Artık remuslandım
Bikaç foto eklerim zamanım olunca
Bakalı beğenicekmisiniz
Artık remuslandım
Bikaç foto eklerim zamanım olunca
Bakalı beğenicekmisiniz
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Eyvallah dostum.YBR, ER-5, 600F kısmetse sırada 4. var. Bu yaz 2 motor izmit-kaş-datça-bodrum-kuşadası-efes/selçuk-izmir-foça-ayvalık/cunda-altınoluk-asos-çanakkale-gelibolu-tekirdağ uzun bir tur düşünüyoruz, motoru da bu sebeple değiştiriyorum.Sen de satmışsın makineyi sen ne düşünüyosun??
FARIN DA AÇIK OLSUN YOLUNDA...
İlkay selamlar bulgaristana geliyormusun....
merhaba arkadaşlar
yeni bir 600f kullanıcısı olarak bikaç sorum olacak
ön farda ortada bir led var bu ne zaman ve nasıl yanar
birde amortisör ayarlarını değiştirmenin sürüşe ve motora herhangi bir zararı varmı
şimdiden değerli bilgileriniz için teşekkür ederim
onun için pasaport felan almam gerekiyor ki mayısın 8'sine kadar doluyum ne yazık ki iş nedeni ile. başka bir zamana
yoksa gidip lastikleri değiştirip dönmek vardı güzel güzel
öncelikle motorun kaç model? çünkü misal benim modelde farlar tümüyle manual fakat sonradan kısa farlar hep açık olacak şekilde ayarlandılar.
süspansiyon ayarı olarakta ön kısımda bir sertlik ayarı yapamıyorsun fakat boruların seviyesi ile ilgili çeşitli oynamalar gerçekleştirebilirsin. ama stabilizasyon olarak ön kısımla oynamamanı tavsiye ederim. arka kısımda ise yine modele bağlı olarak sertlik ayarı yapabiliyorsun sadece. buda yumuşak veya sert bir sürüş sağlar sana. sert olması yol tutuşu olarak daha iyi bir ama bozuk yollarda geçerli değildir.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
far konusu açılmışken.
motora uzun kısa xenon uygulama aşamasındayım. maalesef farın içini açmayı gözüm kesmediği için mercekten vazgeçiyorum şimdilik. eğer çok sorun olursa sürüş aşamasında o zaman tekrar bi değerlendirme yapacağım.
ancak;
malum xenon aküye yük getiren bi unsur. motor çalışırken sorun değil ama kontağı açıp xenon yandığı andan itibaren kısa bi süre içinde akü boşalabiliyor. malum soğuk startlarda check işlemi bitmeden de marşa basmamak lazım. bu 3-4 saniyelik süreçte bile ciddi bi akım çekiyor aküden.
bunun önüne geçmek için sol pandizota bir anahtar ilave etsem diyorum nasıl olur ? farları eskisi gibi manuel hale getirmiş olacağım. ne dersiniz ? deneyen uygulayan var mı ??
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
arkadaslar cıddı bır 600f arama ıcerısındeyım bılındık tanıdık bıyerlerde temız arkadasa verılıcek bı motor varsa tavsılerınızı beklerım sezona gırerken makıneyı almak ıstıyorum....:(
benim motorda GKN'ne aldığında xenon varmış. otomobil xenonu takmışlar sağ panzotta izi var hatta switch'in.
neyse kısaca demek gerekirsek xenon açıldıktan sonra hatırladığım kadarıyla normal bir ampul kadar enerji çekiyor. fakat ilk açılışı için gereken enerji fazla. çünkü patlama enerjisi ile açılıyor.
daha açık bir şekilde anlatmak gerekirse ampulu ilk çalıştırmak için atıyorum misal 10x gücünde bir akım ve enerji gerekiyorsa çalışmaya başladıktan sonraki değer 1x değerinde oluyor. xenon ampüller yapıları gereği akımı geçirmeye başlayıncaya kadar olan direnç eşiği yüksek bir tür devre.
bu arada kısa ve uzun xenon'u ayrı kullanacak isen sellektör yaptığında akün ve motosiklet üzerindeki devren hırpalanacaktır. bunun yerine mercekli sistem kullanabilirsen eğer bi xenon yapabilirsin. arabalarda gördüğümü bu bi xenon dalgası sadece normal bir mercekte ek olarak perde olmasıyla gerçekleşiyor.sanırım uzunları açmak istediğinde araya üst kısımdan bir perde iniyor bir noktaya kadar; veya bu olayın tam terside olabilir hatırlamıyorum şu an tam
bilgine
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Bu arada içinizden bir arkadaş motosikletini pembeye boyamayı düşüyordu.
Belki bir fikir verir Pembe 600f.
http://www.youtube.com/watch?v=wLw04...eature=related
Merhaba arkadaşlar, 600f başlığını fırsat buldukça takip ediyorum, sizce bu motor nasıl? Elbette motora yakından bakmak lazım ama belki dikkatli gözler ilandan da benim görmediğim bir şeyi görür veya kafasına takılır ya da dikkat etmem gereken bir şeyi söyler. Veyahut daha önceden motor hakkında bilgi sahibidir. Mesela ya bu motor benim motorumdu, 30000'de idi, nasıl oldu da şimdi 18000'de gibi Eğer alırsam ben de aranıza katılacağım, saygılarımla... http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7703238/detay/
Öncelikle herkese selamlar,
Bende hayırlısıyla Holda Silverwing 600 motorumu satıp bir kardeşimizden 2006model 600f imi almış bulunmaktayım. İsmin Fırat aranıza katılmaktan mutluluk duyuyorum.Umarım vakit buldukça forumu takip edebilir görüşmelere de katılabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler.
Merabalar arkadaşlar bende ybr-dylan-er5 ve 600f e geçiş yaptım 3 gün önce tavsiyelerinizi dikkate alırım büyük motor tecrübem var fakat bu motor hakkındaki bilinmesi gereken özel şeyler varsa paylaşırsanız sevinirim....kazasız belasız sürüşler dilerim herkeze....bi kaç fotoğrafını çektim
[COLOR="Cyan"][B]
Facebook grubumuz: ''MT ANTALYA''
MSN Grubumuz: mgroup317122[/B][/COLOR]
hakan sana da hayırlı olsun.
motosikletin egsantirik gergisi dışınada bir problemi yok denecek kadar az aslında. birde arka stop farlarından biri ( park lambası ) bazen kafasına göre yanıp yanmaya biliyor benim çevreden gördüklerim
gergi olayına da çok kafanı takma hemen pıt diye bozulabilen birşey değildir oda.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)