Old machines
PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..
arkdaşlar bi sorum olacak bi arkadaşım ss makina alcak ben ona şiddetle 600f diyorum o 600rr siizce hangisi daha kullanışlı artı ve eksileri nelerdir bu iki makina arasında hıııı bide unutmadan bu arkadaşımda yenı yeni ogreniyo motor sürmesini okadar cok gecmişi yok ben cok diyorum bu sana cok buyuk git 250 lik makına al diye beni dinlemiyor görünüşüne hasta olmuş alayım da 125 lik motor hızında giderim diyor tabi kendi bilir ama bu iki makina arasında kararsız siz kullanıcı doslarımızdan yardım beklıyouz tşk....
köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.
bütçe sıkıntısı yoksa tabiki rr alması daha mantıklı. ancak şuda var eger genelde artcılı binecekse f alması daha mantıklı.ayrıca f oturuş pozisyonu selesi gidon yüksekligi ile sport touring makinadır. rr ise pist motorunun replikasıdır. arada teknoloji farkıda vardır. 2007 model ve üzeri rr da elektronik gidon amatisörü vardır.
bütçe sıkıntısı varsa f daha mantıklı olur. şöyle diyeyim piyasada uygun fiyata bulunan rr sıkıntı yaratabilir aynı fiyata çiçek gibi f bulunabilir.
Buradan ayrıntılı bilgi ve yorum alabilirsin...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...e-100-0-a.html
korkuyorsan sorun yok... çünkü korkmalısın... SUZUKI GSX-R1000
Burada da bu konuyla ilgili bilgiler mevcut :
http://www.motosiklet.net/forum/mark...daki-fark.html
hayırlı uğurlu olsun kızıl asumanıma kavuştum en sonunda :===))) vızzzzzzzzzz süperrr yav ben yaşamamışım şimdiye kadar ya bu şenlik tam benlik gerçekten neden fsane olduğunu şimdi daha iyi anladım artık istanbul asfaltı ağlıycak ağlıycak ...
Uploaded with ImageShack.us
""34HZ3154(BMW F800S"" sarışın- ""34 DP 6939(cbr600F)"" DEVİL carbon... (çalındı )- "34 ZEU 54(kanuni racer200s" yoshimura krom (artık başka kollarda)
slm 2 teker severler ve ozellikle cbr 600f sevenler boyle bir bolumun olması cok hos gercekten kendi motorunla ilgili kullanıcılarından ve tecrubelerden edılen cok bılgıye rastladım kafamdakı motorumla ilgili cok soruyuda cevaplarını buldum bende kırmızı 15bınde 2006 cbr 600f sahıbıyım yenı uye oldum ılk yazım buraya oldu halıyle butun yazıları okudum ve bundan sonra bende paylasımlarımı edındıgım tecrubelerı sunucam sızlere belkı yanlıs yere yazıyorum bu yazdıgımı bılemıyorum ama yenı uyeyım ıdare edın bıde f cıler bı bulussa bence belkıde bulusuluyor ben bılmıyorum ama sadece 600 f kullanıcıları bulusması dıyorum istanbul anadolu yakası mesela havalar soguk ama olsun ne dersınız ?
Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin.
Hoşgeldin, bu ara biraz hareketsiz buralar ama, yaza doğru havalar düzeldikçe buluşmalar olur büyük ihtimalle. Ben de artık arabayla katılırım aranıza mecburen, maksat muhabbet olsun.
Egsozun hayırlı olsun, güle güle kullan.
Her zaman söylerim, 4 silindirli motorun tadı performans egsoz ile bir başkadır.
matagp öncelikle hayırlı olsun.Sormak istedigim birşey var. Egsozu taktırdıktan sonra hava yakıt karışımını ayarlamak için herhangi birşey yaptırdın mı? Biliyorsun egsoz degişiminden sonra hava benzin karışımı oranı degişiyor buda haliyle motorun çalışmasını etkiliyor.
Aslında sorum sadece bu arkadaşımıza degil tüm performans egsozu taktıranlara?
Sırf bu yüzden orjinal egsozu takmayı düşünüyorum...
amin cümlemize
bu arada hakkaten two bros çok kısa ya biraz gürültülü olmazmı kısa tüp :D benim devil bile çok gibi geliyo bana
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------
bu arada ben heyecanla kendimi tanıtmamışım yav özür dilerim sayın fsane konusu halkı
ben gökhan istanbul b.çekmecede oturuyorum kanunim var bir tane şimdide 600f oldu sağlam sorunsuz uzun soluklu bir makina olması en büyük tercih sebebi ... elektrik işi ile uğraşırız koşturur dururuz uzun zamandır baktım bi toplanma buluşma olması istenmiş fakat kimseye uymamış bir aksilik olmuş hep keşke bu yaza doğru yada motosiklet fuarında falan bir buluşma olsa 600f ler bi inletse ortalığı bi dünya 600f var yollarda hani nerde hepsi
""34HZ3154(BMW F800S"" sarışın- ""34 DP 6939(cbr600F)"" DEVİL carbon... (çalındı )- "34 ZEU 54(kanuni racer200s" yoshimura krom (artık başka kollarda)
Valla üstad dediğin gibi hava ve yakıt karısımının ayarlanması lasım.Yoksa ani gaz tepkilerini vermiyor bir kesilme ve ardından gaz yeme gibi bir durumla karşılaşıyorsunuz.
Bu ayar yapılmadan kesinlikle binilmemesi lazım.Yoksa hem yakıt hemde bağlı donanıumları zedeleyebilirsiniz.
tşk.
Old machines
PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..
Profesyonel düşünülürse, motora orjinalinden farklı olarak takılan; performansa yönelik her türlü ekipman için (hava filtresi, egzos vb.), beyinde gerekli ayarlamaların yapılması lazım aslında. Çünkü siz ne takarsanız takın, gerekli ayarlamaları yapmadıkça makina takılan ekipmanları orjinalmiş gibi algılayacak ve performans artışı konusunda verim alınamayacaktır. Farklı devirlerde farklı performans dilimleri de buna bağlıdır.
Ancak bildiğim kadarıyla makine üzerindeki mevcut beyin bu tür ayarlamaları desteklemiyor, işte bu nedenle bu noktada devreye "Power Commander" denilen ekipman giriyor.
Power Commander'ın montajı yapıldıktan sonra, motor Dyno Jet bandı üzerine alınıp bilgisayar bağlantısı da yapılarak, profesyonel bir eleman tarafından, güç-tork eğrisi konusunda en iyi değerler baz alınarak, yakıt-hava karışımı vb. ayarlamalar ile motor üzerine takılan performans kitlerinden en yüksek verimi almaya yönelik tüm komut/ayarlar Power Commander'a yükleniyor. Yani bir anlamda beyin yeniden düzenleniyor.
Sonuç olarak, aslında taktığımız aksesuarlardan ses ve biraz daha benzin sarfiyatı haricinde pek bir verim alamıyoruz. Yine de motora çok büyük bir zararı olacağını sanmıyorum, benzin sarfiyatı ve emisyon değerlerine en fazla %5 gibi bir etki ve senkronizasyon periyodunun normalinden biraz daha kısa sürelere inmesi gerekeceğini düşünüyorum.
Emre dediklerin doğru.
aslında bu işlerde Power Commander kullanmak lazım ama TR de yaygın değil bu gelenek
ama bu iş senkron ayarı yapılarak çözülebiliyor.Tabiki taktığımız egzost dan tam verim alamıyoruz ama doğru ayarla ortalama değeri yakalayabiliyoruz.Makina da tepkilerini bize sunuyor
Old machines
PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..
Az para değilki be kardeşim, nerden baksan ayarlaması vs ile $500 gözden çıkarmak lazım bu iş için.
merhabalar. arkadaşlar. benım 2006 model bi 600f'im war lastiklerini değiştirmek istiyorum. 2 lastik arasında kaldım.
Michelin Pilot Power Ct2
Michelin Pilot Power Pure
Kullanan yada bir bilgiye sahip olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum.nasıl lastkler ısınma surelerı nedir viraja girdiğimizde nasıl. yardımcı olursanız teşekkürler.
Ben de Pirelli Lastikler var Onları vereyim kanka
Bu arada; metzeller var benim motorda; sıfır lastikler. yol tutusu cok iyi; yağısta dahil
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Bahsettiğin lastiklerden "Power Pure", Michelin'in piyasaya son sürdüğü, daha yeni teknoloji ile üretilen bir lastik. "Pilot Power 2CT" de Power Pure'dan önce aynı amaç için üretilen, yine çift hamurlu ve performans sürüş koşullarına elverişli bir lastik.
Fena lastikler olmamasına rağmen benim tavsiyem, Bridgestone ve Pirelli modellerini de araştırman. Bu markaların aynı seviye lastiklerinin yol tutuşları biraz daha iyidir.
2ct güzel hakkaten uzun ömürlü performansa yatkın benim lastiklerde pirelli deilmiş bakmamştım hiç 2ct miş geçen ıslak zeminde biraz test ettim güzel hakkaten yol tutuşu
""34HZ3154(BMW F800S"" sarışın- ""34 DP 6939(cbr600F)"" DEVİL carbon... (çalındı )- "34 ZEU 54(kanuni racer200s" yoshimura krom (artık başka kollarda)
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)