Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Eylül 2010, 22:56
#2661
Jubaa, aslında lastiklerdeki izlerle pek ilgilenmiyorum.esas olan o yanaklardaki erime ;)
o büzüşmeler viraj içinde nekadar gaz açıp hızlı döndüğünün göstergesidir .
bu işi öğrenmek için iyi sürücülerle yol yapıp onlardan bişeyler öğrenin,zamanla gelişirsin.
resimlerden etkilip dur bende yapayım dersen,Allah korusun düşebilirsin.
erimiş peglerin resimleri ve viraj videolarımı eklerdim ama sitenin kurallarına aykırı
Reklamlar
-
02 Eylül 2010, 23:25
#2662
Baytar_77 adlı üyeden alıntı
2005 model kırmızı 29.000 civarında sıfır lastik ben sattım arkadaşıma ama o binemedi ve oda satıyor... 12 tl istiyor ama uygun birşeyler yaptırmaya çalışırım.. Temiz motordur...
fiyatı benim düşündüğümden yüksek ama tabi öncelikle motora bakıp öyle konuşmak lazım fiyat konusunda bi şeyler yapabilirse bi bakmak isterim.
-
03 Eylül 2010, 05:14
#2663
Blackvolky adlı üyeden alıntı
Herkese selam temiz 600f satan bileniniz varsa haber werebilirseniz sevinirim. aradığım bi kaç marka ve model var içlerinden birini almayı planlıyorum.
Ben satıyorum motorumu. İlanda motorla ilgili hemen hemen tüm detaylar yazıyor ama, istersen başlığın ilk sayfalarından itibaren inceleyebilir veya buradaki arkadaşlardan da referans alabilirsin.
İlan linki:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...aticidan/detay
-
03 Eylül 2010, 18:12
#2664
Herkese merhaba,
Motosikletimin üzerinde Michelin Pilot Power lastikler var.
3-4 defa akşam ön lastiğe hava bastım... sabah indi yani önceki halini aldı. Janta kadar inmediği için patlamadığını söyleyebilirim ama lastik kendi basıncını kafasına göre ayarlıyor Bu haline alışmış olsam da gidonun rahat dönmesi ve yakıt tasarrufu için yüksek basınca ihtiyaç var.
Nihayetinde sertleşmiş olan ön lastiğimi değiştirmeye karar verdim.
2.el çok temiz Metzeler M1 ön lastik buldum ve almaya karar verdim. Arka lastiğin durumu iyi.
Ön lastiğin Metzeler, arka lastik Michelin olmasında sakınca görüyor musunuz?
Teşekkür ederim.
korkuyorsan sorun yok... çünkü korkmalısın... SUZUKI GSX-R1000
-
04 Eylül 2010, 02:04
#2665
static adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
Motosikletimin üzerinde Michelin Pilot Power lastikler var.
3-4 defa akşam ön lastiğe hava bastım... sabah indi yani önceki halini aldı. Janta kadar inmediği için patlamadığını söyleyebilirim ama lastik kendi basıncını kafasına göre ayarlıyor
Bu haline alışmış olsam da gidonun rahat dönmesi ve yakıt tasarrufu için yüksek basınca ihtiyaç var.
Nihayetinde sertleşmiş olan ön lastiğimi değiştirmeye karar verdim.
2.el çok temiz Metzeler M1 ön lastik buldum ve almaya karar verdim. Arka lastiğin durumu iyi.
Ön lastiğin Metzeler, arka lastik Michelin olmasında sakınca görüyor musunuz?
Teşekkür ederim.
marka farkının sorun yaratacağını düşünmüyorum ancak lastikleri sıfır almanı öneririm. lastik ve kaskta 3-5 kuruşun hesabı yapılmamalı çünkü hayati önem taşıyorlar.
-
07 Eylül 2010, 20:12
#2666
Topic uyuma.
Hadi ben şehir dışındayım, siz nerelerdesiniz?
-
07 Eylül 2010, 23:52
#2667
dreamdark adlı üyeden alıntı
Topic uyuma.
Hadi ben şehir dışındayım, siz nerelerdesiniz?
evet topic uykuda.Aslında yağmurlar başladı.Millet birşeyler yazar diyodum bende ama kimseden tık yok.Sen motoru ne yaptın Emre satabildin mi?Ben benim motora bakanları günlük takip etmeye çalışıyorumda son iki-üç gündür epey bakan olmuş.Öyle tahmin ediyorum ki bakanların büyük bir kısmı kış geliyor, havalar soğudu deyip de motorun fiyatını düşürüp ölü fiyata almaya çalışanlar
Yani kimse yanlış anlamasın ama %80 ölücüler Bende sırf bu yüzden satmaktan vazgeçebilirim.
-
08 Eylül 2010, 02:29
#2668
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
08 Eylül 2010, 03:49
#2669
kemalk adlı üyeden alıntı
evet topic uykuda.Aslında yağmurlar başladı.Millet birşeyler yazar diyodum bende ama kimseden tık yok.Sen motoru ne yaptın Emre satabildin mi?Ben benim motora bakanları günlük takip etmeye çalışıyorumda son iki-üç gündür epey bakan olmuş.Öyle tahmin ediyorum ki bakanların büyük bir kısmı kış geliyor, havalar soğudu deyip de motorun fiyatını düşürüp ölü fiyata almaya çalışanlar
Yani kimse yanlış anlamasın ama %80 ölücüler
Bende sırf bu yüzden satmaktan vazgeçebilirim.
Çeşme'de hava güzel vallahi, İstanbul'dan haberim yok tabi kusuruma bakmayın.
İstanbul'a döner dönmez bir arkadaşla görüşeceğiz, bakalım hayırlısıysa olabilir.
Ölücülere taviz yok Kemal'cim.
Akileos adlı üyeden alıntı
bugün bende bayağı uğraştım..direnç bağladım oluyo ama çok çabuk ısınıyo hemde bayağı ısınıyor...
en sağlamı söktüğün eski sinyallarin içinden duyuyla beraber ampulunu sök görünmicek biryere bağla düzgün çalışsın....ben oyle yaptım bayağı uğraştım ama güzel oldu..değdi doğrusu..
en güzelide iş bitince motoruna bakıyorsun ve bir şeyler başarabilme gücünü görüyosun ..buna paha biçilemez işte..
Mastercard reklamı gibi konuştun Temel.
-
08 Eylül 2010, 03:56
#2670
Hazır konusu açılmışken bi sorayım. Mesela vatandaşın biri 2004 model cbr 600f için 12-13 bin arası rakam yazmış. Şimdi bu motorun piyasası bumudur? Ben bu adama kaç bin tl teklif etsem ölücü oluyorum kaç bin tl teklif etsem normal oluyor yani bu CBR 600F lerin model yıllarına göre fiyatlarının ne kadar olduğunu bilen var mı? Mesela benim bütçem 9-9.5 arası Bu bütçeye göre kaç model cbr 600f aramalıyım?
-
08 Eylül 2010, 04:07
#2671
Blackvolky adlı üyeden alıntı
Hazır konusu açılmışken bi sorayım. Mesela vatandaşın biri 2004 model cbr 600f için 12-13 bin arası rakam yazmış. Şimdi bu motorun piyasası bumudur? Ben bu adama kaç bin tl teklif etsem ölücü oluyorum
kaç bin tl teklif etsem normal oluyor yani bu CBR 600F lerin model yıllarına göre fiyatlarının ne kadar olduğunu bilen var mı? Mesela benim bütçem 9-9.5 arası Bu bütçeye göre kaç model cbr 600f aramalıyım?
Tabi km'si ve motorun ekstraları da önemli ama, 2004 için o para fazla bence. Şahsi fikrim 11 bin TL eder en fazla 2004 model temiz bir 600F.
Bahsettiğin bütçeye en fazla 2001-2002 bulabilirsin diye düşünüyorum ama, tabi 2. el işi karışık iş, iyice araştırmak lazım, adam acil paraya sıkışmıştır ve uygun fiyata verir motorunu, kısmet biraz da.
-
08 Eylül 2010, 04:11
#2672
dreamdark adlı üyeden alıntı
Tabi km'si ve motorun ekstraları da önemli ama, 2004 için o para fazla bence. Şahsi fikrim 11 bin TL eder en fazla 2004 model temiz bir 600F.
Bahsettiğin bütçeye en fazla 2001-2002 bulabilirsin diye düşünüyorum ama, tabi 2. el işi karışık iş, iyice araştırmak lazım, adam acil paraya sıkışmıştır ve uygun fiyata verir motorunu, kısmet biraz da.
Bilgi için teşekkürler en azından artık kaç model alabilceğim hakkında bi bilgi sahibi oldum
-
08 Eylül 2010, 04:41
#2673
Benim lafımı da dosdoğru referans alma sen, yine bak yüksek modellere de, bakarsın kısmetlik birşey çıkar.
-
08 Eylül 2010, 09:59
#2674
-
08 Eylül 2010, 16:01
#2675
vitesi 2 ten 3 e atrken başa geçti?
Dün şöyle bir şey oldu...
Sallana sallana giderken(bizim motorun karakterine uymuyor ama...) vitesi 2-den 3 e atacağım sırada vites boşa geçti. Vites kolunu ittirdim aşağı acaba 1 de miyim diye, yok değil ikinci viteste. Hemen debriyaj basılı olarak sağa çektim 1ve boş arasında 3-4 kez gittim geldim sorun yok. Bir daha da yapmadı. Ama şanzımanı bozdum diye tırstım valla. Başına böyle bir şey gelen var mı?
-
08 Eylül 2010, 17:17
#2676
axewar adlı üyeden alıntı
Dün şöyle bir şey oldu...
Sallana sallana giderken(bizim motorun karakterine uymuyor ama...) vitesi 2-den 3 e atacağım sırada vites boşa geçti. Vites kolunu ittirdim aşağı acaba 1 de miyim diye, yok değil ikinci viteste. Hemen debriyaj basılı olarak sağa çektim 1ve boş arasında 3-4 kez gittim geldim sorun yok. Bir daha da yapmadı. Ama şanzımanı bozdum diye tırstım valla. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Hayır. 4 aydır kullanıyorum. 2 den 3e hiç olmadı. Bazen 1den 2ye atarken boşa giriyor (deli oluyorum!) Muhtemelen dalgın anınıza gelmiştir. İyi günler dilerim
korkuyorsan sorun yok... çünkü korkmalısın... SUZUKI GSX-R1000
-
08 Eylül 2010, 20:05
#2677
axewar adlı üyeden alıntı
Dün şöyle bir şey oldu...
Sallana sallana giderken(bizim motorun karakterine uymuyor ama...) vitesi 2-den 3 e atacağım sırada vites boşa geçti. Vites kolunu ittirdim aşağı acaba 1 de miyim diye, yok değil ikinci viteste. Hemen debriyaj basılı olarak sağa çektim 1ve boş arasında 3-4 kez gittim geldim sorun yok. Bir daha da yapmadı. Ama şanzımanı bozdum diye tırstım valla. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Vitesi tam geçirememişsindir, benim de başıma gelmişliği vardır.
-
08 Eylül 2010, 20:55
#2678
Akileos adlı üyeden alıntı
bugün bende bayağı uğraştım..direnç bağladım oluyo ama çok çabuk ısınıyo hemde bayağı ısınıyor...
en sağlamı söktüğün eski sinyallarin içinden duyuyla beraber ampulunu sök görünmicek biryere bağla düzgün çalışsın....ben oyle yaptım bayağı uğraştım ama güzel oldu..değdi doğrusu..
en güzelide iş bitince motoruna bakıyorsun ve bir şeyler başarabilme gücünü görüyosun ..buna paha biçilemez işte..
Taş direnç dedikleri ısıya dayanıklı bir direnç var denedin mi?
Bu arada senin denediğin direnç kaç ohm du?
Vites konusunda fikirleriniz için teşekkür ediyorum.....
Herkesin bayramını kutluyorum. Sevdiklerinizle nice bayramlara kavuşmanız dileğiyle...
-
08 Eylül 2010, 21:58
#2679
axewar adlı üyeden alıntı
Taş direnç dedikleri ısıya dayanıklı bir direnç var denedin mi?
Bu arada senin denediğin direnç kaç ohm du?
Vites konusunda fikirleriniz için teşekkür ediyorum.....
Herkesin bayramını kutluyorum. Sevdiklerinizle nice bayramlara kavuşmanız dileğiyle...
denedim onu 4,7 5,1 ohm 11 w tı ama olmadı 15 saniye içinde bayağı ısınıyo düzene giriyo sinyalin yanışı ama çok çabuk ısınıyo en güzeli kendi ampullerini bağlamak ...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
08 Eylül 2010, 23:09
#2680
Teşekkürler Özgür.
Ben de herkesin bayramını şimdiden kutlar, sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, mutlu, hayırlı nice bayramlar geçirmenizi dilerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler