Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2921
    matagp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnş. eve misafir gelmiyordur. Hele birde çocuklu aile geliyorsa vay haline. Makina 1-2 ayda durdugu yerde perte çıkar
    ben olsam cam küpün içine koyardım
    1/1 ölçekli maket diye izlerdim vallahi.O kadar güzel makine bu F
    Old machines
    PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2922
    adanalı01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    yamaha xj6 diversion f 2013
    arkdaşlar bi sorum olacak bi arkadaşım ss makina alcak ben ona şiddetle 600f diyorum o 600rr siizce hangisi daha kullanışlı artı ve eksileri nelerdir bu iki makina arasında hıııı bide unutmadan bu arkadaşımda yenı yeni ogreniyo motor sürmesini okadar cok gecmişi yok ben cok diyorum bu sana cok buyuk git 250 lik makına al diye beni dinlemiyor görünüşüne hasta olmuş alayım da 125 lik motor hızında giderim diyor tabi kendi bilir ama bu iki makina arasında kararsız siz kullanıcı doslarımızdan yardım beklıyouz tşk....
    köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.

  3. #2923

    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    09YBR125, 08DYLAN
    Alıntı adanalı01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkdaşlar bi sorum olacak bi arkadaşım ss makina alcak ben ona şiddetle 600f diyorum o 600rr siizce hangisi daha kullanışlı artı ve eksileri nelerdir bu iki makina arasında hıııı bide unutmadan bu arkadaşımda yenı yeni ogreniyo motor sürmesini okadar cok gecmişi yok ben cok diyorum bu sana cok buyuk git 250 lik makına al diye beni dinlemiyor görünüşüne hasta olmuş alayım da 125 lik motor hızında giderim diyor tabi kendi bilir ama bu iki makina arasında kararsız siz kullanıcı doslarımızdan yardım beklıyouz tşk....

    bütçe sıkıntısı yoksa tabiki rr alması daha mantıklı. ancak şuda var eger genelde artcılı binecekse f alması daha mantıklı.ayrıca f oturuş pozisyonu selesi gidon yüksekligi ile sport touring makinadır. rr ise pist motorunun replikasıdır. arada teknoloji farkıda vardır. 2007 model ve üzeri rr da elektronik gidon amatisörü vardır.


    bütçe sıkıntısı varsa f daha mantıklı olur. şöyle diyeyim piyasada uygun fiyata bulunan rr sıkıntı yaratabilir aynı fiyata çiçek gibi f bulunabilir.

  4. #2924
    static - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2010
    Şehir
    Alanya ANTALYA
    Motosikleti
    SUZUKI GSX-R 1000 K8
    Alıntı adanalı01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkdaşlar bi sorum olacak bi arkadaşım ss makina alcak ben ona şiddetle 600f diyorum o 600rr siizce hangisi daha kullanışlı artı ve eksileri nelerdir bu iki makina arasında hıııı bide unutmadan bu arkadaşımda yenı yeni ogreniyo motor sürmesini okadar cok gecmişi yok ben cok diyorum bu sana cok buyuk git 250 lik makına al diye beni dinlemiyor görünüşüne hasta olmuş alayım da 125 lik motor hızında giderim diyor tabi kendi bilir ama bu iki makina arasında kararsız siz kullanıcı doslarımızdan yardım beklıyouz tşk....
    Buradan ayrıntılı bilgi ve yorum alabilirsin...

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...e-100-0-a.html
    korkuyorsan sorun yok... çünkü korkmalısın... SUZUKI GSX-R1000

  5. #2925
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Burada da bu konuyla ilgili bilgiler mevcut :

    http://www.motosiklet.net/forum/mark...daki-fark.html

  6. #2926
    gokselaytar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    bmw F800S
    hayırlı uğurlu olsun kızıl asumanıma kavuştum en sonunda :===))) vızzzzzzzzzz süperrr yav ben yaşamamışım şimdiye kadar ya bu şenlik tam benlik gerçekten neden fsane olduğunu şimdi daha iyi anladım artık istanbul asfaltı ağlıycak ağlıycak ...



    Uploaded with ImageShack.us
    ""34HZ3154(BMW F800S"" sarışın- ""34 DP 6939(cbr600F)"" DEVİL carbon... (çalındı )- "34 ZEU 54(kanuni racer200s" yoshimura krom (artık başka kollarda)

  7. #2927

    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbr 1100 xx
    slm 2 teker severler ve ozellikle cbr 600f sevenler boyle bir bolumun olması cok hos gercekten kendi motorunla ilgili kullanıcılarından ve tecrubelerden edılen cok bılgıye rastladım kafamdakı motorumla ilgili cok soruyuda cevaplarını buldum bende kırmızı 15bınde 2006 cbr 600f sahıbıyım yenı uye oldum ılk yazım buraya oldu halıyle butun yazıları okudum ve bundan sonra bende paylasımlarımı edındıgım tecrubelerı sunucam sızlere belkı yanlıs yere yazıyorum bu yazdıgımı bılemıyorum ama yenı uyeyım ıdare edın bıde f cıler bı bulussa bence belkıde bulusuluyor ben bılmıyorum ama sadece 600 f kullanıcıları bulusması dıyorum istanbul anadolu yakası mesela havalar soguk ama olsun ne dersınız ?

  8. #2928
    matagp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO
    Selam arkadaşlar,

    egzost umu takmış buluyorum.Fakat şunu söyleyeyim, bir anda dünyam değişti
    buyrun resimler...









    tşk.
    Old machines
    PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..

  9. #2929

    Üyelik
    15 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F
    Alıntı matagp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar,

    egzost umu takmış buluyorum.Fakat şunu söyleyeyim, bir anda dünyam değişti
    buyrun resimler...









    tşk.
    two brothers'mı egzos? şık durmuş.

  10. #2930
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı gokselaytar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı uğurlu olsun kızıl asumanıma kavuştum en sonunda :===))) vızzzzzzzzzz süperrr yav ben yaşamamışım şimdiye kadar ya bu şenlik tam benlik gerçekten neden fsane olduğunu şimdi daha iyi anladım artık istanbul asfaltı ağlıycak ağlıycak ...
    Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin.

    Alıntı cbrpc35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm 2 teker severler ve ozellikle cbr 600f sevenler boyle bir bolumun olması cok hos gercekten kendi motorunla ilgili kullanıcılarından ve tecrubelerden edılen cok bılgıye rastladım kafamdakı motorumla ilgili cok soruyuda cevaplarını buldum bende kırmızı 15bınde 2006 cbr 600f sahıbıyım yenı uye oldum ılk yazım buraya oldu halıyle butun yazıları okudum ve bundan sonra bende paylasımlarımı edındıgım tecrubelerı sunucam sızlere belkı yanlıs yere yazıyorum bu yazdıgımı bılemıyorum ama yenı uyeyım ıdare edın bıde f cıler bı bulussa bence belkıde bulusuluyor ben bılmıyorum ama sadece 600 f kullanıcıları bulusması dıyorum istanbul anadolu yakası mesela havalar soguk ama olsun ne dersınız ?
    Hoşgeldin, bu ara biraz hareketsiz buralar ama, yaza doğru havalar düzeldikçe buluşmalar olur büyük ihtimalle. Ben de artık arabayla katılırım aranıza mecburen, maksat muhabbet olsun.

    Alıntı matagp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar,

    egzost umu takmış buluyorum.Fakat şunu söyleyeyim, bir anda dünyam değişti
    Egsozun hayırlı olsun, güle güle kullan.

    Her zaman söylerim, 4 silindirli motorun tadı performans egsoz ile bir başkadır.

  11. #2931
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı matagp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar,

    egzost umu takmış buluyorum.Fakat şunu söyleyeyim, bir anda dünyam değişti
    buyrun resimler...









    tşk.
    matagp öncelikle hayırlı olsun.Sormak istedigim birşey var. Egsozu taktırdıktan sonra hava yakıt karışımını ayarlamak için herhangi birşey yaptırdın mı? Biliyorsun egsoz degişiminden sonra hava benzin karışımı oranı degişiyor buda haliyle motorun çalışmasını etkiliyor.

    Aslında sorum sadece bu arkadaşımıza degil tüm performans egsozu taktıranlara?

    Sırf bu yüzden orjinal egsozu takmayı düşünüyorum...

  12. #2932
    gokselaytar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    bmw F800S
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin.
    amin cümlemize

    bu arada hakkaten two bros çok kısa ya biraz gürültülü olmazmı kısa tüp :D benim devil bile çok gibi geliyo bana

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------

    bu arada ben heyecanla kendimi tanıtmamışım yav özür dilerim sayın fsane konusu halkı

    ben gökhan istanbul b.çekmecede oturuyorum kanunim var bir tane şimdide 600f oldu sağlam sorunsuz uzun soluklu bir makina olması en büyük tercih sebebi ... elektrik işi ile uğraşırız koşturur dururuz uzun zamandır baktım bi toplanma buluşma olması istenmiş fakat kimseye uymamış bir aksilik olmuş hep keşke bu yaza doğru yada motosiklet fuarında falan bir buluşma olsa 600f ler bi inletse ortalığı bi dünya 600f var yollarda hani nerde hepsi
    ""34HZ3154(BMW F800S"" sarışın- ""34 DP 6939(cbr600F)"" DEVİL carbon... (çalındı )- "34 ZEU 54(kanuni racer200s" yoshimura krom (artık başka kollarda)

  13. #2933
    matagp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    matagp öncelikle hayırlı olsun.Sormak istedigim birşey var. Egsozu taktırdıktan sonra hava yakıt karışımını ayarlamak için herhangi birşey yaptırdın mı? Biliyorsun egsoz degişiminden sonra hava benzin karışımı oranı degişiyor buda haliyle motorun çalışmasını etkiliyor.

    Aslında sorum sadece bu arkadaşımıza degil tüm performans egsozu taktıranlara?

    Sırf bu yüzden orjinal egsozu takmayı düşünüyorum...


    Valla üstad dediğin gibi hava ve yakıt karısımının ayarlanması lasım.Yoksa ani gaz tepkilerini vermiyor bir kesilme ve ardından gaz yeme gibi bir durumla karşılaşıyorsunuz.
    Bu ayar yapılmadan kesinlikle binilmemesi lazım.Yoksa hem yakıt hemde bağlı donanıumları zedeleyebilirsiniz.

    tşk.
    Old machines
    PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..

  14. #2934
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Profesyonel düşünülürse, motora orjinalinden farklı olarak takılan; performansa yönelik her türlü ekipman için (hava filtresi, egzos vb.), beyinde gerekli ayarlamaların yapılması lazım aslında. Çünkü siz ne takarsanız takın, gerekli ayarlamaları yapmadıkça makina takılan ekipmanları orjinalmiş gibi algılayacak ve performans artışı konusunda verim alınamayacaktır. Farklı devirlerde farklı performans dilimleri de buna bağlıdır.

    Ancak bildiğim kadarıyla makine üzerindeki mevcut beyin bu tür ayarlamaları desteklemiyor, işte bu nedenle bu noktada devreye "Power Commander" denilen ekipman giriyor.

    Power Commander'ın montajı yapıldıktan sonra, motor Dyno Jet bandı üzerine alınıp bilgisayar bağlantısı da yapılarak, profesyonel bir eleman tarafından, güç-tork eğrisi konusunda en iyi değerler baz alınarak, yakıt-hava karışımı vb. ayarlamalar ile motor üzerine takılan performans kitlerinden en yüksek verimi almaya yönelik tüm komut/ayarlar Power Commander'a yükleniyor. Yani bir anlamda beyin yeniden düzenleniyor.

    Sonuç olarak, aslında taktığımız aksesuarlardan ses ve biraz daha benzin sarfiyatı haricinde pek bir verim alamıyoruz. Yine de motora çok büyük bir zararı olacağını sanmıyorum, benzin sarfiyatı ve emisyon değerlerine en fazla %5 gibi bir etki ve senkronizasyon periyodunun normalinden biraz daha kısa sürelere inmesi gerekeceğini düşünüyorum.

  15. #2935
    matagp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Profesyonel düşünülürse, motora orjinalinden farklı olarak takılan; performansa yönelik her türlü ekipman için (hava filtresi, egzos vb.), beyinde gerekli ayarlamaların yapılması lazım aslında. Çünkü siz ne takarsanız takın, gerekli ayarlamaları yapmadıkça makina takılan ekipmanları orjinalmiş gibi algılayacak ve performans artışı konusunda verim alınamayacaktır. Farklı devirlerde farklı performans dilimleri de buna bağlıdır.

    Ancak bildiğim kadarıyla makine üzerindeki mevcut beyin bu tür ayarlamaları desteklemiyor, işte bu nedenle bu noktada devreye "Power Commander" denilen ekipman giriyor.

    Power Commander'ın montajı yapıldıktan sonra, motor Dyno Jet bandı üzerine alınıp bilgisayar bağlantısı da yapılarak, profesyonel bir eleman tarafından, güç-tork eğrisi konusunda en iyi değerler baz alınarak, yakıt-hava karışımı vb. ayarlamalar ile motor üzerine takılan performans kitlerinden en yüksek verimi almaya yönelik tüm komut/ayarlar Power Commander'a yükleniyor. Yani bir anlamda beyin yeniden düzenleniyor.

    Sonuç olarak, aslında taktığımız aksesuarlardan ses ve biraz daha benzin sarfiyatı haricinde pek bir verim alamıyoruz. Yine de motora çok büyük bir zararı olacağını sanmıyorum, benzin sarfiyatı ve emisyon değerlerine en fazla %5 gibi bir etki ve senkronizasyon periyodunun normalinden biraz daha kısa sürelere inmesi gerekeceğini düşünüyorum.
    Emre dediklerin doğru.
    aslında bu işlerde Power Commander kullanmak lazım ama TR de yaygın değil bu gelenek

    ama bu iş senkron ayarı yapılarak çözülebiliyor.Tabiki taktığımız egzost dan tam verim alamıyoruz ama doğru ayarla ortalama değeri yakalayabiliyoruz.Makina da tepkilerini bize sunuyor
    Old machines
    PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..

  16. #2936
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Az para değilki be kardeşim, nerden baksan ayarlaması vs ile $500 gözden çıkarmak lazım bu iş için.

  17. #2937
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    merhabalar. arkadaşlar. benım 2006 model bi 600f'im war lastiklerini değiştirmek istiyorum. 2 lastik arasında kaldım.

    Michelin Pilot Power Ct2
    Michelin Pilot Power Pure
    Kullanan yada bir bilgiye sahip olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum.nasıl lastkler ısınma surelerı nedir viraja girdiğimizde nasıl. yardımcı olursanız teşekkürler.

  18. #2938
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Ben de Pirelli Lastikler var Onları vereyim kanka

    Bu arada; metzeller var benim motorda; sıfır lastikler. yol tutusu cok iyi; yağısta dahil
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  19. #2939
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı Asi_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar. arkadaşlar. benım 2006 model bi 600f'im war lastiklerini değiştirmek istiyorum. 2 lastik arasında kaldım.

    Michelin Pilot Power Ct2
    Michelin Pilot Power Pure
    Kullanan yada bir bilgiye sahip olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum.nasıl lastkler ısınma surelerı nedir viraja girdiğimizde nasıl. yardımcı olursanız teşekkürler.
    Bahsettiğin lastiklerden "Power Pure", Michelin'in piyasaya son sürdüğü, daha yeni teknoloji ile üretilen bir lastik. "Pilot Power 2CT" de Power Pure'dan önce aynı amaç için üretilen, yine çift hamurlu ve performans sürüş koşullarına elverişli bir lastik.
    Fena lastikler olmamasına rağmen benim tavsiyem, Bridgestone ve Pirelli modellerini de araştırman. Bu markaların aynı seviye lastiklerinin yol tutuşları biraz daha iyidir.

  20. #2940
    gokselaytar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    bmw F800S
    2ct güzel hakkaten uzun ömürlü performansa yatkın benim lastiklerde pirelli deilmiş bakmamştım hiç 2ct miş geçen ıslak zeminde biraz test ettim güzel hakkaten yol tutuşu
    ""34HZ3154(BMW F800S"" sarışın- ""34 DP 6939(cbr600F)"" DEVİL carbon... (çalındı )- "34 ZEU 54(kanuni racer200s" yoshimura krom (artık başka kollarda)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler