Ben İLKaya göndereceğim gazyağı Rize'den ; paylaşın
Ben İLKaya göndereceğim gazyağı Rize'den ; paylaşın
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra merhabalar;
Motoruma güzel bir bakım yaptırmak istiyorum 30.000 Km bakımı Kocaeli veya İstanbul Anadolu yakasında önerdiğiniz bir servis varmıdır? Daha önce Esengül kardeşlere gidiyordum ehhh işte, birde bu civarda Güngör motor ve Mutluhanlar var nedersiniz, Kartal Sanayide de Suzuki bayisi Altan Motor var oda eski Hondacı ne önerirsiniz, önerileriniz benim için önemli teşekkür ederim.
Saygılarımla...
bende bu gün radyator fanını manual açmak için motora ufak bir ek yaptım. malum fan müşürü artık ömrünü tamamlayıp fanın daha yüksek ısılarda çalışmasına neden olduğundan bende önlem aldım.
önce açık buldum bir televizyoncudan on off anahtarı aldım bi kaç kablo ile. radyator üzerindeki müşüre giren soketin arasına sıkıştırdığım kabloyu düğmeye çektim ve düğmeden çıkan kabloyuda kafa demirinin şase bağlantısındaki vidaya sıkıştırdım. düğmeyide sol panzot ile kafa demiri arasına sıkıştırdım. görüntü olarak görünmüyorda zaten hem işlevsel hemde kötü bir görüntü yaratmayacak bir alanda durmuş oldu.
bu akşam fotoğraflarını çekeceğim
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
bende fotoğraf çekecem dedim ama hiç halim kalmadı desem yeridir. yarına detaylı fotoğraf çekecem sanırım grenajların arasından göründüğü kadarı ile
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
hocam tam endurocu olacak adamsın, bravo valla.
Ben de e-bay den aldığım ayna uzatma aparatlarını taktım motora, yalnız vida biraz uzun geldiği için ince kartondan kendime conta yapıp aparatın altına koydum, böylece vida tam oturdu. Görüş açım çok iyileşti herkese tavsiye ederim artık kolumu oynatmıyorum aynaya bakacam diye.
grenajlar toplu olduğu için ince detaylı fotoğraf yok ne yazıkki yaparken çekmek aklıma gelmedi bir an önce bitirip trafikte deneme yapmak istediğimden.
ama umarım buradaki fotoğraflar yeterli olacaktır.
By ilkyy at 2011-06-06
radyatorun sol tarafında arka kısmında 2 tane çıkış var. bunların arasında kırmızı kablonun girdiği anahtarlı bir zımbırtı var orada. soketi çıkarttıktan sonra müşürün arkasında delikli bir erkek soket bağlantısı var. kabloyu delikten geçirip uygun bir şekilde bırakarak soketi üstüne geri kapattım. kabloyuda ram air girişlerinin dış kısmından panzotların altına gelecek şekilde kafa demirinin arkasına doğru verdim. düğmeyi buraya koymayı planlamıştım çünkü. hemde ısısal alandan kabloları ne kadar uzak tutarsam herhangi bir bozulma riskini biraz daha azaltmış olacaktım sistemin daha güvenilir olabilmesi için.
By ilkyy at 2011-06-06
müşürden grenaj ve ram air girişlerinin arasından yukarı çıkan kablo orada on off anahtarına bağlıydı. anahtarın diğer ucundan çıkan kabloya ise şase yaptırmam gerekiyordu.fakat anahtar kafa grenajında olduğundan gidon ve kablo sistemini hareketli parçalar ile ısısal alandan uzakta tutmak istediğimden anahtardan çıkan kabloyu gösterge panelinin arkasından dolaştırıp (bizdeki kafa demiri 2 parçadan oluşmaktadır ) alt kafa demirinin sağ kısmından çıkartıp içerisindeki üçgen boşluktan sol tarafa geçirdim.
By ilkyy at 2011-06-06
bu sayede kablo hiç bir haraketli parçaya değmeyecek ve ısısal alandan olabildiğince uzak kalabilecekti. hemde kafa demirini tutan vidaya kablonun açık kalan ucunu sıkıştırabilecektim bu sayede görseldeki gibi.
bunlarda düğmeye ilişkin görseller
By ilkyy at 2011-06-06
By ilkyy at 2011-06-06
kafa demirimdeki yamukluk kendini hemen bu köşelerdeki aynanın bağlantı yerinin sadece tek tarafındaki kırıklar olarak kendini göstermekte
kafa demirleri veya bu demirlerden biri değişecek
ve genel görüntüler
By ilkyy at 2011-06-06
By ilkyy at 2011-06-06
ve son olarak yine ofisin önündeki mekanda
By ilkyy at 2011-06-06
açıklamalar umarım yeterli olmuştur. sistemi yapmak çok maliyetli değil. 2 anahtar ( fotoğraftakine benzer yarısından biraz daha ufak bir anahtar daha almıştım ) ve biraz kablo için toplam 4 5 lira para ödedim. pazar günü açık elektrikçi bulmak zor olduğundan şansıma bir televizyon tamircisinde buldum bu parçaları bu arada anahtar sistemini çıt çıtlı yani ufak üstüne dikey basılarak açılan ve aynı şekilde kapatılan bir sistem ile yapmayı planlamıştım. fakat açıldığını ve kapadığını anlamak zor olabileceğinden ve bu durum sıkıntı olabileceğinden böyle bir anahtar daha iyi oldu
umarım yapmak isteyenlere fikir verir veya yardımcı olur
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Dostum arayış sürüyor en kısa zamanda uğrayacağım teşekkür ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:58 ----------
Arkadaşlar ben motorumu beyaz kırmızı renkler boyatmak istiyorum resimdeki renkler sizce nasıl olur çok hoşuma gitti, fikirlerinizi bekliyorum.
Saygılarımla...
saihibinden.com'da bi ara boyatılmış 600f vardı böyle.
ama dikkat ettiysen fotoğraflardaki f'lerin hepsi f sport modeli. hiç biri düz f modeli değil.
şaselerde siyah
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
amortisör keçem patlamış, yağ sızdırıyor azıcık. Değişmesi zahmetli bir işmiş baktığım kadarıyla masraflı olabilir, bu şekilde 1-2 ay idare etsem bir zarar olur mu sizce ?
Arkadaşlar merhaba..
motorumdan çok garip bir ses gelmeye başladı.egzantirik sesi değil sanırım. sanki traktör sesi gibi devir yükselince kesiyor ama 5000 altına inince yeniden başlıyor. stop ettikten sonrada çalışmadı..sübaplardan bunu yapar mı? iki kişiye sordum biri sübap yakalamış dedi biride bujiler dedi..
sanırım üst kapak açılacak yoksa anlaşılamayacak bu haliyle..
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
virajlarda dengen bozulur giderek istediğin verimi alamazsın. riskli bir durumda oluşturabilir zamanla yağ keçesi 30 50 lira birşey olsa gerekti ben egsantirk gergimi değiştirken sağ ön amortisörümdeki patlak olduğundan değiştirtmiştim çok ama çok az sızdırmasına rağmen
geçmiş olsun umarım çok masraflı bir operasyon gerekmez
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
evet keçeyi buldum, çifti 65 tl gibi bi fiyat , ebay de 18 dolar + 17 dolar kargo hemen hemen aynı fiyatlara geliyor. usta orjinalini kullan tekrar patlarsa dedi, ama sanırım orjinali teki 60 TL gibi bi fiyatı var. amortisör yağını da değiştirteceğim için ikiside değiştirmem daha iyi olur sanırım, daha önce değiştirenler bu şekilde tavsiye ediyor. Sadece işçilik pahalı tutacak sanırım, servisler 100-150 TL arası fiyat istiyorlarmış değişim için, bakalım bizim usta ne kadar isteyecek.
slm arkadaşlar. 600 f4i bakınıyorum. bakımları düzenli olarak yapılmış temiz ve sorunsuz binebilecegim 600 bakıyorum bildiginiz bir yerde varsa tavsiye edebileceginiz bir motosiklet özel mesaj yoluyla ulaşabilir. hayırlı akşamlar
Orijinal keceden şaşma orijinal gaz teli debriyaj teli gibi önemli şeyler ayrıca süspansiyon konusunda uzmanlaşmış birine yaptir herkes iyi anlamaz
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
dur bakayım elimdeki faturada neler çıkacak
önceki sayfada koymuşum
By ilkyy at 2011-06-04
işçilik ücretine geri ile süspansiyon keçe değişimi 2si beraber olduğunu hatırlatırım bu arada. yoksa 20 30 lira birşey yazacaklar
ek olarak her servis işçiliğe farklı fiyat biçer buda başka bir konu..
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)