Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4561
    Teksoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2010
    Şehir
    SaKArya
    Motosikleti
    Kanuni RaCer 200 RR
    merhaba arkadaşlar 2 senelik racer 200 deneyimimden sonra biraz para yapıp bi tane 98 600 f almak isitoyurm.yalnız motordam (yataklardan) ses gelior dedi adam fiyatıda ona göre bi fiyat çekti.benimde birden verecek bi param yok 4.500 e motoru alıp önümüzdeki yaza da motor yaptırmayı planlıyorum.bikaç yere sordum orjinal parcaları ile 3.000 tl fiyat tutar dediler ben bu fiyatı göz önüne alarak yaptırmayı planlıyorum.fakat yaptırdıktan sonra ki ömrü ne kadar olur nelerle karsılasırım acemi biri olarak sizden yorumlarınız bekliyorum.kısmet olursa 600 f konularında aktif olmak istiyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4562
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Hep benden geliyor Fotoğraflar nedense



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    Bu da gitmeyen motor



    Uploaded with ImageShack.us
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  3. #4563
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    arkadaşlar Aklıma Gelmış Olan Güzel Bi Katlanır Plakalık Fikri Geldi,
    Hazırladıktan Sonra Sizlerle Paylaşırım,
    Arka Plakalığı Kesmeden Yalnızca tam ortasından ve bir Misket (Bilye)Tanesi Kadar Delik Delerek Gayet ŞIK bişiy tasarladım aklımda,
    Hayata Geçireyim Buradan Resimlerini Yayınlarım ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

    Dsotum Şimdiden Alacağın Motorun Hayırlı Olsun,
    fakat birde şöyle düşün,
    eğer basit ve ucuz bi işlemi olsa satıcı olan şahıs sana o fıyata satmaz ve yaptırır daha guzel bı fıyata satısa sunar,
    alacaksın,
    dediğin gibi 3000 lıra masraf yapacaksın motor sana 7500'e gelecek,
    buna bırde lastık bakım muayene vs girince motor sana 10 bınlıralara gelmıs olacak,
    alacağın motorun 98 model olması çok büyük bi ---EKSİ--- olarak yanına kalacak,
    sen bu yıl 4500 lıranı kenara koy seneye kadar bırıktır ve daha yuksek model daha temız guzel bı motor al en azından dert acmayanını denk getırmeye calış,
    paran nakit oldugu sürece kralsın,
    Tabii Karar Senin,
    Tekrar Hayırlı Olsun...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  4. #4564
    Teksoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2010
    Şehir
    SaKArya
    Motosikleti
    Kanuni RaCer 200 RR
    yamahaya yönelsem YZF 600 R Thundercat mesela 5.000tl ye var ama bu motorunda sahibinin demesine göre hiçbir sorunu yokmuş.bunu aldık dielim. 5-6 ay sonra bunda da bi sorun cıkarmaz mı.bu yatak denilen meret orjinal bile olsa olmuyo mu.yada cabuk bozulan bisimi mesela baska bi motor alsak ta sonucta senelerin yorgunlugu olan motorlar onlarda da bu yada buna benze bi problemin cıkma şansı çokmudur. (birde iftardan sonra 98 model 600f in sahibiyle konuştuk.motoru 7.000 tl ye satıyorken bi müşterinin motoru göstermeye götürmeleriyle motordan ses geliyormuş.ustada kesin bi cevap vermemek le birlikte yataktan geliyor heralde diyerek bi yanıt vermiş bende en kötüsünden düşünerek planları yaptım.tabi bu yzf 600r da hosuma gitti.acılmamış ise sizce hangisini tercih edersiniz. (suan part time bi işte calıstıgım için düşük model alayım satar büyütürüüm düşüncesinde dlim.alıp 5-6 sene kullanma gibi bi planım var.tabi dayanırsa.

    motorlar bunlar:
    yzf 600r thunderace 2001 model 38.990 km
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6949910/detay/

    600f 98 model 50.000 km
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2480314/detay/

  5. #4565
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı Gökhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik patladıgında kaskın içindeki bu sistem sayesinde şişirebiliyorsun

    Yanaklardaki pedlerin içinı hava ile doldurup boşaltmaya yarayan bir sistem . Kaskı taktıktan sonra şişiriyorsun bu sayede yanakardaki pedler yüzü tam olarak kavrıyor buda ses ve koruma yönünden büyük bir artı tabiki. Bu sistem bildigim kadarıyla Scorpion'un 450+750+1000 modellerinde var ama hepsinde aynı kalitede mi bilmiyorum.
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kask aldıktan bir kaç ay sonra pedler gevşer ve kask biraz bollaşır. İşte pompa burda devreye giriyor. O kırmızı büyük yer pompa. Oraya basarak pedlerin şişmesini sağlıyoruz, böylece kask tekrar ilk günkü gibi kafamıza oturuyor. Dolayısıyla ses yapımıyor. Ayrıca bir önemli tarafı da kaza anında hava yastığı görevi görmesi
    Çok güzel bir uygulama ozaman, yakın zamanda kaskımı değiştirmeyi düşünüyorum bu sebeple öğrenmem çok iyi oldu teşekkür ederim
    Saygılarımla...

  6. #4566
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı Gökhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik patladıgında kaskın içindeki bu sistem sayesinde şişirebiliyorsun

    Yanaklardaki pedlerin içinı hava ile doldurup boşaltmaya yarayan bir sistem . Kaskı taktıktan sonra şişiriyorsun bu sayede yanakardaki pedler yüzü tam olarak kavrıyor buda ses ve koruma yönünden büyük bir artı tabiki. Bu sistem bildigim kadarıyla Scorpion'un 450+750+1000 modellerinde var ama hepsinde aynı kalitede mi bilmiyorum.
    doğan kullansında iyicene artılarını eksiklerini yazsın. sesi azaltığı felan konforu söyleniyor hoş konfor mutlaka vardır ama ses için dinlemek lasım. eski kaskı exo 400'e göre nasıl ses durumu doğan bir yorum yaparsan sevinirim

    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kask aldıktan bir kaç ay sonra pedler gevşer ve kask biraz bollaşır. İşte pompa burda devreye giriyor. O kırmızı büyük yer pompa. Oraya basarak pedlerin şişmesini sağlıyoruz, böylece kask tekrar ilk günkü gibi kafamıza oturuyor. Dolayısıyla ses yapımıyor. Ayrıca bir önemli tarafı da kaza anında hava yastığı görevi görmesi
    kask bollaşırda alırken bunu hesaba katarak almak gerekir zaten. bu yüzden kaskı ilk kafamıza taktığımızda bu ilk zamanlar yanaklarımızı ısıracakmışız gibi sıkar o padler satan adamlarda biliyor genişlediğini sonuçta

    Alıntı Teksoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar 2 senelik racer 200 deneyimimden sonra biraz para yapıp bi tane 98 600 f almak isitoyurm.yalnız motordam (yataklardan) ses gelior dedi adam fiyatıda ona göre bi fiyat çekti.benimde birden verecek bi param yok 4.500 e motoru alıp önümüzdeki yaza da motor yaptırmayı planlıyorum.bikaç yere sordum orjinal parcaları ile 3.000 tl fiyat tutar dediler ben bu fiyatı göz önüne alarak yaptırmayı planlıyorum.fakat yaptırdıktan sonra ki ömrü ne kadar olur nelerle karsılasırım acemi biri olarak sizden yorumlarınız bekliyorum.kısmet olursa 600 f konularında aktif olmak istiyorum.
    yataklardan ses geliyor diyor. sadece yatak değişimi olacak olsa maliyetin işçilik dahil 500 lirayı bile bulmazdı
    ama muhtemelen o boşluk krank'ada zarar vermiştir.

    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar Aklıma Gelmış Olan Güzel Bi Katlanır Plakalık Fikri Geldi,
    Hazırladıktan Sonra Sizlerle Paylaşırım,
    Arka Plakalığı Kesmeden Yalnızca tam ortasından ve bir Misket (Bilye)Tanesi Kadar Delik Delerek Gayet ŞIK bişiy tasarladım aklımda,
    Hayata Geçireyim Buradan Resimlerini Yayınlarım ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

    Dsotum Şimdiden Alacağın Motorun Hayırlı Olsun,
    fakat birde şöyle düşün,
    eğer basit ve ucuz bi işlemi olsa satıcı olan şahıs sana o fıyata satmaz ve yaptırır daha guzel bı fıyata satısa sunar,
    alacaksın,
    dediğin gibi 3000 lıra masraf yapacaksın motor sana 7500'e gelecek,
    buna bırde lastık bakım muayene vs girince motor sana 10 bınlıralara gelmıs olacak,
    alacağın motorun 98 model olması çok büyük bi ---EKSİ--- olarak yanına kalacak,
    sen bu yıl 4500 lıranı kenara koy seneye kadar bırıktır ve daha yuksek model daha temız guzel bı motor al en azından dert acmayanını denk getırmeye calış,
    paran nakit oldugu sürece kralsın,
    Tabii Karar Senin,
    Tekrar Hayırlı Olsun...
    birde böyle bir durum var tabi. yoksa alacam 2 3 sene binecem diyorsan kesin aradaki farkı amorti edebilirsin belki. değmiş olur hani düzgün adam akıllı yapılırsa

    Alıntı MaRaNtZz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel bir uygulama ozaman, yakın zamanda kaskımı değiştirmeyi düşünüyorum bu sebeple öğrenmem çok iyi oldu teşekkür ederim
    ne var şu anda kask sende ?
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  7. #4567
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğan kullansında iyicene artılarını eksiklerini yazsın. sesi azaltığı felan konforu söyleniyor hoş konfor mutlaka vardır ama ses için dinlemek lasım. eski kaskı exo 400'e göre nasıl ses durumu doğan bir yorum yaparsan sevinirim



    kask bollaşırda alırken bunu hesaba katarak almak gerekir zaten. bu yüzden kaskı ilk kafamıza taktığımızda bu ilk zamanlar yanaklarımızı ısıracakmışız gibi sıkar o padler satan adamlarda biliyor genişlediğini sonuçta



    yataklardan ses geliyor diyor. sadece yatak değişimi olacak olsa maliyetin işçilik dahil 500 lirayı bile bulmazdı
    ama muhtemelen o boşluk krank'ada zarar vermiştir.



    birde böyle bir durum var tabi. yoksa alacam 2 3 sene binecem diyorsan kesin aradaki farkı amorti edebilirsin belki. değmiş olur hani düzgün adam akıllı yapılırsa



    ne var şu anda kask sende ?
    Lazer Vertigo Dragon Mat Gri ve bana 2 beden büyük sayılır
    Saygılarımla...

  8. #4568
    barismert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2006
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    honda cbr 600f 2006
    Alıntı Teksoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamahaya yönelsem YZF 600 R Thundercat mesela 5.000tl ye var ama bu motorunda sahibinin demesine göre hiçbir sorunu yokmuş.bunu aldık dielim. 5-6 ay sonra bunda da bi sorun cıkarmaz mı.bu yatak denilen meret orjinal bile olsa olmuyo mu.yada cabuk bozulan bisimi mesela baska bi motor alsak ta sonucta senelerin yorgunlugu olan motorlar onlarda da bu yada buna benze bi problemin cıkma şansı çokmudur. (birde iftardan sonra 98 model 600f in sahibiyle konuştuk.motoru 7.000 tl ye satıyorken bi müşterinin motoru göstermeye

    götürmeleriyle motordan ses geliyormuş.ustada kesin bi cevap vermemek ule birlikte yataktan geliyor heralde diyerek bi yanıt vermiş bende en kötüsünden düşünerek planları yaptım.tabi bu yzf 600r da hosuma gitti.acılmamış ise sizce hangisini tercih edersiniz. (suan part time bi işte calıstıgım için düşük model alayım satar büyütürüüm düşüncesinde dlim.alıp 5-6 sene kullanma gibi bi planım var.tabi dayanırsa.

    motorlar bunlar:
    yzf 600r thunderace 2001 model 38.990 km
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6949910/detay/

    600f 98 model 50.000 km
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2480314/detay/
    2000 model bi 600f kullanicisi olarak yani bende eskilerle ugrasiyorum sana tek soyleyecegim temiz bir makina bul kisin motoru yatiracagina parani kenara koy 7 ye ellenmis uyduruk makina alacagina 9 liraya ellenmemis temiz makina arastir ugrasma motoru bitmis makinanin her yeri bitmistir sakin toplayabilirim sanma biyerini yaparain baska biyeri patlak verir

  9. #4569
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Ben hiç bos duramıyorum vallahi



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  10. #4570

    Üyelik
    08 Nisan 2010
    Şehir
    Ataşehir - Levent İstanbul
    Motosikleti
    2006 R1 ;)
    arkadaşlar herkese selam

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6583933/detay/

    ilandaki lastikleri almayı düşünüyorum. acaba ucuzluğunda kötü bi durum varmıdır ?

  11. #4571
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    sanmıyorum
    sezon kapanıyor ve m5 lastikler çıktı. elinde stok varsa eritmeye çalışıyor olabilir
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  12. #4572

    Üyelik
    21 Haziran 2011
    selam arkadaşlar

    benim 600f de k&n hava filitresi var,bunu arada temizlemek gerekiyormuş. Kaç km de bir temizlenmesi gerekir? neyle temizlemeliyim? ve filitre tam olarak nerede nasıl sökerim
    yardımlarınızı bekliyorum
    şimdiden teşekkürler...

  13. #4573

    Üyelik
    08 Nisan 2010
    Şehir
    Ataşehir - Levent İstanbul
    Motosikleti
    2006 R1 ;)
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanmıyorum
    sezon kapanıyor ve m5 lastikler çıktı. elinde stok varsa eritmeye çalışıyor olabilir
    m3 ve m5 arasında ucurum bir fark var mı performans olarak. ben m3 alma taraftarıyım. acıkcası bu hafta ici sipariş vermeyi düşünüyorum.

    Bir sorum daha olacak. sadece arka lastik yenilesem iki lastik arasındaki uyumu bozmuş olur muyum?

  14. #4574
    ilkerrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    14' Aprilia Caponord 1200
    Alıntı alpayfatih adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar

    benim 600f de k&n hava filitresi var,bunu arada temizlemek gerekiyormuş. Kaç km de bir temizlenmesi gerekir? neyle temizlemeliyim? ve filitre tam olarak nerede nasıl sökerim
    yardımlarınızı bekliyorum
    şimdiden teşekkürler...

    Temizlik kitleri var onlardan almalısın önce Uygun bir fiyata bulabilirsen burdan paylaş lütfen, bende bakınacağım önümüzdeki haftalarda )

    Hava filtresini sökmek için yakıt tankını sökmen gerekiyor, onun altında bi kutu var, kutunun içinde de hava filtren var ^^

    ---------------------------------------------

    Bujiler ne kadar pahalıymış yahu :S ocağıma incir ağacı dikti :D
    Ben Giderim O Gider, Altımda Tin-Tin Eder

  15. #4575

    Üyelik
    21 Haziran 2011
    Alıntı ilkerrrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Temizlik kitleri var onlardan almalısın önce Uygun bir fiyata bulabilirsen burdan paylaş lütfen, bende bakınacağım önümüzdeki haftalarda )

    Hava filtresini sökmek için yakıt tankını sökmen gerekiyor, onun altında bi kutu var, kutunun içinde de hava filtren var ^^

    ---------------------------------------------

    Bujiler ne kadar pahalıymış yahu :S ocağıma incir ağacı dikti :D

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...i-resimli.html burda bi arkadaş anlatmış nasıl söküleceğini
    k&n hava filitresi satan yerlere bakıyorum şimdide 80.000 de filan temizlenir gibi bişiler yazmışlar? uzun bi zaman gibi geldi
    motorun cekişi düştü, hava filitresindendir diye düşündüm bakalım...

    kitler pahalıymış baktım şimdi, yurtdşı fiyatlarınada bi bakarım uygun fiyata bulursam yazarım

  16. #4576
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı alpayfatih adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar

    benim 600f de k&n hava filitresi var,bunu arada temizlemek gerekiyormuş. Kaç km de bir temizlenmesi gerekir? neyle temizlemeliyim? ve filitre tam olarak nerede nasıl sökerim
    yardımlarınızı bekliyorum
    şimdiden teşekkürler...
    normalde her yağ değişiminde kontrol edilmesi gereken bir parça. değişmesi gerekiyorsa (orj için) veya temizlenmesi gerekiyorsa bu rutin bakımlar sırasında yapılmalıdır

    Alıntı Holocaust46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    m3 ve m5 arasında ucurum bir fark var mı performans olarak. ben m3 alma taraftarıyım. acıkcası bu hafta ici sipariş vermeyi düşünüyorum.

    Bir sorum daha olacak. sadece arka lastik yenilesem iki lastik arasındaki uyumu bozmuş olur muyum?
    şu an lastik ne var bilmiyorum sende.
    ama ön ve arka lastiklerin aynı model olması tabiki bir avantaj sağlar motosikletin daha uyumlu gitmesi her zaman daha iyidir.
    m3 çift hamurlu m5 3 hamurlu bir lastik. düz giderken olan alanı serttir. yanaklara doğru kademe kademe yumuşuyor giderek virajda tutunma kabiliyetini arttırmak için. hamurun ortada sert yanaklarda yumuşak olması lastiğin kullanım ömrünü arttırıyor performans ile uzun ömürü bir arada sunuyor kısacası.

    ama yapılan testlere göre geçtiğimi yıla kadar michelin en iyi yağmur performansı sergileyen lastiklerdi metzeller ise kuru zeminde daha başarılı micheline göre.
    bu seneki lastik testlerinde pirelli diablo corsa baya iyi deniliyordu hem kuruda her zamanki gibi hemde ıslakta

    Alıntı ilkerrrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Temizlik kitleri var onlardan almalısın önce Uygun bir fiyata bulabilirsen burdan paylaş lütfen, bende bakınacağım önümüzdeki haftalarda )

    Hava filtresini sökmek için yakıt tankını sökmen gerekiyor, onun altında bi kutu var, kutunun içinde de hava filtren var ^^

    ---------------------------------------------

    Bujiler ne kadar pahalıymış yahu :S ocağıma incir ağacı dikti :D
    buji olarak IMR9A-0H veya IMR9C-9H baktıysan bunlar lazer iridyumlar.
    birde CR9EH-9 modeine bak. bunlar normal bujiler bizim 600f'lere uyumlu. benim motordada var şahsen takılalı 10bin veya fazla olmuştur sanırım geçen kontrol ettim iyi durumdalardı.
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  17. #4577
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    bu arada m3 ile ufak bir hata yapmışım yazarken. m3 pilot power veya m5 gibi farklı katmanlı hamurlara sahip bir lastik değildir. yumuşak tek tip hamur karışımı vardır tüm yüzeyde. pilot power 2ct'de adındanda anlaşılacağı üzerine 2 farklı sertlik katmanı bulunmaktadır. lastiğin düz konumu sert yanakları yumuşaktır.
    m5'te ise sanırım 3 katman olacaktı unuttum şimdi. yanaklara yaklaştıkça yumuşayan bir hamur yapısına sahip.
    m3 ile m5 arasındaki farkta bu.
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  18. #4578
    ilkerrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    14' Aprilia Caponord 1200
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    buji olarak IMR9A-0H veya IMR9C-9H baktıysan bunlar lazer iridyumlar.
    birde CR9EH-9 modeine bak. bunlar normal bujiler bizim 600f'lere uyumlu. benim motordada var şahsen takılalı 10bin veya fazla olmuştur sanırım geçen kontrol ettim iyi durumdalardı.
    IMR9C-9H taktım, direk hondadan aldım bide, biraz tuzlu oldu ama iyi oldu sanki
    Ben Giderim O Gider, Altımda Tin-Tin Eder

  19. #4579

    Üyelik
    21 Haziran 2011
    ben bi temizliyim hava filitresini hayvan çekişten düştü ondandır belki şimdi bu bendeki filitre K&N olduğu için illaki k&n temizlik kitimi alayım? yoksa yarı fiyatına başka markalarda var onlardanda alsak olurmu ?

  20. #4580

    Üyelik
    08 Nisan 2010
    Şehir
    Ataşehir - Levent İstanbul
    Motosikleti
    2006 R1 ;)
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    şu an lastik ne var bilmiyorum sende.
    ama ön ve arka lastiklerin aynı model olması tabiki bir avantaj sağlar motosikletin daha uyumlu gitmesi her zaman daha iyidir.
    m3 çift hamurlu m5 3 hamurlu bir lastik. düz giderken olan alanı serttir. yanaklara doğru kademe kademe yumuşuyor giderek virajda tutunma kabiliyetini arttırmak için. hamurun ortada sert yanaklarda yumuşak olması lastiğin kullanım ömrünü arttırıyor performans ile uzun ömürü bir arada sunuyor kısacası.

    ama yapılan testlere göre geçtiğimi yıla kadar michelin en iyi yağmur performansı sergileyen lastiklerdi metzeller ise kuru zeminde daha başarılı micheline göre.
    bu seneki lastik testlerinde pirelli diablo corsa baya iyi deniliyordu hem kuruda her zamanki gibi hemde ıslakta
    .
    Şuan m3 var bende. Pirelli diablo süper corsa ve Pirelli dragon süper corsa arasında nasıl bir fark var acaba? bilgin varmı?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler