tamam arkadaşlar sağolun zaten benzin sorun olacağı için değil hani ne bileyim kapatsak normalde sorun olurmu diye sormuştum oluyomuş demekki. tekrar teşekkür ederim
tamam arkadaşlar sağolun zaten benzin sorun olacağı için değil hani ne bileyim kapatsak normalde sorun olurmu diye sormuştum oluyomuş demekki. tekrar teşekkür ederim
makina güzel tavsiye ederim.
Motoru kapatmak sorun olur.
Ama bunun dışında bilmen gereken ilk şey;rodajın kilometre saati ile deil de devir saati ile alakalı olduğudur.Gözün kilometrede değil de devirde olsun.Rodaj yaparken vitesli araçlarda nispeten işimiz daha kolay,vites yükseltip düşürerek deviri belli aralıklarda tutabiliriz.Otomatik vites araçlarda ise devir gaz ile ayarlanır.Devir düştüğünde gazdan elimizi kesersek otomatik şanzıman vitesi düşürür.Devir yükseldiğinde ise birşey yapmaya gerek yok.Otomatik olarak vites yükselecektir.
Gelelim yokuş konusuna;
Düşük vitesle yokuş iniyorsak,sürat almamak için deviri yükseltmek amacıyla gaz da veremediğimize göre deviri frenle ayarlamalıyız.Tekrar söylüyorum gözün hep devir saatinde olsun,kilometrede değil.Devir yükseldiği zaman frene dokunarak kontrol altında tutabilirsin.
FoRMuLa 1-MoToSiKLeT ve AkVaRYuM :cat:
Bizim orda iki tane var. Ikiside egsozdan ses veriyor birkere surmustum guzel yani 1. frenleri harika kötuyanlari : ani gaza hemen cevap vermiyor motor. 2. tipsiz birsey 3. mondial 151 rs i gecemiyor :D
ee hani hiç kimse yazmıyor
' 25 karakter'
doğru
arkadaşlar İzmir için servis tecrübelerimi paylaşayım sizlerle aşağıdaki linke tıklayarak görebilirsiniz:
http://www.motosiklet.net/forum/1275586-post6.html
[B]to Live is to Die...[/B]
paylaşım için teşekkürler
mrb arkadaşlar uzun bi aradan sonra aranızdayım ..
uzun ara iş yoğunluğu ve kişisel nedenlerdi
motorumla ciddi anlamda 4 kaza geçirdim ön grenajı bir kere değişti şuan
yine değişmesi lazım fakat ben gecici bir işlemle bunu erteledim
aranızda kaza geçiren arkadaşlar bilirler her kaza bir tecrübe tabi
acı tecrübelerinde olmamasını dilerim sıyrıklar dışında bişey olmadı çok şükür
kaskım sağolsun :D yine de motorumla ben bi bütün gibiyim arkadaş yani,
doğru yeri geliyo daha hızlı olsa diyorum ama hanginiz trafikte araçların arasında 100 ün üzeri gittiniz ki ? şehir içi ideal bence uzun yolda tabi daha hızlı olsa ii olurdu ama ben daha fazla yukarı çıkmak istemiyrm ZC benim için
ve benim gibi düşünenler için yaratılmış, teknik sorunlar tabiki olacak istanbulda düzgün yol kalmadı arkadaş hop bi çukur hop bi tümsek motorda şaşırıyo bende hadi kazasız belasız. .
evet gerçekten de yollar bizim motorları baya bi zorluyor, dümdüz gitmek imkansız, bi sağa bi sola, çukurlardan kaçmaya çalışmak gerçekten de bazen yorucu oluyor, bazen çukurdan kurtaramadığımda ve hızlı girdiğimde içim acıyor gerçekten.
[B]to Live is to Die...[/B]
arkadaslar ben motoru alalı yaklasık 1-1,5 ay oldu ve rodajından tutunda yagına suyuna lastık havalarına kadar hemen hemen 2 gunde bır kontrolunu yaparak motoru yormayarak bındım.ama su an 1600 km olmasına ragmen 80 km hızı gecemedım..otobanda gazı yedırerek yaklasık 40 km ye yakın yol yapıyorum hafta sonları yokus asagı duz yol farketmıyor ne yaptıysam 80 km hızı gecmıyor motor..
arkadaşım senin motorunun rodajı iyi geçtiyse başka bir sorun vardır, bence bi servise götür, benim motorum 80'e gaz verdikten hemen sonra geliyor, ondan sonra 95'e kadar yavaş yavaş hızlanıyor, tabiki daha da zorlamak istemiyorum, yani 80'i çok rahat buluyor, fazla büyük bi sorunu yoktur büyük ihtimalle, bikaç ayar yapınca düzelir heralde.
[B]to Live is to Die...[/B]
bende oyle dusunuyorum ama yınede cok belırgın sekılde kasılıyor sankı...80 km ye kadar cok serı ve tatmın edıcı sekılde hızlanıyor fakat 80 den sonra banamısın demıyor motor..ıyı bır karburator ayarı ıle kayıs sıstemını bır elden gecırtmeyı dusunuyorum bıldıgım kadarı ıle fabrıkasyon ayarı ıle duruyor hala karburator ayarı..cunku 1000 km bakımında bırsey yapılmadı ayar anlamında...
Haklısın aynı sıkıntı bendede var ama benden sana tavsiye bırak 80'i geçmesin zaten. Ben bu motor aldığım ilk hafta uzun yola çıktım, 750 km yaptım. Buna rağmen (rodajı uzun yolda yapıldı) gitmiyor. Ama gitseydide gitmezdim hiç güven vermiyor. Bu arada bir ara egsozda ufak bir kırı oldu biraz bağırıyor ama 90' ı görüyor . Ama bunu da tavsiye etmem.
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
kafana takma daha motor açılır zaman la fakat bakımlarını ihmal etme sen biraz motora yabancısın servis bakım zamanı ne sorunun varsa hepsini söyle yardımcı olurlar (tabi ii bir servisse) benim tahminim manifolt hortumun hava alıyor olabilir onun vidasını ii sıkman lazım yani görmeden bunlar anlaşılmaz tabi bu arada hız muhabbetine gelince gerçekten bazen coşuyo 100 rahat görüyorum bazende 80 yanalşmıyo bunlar bakımsız olmuyo arkadaşlar yağını arpasını eksik etmeyin :D neyse kazasız belasız. .
Merhaba bende birbuçuk ay önce kırmızı mondial 150 zc aldım. İlk500km maksimum 40kmhız yaptım 500 bakımına götürdüm yağı değişti hava filitresi temizlendi bakımdan sonra 50-60 gibi hızlar yaptım 850-900cü km lerdede tam gaz vererek 85km hızı gördüm.şu an 1100 km deyim hızı halen 85km maksimum Motorum yavaş yavaş açıldığını ve daha rahat çalıştığını hissediyorum.Genel anlamda iyi bir sorun çıkmadı şimdiye kadar.Motoru kullanmadan önce iyice ısıtıyorum 5ila 10 dakika arası rolantide çalıştırıyorum yağlama iyice olsun diye ondan sonra biniyorum.Diğer bakım 1500kmdeymiş Yağ olarak castrolün 10w40 scooter power1 yağını koydu servis iyidir diye düşünüyorum.Birde respol varmış sanırsam.Bujiyi değiştirmeye grek varmı diye de düşündüm çin malı bujiler iyi olmayabilir buda motorun çalışmasını ve haliyle hızınıda etkileyebilir diye düşünüyorum siz ne dersiniz?
ben de bujiler orjinal üstündeki bujiler şimdiye kadar sorun çıkarmadı ve 2200 km'deyim. hızım 95'i buluyor ama tabiki zorlamamak gerek çok bağırıyor ve motoru çalıştırırken hala ilk marşa bastığımda çalışıyor.
[B]to Live is to Die...[/B]
way beeee şimdi 1800 kusur mesaj var gözlerım yasardı biz büyüttük zc yi ehey gidiii......
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)