Bu motor Kocaeli'ndeydi yanılmıyorsam.
Çünkü Oradan ilanı vardı ve Türkiye'de tek yazıyordu.
O zamanlar 55ooo km yazıyordu ilanda; ama kesin odur demiyorum
Bu motor Kocaeli'ndeydi yanılmıyorsam.
Çünkü Oradan ilanı vardı ve Türkiye'de tek yazıyordu.
O zamanlar 55ooo km yazıyordu ilanda; ama kesin odur demiyorum
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
ılaky bana nısbet olsun dıyemı resımlerı cekıp koydun :D ben yuksek devırlerde motor kullanmayı sevdıgım ıcın uzun yolda kendı afamı sısırmeyı cok severım :D o yuzden two.. ;) bu arada senın makınada cok yakısıklı ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------
evet dogan o motor ben bu motoru yakından ıncelemıstım kocaeli bana yakın ve sukreklı gıttıgım bıyer,tefaduf 2 fazer gıtmıstık cafede otururken park ettıgımız yerde bu makına vardı ve sahıbıde ordaydı ızın alarak ıncelemıstık gercekten sankı dıyer F lerden daha cusselı bı goruntusu vardı sesı falan cok guzeldı sımdı ne durumdadır bılemem ama bıldıgım tek sey bu motor o motor
ilkaycığım; bak nasıl da doğru hatırlamısım
Kocaeli'ndeyken 55ooo km deydi; simdi 49ooo diyor
Sanırım 40ooo km ye düşürülüp satılmıs, 9ooo km binilmiş tekrar satılıyor su an
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Bendeki tüp leo vince alt devirlerde kalın gür sesi var koptuğunda dinlemen lazım hava filtresiyle ve egzos sesinin o en enves ses festivaline beklerim biletler biletixte beleş hemde nerdesin bilmiyorum ama istanbul buluşması olursa hani hep deniliyor bir türlü olmuyor ben söylemiyorum artık o olursa orda bütün egsoz sesleri canlı dinlemiş olursun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------
Arkadaslar dün trafik durdurdu motorcu polis abiler gerçi kendim kaşındım tam önlerinden geçtim halbuki gördün geç başka yerden ne gidiyosun üstlerine üstlerine dimi neyse biraz muhabbet filan sorunsuz çıktım oradan ama haberiniz olsun bana havalar ısınıyor çıkmaya başlıcaz dışarı dediler yani egsozlara plakalıklara ruhsat eksikliklerine dikkat edin sizlerle paylaşmak istedim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=_QCxQXwrC6s
burdan benim egsozun leo vince sesini duyabilirsin gerçi tunnel sesi yanıltır ama en azından fikir edinmiş olursun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9734424/detay/
ben bu motoru görmedim ama sahibini biliyorum. isterseniz irtibata geçin bi bakın
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
bayan bi kullanıcı, çok fazla bi samimiyetim tanışıklığım yok ama düzgün bi insan. tarzına uymadığı için fazla kullanamamış zaten. motosiklet kültürü ve çevresi olan biri. şehir farkı olmasa ben kendime bakacaktım ama gerek kalmadı ankaradan aldım.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
İlkay'a katılıyorum Emir, eğer kitabına uygun, adam gibi birşey istiyorsan, işi bilen ve becerikli ellerde yapılacak bir mercekli bi-xenon uygulaması yapman şart.
Aynen birçok arabada da olduğu gibi, standart halojen ampullere göre tasarlanmış tas farlara xenon uygulaması doğru değil.
Ampul içindeki xenon gazının yanmasıyla yüksek ışık verme mantığıyla çalışan xenon sistemlerde tas far, ışığı dağıtıyor ve karşıdan gelen veya arkasından seyretmekte olduğunuz araç sürücüsünün gözüne kibarca tecavüz ediyor diyebiliriz.
Burada merceğin amacı, ışığı toplayıp odaklayarak belli bir noktaya hüzme şeklinden yansıtmak.
Birçok araç da tas farlara sonradan yapılma xenon uygulamasından dolayı muayeneden geçemiyor zaten doğal olarak.
Devil Türkiye distribütörü Tekay Motor'du bildiğim kadarıyla, sıfır alacaksan kendileriyle görüş istersen veya sahibinden.com'daki ilanları da araştır.
Power Commander kullanman şart değil ama kullansan 10 numara olur tabi.
Sonuçta aracındaki beyin, motor üzerindeki tüm elemanları standart olarak görüyor ve taktığın performansa yönelik ekipmanlardan verim alman pek mümkün olmuyor.
Misal egsozu taktığın takdirde sadece ses farklı olacaktır. Performansa yönelik pek birşey bekleme. Bir de hava çıkış/emisyon değerleri az da olsa değişeceği için, senkronizasyon periyodu normalinden biraz daha kısa olacaktır. Benzin tüketiminde de çok az oynama olabilir.
Ama Pow.Com. taktığın takdirde aracının Dyno cihazı üzerinde Pc bağlantısıyla beynine gereken veriler girilerek en sağlıklı ayarları yapmak mümkün olacak ve performans olarak da verim alınacaktır.
Kısaca taktığın ekstraların hakkı verilecektir. Ayrıca motorun daha sağlıklı çalışması ve uzun ömürlü olması da diğer bir artı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------
Kötü olmamış Doğan, ama bende şahsen biraz orjinal takıntısı olduğu için, bahsettiğin 2 noktayı da kırmızı renk ile kamufle etmeye çalışırdım heralde.
Ya kırmızı bant cektik; fakat renk uyumu olmadığı için böyle bir alternatif düşündüm
bu arada zaten ilkay ile görüşüyoruz; sanırım sağ grenajı gönderip komple boyatacağım
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Arkadaşlar artık F'li değilim,3.5 senelik maceradan sonra malesef motorumu sattım.Çok güzel motordu çok özleyeceğim.Artık yoluma Transalp'le devam edeceğim kısmetse.Sanırım bir süre +200 göremeyeceğim ama 1-2 senelik turlardan sonra 1000RR la döneceğim.Sizlere kazasız sürüşler dilerim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5811054/detay/
FARIN DA AÇIK OLSUN YOLUNDA...
Hayırlısı olsun dostum, Transalp ve 1000RR da keyifli makineler; ne kadar çok motor denenip tecrübe kazanılsa fayda bence. Her makinanın keyfi ayrı oluyor ve tadabildiğimiz kadar tatmak gerek diye düşünüyorum.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)