Alacaksan 2017 husqy alacaksın 2016 Duke 690 bloguna sahip ve counter shaft li yeni motor blogu. 2016 ve öncesi 701 alma 2015 ve öncesi 690 alma rocker kısmı üst kapak sıkıntılı. Ben ve 3 arkadaşımdaki 690 blokları 20000 i geçince rocker lar patladi
Alacaksan 2017 husqy alacaksın 2016 Duke 690 bloguna sahip ve counter shaft li yeni motor blogu. 2016 ve öncesi 701 alma 2015 ve öncesi 690 alma rocker kısmı üst kapak sıkıntılı. Ben ve 3 arkadaşımdaki 690 blokları 20000 i geçince rocker lar patladi
Kronik ve ciddi bir problem mi bahsettiğiniz, teknik olarak bilgim yok o kadar. 2015de blok değiştiğini biliyorum ktm'de husqvarna da yeni çıktığından aynı bloğu kullanıyordur diye tahmin ediyordum. Sıfır fiyatlarına çıkamam, ktm daha iyi tercih olur o zaman dediğinize göre. Ben aynı motor bloğunu kullandıklarını sanıyordum.
eski 690'larda piyano takimi bilyalari sorunuluydu, yeni seri piyano takimlari ile bu sorunun giderildigi söyleniyor fakat 10bin km araliklarda üst kapagi acip kontrol etmekte/ettirmekte fayda var. kendim 2013 model kullaniyorum ve 20bin'de sorun olmustu. aslinda sorun olmayacakti, fakat servis üst kapagi acip gerekli kontrolleri yapmadigi icin yolda kalmistim..
yakit ikmali sonrasi yasananlar:
» https://www.youtube.com/watch?v=PdFnqD2_bx0
arizali piyano takimi:
» https://www.youtube.com/watch?v=TkUybFUtpdY
2014'de duke'lerin kullandigi cift bujili motor geldi 690 smc/enduro'lara
● hız sınırlarına uy / trafiğin akışkanlığını takip et / hızını görüş ve duruş mesafene göre ayarla ● sürüş şekli ile kimseyi hataya zorlama, tehlike yaratma ● diğerlerin öküzlüklerini telafi edebilmek için pay bırak
Evet kronik ve ciddi bir problem. Amerika da almanya'da insanlar bu rocker arm(sanayi de piyano denilen şey) lari her 10000-20000 de bir kendileri değiştiriyorlar.zaten blok gürültülü çalışmaya başlıyor. Sesinden anlıyorsun. En son arkadaş 2013 Duke690 inkileri serviste değiştirtti. Sadece rocker arm larin fiyatı(2 tane 4 valf için) 600 tl. Artı blok açılıyor onun iscilik masrafi var. Bu sebeple ktm yeni motor blogunu yaptı. 2016 Duke ve 2017 husqy lerde artık bu blok var. Bu masrafları karsilayamam dersen uzak durmani tavsiye ederim.
aslinda cok bir isciligi yoktur, yurtdisinda yapanlarin tümü motosiklet ustasi mi
youtube de türkü videolar var bu isi gösteren, belirli araliklarda üst kapagi acip kontrol edeceksin.
KTMADDICTED'in yazdigi gibi, sesi degisiyor motorun, zilimsi bir ses alir bilyalarin ömrü tükenmeye basladiginda (ve/veya valf ayari gerektiginde). erken tehsis konulursa bilyalari degistirmekle kurtarabilirsin.
ikinci el alacaksan (az 2012 model olsun) mutlaka piyano takimi durumunu sor (degisti mi? kac km'de degisti?) ve duruma göre acip bak veya ktm servisinde acip baktir.
evet cok ıscılıgı yok gıbı gorunuyor.ancak eliniz alet edavat tutmaya yatkin mi.camshaft i soktukten sonra blogun icine dusurmeyebilirmisiniz.camshaft in sente ayarini yapabilirmisiniz.butun bunlari yapacak alet edavat garajiniz var mi.motorun sesinin degisikligini anlayabilecekmisiniz.ve her seferinde 600 tl verebilecekmisiniz.almanya da bu rocker larin maliyeti 100 euro bile degil yani adamin parasiyla 100 tl ayrica cok buyuk ihtimalle garaji imkanlari var.bu ulkede zengin degilseniz ya da benim gibi 0 sorumlulukla yasayip butun maasinizi motora yatiramiyorsaniz gidip japon alacaksaniz.supermoto ya binmek bu ulkede luks.o yuzden diyorum imkanlarinizi olcun ona gore karar alin.
suan bile imkanim olsa ikinci motor olarak wr 250 alirim.250cc bandinda en ideal motor.motor blogu omurluk.suspansiyonlar orta karar enduro yapmaniza yeter.arka disliyi de buyuttunuzmu teker de yapar.crf gibi dusursem sase si yamulurmu dusunceniz olmaz.yurtdisinda cok insan wr250 ile enduro,sm yapiyor.cunku reliable,sorunsuz
Gidondaki titreşime çözmenin veya azaltmanın bir yolu var mı acaba ?
Merhaba tekrardan, motor yağı 10w50 yazıyor kitapçıkta. Marka veya başka bir önerisi olan var mı ?
Castrol 10w50 denedim
motorex 10w60 denedim
yaklasik bin km'dir Motul 15W60 var ve asiri derecede memnunum, ayrica tek silindirli motorlarda yaga yakit karisimini tazmin eder..
Tavsiye olunur:
» Motul 300V 4T Factory Line 15W60 (kitapcikta yazan standartlarin üzerinde bir yag)
bizim para anca 660 a yetti yoksa bizde biliriz 701 almayı :(
Bende smc-r düşünüyorum ama aklımda bazı soru işaretleri var... mesela kronik sorunu 2014 de sanırım blog değişiyor 2014 ve üstüne mi bakmalıyım. Yedek parça da sıkıntı yaşarmıyım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)