2 saat önce sahil yolunda eski kasa lacivert bir Hayabusa ışıklarda kalktık,
İlk 30-40 mt. kafa kafaya gittik ve arayı açmaya başladı,
O esnada viraj geldi ve sola doğru viraj içinde Hayabusa kardeşimizi bir güzel geçtim,
Sonrasında yine bir viraj ve arkamdan beni kovalamaya devam ediyor,
Bir viraj daha, yine geçemiyor.
Takrar ışıklarda durdum ve yanıma geldi.
Yalnız eleman hiç kafayı çevirip bakmıyor bile.
Yine kalktık, en sonunda düzlüğe çıktık ve birkaç sn. sonra yanımdan uzayıp gitti tabi, ben de sonrasında kırmızıya yakalandım zaten.
Yaldır yaldır 600F kovalamaktan sinir krizlerine giren Hayabusa'lı kardeşimize bu keyifli dakikalar için çok teşekkür ediyorum.
Pilotaj bu kadar önemli işte. Viraj kabiliyeti, aks aralığı, lastik faktörü gibi etkenlerle de 600F ile Hayabusa'nın alt edilebileceğini görmüş olduk.
Bunu da yaşadım ya, artık gönül rahatlığıyla satabilirim motorumu.