ilkay son foto gercekten daha guzel olabilirdi . mesela motoru oradan cekseydın manzrayıda kapamamıs olurdun
ilkay son foto gercekten daha guzel olabilirdi . mesela motoru oradan cekseydın manzrayıda kapamamıs olurdun
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
Arkadaşlar pazartesi gün yaklaşık 160 km hızla çırpma yaşadım soğukkanlı davranarak ve bol bol salavat getirerek olayı atlattım sonrasın da direksiyonda titreşimin arttığını hissettim zaten çırpma esnasında jantın ikiye katlanıp geriye düzeldiğini hissediyordum motoru göstermeye fırsatım olmadı o günden beri biniyorum her binişimde titreşim artmış gibime geliyor acaba balans yapmış olabilir mi veya gevşeme eğilme gibi durumlarda söz konusumu dur fikirlerinizi alabilir miyim.
aynı olay 150 ile giderken benim başıma geldi onumdekını sagladım emlıyet serıdıne gırdım orayıda yan lamasına seklınde boyamıslar ama kabartılı sekılde o hızla gırınce bır yalpalamaya basladı senınle aynı seylerı hıssetmısızdır ama nedense acayıp soguk kanlıydım ve kollarımı kasarak sıspansıyon gorevı gordurttum ve bıraz cebellestım ve sonunda duzelttım bır atsa o hızla otobana ucardım ama sonra herhangı bırsey olmadı motorda tıtreme fılan hatta yola gıttım geldım ayvalıga ama tabıkı sen yınede bır goster derım eger dedıgın gıbı hıssedıyorsa bır tetıreeme
Selamlar arkadaslar uzun zamandir firsat bulup foruma yazamiyordum bi sorunum var fikir yurutelim istedim lendi dusuncelerimode yazicam benim 2000 model cbr600f im var karburatorlu sorun motor normal isisina ulastiktan sonra rolentide isikta beklerken yada tradikte beklerken stop ediyor asiri isinma problemi diil diye dusunuyorum cunki gaz verince stopetmiyor rolenti motor beklerken birden tekliyip stop ediyor sorun sonra stop dugmesini kapayip aciyoeum calisiyo trafikten isiktan korkar oldum tamirciye gitmeden bi foruma danisayim dedim benim dusuncem buji yada subap ayari yada baska ne olabilir belkide senkron ayaridir her defasinda yapiyo rolentide dusuk degil 1500rpm gibi yorumlarinizi bekliyorum bide 600f den anlayan tavsiye edeceginiz efendi bi usta varmidir istanbul avrupa sisli sariyer levent bolgelerinde saygilar
şimdi burada yanlış yapılan bir şeyde var.
gidon tutulmalı ama tümüylede sert bir baskı yapılmama. çünkü bu hareketi yapan güç ve kuvvet motorun kendisini dengede tutma kararlılığından geliyor. aynı bisikle ve motosikletten giderken atlarsak bu tekerlekli şeylerin belli bir hız altına inmeden düz veya düşmeden gidebilecekleri gerçeği gibi. aslında motosikletin hareketini kısıtlamış olduğumuzdan düşmeye daha çok yer ediyoruz.
ama varsa öyle bi kaç ton basınç yapabilen kas gücünüz robot gibi tutun derim gidon ( tabi yerse )
karbüratör ayarı yapılması gerekitor sanırım. motorun belli bir ısıya ulaştıktan sonra boğuluyor muhtemelen zengin karışım yapıyor.
yakıt durumu nasıl ne kadar yakıtla kaç km gidibiliyorsun ortlama kullanımda?
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
ilkay fiziksel açıklama güzeldi ama inan bana eğer o kollarımı kasmasaydım o motordan uçmuştum :D yada verilmiş sadakam varmış
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
ilkay bu arada motoru satmayı düşünüyor gibiyim haberin olsun scoter alıcam ya zaten yani var aklımda neyse konuşuruz detaylı :D
Evet dogru olabilir sabah calistirdigimda zaten biraz cig benzin atiyor dun yolda isikta beklerken yandaki minubuscu arkadas uyarmisti cok benzin kokuyot diye tsk ler umarim buyuk bise yoktur
çook özleyeceksin bak demedi deme sonra (=
tahmin ettiğim gibi o zaman motosikletin boğuluyor o yüzden. mesela 20tl benzinle ne kadar gidebiliyorsun ortalama veya bunun gibi kaç tl ile kaç km yapabiliyorsun ölçebildin mi ?
yakın zamanda servise git baksınlar bu arada motor ısınırken çiğ benzin atabilir ele siyah ufak noktacıklar olarak gelebiliyor susturucu içerisindeki kararmış olan elyaf yapı ile beraber motoru yıkadıktan sonra susturucuya su girmişse özellikle arkamda araba durursa kuruyana kadar nokta nokta ediyor :D
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Bugun gittin tamirciye devirdaim pompasi ve kOnjektor degismesi gerekiyor dedi 500 falan bulucak galiba insan guvenemiyor gidebilecegim tanidik bi usta varmidir en azindan ariza tesbiti icin istanbul avrupa yakasindayim sisli sariyer levent besiktas vs.
aslında uğraşsan belki sende değiştirebilirsin.
yetkili servise mi gittin peki bunun için ? istersen birde orada sor derim en azından şöyle bir baksınlar.
ama devirdaim pompası ile konjektörüde yapabilirsen kendin değiştirebilirsin kanımca.[COLOR="Silver"]
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
öncelikle merhaba kendimi tanıtma olayını sonraya erteledim unutmadan şu soruyu sormak için
@cbrpc35 motosikletinize çanta ve aparatı nereden aldınız bende niyetlenmiştim yaz başında ama çekilen fiyattan gözüm korkmuştu sadece bağlantı demirleri 120€ falandı, size kaça mal oldu hangi marka?
Degistiririm tamir gelir elimden 15 senedir motorcuyuz elhandulillah ama adam 250 konjektor dedi 280 de devirdaim pazarlikla 500 e indik iscilik bisey diil dedi oyuzden hallederim dedim servis nerde var gosterebilecegim yazin sizin gittiginiz iyi bi hondaci racingden anlayan tavsiye edebileceginiz yokmudur
herkese selam
dün ciddi bir kaza atattım ataşehirde. benim yaşlarımdaki bir genin f1 araçlarını birbirini geçmeden önce yan şerite kendini attığı gibi üstüme kırdı diresiyonu ve soldan bana çarptı.hayatımda ilk defa montumu giymemiştim ve sürüklenirken eyvah kollarım oldu. neyseki yanık ve sıyrıklar dışında birşeyim yok kollarımda ve omuzlarımda. arabanın çarpma etkisi ile sol bacağımda da ufak bir ağrı var akşam hastanede geçti gece geldim eve.
prosüdürler gereği boyunluk var boynumda pazartesi çıkacak kollarıma ve omuzlarıma ilaç sürüyoruz belli aralıklarla kendi yanma hislerini tekrar tekrar hatırlatıyorlar saolsunlar sağ el serçe parmağımdada ufak bşr kırık varmış sanırım çatlak atel takıldı oyüzden.
şu an için iyi sayılırım kısaca dinleniyorum düzelene kadar.
kazaile ilgili bir fotoğraf çekemedim ambulans ve arkadaşım gelene kadar bir yandan kendimi kontrol ederken bir yandan arabayı kulanan genci sakinleştrmeye çalışıyordum bir yandan meraklı kalabalığı vardı tabi en son dellenip herkese bağırmaya başladımbirşeyler yaptırmak için.
motorumdakş hasarlar ise sağ yan grenaj muhtemelen değişim gerekiyor doku kaybı var çarpma etkisi ile alternatör kapağım kırılmış motoru dikmemle yağın boşalması bir oldu. egsoz susturucu yerinden çıkmış sanırım bunun haricinde tekrar boyaya girecek daha yeni almışken...
başka birşey varmı diye bakmadım küçükbakkalkyde yediemin otoparkına çekilmiş 1 günlüğüme trafikten men edilmiş.
bi ara trafiğe gidip dosyalarımı alacağım
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
çok geçmiş olsun ilkay. motosikletide yeni yaptırmıştın daha oysaki ...
Geçmiş Olsun Dostum,
Sağlığın Yerinde Olduğu Sürece Hertürlü Motor Araç Tamir Ettirilir,
Yeterki Sağlığına Zarar Gelmesin,
Bazıan Senin Dikkatlerin Dahi Kazaları Önlemeye Yetmiyor...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
iLk@yy..Çok büyük geçmiş olsun..Çok üzüldüm..:(( Motorundaki hasarları düşünme ve hemen iyileşmeye bak..o yeniden eskisinden de güzel hale sokulabilir..iyi ki sana birşey olmamış..tekrar büyük geçmiş olsun..anlaşılan araba kullananlara adam gibi eğitim verilmedikçe biz motorcular rahat edemeyeceğiz trafikte...
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
Büyük geçmiş olsun ilkay. Umarım motosikletinde sende en kısa sürede eski halinize dönersiniz...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)