Kuba Çita 180-Fc Kullanıcıları İçin Detaylı Tanıtım Ve İnceleme ...
Reklamlar
-
Merhaba Arkadaşlar . Motorun Meraklıları Varsa bu videoyu inceleyebilirler.
Amatör bir video oldu elimden geldiğince anlatmaya çalıştım.
Sorularınız Olursa Bana Facebook Ve Youtube üzerinden ulaşabilirsiniz arkadaşlar.
Zaman Ayırdığınız için teşekkürler. Herkese İyi Günler.. [COLOR="Silver"]
Reklamlar
-
Model adı 180 olup da 149.5cc olması gözleri yaşartan bir özellik. Bir de bunun Filinta 200 diye yine 149.5cc benzeri var.
-
Yalnız o Filinta'lar acayip güzel motorlar. Gerçekten 200 cc olsa, bir de titreşim olmasa alınır.
-
merhaba bir sorum olacak bu 180 fc orjinal silidir bloğunu mondial bir motora takabilir miyiz uyumlu olur mu
-
Evet Orası bir muamma. Fakat bu şekilde isim vermelerinin sebebini motor kısmıyla sonradan oynayıp cc yükselten arkadaşlara göre olduğunu düşünüyorum. Neden derseniz Ruhsatta 100 yazıp 150 cc 200 cc 250 cc ler moda bu aralar onun gibi ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------
serkanclhn adlı üyeden alıntı
merhaba bir sorum olacak bu 180 fc orjinal silidir bloğunu mondial bir motora takabilir miyiz uyumlu olur mu
Mondial Drifth ise uyumlu olmaz ama mondial UAG felansa olur yani Cg tipi ise ..
-
Bu cglerin son hızları nedir arkadaşlar. Teşekkürler birde ne tür modifiyeler yapılabilir bunlara örnek görseller var ise paylaşabilirmisiniz.
-
Buyur kardeşim Youtube kanalım üzerinde buna benzer videolar bulabilirsin. Facebook sayfamızdada mevcut.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------
Balc10 adlı üyeden alıntı
Bu cglerin son hızları nedir arkadaşlar. Teşekkürler birde ne tür modifiyeler yapılabilir bunlara örnek görseller var ise paylaşabilirmisiniz.
Aslında cgcilere özgü bişey değil son hız merağı ama adı çıkmış bikere :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
Seko adlı üyeden alıntı
Yalnız o Filinta'lar acayip güzel motorlar. Gerçekten 200 cc olsa, bir de titreşim olmasa alınır.
Titreşim kesmek için balansör lazım oda performansı cok düşürdüğü için cgciler tercih etmiyor Kubanın fabrikası zaten Gaziantepte olduğu için Cgci gençliğin fikirlerine bağlı çıkıyor .
-
-
serkanclhn adlı üyeden alıntı
teşekürler
Rica ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Model adı 180 olup da 149.5cc olması gözleri yaşartan bir özellik. Bir de bunun Filinta 200 diye yine 149.5cc benzeri var.
Bütün Cg konularında yorumun var dikkatimi çekti gerçekten sen hangi motoru kullanıyorsun ?
-
LeoRenux adlı üyeden alıntı
Rica ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------
Bütün Cg konularında yorumun var dikkatimi çekti gerçekten sen hangi motoru kullanıyorsun ?
Bende de Cg var kendim modifiye ettim 210cc. Cg'nin hastasıyım
-
-
1. Balansörlü 210cc. Krank döndükçe ona bağlı dönen karşı ağırlık var.
2. 65.5mm piston 15 perno, 62.2mm stroklu krank. 209.6cc
3. 29 temmuz 2015'te motor yeni hâliyle marş bastı ama motorun ayar tutması 6 ayımı aldı. Bu arada egzozla, silindir kapağıyla falan oynadım. Boşuna modifiye egzoz aldım, en son işime yaramadı attım kenara. Yaklaşık 800 lira para harcadım tüm süreçte modifiyeye.
4. Değer bence. Yokuşlardaki hızını 20-30km artırdı. Subap giriş çıkışları taşlanıp parlatılırsa, dereceli egzantrik falan takılırsa şu anda 135km olan son hızı 140'ın üzerine de çıkartılabilir. Aslında şu anda 16-36 olan dişlilerini öne 17 dişli takarak değiştirsem mevcut hâliyle hızı biraz daha artabilir. Ancak motoru şehiriçi sürerken debriyajda sıkıntı yaşayabilirim.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
1. Balansörlü 210cc. Krank döndükçe ona bağlı dönen karşı ağırlık var.
2. 65.5mm piston 15 perno, 62.2mm stroklu krank. 209.6cc
3. 29 temmuz 2015'te motor yeni hâliyle marş bastı ama motorun ayar tutması 6 ayımı aldı. Bu arada egzozla, silindir kapağıyla falan oynadım. Boşuna modifiye egzoz aldım, en son işime yaramadı attım kenara. Yaklaşık 800 lira para harcadım tüm süreçte modifiyeye.
4. Değer bence. Yokuşlardaki hızını 20-30km artırdı. Subap giriş çıkışları taşlanıp parlatılırsa, dereceli egzantrik falan takılırsa şu anda 135km olan son hızı 140'ın üzerine de çıkartılabilir. Aslında şu anda 16-36 olan dişlilerini öne 17 dişli takarak değiştirsem mevcut hâliyle hızı biraz daha artabilir. Ancak motoru şehiriçi sürerken debriyajda sıkıntı yaşayabilirim.
Anladım kardeşim teşekkür ederim.
Bildiğim kadarıyla balansör motoru hantallaştırıyo bu yüzdende kuba motorlarında kullanmıyo . Cgciler hantal motor sevmiyor çünkü :D Bende yaptırmayı düşünüyorum ama kararsız kaldım değer mi değmezmi düzen tutarmı diye o yüzden yapanlara soruyorum hep
-
LeoRenux adlı üyeden alıntı
Anladım kardeşim teşekkür ederim.
Bildiğim kadarıyla balansör motoru hantallaştırıyo bu yüzdende kuba motorlarında kullanmıyo . Cgciler hantal motor sevmiyor çünkü :D Bende yaptırmayı düşünüyorum ama kararsız kaldım değer mi değmezmi düzen tutarmı diye o yüzden yapanlara soruyorum hep
Motoru balansörsüz de yapabilirdim ama uzun yol yapmalık az titreşimli bir motor olsun istedim. Öyle de oldu. Motor ayar tutuyo da uzun uzun süreler tam gaz sürebilmek için yağ soğutma kitlerinden almak lazım. Şu anda 2-3 dakika tam gaz gittikten sonra 100km civarı hıza düşüyorum motor biraz soğusun da yeniden hızlanayım diye. Silindir şişmiyo ama subaplar aşırı ısınıp uzuyo kaçak yapıyo galiba. Başka bi anlam veremedim. Ancak motor soğuyunca düzelen bir performans kaybı var.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motoru balansörsüz de yapabilirdim ama uzun yol yapmalık az titreşimli bir motor olsun istedim. Öyle de oldu. Motor ayar tutuyo da uzun uzun süreler tam gaz sürebilmek için yağ soğutma kitlerinden almak lazım. Şu anda 2-3 dakika tam gaz gittikten sonra 100km civarı hıza düşüyorum motor biraz soğusun da yeniden hızlanayım diye. Silindir şişmiyo ama subaplar aşırı ısınıp uzuyo kaçak yapıyo galiba. Başka bi anlam veremedim. Ancak motor soğuyunca düzelen bir performans kaybı var.
Aynen öyle kardeşim benim şuan kullandığım Çita 180-Fc modelindede öyle orjinal 149 cc alt motoru var zaten biliyorsun.Tam gazla kalkıp 130-140 larda 2 3 dk gittiğim zaman max hıza ulaştıktan sonra yavaş yavaş devir kaybetmeye ve performans düşüklüğüne başlıyor motor üzerinde hissediyorum ben bu eksikliği . Seninde dediğin gibi normal devirlere ( 5-6 ) düşüp devam ettiğimde tekrar düzeliyor. Sebebini bilmiyorum ama subap kaynaklı olma olasılığı yüksek. Bide egzoz ve hava filtresi motor içi hava akımını biraz kesiyor . Bu yüzdende acık egzoz ve performans hava filtresi olan cglerde özellikle 5-10 dk kadar tam gaz gidiliyor. ( Daha önce kullandım 125 cc )
-
birde genelde cg türü kullanan arkadaşların çoğunluğu ön-arka yanak kullanıyor. bu aslında tehlikeli bi durum. misal allah korusun yürür haldeyken ön lastik patlarsa yanaklar janttan kurtulup göbeğe dolanıp kitleyebilir. ben bu yüzden kullanmayı tercih etmiyorum sizede tavsiye ederim
-
01 Haziran 2016, 01:28
#17
serkanclhn adlı üyeden alıntı
birde genelde cg türü kullanan arkadaşların çoğunluğu ön-arka yanak kullanıyor. bu aslında tehlikeli bi durum. misal allah korusun yürür haldeyken ön lastik patlarsa yanaklar janttan kurtulup göbeğe dolanıp kitleyebilir. ben bu yüzden kullanmayı tercih etmiyorum sizede tavsiye ederim
Tavsiyen için Teşekkürler Kardeşim. Benzer bi durumla karşılaştım aslına bakarsan. Yanak hafif acılmıştı kenarlarından cekiçle hava basık halde kapamaya calıstım görüntü olarak düzeldi fakat yolda giderken biranda bıraktı kendini allahtan şehir içi gidiyordum ve yanak komple cıkmadı. O yüzden düzgün monte edilmiş ürünler kullanmak çok önemli ...
-
02 Haziran 2016, 23:28
#18
LeoRenux adlı üyeden alıntı
Tavsiyen için Teşekkürler Kardeşim. Benzer bi durumla karşılaştım aslına bakarsan. Yanak hafif acılmıştı kenarlarından cekiçle hava basık halde kapamaya calıstım görüntü olarak düzeldi fakat yolda giderken biranda bıraktı kendini allahtan şehir içi gidiyordum ve yanak komple cıkmadı. O yüzden düzgün monte edilmiş ürünler kullanmak çok önemli ...
dikkatli olmak lazım. kazasız sürüşler
-
11 Haziran 2016, 02:48
#19
-
15 Temmuz 2016, 17:05
#20
Kuba 170-FX ile 180-FC arasında fark var mı arkadaşlar 180-FC artık bulunmuyor yerine bu model mi geldi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler