Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Haziran 2011, 22:56
#4221
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
yaw mıllet banamı hep kaşatlar denk gelıyor yoksa sizmi bulmuşken alalım ufaktan toplarız dıye alıyorsunuz???
benım gördüklerim 25 md her tafında çizikler vs zıncır dişli lastıkler bitik ve motor 22.000 km yapmış(ne kadar dogruysa artık) 9.500'e iniyor ama motor alınacak gibi değil,
motorun içinden bır tek kapı zil sesi gelmediği kalıyor
))
Neyse Kısmet artık Fazer'a dönebilirim...
Yeni Alan Arkadaşlara Hayırlı Uğurlu Olsun...
bence yanlış zamanda motosiklet alıyorsun arkadaşım
kurban bayramı sonrasında bakmaya başla derim en güzeli sezon kapalıyken motosiklet bakacaksın. yoksa motosikletin ederini bulamazsın hiç bir zaman şişkin rakamlardan dolayı...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Reklamlar
-
27 Haziran 2011, 23:53
#4222
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
bence yanlış zamanda motosiklet alıyorsun arkadaşım
kurban bayramı sonrasında bakmaya başla derim en güzeli sezon kapalıyken motosiklet bakacaksın. yoksa motosikletin ederini bulamazsın hiç bir zaman şişkin rakamlardan dolayı...
aslında çok temiz 2006 600 f'ler var , 12-13 bin lirayı gözden çıkarmak gerekiyo..
-
28 Haziran 2011, 01:55
#4223
zeymen adlı üyeden alıntı
aslında çok temiz 2006 600 f'ler var , 12-13 bin lirayı gözden çıkarmak gerekiyo..
kovalamakta çok önemli bir konu
mesela ben 3 sene önce doğana turuncu bi hyo almıştım daha yenikapıdan feribota girdiğimizde tam 2400km'deydi tertemiz kız gibi motordu ben aldığımda ona
9500'den ilan açan adam bir anda 5500'e vermişti motoru
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
28 Haziran 2011, 12:13
#4224
-
28 Haziran 2011, 12:24
#4225
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
yaw mıllet banamı hep kaşatlar denk gelıyor yoksa sizmi bulmuşken alalım ufaktan toplarız dıye alıyorsunuz???
benım gördüklerim 25 md her tafında çizikler vs zıncır dişli lastıkler bitik ve motor 22.000 km yapmış(ne kadar dogruysa artık) 9.500'e iniyor ama motor alınacak gibi değil,
motorun içinden bır tek kapı zil sesi gelmediği kalıyor
))
Neyse Kısmet artık Fazer'a dönebilirim...
Yeni Alan Arkadaşlara Hayırlı Uğurlu Olsun...
Arkadaşım geçen sene haziranın ortasında 2006 29,000 km de kırmızı siyah 600f i 10.500 tl ye aldım
Alırken servise gösterdim abi motoru ve yürüyeninde hiç bir sorun yok dedi. Motor kazalı, grenajı değişmiş bazı yerler tamir görmüş, benim için önemli değildi.....
Motoru alır almaz, ön arka lastik, zincire dişli takımı, yağ,yağ filtresi,bujiler, hava filtresi şimdi aklıma gelmeyen 1-2 işlem daha yapıldı, motor bana yaklaşık 12.000, - 12.500 gibi maloldu, şimdi içim rahat. Yani 9-10 bine motor alayım, bakım yapmayayım dersen o bir hayal.
Benim gibi yap 12.500 e sezona hazır tüm bakımları yapılmış lastik buji vs değişmiş motor alacağına , 10.000 e sağlam bi 600f al bu bakımları kendin yap için rahat etsin....
Bunlarda benim canavarlar ;
-
28 Haziran 2011, 12:50
#4226
axewar adlı üyeden alıntı
Bunlarda benim canavarlar ;
iyi direğe bağlayabiliyorsun. açıkçası benim içim yer vermiyor böyle çalınma olayları olduğu için dışarıda bırakmaya.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
28 Haziran 2011, 13:13
#4227
Arkadaşlar koruma takozunu takmanın incelikleri nelerdir, takoz grenaja değmesi doğrumu sizce yani şase ile arasındaki metal vidaya direk temas etmesi ve grenajın arada kalmaması gerekmez mi? Koruma takozu aldım ve takma işnide açıkçası bilmiyorum :(
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:09 ----------
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
jantları da boyattın mı ?
boya üstüne vernik uygulamasını nasıl yapmış ? verniği çok ince mi atmış yoksa biraz kalın mı atmış. orjinalinde vernik tabakası kırıldığında rahatlıkla tırnaklayabileceğin şekilde ince oluyor
yüzeyde pürüzlülük veya pütürlülük varmı dikkatli baktığında portakal kabuğu gibi biraz
birde detaylı fotoğrafları en kısa zamanda bekleriz...
ruhsata işletecek misin birde
Dostum Jantları boyatmadım henüz, tekerleri değiştireceğim bu aşamada mali bir sıkıntı olmazsa boyatacağım,
Boya üstüne vernik uygulanmamış vernik boya ile karıştırılıp atılmış ve çok ince bir vernik tabakası çok dikkat edince görülüyor.
Pürüzlülük konusunda bahsettiğiniz görünümü arabamdan biliyorum fırım ile boya yapıldığından görülmüyor Tuaç usta sağolsun iyi boyamış.
Resimler için zaman bulabilirsem çekip yükleyeceğim.
-
28 Haziran 2011, 13:38
#4228
MaRaNtZz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar koruma takozunu takmanın incelikleri nelerdir, takoz grenaja değmesi doğrumu sizce yani şase ile arasındaki metal vidaya direk temas etmesi ve grenajın arada kalmaması gerekmez mi? Koruma takozu aldım ve takma işnide açıkçası bilmiyorum :(
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:09 ----------
Dostum Jantları boyatmadım henüz, tekerleri değiştireceğim bu aşamada mali bir sıkıntı olmazsa boyatacağım,
Boya üstüne vernik uygulanmamış vernik boya ile karıştırılıp atılmış ve çok ince bir vernik tabakası çok dikkat edince görülüyor.
Pürüzlülük konusunda bahsettiğiniz görünümü arabamdan biliyorum fırım ile boya yapıldığından görülmüyor Tuaç usta sağolsun iyi boyamış.
Resimler için zaman bulabilirsem çekip yükleyeceğim.
bildiğim kadarı ile grenajlara fırın boya yapamazsın eritirsin yoksa ama fırına atıp düşük ısıda bekletiyorsa bilemem. yüksek çözünürlükte biraz fotoğraf koyabilirsen bizde görelim nedir ne değildir
bu arada koruma takozun ile ilgili cevap. aldığın takozu bağlayabileceğin başka bir alan olmadığından mecbur gördüğün yere bağlayacaksın. ama koruma takozundaki vidanın sağlam olmasına dikkat et. yoksa düştüğünde kolay kırılabiliyor ve yamulabiliyorlar.sağlam bir vida kullanırsan yamulma kırılma derdin olmaz kolay kolay. yamulursa grenajıda bağlandığı göbekten kırıyor çünkü.
bu arada puig'in bizim 600f'ler için ürettiği farklı bir topuz var. grenajdaki hava çıkış yerinden geçen şase demirine bağlıyorsun kelepçeli bir sistem.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
29 Haziran 2011, 00:14
#4229
bugün dik bir yokuşta 1. vitesde ön freni kullanarak yavaş yavaş inerken vites kendi kendine boşa düştü şaşdım kaldım. Böyle bir şey ilk kez başıma geliyor pek anlam veremedim açıkçası, ara sıra 1 den 2 ye atarken boşa düşüyor ama eski motorumdada yapardı çok önemsemedim ama bu ilginçti gerçekten, neden olmuş olabilir sizce ?
-
29 Haziran 2011, 00:37
#4230
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
iyi direğe bağlayabiliyorsun. açıkçası benim içim yer vermiyor böyle çalınma olayları olduğu için dışarıda bırakmaya.
benim cbf 150'yi sitenin otoparkından götürüyolardı , aynen böyle kilitleyip brandasını örtüp bırakıyodum , adamlar kontağı açmış ama öyle bırakmışlardı , ya birileri gördü kaçtılar ya da acil stop düğmesini akıl edemedi şe.efsizler , yoksa kontağı açmışlar sadece marşa basmak kalmış yani ... ama boş gitmemek için heralde brandayla kilidi götürmüşlerdi ... tabiri caizse üçün birini almışlardı :-) sonra da evden 15 dakika uzaktaki kapalı otoparka bırakmaya başladım motoru...
-
29 Haziran 2011, 00:56
#4231
beyler selam. Emok'a gelen var mı ? Eskişehir'de tanışalım haftasonu.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
29 Haziran 2011, 01:12
#4232
chopperrider adlı üyeden alıntı
Aynaların cok hosuma gitti :D yaprak veya damla yı andıran bi görüntüsü var :D
-
29 Haziran 2011, 02:15
#4233
-
29 Haziran 2011, 09:31
#4234
betowun adlı üyeden alıntı
Bu soruyu ciddi olarak sormadığını düşünmek istiyorum
-
29 Haziran 2011, 11:16
#4235
SilentScream adlı üyeden alıntı
bugün dik bir yokuşta 1. vitesde ön freni kullanarak yavaş yavaş inerken vites kendi kendine boşa düştü şaşdım kaldım. Böyle bir şey ilk kez başıma geliyor pek anlam veremedim açıkçası, ara sıra 1 den 2 ye atarken boşa düşüyor ama eski motorumdada yapardı çok önemsemedim ama bu ilginçti gerçekten, neden olmuş olabilir sizce ?
dişliler bazen tam olarak oturmadan aktarmayı yapmaya devam edebiliyorlar. boşa düşmüş olabilir ondan. benimde 4'ten 5'e atarken bazen vitese geçmemezlik yapıyor bi an ( 2 veya 3 kez başıma geldi ) ama hata benden kaynaklanıyor. vites kolunu sonuna kadar çeksem düzgün olmayacak
zeymen adlı üyeden alıntı
benim cbf 150'yi sitenin otoparkından götürüyolardı , aynen böyle kilitleyip brandasını örtüp bırakıyodum , adamlar kontağı açmış ama öyle bırakmışlardı , ya birileri gördü kaçtılar ya da acil stop düğmesini akıl edemedi şe.efsizler , yoksa kontağı açmışlar sadece marşa basmak kalmış yani ... ama boş gitmemek için heralde brandayla kilidi götürmüşlerdi ... tabiri caizse üçün birini almışlardı
:-)
sonra da evden 15 dakika uzaktaki kapalı otoparka bırakmaya başladım motoru...
iyi ucuz yırtmışsın olayı.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
29 Haziran 2011, 11:20
#4236
Holocaust46 adlı üyeden alıntı
Aynaların cok hosuma gitti :D yaprak veya damla yı andıran bi görüntüsü var :D
aynen aynalar benımde cok hosuma gıdıyor bızım motora cok ıyı gıtmıs zaten masallah motor cok guzel kazasız belasız tutututu dıyelım nazarımız degmesın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:18 ----------
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
dişliler bazen tam olarak oturmadan aktarmayı yapmaya devam edebiliyorlar. boşa düşmüş olabilir ondan. benimde 4'ten 5'e atarken bazen vitese geçmemezlik yapıyor bi an ( 2 veya 3 kez başıma geldi ) ama hata benden kaynaklanıyor. vites kolunu sonuna kadar çeksem düzgün olmayacak
iyi ucuz yırtmışsın olayı.
Aynen banada oluyo arada 2 vıteste tam kopuyorum 3 cakıyorum cat bosa atıyor o hızda vıtersı gecırmeye calıstıgında cat dıye dıslılerdende ses gelıyo arada gaz denıyorum debraja basıyorum cekıyorum ama yok sert sekılde gecıyorum duruma gore yoksa yavaslıyıp sonra atıyorum vıtesı o durum uyuz bı durum
-
29 Haziran 2011, 11:23
#4237
@chopperrider
hocam o aynaları nereden aldın acaba bende aynalarımı değiştiricem 600f aynaları benim motora uyumlu büyük ihtimalle senin aynalarda olur.alibaba yada ebay farketmez her türlü link olabilir
Bu arada siz motoru baya iyi temizliyosunuz amortisörlere kadar heryeri tertemiz maşallah
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
29 Haziran 2011, 11:28
#4238
Holocaust46 adlı üyeden alıntı
Teşekkürler cbrpc35 Sanırım yoğun trafiğe çıkmak için biraz daha motorun güç denge tartmasını yapmalıyım, yoksa bir an durmam atlar gelirim
Tek başıma ufakta olsa tereddüt ediyorum
Tabı alısma surecı onemlı bende ılk arabaların arasında durarak gecıyordum sımdı pehh motorunu tanımak cok onemlı bır zaman sonra scoter gıbı oluyor ama motoru tanımak onemlı tepkımesını bılmek frenejları mesafeyı gaz tepkımesını vs vs olmadı bırgun gelırız ılkayla alırız uskudardan senı beraber gıderız kı 2 3 4 motor gezmenın tadı bır baska
-
29 Haziran 2011, 13:04
#4239
Felon adlı üyeden alıntı
@chopperrider
hocam o aynaları nereden aldın acaba bende aynalarımı değiştiricem 600f aynaları benim motora uyumlu büyük ihtimalle senin aynalarda olur.alibaba yada ebay farketmez her türlü link olabilir
Bu arada siz motoru baya iyi temizliyosunuz amortisörlere kadar heryeri tertemiz maşallah
aynalar ebayden aldım ama tavsiye etmem. sadece şekli güzel. sabit durması için bantladım hala öyle kullanıyorum. ilk fırsatta değiştiricem.
çinlinin yaptığı aynadan bile hayır gelmiyor
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
29 Haziran 2011, 13:29
#4240
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 31 kullanıcı var. (0 üye ve 31 misafir)
Bu Konudaki Etiketler