üretimi bitti ama hala süper bir hız makinası benim gözümde
slm millet havalar yoğuyunca toiğinde ısısı azalmış gibi görüyorum ama havalara bağlıyorum neyse benim gidonda bir tıkırtı var galiba ama çözemedim ön frene asılıpta üstüne yüklendimmi lakkak lakkak diye bi ses geliyo ama çözemedim bi ustaya danışmadan fikirlerinizi alayım dedim
ha bide çalıştırınca egzozdan buhar atıyo acep karbon egzoz lar nemleniyormu bu doğalmı
[B][I][COLOR="Blue"]4 mayıs sabahı yağmurlarla geldin hayata gözlerini açtın bizim dünyamıza ; ve diyorumki be hoşgeldin yanımıza ferah bebek[/COLOR][/I][/B]
Yağmur çamur mahvetti valla bizi, motorlar yatıyor en az 1 haftadır, nasıl özledim anlatamam.
O gidondaki tıkırtı gidondaki boşluktan olabilir diye düşünüyorum; bir ara ustaya gittiğinde gerekliyse gidon bilyasını sıktır istersen.
Soğuk havalarda o buhar normaldir diye tahmin ediyorum.
Evet 2007'de son 600F ler üretildi, 2008 modeli yok.
1990'dan beri geliştirilerek sürekli üretiliyordu bu motor.
Emre sizdemi koydunuz garaja motorlari
alet yatiyo asagida melul melul bakiyorum indigimde..ama cok soguk,ustune bi de sinav tez mez belalari off..off..
topicle ilgili bisi de yaziiim de yerini bulsun bari..
bi kac tane depo tokatlamasi olayi duydum 600f hakkinda..yumusak amortisorlerden dolayi sorun yasanabiliyormus..
genel olarak boyle bi sorun yasayan oldumu?
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Aynen valla özgür, "yağmur dursun" duasına çıkacağım yakında
Tank slapper olayı benim de başıma geliyordu 1-2 defa neredeyse, özellikle 1. viteste ani gazlamalarda ön teker yerden hafif havalandığında eğer gidonu sağlam tutmuyorsan sakıncalı bir durum. Neyseki kurtarmıştım her seferinde.
Ama bir gidon amörtisöri şart bence bu motora. Hatta 600F'i de geçtim, bence 600cc. ve üzeri bütün supersportlarda standart donanım haline gelmeli gidon amörtisörü. 2007 model 600RR lardaki HESD çok yerinde bir donanım bence.
bende yagmur (ve) tez bitsin duasina baslicam az kaldi..
bence 600f canta da takildiginda cok guzel bir sport touring oluyor..(canta hastasiyim da ben)
Depo tokatlamasina aman dikkat..Baslayinca durmasi cok zor oluyo(videolardan gozuken ve anlatilanlar)
aslinda en guzeli bi cbr 125 yanina da 3 canta+touring camli vfr..
pardon burasi 600 f ti dimi
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
africa twin orneginde oldugu gibi fiyatlar dusmeyebilir..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
CBR125 hiç satılmaması gereken motor dediğin gibi. 600F'ten sonraki durağım da inşallah VFR zaten.
Ama araya bir RR ya da R6 girebilir belki
Belki.. Ama şimdilik hiçbir düşüş yok.
Bir de hem uzun yıllar üretilen bir motor olduğu için piyasası ve parçası (sıfır ve 2. el) çok fazla, hem de bir mal üretimden kalktıktan itibaren 10 sene boyunca parça talebi karşılanmak zorunda. Bir de bu kadar tutulan bir motor olunca fiyatlarının çok fazla düşmesini beklemek de hata olur gibi geliyor bana.
insallah..
hala palyaco renkli motorumu ozledigim oluyo..
neyse biraz daha falconumu bisiklet gibi kullaniyim ondan sora sehir icinde donmeyen vfrmi alabilirim..
neyse..
bence 600f lerin fiyati dusmez yukarida yazdigim gibi africa twin gibi..
saglam ve kendini kanitlamis bi motor en nihayetinde..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Aynen öyle, sonuçta kendini kanıtlamış bir motor.
Ne kadar sağlam ve emektar bir makine olduğunu bilmeyen yoktur.
walla üretimi bitmiş olabilir ama hala gözümde trafikte yorulmadan kullanılabilen nadir sport motorlardan biri.. onun üzerine 600lük tanımam rahatlık açısından
benim motorda ledli sinyal var bide alarm var sinyali yakarken sinyaller çok hızlı yanıp sönüyor ustaya sordum ledli sinyal olduğu için normaldir dedi orjinal sinyalin yanma asarıyla ledlilerin yanma arası farklımı dır yoksa alarmdan kaynaklanan bir durummu çözemedim bu arada arka sehbaya almak için vida takacak yer bulamadım orta sehbası olmayıpta arka sehbaya alan arkadaşlar varsa nasıl yaptığının fotosunu gönderirmi en azından kış dolayısıyla bu işlerle bari uğraşayım
[B][I][COLOR="Blue"]4 mayıs sabahı yağmurlarla geldin hayata gözlerini açtın bizim dünyamıza ; ve diyorumki be hoşgeldin yanımıza ferah bebek[/COLOR][/I][/B]
2000 model altı olanları alırken ne gibi şeylere dikkat etmeliyiz bu modelde arkadaşlar? Sahibinden.com da bir kaç tane buldum fakat kmleri yüksek.. Bu konudaki tavsiyelerinizi merakla bekliyorum.
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
Ustanın dediği gibi, orjinal sinyaller harici sinyaller daha hızlı yanıp sönüyor; bende de aynı şekilde. Alarmla ilgisi yok yani.
Eğer kendin anlama şansın yoksa, diğer motosikletlerde olduğu gibi iyi bir ustanın incelemesi iyi olur bence. Motorun kazası belası var mı, egzantirik zinciri sesi geliyor mu, subap ayarı vs. ister mi, amortisör keçeleri kaçırıyor mu, hidrolikler değişmek ister mi, gidon bilyası ne alemde, karbüratörde bir sorun var mı ve rutin kontroller; debriyaj ve fren balataları, bujiler, akü, zincir gibi şeyler geliyor aklıma; tüm km.si yüksek motorlarda olduğu gibi.
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)