Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
30 Ağustos 2011, 23:05
#4621
@iLk@yy
boya güzel olmuş devamını bekleriz resimlerin fakat çok mu kötüydü orjinal boyası bence boyatmasaydın hem satıcam diyodun sanırım daha kolay çıkarırdın elden.
birde genel olarak sizlere bir sorum var geçen hafta bi 600f e bakmaya gittim motorun gidon topuzu dikkatimi çekti sabit duruyor çevirdiğimde dönmüyordu,orjinal elcik ve topuz vardı üzerinde bu normalmidir sizlerde de durum böylemi şayet benim sahip olduğum motorların hepsinde dönüyordu.
Reklamlar
-
30 Ağustos 2011, 23:15
#4622
-
30 Ağustos 2011, 23:31
#4623
-
31 Ağustos 2011, 00:12
#4624
@cakalaz
resimli örneğin için teşekkür ederim peki orjinal elciklerde de durum böylemiydi?
-
31 Ağustos 2011, 00:54
#4625
Vallahi hiç denemedim dönüyor mu diye Ne desem yalan olur simdi
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
31 Ağustos 2011, 11:24
#4626
selam beyler. lastiklerim bitti her gaz açışta arka lastiik yanımda, virajdyken ayrı bi kabus kaya kaya dönüyorum.
continental alayım diyorum 700 TL seti. kullanan eden var mı ? bu markayı tercih etme sebebim 2011 hamurlu olması. yine 2011 model başka marka ancak bu fiyatlarda bidiğiniz lastik var mı?
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
31 Ağustos 2011, 12:04
#4627
-
31 Ağustos 2011, 12:32
#4628
chopperrider adlı üyeden alıntı
selam beyler. lastiklerim bitti her gaz açışta arka lastiik yanımda, virajdyken ayrı bi kabus kaya kaya dönüyorum.
continental alayım diyorum 700 TL seti. kullanan eden var mı ? bu markayı tercih etme sebebim 2011 hamurlu olması. yine 2011 model başka marka ancak bu fiyatlarda bidiğiniz lastik var mı?
selamlar ben dün metzeler m3 2011 10.hafta lastik aldım cifti 575 lastigin yan taraflarının hamuru bir başka güzel düşünürsen senin icin bulmaya ugrasırım
-
31 Ağustos 2011, 13:14
#4629
lastik konusunda doğanın kullandığı lastik hakkında kendi yorumlarından başka bir bilgimiz yok profesyonel olarak
ama michelin pilot povert 2ct ile m3 arasında bazı farklar var.
bunlara gelecek olursak. m3 kuru zeminde yol tutuşu olarak daha başarılı ama ıslak yolda 2ct m3'e göre üstün. virajda motosiklete yön verebilme kabiliyeti 2ct'de daha başarılı. 2ct çift hamur bileşenli m3 ise orta yumuşaklıkta bir hamura sahip. yeni uyandığım için bunlar şimdilik aklıma gelenler.
bunun haricinde ön lastiğimide arka lastiğim gibi pilot pover 2ct olarak değiştirdim 2 gün önce.tabi motorumun boya işlemleri bitmediği için henüz yol performansı hakkında yorum yapamayacağım. ama arka lastiğim ile ilgili yorum yapabilirim. virajda düşük vitesteki ani gaz açmalarda çizgisinden biraz çıkabiliyor ama asla yolu bırakmıyor. lastik ısındıktan sonra yol tutuşu fark edilir bir şekilde değişiyor. ama soğukkende viraja girmekten çekinmedim hiç. dediğim gibi biraz savurma yapıyor ama yolu bırakmıyor kolay.aslında bu savurma iyi kullanılır ise daha keskin viraj dönülebilir belki. yeni ön lastiğim ile yola çıktıktan sonra yeni yorumlarımı yaparım net olarak
emircim bu arada sende ne lastik vardı? o bitik lastiklerle yanlamanında dadından yinmez aslında viraj çıkışlarında tatlı tatlı
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
31 Ağustos 2011, 15:25
#4630
Holocaust46 adlı üyeden alıntı
selamlar ben dün metzeler m3 2011 10.hafta lastik aldım cifti 575
lastigin yan taraflarının hamuru bir başka güzel düşünürsen senin icin bulmaya ugrasırım
İstanbuldan nereden aldın acaba. iletişim bilgilerini verebilirsen çok makbule geçer.
cakalaz adlı üyeden alıntı
Ben Rize'de lastik bulamadığım için, 2011 üRETim tarihli Shinko 180-55-17 taktım benim F'e... kesinlikle söylenenlerin aksine; yok tutusu cok sağlam bir lastik.2010 dan sonra zaten shinko ların malzemelerinde değişiklikler oldu
Fakat ön arka bitmeye yaklasınca; Michelin Pilotpower 2CT alacağım
takımı 800 civarı bir rakam
önyargı olacak belki çünkü shinko hiç kullanmadım ama markanın ismi bile korkutuyo beni
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
lastik konusunda doğanın kullandığı lastik hakkında kendi yorumlarından başka bir bilgimiz yok profesyonel olarak
ama michelin pilot povert 2ct ile m3 arasında bazı farklar var.
bunlara gelecek olursak. m3 kuru zeminde yol tutuşu olarak daha başarılı ama ıslak yolda 2ct m3'e göre üstün. virajda motosiklete yön verebilme kabiliyeti 2ct'de daha başarılı. 2ct çift hamur bileşenli m3 ise orta yumuşaklıkta bir hamura sahip. yeni uyandığım için bunlar şimdilik aklıma gelenler.
bunun haricinde ön lastiğimide arka lastiğim gibi pilot pover 2ct olarak değiştirdim 2 gün önce.tabi motorumun boya işlemleri bitmediği için henüz yol performansı hakkında yorum yapamayacağım. ama arka lastiğim ile ilgili yorum yapabilirim. virajda düşük vitesteki ani gaz açmalarda çizgisinden biraz çıkabiliyor ama asla yolu bırakmıyor. lastik ısındıktan sonra yol tutuşu fark edilir bir şekilde değişiyor. ama soğukkende viraja girmekten çekinmedim hiç. dediğim gibi biraz savurma yapıyor ama yolu bırakmıyor kolay.aslında bu savurma iyi kullanılır ise daha keskin viraj dönülebilir belki. yeni ön lastiğim ile yola çıktıktan sonra yeni yorumlarımı yaparım net olarak
emircim bu arada sende ne lastik vardı? o bitik lastiklerle yanlamanında dadından yinmez aslında viraj çıkışlarında tatlı tatlı
son aldığım makinenin üzerinde pirelli diablo vardı. 7 bin kilometre kullanmışım bunları ki aldığımda zaten üretim tarihi olarak eskilerdi ama sert hamurlu olduğu için idare ettim bi şekilde. ama artık öyle bi haldeler ki istisnasız her virajda düşük sürat yüksek sürat fark etmiyor ciddi oranda savuruyor, acemi bi sürücüyü kaza yaptıracak seviyede. ön lastik ise kontra taleplerime resmen direniyor. tatil biter bitmez alacağım lastik artık taksitle kredi kartıyla bakıcam çaresine
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
31 Ağustos 2011, 16:19
#4631
chopperrider adlı üyeden alıntı
selam beyler. lastiklerim bitti her gaz açışta arka lastiik yanımda, virajdyken ayrı bi kabus kaya kaya dönüyorum.
continental alayım diyorum 700 TL seti. kullanan eden var mı ? bu markayı tercih etme sebebim 2011 hamurlu olması. yine 2011 model başka marka ancak bu fiyatlarda bidiğiniz lastik var mı?
Metzeler M5 kullanıyorum çok memnunum açıkçası, Michelin de kullandım ama M5 çok daha çabuk ısınıyor ve kuru zemin performansı daha iyi. Yağışlı havada da kullandım, performansı çok iyi bence. 2010 hamurları 700 tl civarı ben 2011 hamur almıştım 850 tl civarına...
-
31 Ağustos 2011, 23:42
#4632
-
01 Eylül 2011, 01:02
#4633
güzel olmus kanka ama onun jant stikerlerını cıkart artık. bide sen bunun naked kullan dah ahoş olmus :D
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
01 Eylül 2011, 01:13
#4634
Raphae1 adlı üyeden alıntı
güzel olmus kanka ama onun jant stikerlerını cıkart artık. bide sen bunun naked kullan dah ahoş olmus :D
jant stickerlarını seninle beraber sökecez (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
01 Eylül 2011, 02:23
#4635
chopperrider adlı üyeden alıntı
İstanbuldan nereden aldın acaba. iletişim bilgilerini verebilirsen çok makbule geçer.
önyargı olacak belki çünkü shinko hiç kullanmadım ama markanın ismi bile korkutuyo beni
son aldığım makinenin üzerinde pirelli diablo vardı. 7 bin kilometre kullanmışım bunları ki aldığımda zaten üretim tarihi olarak eskilerdi ama sert hamurlu olduğu için idare ettim bi şekilde. ama artık öyle bi haldeler ki istisnasız her virajda düşük sürat yüksek sürat fark etmiyor ciddi oranda savuruyor, acemi bi sürücüyü kaza yaptıracak seviyede. ön lastik ise kontra taleplerime resmen direniyor. tatil biter bitmez alacağım lastik artık taksitle kredi kartıyla bakıcam çaresine
ilser motordan aldım ben lastikleri. 2011 16. hafta yanlısım yoksa. sahibindende bulmuştum üstelik. 575 lastiğe verdim 25 TL de işçilik aldı ilkonce cok yadırgadım lastik acaba sorunlumudur diye. 3 gün once taktırmıstım lastigi 400 km yapmışım. Bi sorun cıkarmadı aksine yola uhu gibi yapışıyor. rodaj süresi yeterlimidir acaba sizce?
-
01 Eylül 2011, 20:06
#4636
-
02 Eylül 2011, 15:24
#4637
arkadaşlar merhaba. motorumun aküsü bittiği için seleyi açmam lazım ama sanırım anahtar bozulmuş seleyi yerinden çıkaramıyorum. biraz zorladım ama elimde kalır endişesiyle fazla yüklenemedim. daha önce başına gelen varsa pratik bir yolu var mıdır bildiğiniz?
-
02 Eylül 2011, 16:03
#4638
aynı sorun suan hala bende war. selenin kilitlendigi noktaların altında bez yada ona benzer bişeyler varsa onlar acılmasını önlüyor olabilir. Ben sag elle anahtarı cevirmeye calısırken sol elle seleyi, sağ taraftan parmaklarımla takarak cekiyorum anlatması biraz zor oldu ama kafanda canlandırabilirsen işe yarıyor
arkadaşlar bu arada istanbul parka gelecek varmı aranızda haftasonu?
-
02 Eylül 2011, 17:16
#4639
Holocaust46 adlı üyeden alıntı
aynı sorun suan hala bende war. selenin kilitlendigi noktaların altında bez yada ona benzer bişeyler varsa onlar acılmasını önlüyor olabilir. Ben sag elle anahtarı cevirmeye calısırken sol elle seleyi, sağ taraftan parmaklarımla takarak cekiyorum
anlatması biraz zor oldu ama kafanda canlandırabilirsen işe yarıyor
arkadaşlar bu arada istanbul parka gelecek varmı aranızda haftasonu?
iki kişi denedik tornavida el ne varsa denedik açılmadı maalesef. :(
-
02 Eylül 2011, 21:05
#4640
arkadaşlar iyi akşamlar. bir kac cbrr 250'lik kardeşleriniz olarak pazar günü 14:00 da sahilde toplanıcaz. 600 lükleride aramızda gormekten mutluluk duyarız. pazar günü ortaköy meydan civarlarında toplanıyoruz sahilde sürüp bebekte birşeyler içip istinye parkta yemek yicez. sizleride aramızda görmekten mutluluk duyarız. sorularınız için özel mesaj gnderebilirsiniz. teşekkürler iyi aksamlar herkese.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler