Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4001
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı Aragorn78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Performans ve vites rahatlığı açısından motor yağı tavsiyesi verebilirmisiniz.
    genel olarak memnun kalınan yağlar motul, mobil1 ve ipone marka olanları
    motul kullanan arkadaşımız mobil1 koyduktan sonra 600f'inin daha rahatladığını belirtmişti çakalaz nickli arkadaşımız

    ipone kullanmadım dolayısı ile yorum yapamayacağım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 ----------

    günün fotosu

    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4002

    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TheOkuss '11
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çırt çırtlı bantlardan kullan sağlam olanlarını istediğin yere yapıştırabilirsin bu sayede motorunda
    kafa grenajının altında, çamurlukta, kuyruk grenajında, depo üstünde yan grenajda vs vs

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 ----------

    radyatörün son durumu ( çıkarttığımdaki hali ve şu anki hali )

    By ilkyy at 2011-05-24

    By ilkyy at 2011-05-26


    radyatör ile ilgili yaptığım işlemin daha belirgin olması için son fotoğraf
    Azcıkta olsa benimde emeğim var oğluuumm
    [b] .. Bir Gün 4 Teker İstersem 1 Motosiklet Daha Alırım ! Bırakın Şeytanla Aramdaki Kontağı :wiinkk: .. [/b]

  3. #4003
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    İşiniz gücünüz artislik, bizim zamanımızda böyle miydi be pehh..

    İlkay vallahi iğneyle fln tek tek.. Allah kolaylık versin valla.

  4. #4004
    Aragorn78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genel olarak memnun kalınan yağlar motul, mobil1 ve ipone marka olanları
    motul kullanan arkadaşımız mobil1 koyduktan sonra 600f'inin daha rahatladığını belirtmişti çakalaz nickli arkadaşımız

    ipone kullanmadım dolayısı ile yorum yapamayacağım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 ----------

    günün fotosu

    O zaman ben önerileri yazıyım kullanmış olanlar görüşlerini yazabilir mi?
    Birde 10W-40 mi, 10W-50 mi, 15W-50 mi koymak lazım. Honda manuelde 10W-40 koyun diyor, servis ustası 15W-50.
    *Mobil 1 (kaça kaç?) - ?
    *Repsol Moto Sintetico 10W-40 - Uygun
    *Castrol Power 1 Racing 10W-50 - Uygun
    *Ipone 10W-40 (Ben kullanıyorum önceki sahibi bor-power da eklemiş vitesler rahatlasın diye, katkısız zor oluyormuş) - Pahalı
    HONDA Hayat ONDA

  5. #4005
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı TvTech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Azcıkta olsa benimde emeğim var oğluuumm
    2 tane düzelttin altı üstü hala konuşuyosun sus çarparım walla

    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşiniz gücünüz artislik, bizim zamanımızda böyle miydi be pehh..

    İlkay vallahi iğneyle fln tek tek.. Allah kolaylık versin valla.
    pehh bre kendine bak sen motörün bilem yok
    az vurayım gaz gelsin

    bu arada düzeltme işlemine senide bekleriz
    magnum dondurma ısmarlayabilirim veya pizza

    Alıntı Aragorn78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman ben önerileri yazıyım kullanmış olanlar görüşlerini yazabilir mi?
    Birde 10W-40 mi, 10W-50 mi, 15W-50 mi koymak lazım. Honda manuelde 10W-40 koyun diyor, servis ustası 15W-50.
    *Mobil 1 (kaça kaç?) - ?
    *Repsol Moto Sintetico 10W-40 - Uygun
    *Castrol Power 1 Racing 10W-50 - Uygun
    *Ipone 10W-40 (Ben kullanıyorum önceki sahibi bor-power da eklemiş vitesler rahatlasın diye, katkısız zor oluyormuş) - Pahalı
    motorunda daha önce 15-50 yağ kullanılmış mı ?
    bu numaraların anlamı bir ısı kat sayısıdır. yağın sağlıklı olarak çalışabileceği en düşük ısı ve en yüksek ısı aralığını referans eder sana.

    ben motoruma 15-50 koyuyorum zaten benden önceki sahibininde kullandığı yağ bu şekildeydi ( motor yağa bir süre sonra alışır bunuda düşünmek gerekir. Birde bakımları serviste yapılıyor ise serviste genel olarak 15-50 yağ kullanıyor ). kışın duruma göre 10-40 veya 10-50 gibi bir yağ tercih edebilirim ama belli olmaz. bir kez denemelik koymayı düşünüyorum.
    yazında artık geldiğini düşünürsek şu şekilde davranmanı tavsiye ederim.

    eğer motorunla trafiğe girmeyecek isen sürekli düz yolda en az ortalama 70- 80 km hız ile gidebileceğini var sayarsak 10-40 kullan ama trafiğede girecem vs diyorsan motosikletimizin ciğeri suyun dolaştığı yerler haricinde iç kısımda ısının daha arttığını düşünürsek 15-50 daha sağlıklı olacaktir. Biraz daha kalın zaten yüksek ısıda inceliyor ek olarak ısıya biraz daha dayanıklı


    umarım bu bilgiler işini görür
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  6. #4006
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Söylediğim gibi Hüseyin, ben makul fiyatlarıyla Repsol ve Castrol'den memnundum.
    Vites geçişlerinde de, motorun performansında da hiçbir sıkıntı yaşamadım.
    Zaten 4000'de bir filtreyle beraber değiştirdiğim için gayet verimli bir periyod oluyordu.

  7. #4007
    Aragorn78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediğim gibi Hüseyin, ben makul fiyatlarıyla Repsol ve Castrol'den memnundum.
    Vites geçişlerinde de, motorun performansında da hiçbir sıkıntı yaşamadım.
    Zaten 4000'de bir filtreyle beraber değiştirdiğim için gayet verimli bir periyod oluyordu.
    O zaman sanırım en optimum çözüm Castrol Power 1 Racing 10W-50 olacak gibi görünüyor.

    Teşekkürler Emre ve İlkay.
    HONDA Hayat ONDA

  8. #4008
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pehh bre kendine bak sen motörün bilem yok
    az vurayım gaz gelsin

    bu arada düzeltme işlemine senide bekleriz
    magnum dondurma ısmarlayabilirim veya pizza
    Ver gazı ver, bu gazla ancak senin son moda timsah derisi selenin üzerine binip vururum kırbacı makinaya.

    Öyle magnumla pizzayla fln da kandıramazsın beni, iğneyle radyatör temizlemek sağlam sabır işi ve o dediğinden bende pek yok.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 ----------

    Alıntı Aragorn78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman sanırım en optimum çözüm Castrol Power 1 Racing 10W-50 olacak gibi görünüyor.

    Teşekkürler Emre ve İlkay.
    Rica ederim.
    Motorunda taze ve doğru değerlere sahip, kaliteli marka her türlü yağ ile beklentilerinin karşılanacağına eminim.

  9. #4009
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ver gazı ver, bu gazla ancak senin son moda timsah derisi selenin üzerine binip vururum kırbacı makinaya.

    Öyle magnumla pizzayla fln da kandıramazsın beni, iğneyle radyatör temizlemek sağlam sabır işi ve o dediğinden bende pek yok.
    hem sabır yok hemde kırbacı vurcam diyosun yok ole beleş yaaaaa
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  10. #4010
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Neyse tamam beklerim sen iğne iplik işini halledene kadar.

  11. #4011

    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbr 1100 xx
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu benimde aldığım radyatör petekleri için olan radyatör tarağıda bizim peteklerin arasına girmiyor. biraz daha ince olanı gerekli aralara tam geliyor gibi resmen dolayısı ile girmiyor..

    kırık olan aralara da girecek gibi değil.... ben iğne ile düzeltmeye devam :(
    ahahah ilkay yaa başarıcaksın gönülden destek sana bide normal tarak dene bu cepte taşınanlardan

  12. #4012
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı cbrpc35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahahah ilkay yaa başarıcaksın gönülden destek sana bide normal tarak dene bu cepte taşınanlardan
    saol ya ben motorun petekleriynen uğraşırken sizde gazlayın bol bol
    hiç deyen yok yardım lasımmı
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  13. #4013
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Alıntı Aragorn78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman ben önerileri yazıyım kullanmış olanlar görüşlerini yazabilir mi?
    Birde 10W-40 mi, 10W-50 mi, 15W-50 mi koymak lazım. Honda manuelde 10W-40 koyun diyor, servis ustası 15W-50.
    *Mobil 1 (kaça kaç?) - ?
    *Repsol Moto Sintetico 10W-40 - Uygun
    *Castrol Power 1 Racing 10W-50 - Uygun
    *Ipone 10W-40 (Ben kullanıyorum önceki sahibi bor-power da eklemiş vitesler rahatlasın diye, katkısız zor oluyormuş) - Pahalı
    Ben Motul 15-50 nin ardından Mobil 15-50 koydum. Motoru gercekten cok değiştirdi. vites gecişlerini yumuşattı ve motorun gaz yemesi daha atikleşti. yani sanki rahatladı motor
    Castrol Yağ konusunda; 6ooF'in viteslerini sertlestirdiğini duymustum birinden. ben de hyosung zamanımda castrol kullandığımda sertleştirmişti vitesler.

    bu arada 3000 km de bir, filtre ile değişim yapıyorum
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  14. #4014

    Üyelik
    26 Şubat 2011
    Şehir
    denizli
    simdi biz bu yagi kac binde degistiriyoruz 1 2 3 4 bin hangisi herkes farklmi degistiriyor ?

  15. #4015
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saol ya ben motorun petekleriynen uğraşırken sizde gazlayın bol bol
    hiç deyen yok yardım lasımmı
    İş durumum denk gelmese yardım ederdim vallahi ama bu haftasonu da çalışıyorum; yoksa dükkan senin biliyorsun.

  16. #4016
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı eyz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    simdi biz bu yagi kac binde degistiriyoruz 1 2 3 4 bin hangisi herkes farklmi degistiriyor ?
    genel olarak 4binde 1 değiştirilyor. bir kaç defa 3binde 1 değiştirdikten sonra yağın temiz çıktığın gördükten sonra 4binde 1'e dönülebilir her ayğ değişimi kafadan en az 120 lira çünkü

    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İş durumum denk gelmese yardım ederdim vallahi ama bu haftasonu da çalışıyorum; yoksa dükkan senin biliyorsun.
    ,

    hadi bakalım ole olsun
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  17. #4017
    remzi_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2009
    Şehir
    büyük bir köy
    Motosikleti
    Var
    Yeni konu acmamak icin bunu buraya yaziyorum..
    Buraya ilgi cok..

    Gecen gün bir tamirciyle tanistim..
    Benim tanidigim motorcu onu taniyor..
    It ite it kuyrugu yani..
    Neyse..

    Adama sordum.. Ismi Otto.. Tamircinin ismi yani..

    -"Otto ben bir spor havafiltresi takmak istiyorum"
    -"Tavsiye etmem"
    -"Neden?"
    -"Bunlari satan firmalar güzel yaziyorlar ama bazi gercekleri yazmiyorlar"
    -"Nasil?"
    -"Spor hava filtresini taktigin zaman ya karbüratörün ayarlarini degistirmen gerek yada einspritzer(püskürtmeli oluyor türkcesi sanirim) sisteminin ayarlarini degistirmen gerekir."
    -"Neden?"
    -"cünki o filtre fazla hava birakiyor silindire.. Ve senin karisimin mager(bununda türkcesini bilmiyorum.. Fazla hava az benzin. Anladiniz dimi?)oluyor..
    -"peki ne yapayim Otto??"
    -"Ben sana bunlarin hepsini takarim ama parani bosuna harcarsin" diyor
    -"Ülem Otto sen nasil tamircisin? Para kazanmak istemiyormusun?"

    Birde bende iki eksozu teke düsürsem nasil olur diye soruyorum..
    -"Onuda bosver Remzi"
    Otto ac kalicam ülem diye icimden geciriyorum..
    Simdi sadece arka balatalarimi degistiricek...

    Konu uzadi yahu?
    Bu spor hava filtleri icin sizlerin fikirleri nedir?
    Hayatin icin bir saniyeni harca.
    Hayatini bir saniye icin harcama.

  18. #4018
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı remzi_39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni konu acmamak icin bunu buraya yaziyorum..
    Buraya ilgi cok..

    Gecen gün bir tamirciyle tanistim..
    Benim tanidigim motorcu onu taniyor..
    It ite it kuyrugu yani..
    Neyse..

    Adama sordum.. Ismi Otto.. Tamircinin ismi yani..

    -"Otto ben bir spor havafiltresi takmak istiyorum"
    -"Tavsiye etmem"
    -"Neden?"
    -"Bunlari satan firmalar güzel yaziyorlar ama bazi gercekleri yazmiyorlar"
    -"Nasil?"
    -"Spor hava filtresini taktigin zaman ya karbüratörün ayarlarini degistirmen gerek yada einspritzer(püskürtmeli oluyor türkcesi sanirim) sisteminin ayarlarini degistirmen gerekir."
    -"Neden?"
    -"cünki o filtre fazla hava birakiyor silindire.. Ve senin karisimin mager(bununda türkcesini bilmiyorum.. Fazla hava az benzin. Anladiniz dimi?)oluyor..
    -"peki ne yapayim Otto??"
    -"Ben sana bunlarin hepsini takarim ama parani bosuna harcarsin" diyor
    -"Ülem Otto sen nasil tamircisin? Para kazanmak istemiyormusun?"

    Birde bende iki eksozu teke düsürsem nasil olur diye soruyorum..
    -"Onuda bosver Remzi"
    Otto ac kalicam ülem diye icimden geciriyorum..
    Simdi sadece arka balatalarimi degistiricek...

    Konu uzadi yahu?
    Bu spor hava filtleri icin sizlerin fikirleri nedir?
    remzi abi bu yapacağın her değişiklik için normalde ayar yapılması gerekir.
    yani motorunda mekanik aksam içinde ve dışında yapacağın her değişimde bazı şeyleri yeniden yapılandırman gerekli oluyor. hava yakıt karışımı sente ayarları vs vs vs gibi.
    motorlarımız fabrika çıkışundaki stock haldeki ürünler üzerinden performans ayarı yapıldığından dolayı biz egzoz hava filtresi gibi aksamları değiştirmek istediğimizde tekrardan yeni takılan parçalara göre ayar yapmak gerekiyor.

    yoksa dediğin yapılabiliyor fakat bu yakıt tüketimini biraz daha arttırıyor ve motora aslında performans anlamında birşey katmıyor. performansıda istiyorsan otto'nunda dediği gibi ek olarak ayar yaptırman gerekir

    bu arada radyatorun son hali

    By ilkyy at 2011-05-27

    muhtemelen yarınki geziye kadar yetişemeyecek gibi görünüyor...
    geçtiğimiz 2 gün iş nedeni ile ilgilenemedim neredeyse :(
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  19. #4019

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    CBF 250 i sattık 600f te sıra :)
    ne güzel yazıp çiziyonuz.(bende burda kuduruyom motorsuzluktan ) emre abide sanırım aynı şekilde :D neyse gençler sizlere kolay gele ben uzuuuuun bi süre sadece okumakla yetinicem forumu. ;)

  20. #4020
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı remzi_39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni konu acmamak icin bunu buraya yaziyorum..
    Buraya ilgi cok..

    Gecen gün bir tamirciyle tanistim..
    Benim tanidigim motorcu onu taniyor..
    It ite it kuyrugu yani..
    Neyse..

    Adama sordum.. Ismi Otto.. Tamircinin ismi yani..

    -"Otto ben bir spor havafiltresi takmak istiyorum"
    -"Tavsiye etmem"
    -"Neden?"
    -"Bunlari satan firmalar güzel yaziyorlar ama bazi gercekleri yazmiyorlar"
    -"Nasil?"
    -"Spor hava filtresini taktigin zaman ya karbüratörün ayarlarini degistirmen gerek yada einspritzer(püskürtmeli oluyor türkcesi sanirim) sisteminin ayarlarini degistirmen gerekir."
    -"Neden?"
    -"cünki o filtre fazla hava birakiyor silindire.. Ve senin karisimin mager(bununda türkcesini bilmiyorum.. Fazla hava az benzin. Anladiniz dimi?)oluyor..
    -"peki ne yapayim Otto??"
    -"Ben sana bunlarin hepsini takarim ama parani bosuna harcarsin" diyor
    -"Ülem Otto sen nasil tamircisin? Para kazanmak istemiyormusun?"

    Birde bende iki eksozu teke düsürsem nasil olur diye soruyorum..
    -"Onuda bosver Remzi"
    Otto ac kalicam ülem diye icimden geciriyorum..
    Simdi sadece arka balatalarimi degistiricek...

    Konu uzadi yahu?
    Bu spor hava filtleri icin sizlerin fikirleri nedir?
    Remzi baba sana eski yazılarımdan bir alıntı yapacağım :
    (Otto ile muhabbet iyiymiş bu arada)

    "Profesyonel düşünülürse, motora orjinalinden farklı olarak takılan; performansa yönelik her türlü ekipman için (hava filtresi, egzos vb.), beyinde gerekli ayarlamaların yapılması lazım aslında. Çünkü siz ne takarsanız takın, gerekli ayarlamaları yapmadıkça makina takılan ekipmanları orjinalmiş gibi algılayacak ve performans artışı konusunda verim alınamayacaktır. Farklı devirlerde farklı performans dilimleri de buna bağlıdır.

    Ancak makine üzerindeki mevcut standart beyin bu tür ekstra ayarlamaları desteklemiyor, işte bu nedenle bu noktada devreye "Power Commander" denilen ekipman giriyor.

    Power Commander'ın montajı yapıldıktan sonra, motor Dyno Jet bandı üzerine alınıp bilgisayar bağlantısı da yapılarak, profesyonel personel tarafından, güç-tork eğrisi konusunda en iyi değerler baz alınarak, yakıt-hava karışımı vb. ayarlamalar ile motor üzerine takılan performans kitlerinden en yüksek verimi almaya yönelik tüm komut/ayarlar Power Commander'a yükleniyor. Yani bir anlamda beyin/yazılım yeniden düzenleniyor.

    Sonuç olarak, aslında Pow.Com. olmadan taktığımız aksesuarlardan ses ve biraz daha benzin sarfiyatı haricinde pek bir verim alamıyoruz.
    Yine de motora çok büyük bir zararı olacağını sanmıyorum; benzin sarfiyatı ve emisyon değerlerine en fazla %5 gibi bir etki ve senkronizasyon periyodunun normalinden biraz daha kısa sürelere inmesi mümkün."

    Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1NdKbL5xa

    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada radyatorun son hali

    By ilkyy at 2011-05-27

    muhtemelen yarınki geziye kadar yetişemeyecek gibi görünüyor...
    geçtiğimiz 2 gün iş nedeni ile ilgilenemedim neredeyse :(
    Bayağı yol katetmişsin ama, adama dönmüş radyatör.
    İleride bakarsın el emeği göz nuru diye orjinalinin 2 katına satarsın.

    Alıntı crazy_81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne güzel yazıp çiziyonuz.(bende burda kuduruyom motorsuzluktan ) emre abide sanırım aynı şekilde :D neyse gençler sizlere kolay gele ben uzuuuuun bi süre sadece okumakla yetinicem forumu. ;)
    Ben artık fazla girmemeye çalışıyorum zaten, sinirim bozuluyor.

    Neyse İlkay radyatörü iğnelesin de timsah derisine bir otururuz bakalım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler