusu honda eğitmenlerinden aktardıklarını da düşünürsek yeni 600f'in yönlendirilebilirlik açısından yetkin bi makine olduğu açık. Umarım ilk fırsatta ben de test edebilirim.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
yeni f ile ilgili güzel şeyler olmuş
ama dün tünal abinin feysteki paylaşımını izledim yeni 600f vardı altın elbiselide hatta xx'ide anlatmışlar.
gayet iyi bir şekilde kullanıyordu oturuş pozisyonu dışında bir şikayeti yoktu adamın esasında pek (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
arkadşalar şimdiki hyo gt 250 rı satıp bir cbr 600 f almayı düşünüyorum ama bu motor konusunda fazla bir bilgim yok vede bütçem max 12 bin tl alırken nelerre dikkat etmem gerekir temiz bir motoru nasıl anlarım
Herkese selam;
Su geçirmez branda almayı düşünüyorum malum kış gösteriyo kendini artık. Tavsiye edeceğiniz brandalar var mı?
Sahibinden.com'dan almıstım ben
25 Liraya ; gri olanlardan; yogun suyu geciriyor fakat cok hafif içerde nem yapacak sekilde
Gerci benim motor kapalı otoparkta olduğu için ; tozlanmasın diye kullanıyorum
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Kardeşim Git bi brandacıya ; Kamyon arkası branda bezinden yapıyorlar benim yalovadaki öle
Hem ağır oluyor; hem de kesinlikle yağmur su almıyor... üzerinde 40 cm kar vardı su almamıstı ...
Fiyatları da normal brandalar ile aynı iyata geliyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Teşekkürler....
Drift Religion
benim merak ettiğim bişey var absli bi motorda stopie yapmak mümkün değil dimi ? abs olan motosikletlerde devre dışı bırakabilme özelliği varmı?
her zaman işin apaçisel yönünden bakıyorum
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
abs li modellerin viraj içinde sorunlu olduğunu duydum, viraj da kitlenme olabiliyormuş. Tabii ne kadar doğru bilemiyorum...
Yasin bana cbf 1000 bul :D ama 2011 model olsun :D bide takaslı olsun :D daha ne olsun
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)