7 kere yanıp sönme neye tekamul edıyor servıs defterıne bakıp söleyim
sen akuyu kutup baslarını kontrol ettınmı?
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Benim uğurlu sayım 8 ama nolcek şimdi
Teşekkür ederim ben hata kodunu buldum ECT sensörü yani 'Engine coolant temperature' hararet müşürü denen zımbırtıyla ilgiliymiş ya kablosunda yada kendisinde arıza olabilir dedi bir servisten arkadaşım Teşhis tamam sırada tedavisi var bakalım. Tekrar teşekkürler arkadaşlar.
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
hararet musurunu kontrol ettır belkı gevsemıstır kulagına su kacmıstır__? eger musur bozuksa uzun yola cıkabılırsın ancak 100 dereceye cıkarma motoru hararet yapıp fan calısmas ise iyi olmaz
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
eyvallah kardeşim,fakat önce motorumu satmam lazım,piyasa ölücü kaynıyor,egzostu almazsam kaça olur deyen bile var!!!
DL650 V-strom arıyorum,bildiğiniz motorlardan beni bilgilendirirseniz sevinirim.
Fiyatı düşürdüm,sezon başlamak üzere beğendiğim motorlar bir bir satılıyor :(
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:22 ----------
sesinden gayet memnunum,insanlar f-16 kalkıyormuş gibi 300 metre öteden başla takibe geçiyor ama karşılaştırma için birşey söyleyemem.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44724733/detay
FARIN DA AÇIK OLSUN YOLUNDA...
yazın sıcagında trafıgın ıcınde mumkunse acmasalar bayıltıyor aslında bende unuttum şimdi tam kaç drecede actıgını
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Arkadaşlar Selam,
Yaklaşık 2 yıldır motosiklet dünyasından uzaktayım. En son Hyo GV250'mi satmıştım.
Motorsuz geçen yıllardan sonra artık bu yaz dönüş yapmak istiyorum. Uzun süredir de piyasayı araştırmaktayım.
1.Sorum: Malum tarz değişikliği yapacağım ve cruiser'ın rahatlığını CBR 600F te bulabilir miyim.Şehir içinde kullanırken sırt ağrıları çeker miyim? Ayak koyma pozisyonu felan bana çok yabancı gelir mi?
2. Motosikletle yol yapmayı çok seviyorum, kışın dahi bazen motosiklet kullanırım, CBR 600F yol tutuşu felan nasıl? (GV250'imle 1,5 yılda 25.000 KM Yaptım) Görünüş ve Hantallığından dolayı istemesemde Sizce enduro mu düşünmeliyim?
3. 25-30 Bin KM civarı 2004 ve üzeri kırmızı, siyah, gri model bakıyorum, boyalı motosikletler kaza ihtimalinden dolayı beni korkutuyor. Alırken nelere dikkat etmeliyim? Bu modelin kronik problemleri var mıdır? Önceki motosikletlerimden çok araştırmama rağmen malesef çok çektim, bu sefer düzgün bir alete binmek istiyorum. Tek teker yapılmış-oynanmış- aşırı modifiye yapılmış motorları nasıl anlarım. Kısacası alırken nelere dikkat etmeliyiz. Ayrıca en son sizce ne kadar gözden çıkarmalıyım (sahibinden.com) gibi sitelerdeki fiyatlar biraz abartı diil mi?
Forumun çoğunu okudum ama birde güncel cevaplar almak istedim, arkadaşlar sizlerde bu yollardan geçtiniz, beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum...
Saygılar-sevgiler, yolunuz açık olsun...
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
Ben bir kaç cevap vereyim;
*2004 ve sonrası 600 F lerde; eksantrik gergi sorunu oluyor. sanırım kronik bir olay
*Uzun yol yapacağım diyorsun; 100 km de en az 6.5 litre yakan bir motor bu uzun yol için her zaman cift silindir diyorum
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Selamlar,
600F'in oturuş pozisyonu diğer supersportlar kadar yatık ve rahatsız, ayak pogleri de çok yukarıda değildir, bu nedenle şehir içinde ağrılar çekeceğini sanmıyorum. Tabiki cruiserlara göre kullanım tarzı farklıdır ama, ona da alışırsın kısa süre sonra.
Yol tutuş olarak oldukça başarılıdır, kafanda o konuda soru işareti olmasın. Bir enduronun rahatlığını bir supersportta aramak da yanlış olur. Bu biraz kullanıcıya bağlı aslında ama, ben geçtiğimiz yaz eşimle 2000 km kadar yol yaptım ve 1,5 saatlik molalar ile çok fazla yorulmadım. Biraz bacaklar ve kalça ağrısı çekmiştim motordan indiğimde ama, en fazla hissettiğim rahatsızlık buydu. Ancak sürekli uzun yol yapılacaksa ve illa supersport performansı aranmıyorsa, benzin tüketimi, işletim maliyetleri ve kullanım rahatlığı açısından bir enduro tabiki daha doğru bir seçim olacaktır.
Gerçi eğer bütçe sorunu yoksa VFR800 de düşünebilirsin.
Motoru alırken aklında soru işareti kalmaması için güvendiğin bir ustaya göstermen en doğrusu olacaktır, senin farkedemeyeceğin noktaları deneyimli gözler ve kulaklar farkedebilir.
Boya olayına da takılma o kadar. 5-6 yaşındaki motorların illaki yan yatması olabilir; yeterki şase, motor, yürüyen sağlam olsun.
Alacağın motorun bakımları tam olsun, bu motorun yedek parçası ucuz değildir. Bir bujisi en az 35-40 TLx4 = 160 TL.
Lastik, zincir, dişli durumu iyi olsun ki bunlara da para harcamak zorunda kalma, fiyatı tüm bunlara göre hesap et.
Piyasada masrafsız bir 600F için en az 11-13 bin TL arası rakamlar isteniyor; km-model yılı-temizliği vs. bu durumu etkileyen faktörler.
uZU Yol sehir içi karısık gezdik biz 10 civarı ısıkta durduk. bu sekilde. Gazı cok hafif kullanırsak sanırım 6 litreye düşer... Bundan aşağısını sanmıyorum
Mesela bir arkadasın kendi F 'i için söylediği ;
Sıkarsan yakar; Sıkmazsan 6-7 litre
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Arkadaşlar 2004 model Siyah 600F im var. Sol grenaj CBR PGM-FI çıkartma yazısına (gümüş renkli) ihtiyacım var. Servis fiyatı 168 tl maalesef :( Bu konuda bana yardımcı olabilecek biriniz var mı içinizde? Teşekkürler...
Bazı grenajcılar şablon ve boya ile orjinal gibi yapıyor, sticker olduğunu bile anlamıyorsun. Bir araştır derim.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)