Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Haziran 2010, 19:48
#2201
gürselakay adlı üyeden alıntı
Merhaba..
Bu gün güzel bir tesadüf sonucu Emre (dreamdark) ve Ozan'la karşılaştım. Emre'ye helal olsun; beni kaskın altından ve motorumun renginden tanıdı..Seslenince durdum ve ''tekrar'' tanışmış olduk. Beraberce bazı yerlere uğradık. Sayelerinde Bostancı'daki ucuz yağcıyı, Küçük Yalı'daki servisi falan öğrenmiş oldum.. Emre'de bu arada sıkı kullanıyormuş; onu da görmüş olduk..
emrenin motorda turbo var abi o yüzden hızlı gidiyor
tesadüfen de olsa sizinle tanıştığıma memnun oldum. emrenin de dediği gibi bi gün planlı bi şekilde görüşürüz umarım.
Reklamlar
-
11 Haziran 2010, 22:58
#2202
[QUOTE=kemalk;2079916]
MaRaNtZz adlı üyeden alıntı
Ben 24000 km bakımını 240 tl ye halletmiştim.
4 X 1 lt tam sentetik yağ(kitapçıkta da filitre değişimde 3.75lt yazıyor)
Yağ filitresi.
Hava filitre temizliği
Ön fren müşürü değişimi
4 adet buji
Zincir bakımı v.s
Yani ödediğin rakam bana da biraz fazla gibi geldi.
Bujiler içinde araştırma yap derim net.ten.Emre daha iyi biliyor gerçi.İST. Şişli de biryer var.Tanesi 30 tl.
Bende bujileri değiştireceğim...İridyum buji alacağım.. İstanbul şişlideki yerin adresi telefonu varmı..30 Tl çok uygun bir fiyat... Haber verirsen sevinirim. Emre bir yerin adresini vermişti ama ellerinde kalmamış...
-
11 Haziran 2010, 23:37
#2203
[QUOTE=Baytar_77;2081455]
kemalk adlı üyeden alıntı
Bende bujileri değiştireceğim...İridyum buji alacağım.. İstanbul şişlideki yerin adresi telefonu varmı..30 Tl çok uygun bir fiyat... Haber verirsen sevinirim. Emre bir yerin adresini vermişti ama ellerinde kalmamış...
Adres ve tel yok bende ama sahibinden.com da vardı yanlış hatırlamıyorsam.Bende yine bir bakarım senin için
-
11 Haziran 2010, 23:57
#2204
[QUOTE=kemalk;2081493]
Baytar_77 adlı üyeden alıntı
Adres ve tel yok bende ama sahibinden.com da vardı yanlış hatırlamıyorsam.Bende yine bir bakarım senin için
Teşekkür ederim zahmet olacak sanada.. emre şu adresi vermişti http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ium-buji/detay ama ellerinde yokmuş sanırım.. Başka bir adres varmı acaba...
-
12 Haziran 2010, 02:49
#2205
Evet adresini verdiğim yer burasıydı, Ozan da buradan aldı geçen hafta bujilerini ama dediğin gibi ellerinde yoktu ve sipariş etti, kargoyla gönderdiler. İstersen acelen yoksa bir görüş bu şekilde firmayla.
pg13 adlı üyeden alıntı
emrenin motorda turbo var abi o yüzden hızlı gidiyor
tesadüfen de olsa sizinle tanıştığıma memnun oldum. emrenin de dediği gibi bi gün planlı bi şekilde görüşürüz umarım.
Naaptın o gün, hallettiler mi benden sonra senin motorun işini, memnun kaldın mı?
Biz o gün eve geldiğimizde saat 10 olmuştu neredeyse, o saatten sonra da aramadım artık seni.
-
12 Haziran 2010, 03:55
#2206
Arkadaşlar, motarlarda gaz yememe, çig benzin kokusu gibi olgularda bir arkadaş aküden kaynaklanabileceğini söyledi...Kendi başınan geldiğini ve aküyü değiştirerek çözüm bulmuş. sorun ortadan kalkmış.. Aklıma takıldı... Makine çalışırken gaza yüklenildiğinde bujilerde ateşlemede akünün fonksiyonu varmıdır.. Yoksa akü sadece marş basarken mi etkilidir.. Daha önce hondanın 185 cc lik arazi motorunu kullandım ve aküsü yoktu bitmişti.. Akü yanında ayak marşıda vardı.. Onunla çalıştırıyordum ve hiç bir sorun yaşanmıyordu... En azından bilgisi olan varsa bizimle paylaşırsa bu konuda bilgilenmiş oluruz
-
13 Haziran 2010, 12:12
#2207
HONDA KULLANMA KİTABINA GÖRE 600F için;
Kullanılması gereken motor yağı : API Servis sınıfı SE, SF vela SG şartlarına uyan veya bunların üstündeki standartlardaki yüksek deterjanlı, kaliteli motor yağı
Tavsiye edilen buji :IMR9C-9H (NGK) veya VUH27D (Denso)
Tavsiye edilen zincir :DID525HV veya RK525ROZ1 tavsiye ediliyor. Bu arada zinciri kit olarak değiştirmek istiyorsanız kodu D.I.D 2749 CBR 600 F 2004 dır.. Tahrik zincir boşluğu elle 25-35 mm hareket ettirilebilecek şekilde ayarlanmalıdır. Her 1000 km'de veya daha az km de SAE80 veya 90 dişli yağı ile yağlayınız.---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:53 ----------
Benim merak ettiğim bir konu var onu bayilere sordum ama tam bir cevap alamadım.. Bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim..
Bujilerde NGK'nın IMR9C-9H ve IMR9A-9H iki modeli var ve ikiside iridyum buji diye geçiyor.. Bazı sitelerde ise IMR9C-9H platinum buji diye geçiyor...
Bu iki modelden hangisi gerçek iridyum buji..
Hangisi daha kullanışlı.(Honda servis kitabında IMR9C-9H tavsiye ediliyor ama katalog 2005 basımı belkide IMR9A-9H sonradan üretildi)
İkisi arasındaki fiyat dışında ne gibi farklar var... Platinum birazdaha ucuz..
Bilgisi olanlar paylaşırsa bilgilenmiş oluruz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:44 ----------
-
14 Haziran 2010, 11:32
#2208
selam beyler;
dün akşamüzeri istanbuldan yola çıktım ve şükür kazasız belasız makineyi ankaraya getirdim. boludan sonra yağmur vardı ama genelde yol çok keyifliydi.
motoru da otoyolda test etme şansım oldu ilk izlenimlerim çok keyifli zaten ekspertizini güvendiğim ustamla beraber yaptığımız için sıkıntım yoktu ama asıl yolda belli eder motosiklet kendisini.
nitekim umduğum gibi oldu alet 250 km/h hıza nazlanmadan ve zorlanmadan ulaşıyor daha fazlasını deneyemedim trafik fazlasıyla yoğundu. zaten daha fazla yapsa da gereksiz.
yolda nissan 350z ile yaklaşık 30 km/h boyunca takıldık. Harika bi otomobil, virajlar nedeniyle top-speedime ulaşamadım ve de 230-240 civarında kaldım hep bu kovalamaca esnasında. bir kaç kez uygun şerit bulup geçtim ama asıl merak ettiğim pilotaj farkı ya da motosikletin avantajıyla öne geçmek değil nissanın gidişini ve hızlanışını görmekti, o yüzden bekledim tekrar geldi devam ettik. sonucu söyleyeyim son süratte elemanı geçemedim. 200 den sonra bile araba inanılmaz ivmeleniyor ve de şahane viraja giriyor. otoyol şartlarında olduğumuz için ara hızlanma kıyaslama şansım olmadı ama dediğim gibi düzlükte son süratte spor otomobiller avantajlı imiş )
herkese kazasız sürüşler...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
14 Haziran 2010, 14:04
#2209
Selamlar;
Arkadaşlar benim debriyaj ayarı sonuna kadar gerilmiş ve buna rağmen seviyenin 4/3'lük kısmında kavrama yapıyor (son kısımlarda) olması debriyaj balatasının bitmek üzere olduğunumu gösterir...
-
14 Haziran 2010, 16:40
#2210
dreamdark adlı üyeden alıntı
Evet adresini verdiğim yer burasıydı, Ozan da buradan aldı geçen hafta bujilerini ama dediğin gibi ellerinde yoktu ve sipariş etti, kargoyla gönderdiler. İstersen acelen yoksa bir görüş bu şekilde firmayla.
Naaptın o gün, hallettiler mi benden sonra senin motorun işini, memnun kaldın mı?
Biz o gün eve geldiğimizde saat 10 olmuştu neredeyse, o saatten sonra da aramadım artık seni.
senden sonra en az 2 saat daha kaldım orada. işler bittikten sonra zinciri gerdirdim biraz, sonra da motoru yıkadık şafakla beraber. memnun kaldım teşekkür ederim emrecim.
sonra kızıltoprakta bikaç yere uğradım, senden ses gelmeyince döndüm eve.
-
14 Haziran 2010, 20:46
#2211
chopperrider adlı üyeden alıntı
selam beyler;
dün akşamüzeri istanbuldan yola çıktım ve şükür kazasız belasız makineyi ankaraya getirdim. boludan sonra yağmur vardı ama genelde yol çok keyifliydi.
motoru da otoyolda test etme şansım oldu ilk izlenimlerim çok keyifli zaten ekspertizini güvendiğim ustamla beraber yaptığımız için sıkıntım yoktu ama asıl yolda belli eder motosiklet kendisini.
nitekim umduğum gibi oldu alet 250 km/h hıza nazlanmadan ve zorlanmadan ulaşıyor daha fazlasını deneyemedim trafik fazlasıyla yoğundu. zaten daha fazla yapsa da gereksiz.
yolda nissan 350z ile yaklaşık 30 km/h boyunca takıldık. Harika bi otomobil, virajlar nedeniyle top-speedime ulaşamadım ve de 230-240 civarında kaldım hep bu kovalamaca esnasında. bir kaç kez uygun şerit bulup geçtim ama asıl merak ettiğim pilotaj farkı ya da motosikletin avantajıyla öne geçmek değil nissanın gidişini ve hızlanışını görmekti, o yüzden bekledim tekrar geldi devam ettik. sonucu söyleyeyim son süratte elemanı geçemedim. 200 den sonra bile araba inanılmaz ivmeleniyor ve de şahane viraja giriyor. otoyol şartlarında olduğumuz için ara hızlanma kıyaslama şansım olmadı ama dediğim gibi düzlükte son süratte spor otomobiller avantajlı imiş
)
herkese kazasız sürüşler...
hoşgeldin Emir,fotoları bekliyoruz.
-
14 Haziran 2010, 22:01
#2212
brl06 adlı üyeden alıntı
hoşgeldin Emir,fotoları bekliyoruz.
Sağol Birol, çarşamba günü detaylı bi temizlik bi de boya koruma cila yapıp güzel bi fotoğraflama yapayım istiyorum ben de.
inşallah sana da gönlüne göre bi motor bulur alırız en kısa zamanda.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
14 Haziran 2010, 23:17
#2213
Arkadaşlar cbr600f servis manuelini internete yükledim, aşağıdaki linkten download edebilirsiniz.
cbr600f service manuel
-
14 Haziran 2010, 23:25
#2214
kemalk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbr600f servis manuelini internete yükledim, aşağıdaki linkten download edebilirsiniz.
cbr600f service manuel
indirmeye başladım bile çoookkk teşekkürler...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
14 Haziran 2010, 23:33
#2215
-
15 Haziran 2010, 01:36
#2216
-
15 Haziran 2010, 01:37
#2217
kemalk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbr600f servis manuelini internete yükledim, aşağıdaki linkten download edebilirsiniz.
cbr600f service manuel
+rep veresim geldi emeğe saygı
-
15 Haziran 2010, 02:10
#2218
Baytar_77 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, motarlarda gaz yememe, çig benzin kokusu gibi olgularda bir arkadaş aküden kaynaklanabileceğini söyledi...Kendi başınan geldiğini ve aküyü değiştirerek çözüm bulmuş. sorun ortadan kalkmış.. Aklıma takıldı... Makine çalışırken gaza yüklenildiğinde bujilerde ateşlemede akünün fonksiyonu varmıdır.. Yoksa akü sadece marş basarken mi etkilidir.. Daha önce hondanın 185 cc lik arazi motorunu kullandım ve aküsü yoktu bitmişti.. Akü yanında ayak marşıda vardı.. Onunla çalıştırıyordum ve hiç bir sorun yaşanmıyordu... En azından bilgisi olan varsa bizimle paylaşırsa bu konuda bilgilenmiş oluruz
Kesin bir bilgim yok ama bu sorunların aküden kaynaklanabileceğini en azından bizim motorlar için hiç duymadım. Akü marş motoruna ilk elektriği verir ve sonrasında şarj dinamosu tarafından beslenerek görevini yerine getirir bildiğim kadarıyla, bujilerin ateşlemesine bir etkisi olacağını sanmıyorum. Tabi yanlış biliyor da olabilirim, düşününce bana mantıklı gelen bu şu an için.
Bilgiler için teşekkürler bu arada.
Buji konusundaki soruna gelince, benim bildiğim kadarıyla ikisi de gerçek iridium buji ve IMR9A-9H sonradan çıkan model. Bu nedenle ikisi de tavsiye ediliyor zaten bizim makina için.
Yİne de tüm sorularını telefonda NGK Türkiye satış müdürüne sorabilirsin, ben kendisiyle bir keresinde görüşmüştüm, son derece ilgili ve bilgi vermeye aç bir insan.
NGK Spark Plug Europe GmbH
Tel. (0212) 325 88 28
chopperrider adlı üyeden alıntı
selam beyler;
dün akşamüzeri istanbuldan yola çıktım ve şükür kazasız belasız makineyi ankaraya getirdim. boludan sonra yağmur vardı ama genelde yol çok keyifliydi.
motoru da otoyolda test etme şansım oldu ilk izlenimlerim çok keyifli zaten ekspertizini güvendiğim ustamla beraber yaptığımız için sıkıntım yoktu ama asıl yolda belli eder motosiklet kendisini.
nitekim umduğum gibi oldu alet 250 km/h hıza nazlanmadan ve zorlanmadan ulaşıyor daha fazlasını deneyemedim trafik fazlasıyla yoğundu. zaten daha fazla yapsa da gereksiz.
yolda nissan 350z ile yaklaşık 30 km/h boyunca takıldık. Harika bi otomobil, virajlar nedeniyle top-speedime ulaşamadım ve de 230-240 civarında kaldım hep bu kovalamaca esnasında. bir kaç kez uygun şerit bulup geçtim ama asıl merak ettiğim pilotaj farkı ya da motosikletin avantajıyla öne geçmek değil nissanın gidişini ve hızlanışını görmekti, o yüzden bekledim tekrar geldi devam ettik. sonucu söyleyeyim son süratte elemanı geçemedim. 200 den sonra bile araba inanılmaz ivmeleniyor ve de şahane viraja giriyor. otoyol şartlarında olduğumuz için ara hızlanma kıyaslama şansım olmadı ama dediğim gibi düzlükte son süratte spor otomobiller avantajlı imiş
)
herkese kazasız sürüşler...
Ah bana denk gelmezki ekleyeyim koleksiyona.
Şaka bir yana, kazasız belasız Emir, tekrar hayırlı olsun.
MaRaNtZz adlı üyeden alıntı
Selamlar;
Arkadaşlar benim debriyaj ayarı sonuna kadar gerilmiş ve buna rağmen seviyenin 4/3'lük kısmında kavrama yapıyor (son kısımlarda) olması debriyaj balatasının bitmek üzere olduğunumu gösterir...
Olabilir ama motor kaç km'de ki senin
pg13 adlı üyeden alıntı
senden sonra en az 2 saat daha kaldım orada. işler bittikten sonra zinciri gerdirdim biraz, sonra da motoru yıkadık şafakla beraber. memnun kaldım teşekkür ederim emrecim.
sonra kızıltoprakta bikaç yere uğradım, senden ses gelmeyince döndüm eve.
Rica ederim. Bir ara arıza ışığı yanıyordu ben giderken, o nedenmiş?
kemalk adlı üyeden alıntı
Valla bende indirmeye başladım bile
Şimdi teşekkürlerin % 40 Emre'ye (servis manueli benle paylaştığı için.%40 işyerinden arkadaşım Ömer (kendiside fazer kullanıcıs) için (servis manueli buraya aktardığı için.Ben hayatta yapamazdım çünkü
) ve % 20 de ben kabul ederim yardım ve aracılık ettiğim için.
Kullanıcı kitapçığı var sırada ama önce onu bi scan etcek arkadaş lazım
Elinize sağlık Kemal, 10 numara iş.
Moderatör arkadaşlarla konuşayım da ana sayfadaki ilk mesaja eklesinler bu linki, böylece daha kolay ulaşır arayan herkes.
-
15 Haziran 2010, 02:17
#2219
Arkadaşlar benim makineyi sattım....Alan arkadaşa hayırlı olsun dedim verdim... Artık bir iki ay sonra yeni bir makine almaya kısmet ise...
1000 cc likleri geçmeyi düşünüyorum tabi kısmet işi bu ama aklım hala 600f lerde...Gürsel abi makineyi sattınmı sat birini al ötekini olacak ama.. Hayırlısı kısmetimizde ne varsa o olsun diyorum...
1000 liklerde 1000 rr lar hoşuma gidiyor... r1000 çok agresif geliyor... suzukilerde güzel ama gönlüm 1000 rr dan yana... Deneyenler deneyimi olanlar siz neyi tavsiye edersiniz arkadaşlar...
-
15 Haziran 2010, 02:34
#2220
Hayırlısı olsun.
Yeni kasa 1000RR'ı tavsiye ederim. Diğer litreliklere göre daha hafif, dengeli, cüsse olarak daha küçük ve kullanımı daha kolay makinadır, virajları güzeldir.
R1 agresiftir, hata telafisi daha düşüktür ama çok zevkli makinadır. Türkiye'de marka bazındaki belirsizliği nedeniyle Yamaha almak pek mantıklı gelmiyor bana şu an için.
GSX-R1000 hepsinden güzel yürür bana göre, aralarında en oturaklısıdır. Suzuki'nin tadı da başkadır.
Bence hepsini kullan ve sana en çok uyan, keyif veren hangisi ona göre yap tercihini.
Honda'nın avantajı; sen kullanıcısısın zaten, en azından servis-yedek parça konusunda sıkıntı çekmezsin, 2. el piyasası da daha hareketli.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler