arkdaşlar cbr600F lerin hepsi 109 beygir mi yoksa modellere göre değişir mi???
arkdaşlar cbr600F lerin hepsi 109 beygir mi yoksa modellere göre değişir mi???
arkadaslar motoruma did x ring dişli zincir seti aldım ayrıca ön arka balata takımları aldım hepsi kargo dahil 340 tl sorunsuz bır sekılde 4 gunde elıme gectı ıhtıyacı olan varsa bu sıteden bu fırsatı kacırmasın derim www.wemoto.com
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Arkadaşlar merhaba tekrar Motorumun yağını değiştirmek istiyorum yaklaşık 4000 km oldu değişmeyeli. Ne marka önerirsiniz? Motul markayı çok övüyorlar. Ama 10-40 mı yoksa 15-50 mi olmalı yağ kalınlığı?Kışın 10-40, yazın 15-50 kullanılmalı diyorlar.Ama ben 10-40 kullansam bu yağ kalınlığı yazın sorun olur mu?Şimdiden teşekkürler ...
ben motosikletime ipone 10-40 kullanıyorum çok memnunum
Kadin olsun , kitap olsun cildine aldanmayip içindekilere bakilmalidir.:queen::queen::queen:
Selam arkadaşlar nasılsınız, yoğunluktan sizlere fazla katılamıyorum özlemişim sizleri.
Saygılarımla...
ya sureklı 10 40 kullanın yada 10 50 bunu sureklı degıstırmeyın bunun degişmesi motora zarar verıyor cunku bırı kalın bırı ınce yag sureklı deiştirdiginiz zaman asınma oranları farklı oluyor buda motorun rektifiye süresinin kısalmasına neden oluyor.10 40 ıyıdır her zaman kullanabılırsın
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Rahat ve sessiz vites geçişleri istiyorsan (kim istemez ki?) Shell VSX 10w-40 kullan. Bu ürünlerin satışını yapan şahısla telefonda görüştük. Yağı ondan almayacağımı bile bile söylediklerini aktarıyorum...
"Motor yağına mikroskopla baktığında küçük bilyeler görürsün. Bütün yağları mikroskopta inceledik. Diğer yağlarda bozuk ve orantısızken Shell VSX en iyi notu aldı. Kullan... teşekkür edeceksin" dedi. Kendisine teşekkür ediyorum
korkuyorsan sorun yok... çünkü korkmalısın... SUZUKI GSX-R1000
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim bu siteyi seviyorum gerçekten fakat online olup muhabbet etmek şansa kalmış :(
İyi geceler herkeze arkadaşlar cbr 600 f almayı düşündüğüm bir model lakin bütçem sebebiyle 2000 model öncesi motorlara yönelmek durumundayım 10 000 km lik ybr 125 deneyimim var. 2000 model öncesi modellerin bildiğim kadariyla enjeksiyonlu değil bu durum ne gibi eksi sonuçlar doğurabilir ve bu motorları alırken başlıca dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir.Değerli cevaplarınız için teşekkürler şimdiden.
600F, eski modelli alınacak 4 silindirliler arasında sağlamlığı ve sorunsuzluğuyla tercih edilebilecek bir makinadır. Ancak 10 yaşında motorun sana sorun çıkartmayacağının da garantisi yok tabi.
Enjeksiyon yerine karbüratörlü olması, biraz daha yakıt tüketimi ve performanstan az fedakarlık etmek haricinde bir durum teşkil etmez.
Motoru alırken illaki güvendiğin bir ustaya göster; motorun sesinden, yıpranma payından vs. az çok durumunu ve km'sinin orjinal olup olmadığını anlar usta muhtemelen.
Şasesinde, ön çatal ve arka maşada, jantlarda bir problem olmaması haricinde boya vs. kafana takma.
Ciğeri ve yürürü sağlam olduktan sonra problem olmaz.
Şahsi fikrim 10 bin km'lik YBR tecrübesinin 600F kullanmak için yeterli olmadığı yönünde olacak, araya bir 10 bin km de 250'lik sıkıştırsan iyi olurdu diye düşünüyorum. Yine de tercih senin tabi, hayırlısı olsun.
Ülem su forumdan kafayi bir disari cikarabilsen...
Kafayi bozucan bu topicte Emre cim...
Bosver 600cc leri artik..
Sen ve ben artik en azindan bir 1000 cc alicaz..
Benim gözüm 1200 yada 1400 lerde ya hayirlisi...
Su altimdaki mereti sürmesini bir ögreneyim gerisi kolay..
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
Vallahi Remzi'cim zaten niyette hep var ama kader utansın işte.
Sen taa Almanyalardan sağanak yağmur altında buralara kadar gelip gitmişsin, daha neyi öğrenmekten bahsediyorsun? Bu zamana kadar almadığın kabahat.
Öyle deme yahu...
Sanirim 4 haftadan beri motor garajda..
Calistirmak icin bile disari cikartamiyorum soguktan kar dan..
Herseyi yeniden ögrenmem gerek yani...
Yaslilik iste naparsin...
Burada Alaman forumda bir arkadasin yazdigi aklima geldi simdi..
Her motorcunun birkac hafta motor kullanmadiktan sonra bunu yeni ögrenmesi gerek yazmisti...
Fren yapmayi ögrenmesi gerek diyor arkadas..
Ben bunu cok benimsedim..
Uzun zaman kullanmadiysam sanki ilk biniyormusum motora gibi davraniyorum ben...
Belki abartiyorum..
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
Seninki garajda biliyorsun hiç olmazsa.
Şaka bir yana, gerçekten de uzun süre motor kullanmamak ile sürekli motor tepesinde olmak farklı şeyler ve değiştiriyor insanın motor kullanışını.
Tedbirli olman senin yararına, bence güzel düşünüyorsun.
Hem öyle yaşlı filan diye de haksızlık etme kendine, binlerce kilometre o selede oturmaya her toto dayanamaz.
250 yle zaman harcama derım 500 600 cc enduro makınalara yonelebılırsın
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Hala arıyorum arkadaslar...
9000 TL
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
arkadaşlar herkese merhaba temiz bi cbr 600f arıyorum bütçem 11000 tl saygılar satmak isteyen olursan görüeşlim en kısa zaman da özel mesaj atabilrisiniz saygılar sunarım
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)