Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Ağustos 2006, 22:50
#241
Arkadaşlar bu motor hız için yaratılmış ve yüksek hızlarda gitmek zarar vermez.
Boyum 1.91 kilom 90 ve bu motoru o kadar rahat kullanıyorumki cruiserdan daha az yoruluyorum. Artık hiçbirşeye değişmem.
Yüksek hızlara gelince inanın hiç anlamıyorsunuz. Arabadan daha az hissediyorsunuz hızı.
Onlyrider 273 gördü ama daha gidecek yolu vardı. Merak edenler için yazıyorum bir arkadaş 279 km.de red line geçip motorun gaz kestiğini söyledi.
Kendinize güveniyorsanız 600'lük makina ile başlayabilirsiniz ama kendinize güveniyorsanız....
Yoksa çok sakat ve ölümcül olabilir...
Reklamlar
-
15 Ağustos 2006, 22:53
#242
ELINT adlı üyeden alıntı
gerçekten motosikletinle 273 km yaptıgını okuyunca şok oldum. bazı arkadaşlar. 250-geçmiyor diyordu bazılarıda 260 'ı ama sen 273 km dedin ve ben gerçekten şok oldum o hıza çıkabiliyorsan süperrrr
sana birşey sormak istiyorum. 273 km yi gördügünde devir saatinin durumu neydi yani kızmı çizgiye(redline) ulaşmıydı. veya kırmızı çizginin başlangıcını nekadar geçmişti. motoru redline tutarak 273 km yaptıysanki bu motora büyük zarar veriyor. bence bu hızı yapmanın hiç bir cazibesi kalmaz. bence yaptıgın hızlar motora zarar vermemeli. motosikletin ömrünün uzun olması açısından o kırmızı çinginin geçilmemesi gerektigini düşünüyorum
ELINT bende kulaktan dolma bilgilerle 250 yapsa yeter bana diyerek almıştım. Genelde millet salladığı için yaptım diyene de güvenmek anlamsız. 273 ü sapanca yolunda mc donalds düzlüğünde gördüm. Redline a 14 bin devirde giriyor ki burada devir kesici devreye giriyor zaten. 6. viteste motosiklet devir sayısını 20 ile çarparsan tam yaptığın km hızı buluyorsun. Yani teorik olarak motosikletin orjinal haliyle yapabileceği maximum hız 280 km/h. Yani bu motorla modifiyesiz orjinal haliyle 290-300 yaptım diyen birileri varsa kesin atıyordur. Buna bağlı olarak 273 km hızı 13650 devirde yapıyor, yani redlinme a girmiyor. 260'ı görmek hiç sorun değil bu motosiklet için her koşulda ulaşılabilir bir sürat.
Neyse bunları şöyle hız yaptım böyle yaptım demek için değil 600F hakkında bilgi almak isteyenler için anlatıyorum.
Kalın sağlıcakla...
-
15 Ağustos 2006, 23:06
#243
only_rider adlı üyeden alıntı
ELINT bende kulaktan dolma bilgilerle 250 yapsa yeter bana diyerek almıştım. Genelde millet salladığı için yaptım diyene de güvenmek anlamsız. 273 ü sapanca yolunda mc donalds düzlüğünde gördüm. Redline a 14 bin devirde giriyor ki burada devir kesici devreye giriyor zaten. 6. viteste motosiklet devir sayısını 20 ile çarparsan tam yaptığın km hızı buluyorsun. Yani teorik olarak motosikletin orjinal haliyle yapabileceği maximum hız 280 km/h. Yani bu motorla modifiyesiz orjinal haliyle 290-300 yaptım diyen birileri varsa kesin atıyordur. Buna bağlı olarak 273 km hızı 13650 devirde yapıyor, yani redlinme a girmiyor. 260'ı görmek hiç sorun değil bu motosiklet için her koşulda ulaşılabilir bir sürat.
Neyse bunları şöyle hız yaptım böyle yaptım demek için değil 600F hakkında bilgi almak isteyenler için anlatıyorum.
Kalın sağlıcakla...
verdigin biligiler için çok sagol.
-
30 Ağustos 2006, 15:14
#244
slm seneye bende burdayım herkese selam saygılar
-
14 Eylül 2006, 14:45
#245
ne zaman buluşacak bu 600f ciler. yaz bitti nerdeyse.
-
14 Eylül 2006, 17:32
#246
Bu makinayı alım satım esnasında tanıştığım sevgili dostum erolda görmüştüm. Olağan üstü yakışıklı bir makina. 110hp gücünde Sport touring. Al benisi var makinanın. Chopper mı Sportmu arada gidip geliyorum..
[COLOR="Red"][B]"Korkularının üzerine gidebildiğin kadar yeni birşeyler öğrenirsin."[/B][/COLOR]
-
18 Eylül 2006, 10:08
#247
600F sahipleri arkadaşlar, ön camdan dolayı rüzgar sorunu yaşıyor musunuz ? Yaşıyorsanız çözdünüz mü ? Nasıl ? teşekkürler...
-
18 Eylül 2006, 10:31
#248
çok benzin yakıyor, km de 280bin falan diyenler vardı
ayrıca benım motorun 1 model üstü 600f
Soda Ayran Cool
-
18 Eylül 2006, 11:15
#249
çok güzel motor ama ben er-6 f i tercih ederdim, abs enjeksiyon daha kompakt görünüşü açısından. yani bu motor 3 üzerinden 2 sport ise 1 touring, er-6 f 1 sport ise 2 touring ve bana daha uygun. 4 seneye nakit olarak almak üzere yeterli param olur herhalde
-
18 Eylül 2006, 15:30
#250
Forumdan Uzaklaştırıldı
vedat kaya adlı üyeden alıntı
ben motor almadan önce R6 ya baktım iceledim bana söylenen R model motorlar tam race ama F modeller daha cok endro turing tarzı oldugu...ve yeni başlayan sürücülere bu tarz ( F motorlar )motorlar daha uygun oldugunu duydum hep..bacak kas sorununa diyecegim kursta bana söylenen motoru baldır kasları ile tutacagın bacaklarin içiyle kendini kasmadan tutman lazımmış motoru..eger kolların yoruluyorsa motor seni kullanıyor demekmiş..ve cabuk yoruluyormuşsun öne doğru eğilerek kullandıgın için..
vedat kaya şaka mı yapıyorsun yoksa ? 600F ve Enduro ?
600F tamamen racingtir, RR ile tek farkı performansı ve koltuk farkıdır. 2006 RR ile 2006 F'i karşılaştırırsanız görüceksiniz, aradaki tek fark koltuğun artçı bölümüne birleşik olması ve artçının tutunma kolu vardır. Arada tam 3 fark var, bu 3 fark motoru enduro mu yapar acaba?
600F ile 600RR'ı karşılaştır derim, arada 3.000-4.000 ytl fark var... Paran varsa bunu yap derim. Kazasız belasız sürüşler.
Saygılar...
-
18 Eylül 2006, 15:54
#251
@only_rider
Yani teorik olarak motosikletin orjinal haliyle yapabileceği maximum hız 280 km/h.
Bahsetmiş olduğun sürat sadece teoride kalır. 600F'in ciğeri 280 km/h sürate yetmez.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
18 Eylül 2006, 16:42
#252
-
18 Eylül 2006, 21:13
#253
dostlar bende 600f almayı düşünüyorum.1 yıl kadar ybr 125 ile gezdim,sizce uygun olur mu?
-
19 Eylül 2006, 01:06
#254
yeniyim ama bende varım
selam arkadaşlar o listede yenilerede yer vardır inşallah
:pr: imzanın iyisini pistte görmek gerek
-
19 Eylül 2006, 01:19
#255
kara lısteye benı de ekleyın dostlar..saygılar..
-
20 Eylül 2006, 12:24
#256
@faruk59; 600f'i satın almadan önce 600f'i kullanmak için eğitim alabiliyorsan al. eğer alamıyorsan cc'leri ve beygirleri kademe kademe yükselt.
bu arada 600f'ciler seneye buluşur artık.
-
20 Eylül 2006, 13:25
#257
topici görmüşken hemen yazayım.geçtiğimiz günlerde istanbul-bodrum-marmaris yaptıktan sonra dönüş yolunda debriyaj kolunu tutan vida yerinden çıktı.geziyle ilgili yaşadıklarımı yazarken bu durumu da aktarmış ve vedat kaya arkadaşımızda bu olayın başına geldiğini söylemişti.Dün de 2005 model CBR 600 f sahibi arkadaşımızın da başına geldiğini öğrendim.o da bir kaç arkadaşının başına geldiğini anlatınca hayret ettim.çok sağlam bir motor da böyle bir olayın küçük gibi görünmesine rağmen bana kalırsa yaşatacağı tehlike büyük.ben 130 km ile giderken motoru panik olmadan durdurdum ve şansıma Susurluk'ta ki benzin istasyonundan uydurma bir civatayla İstanbul'a gelebildim.Hatta vedat yanında bu civatadan bir kaç tane taşıdığını söyledi.
Bu tür bir durumda tecrübe sahibi olmayan birisi kaza yapabilir ,dikkatinizi çekmek isterim.Ve böyle bir olayla karşılaşırsanız biraz sert de olsa vitesi ayağınızla düşürmeyi deneyin ya da yol boşsa benim yaptığım kolu yerine getirerek vitesi düşürmeye çalışın derim.Belki bu yöntemler yanlış olabilir ama daha tecrübeli arkadaşlarımız soruna yönelik bir çözüm getirlerse sevinirim.
-
20 Eylül 2006, 13:30
#258
yaw arkadaşlar 21 adet 600 cc vya 1000 cc motor varda bunlar gezilerde nerde yaw..
her geziye 2-3 tane gelsede beraber yolda oynasak veya karşılıklı konuşmada biraz vakit geçirsek..
bilgilerimizi paylaşsak hiiiiç gelen yok..
[B][COLOR="Red"]insanlar gelecek için hayal kurar..kaderde buna gülermiş...[/COLOR][/B]
-
21 Eylül 2006, 00:35
#259
valla forum dn kacanin motoru kirilsin aha bende burdayim
[COLOR="Blue"][FONT="Comic Sans MS"]:) [/FONT][/COLOR] [email]mikailoguzhan@msn.com[/email] (dileyen ekleye bilir)
-
21 Eylül 2006, 22:49
#260
az kaldı 2 ay sonra bende gelicem.bu arada 600rr ın arkası cok rahatsız ediciymiş 250 km yol yaptım belim ağrıdı ama kullanması çok zevkli.insana güven veriyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler