Bu mondial'in elinde de 2007 model 150zc'lerden amma çok varmış sata sata bitiremedi, daha geçen hafta bi tanesini ankara dışkapı bayii kasadan çıkartıp monte ediyodu.
Alınır da lastik parçaları hep sertleşmiş, çürümüş oluyo. Bir de fenni muayenesinin bitmiş olma sorunu var, sanırım 30 gün muayeneyle satıyolar.
7.000Wde aldım..şimdi 8.600 km de uğur kardeş..
tüm bakımlarını da yaptırdık ama nedense doyasıya binemedik bi türlü..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------
hatta berbat..
ama iki teker hocam..
Meğer hayat motorun üzerindeymiş..
Egsozdan geliyor, gösterge panelinin jelatinini kaldırdım gösterge paneli gözükmüyor bir sürü ufak sorunlar :/
Zc ile başşım belada :D
gösterge camı 7 tl. kendiniz 8-10 vida sökerek değişebilirsiniz. km telini dikkatli çıkarın yeter. 2 tane de elektrik soketi var. geri takarken yanlış takmanız imkansız.
egzoz vidaları için civatacıya gidin, abi böyle böyle hep gevşiyor şuna en kaliteli civatanı ve somununu kullan deyin. ben neredeyse 1 sene somunları sıkmamıştım.
elinde imkanı olan varsa ön maşaları ybr yan sanayi maşalarıyla değişsin. hatta arka amortisörleri de. o zaman zcnin keyfini yaşarsınız.
vidaların gevşemesi amortisörler yüzünden.
zc parasına göre en iyi motosiklettir.
Sedat kardeşim,gösterge panelinin camını kendiniz değiştirirseniz,dikkatli olun,sökeceğiniz plastik aksam kırılabilir..
Dikkatli ve yavaş olmakta fayda var..
Bugün satış ilanını güncelledim,artık hayırlısı
Bende bir 150 zc sahibiyim. Bu motoru almayı düşünenler için motorumun iyi ve kötü yanlarından bahsedeceğim. Öncelikle kötü yanlarından bahsedeyim.
Birkere motor çin malı olduğu için temiz kullanmak gerekiyor artisliğe fazla gelemiyor.
150 cc olmasına rağmen 85 km/h hızın üstüne çıkamadım. Rüzgarı arkana aldımı hafif rampa aşşağı 100'ü görmesinin bir anlamı yok.
Sürekli vidaları gevşiyor.
150 cc'e göre bence çok yakıyor.
Salyangoz egzoz olmasıda motoru bir tuhaf gösteriyor. Zannedersem performansıda etkiliyor.
Silindir bloğunun dışı plastikle çevrelenmiş o yüzdende bir türlü kesemediğim bir zırıltı meydana geliyor.
Sürücü için selesi oldukca yüksek alışana kadar ayaklarınızı yere koymakta zorlanabilirsiniz. Arkadaki kişi ayağını yere deydirmeyi unutsun zaten.
Arkaya sepet koyarsanız arkadaki kişinin motora binip inmesi biraz zor olur. Çünkü Koltuğun arka tarafı daha da yüksek ve ayak koyma yerleri plastik oraya basıp üzerine çıkamaz çıkarsa plastik kırılır. benimkinde sağ taraf çatladı bile.
Uzun yol yapacaksanız belinize korse takın çünkü çok ağrıyor. Motorun üstünde 1 saat kaldığınızda sırt ağrısından duramıyorsunuz. Arkadaki kişinin hem sırtı ağrıyacak hemde poposu acıyacak. Yanlardan dışarı taşıyor arkadakinin poposu çok ince tasarlamışlar selenin arka tarafını.
Sürat konusunda bir süre sonra tatmin olmayacaksınız. Vitesli 150 cc bir motora geçmek isteyeceksiniz.
Motorumda gördüğüm iyi yanlar ise.
Çekiş konusunda fena sayılmaz. Dik rampayı iki kişi keçi gibi tırmanıyor.
Titreşimi bana göre az. Ama şu bel ağrıları yokmu ! ah ahh
Sinyal far sellektör düğmeleri rahat kumanda edebileceğiniz şekilde tasarlanmış.
Görüntüsü diğer çinli akranlarına nazaran daha cezbedici. Fakat bir sucu bu motoru alıpta su taşıyamaz. Ayak koyduğunuz yerin ortası bombeli ve dar
Koltuk altı bagaj yeri ıvır zıvır koymak için yeterli geliyor.
Kalkış yaptıktan sonra gaza fazla aslırısanız ileri atılmasıda güzel.
150 cc vitesli keeway ile kafa kafaya kalkıp bir süre öyle gidiyorlar tabi bi süre sonra keeway uzuyor. Vitesin avantajı.
Vitessiz motorlar hakkında ufak bir not düşmek istiyorum.
Vitessiz motor yüksek devirde çalışır bu yüzden çok yakar çok ısınır az hız hapar. Yarı otomatikte olsa vitesli motor alın kontrol sizde olmuş olur motorda değil.
Birdaha bu motoru alırmıyım. Çok düşeşe gelirse alır satarım binmek için almam.
Valla ugur kardeşim motora nazar değdi.. herkes sıfırmı bu kız gibi motor bir ciziği yok diye diye dün ölümden döndük.. bayramda kardeşimle köye gidelim dedik gittiğimiz yol dag yolu giderken hep rampa çıkıyon gelirken yokus iniyon kilometrelerce.. giderken canavar gibi çıktı maşallah ama dönerken yokuş aşagı inerken arka fren boşalmazmı arka boşalınca mecburen ön frene bastım ota attı bizi motordan denge kayboldu düştük el kol parçalandı tabi.. motorunda ön panel ve askılık felan olan o parçası kırıldı bugün siparişini verdim yenileri gelip takılacak anlayacagın nazara geldik heralde.. bu fren boşalması kötü bi sorun servis komple fren tertibatını değiş diyor oda 130 lira.. dedim kalsın şimdi. düzyolda yapmıyo yokuş aşağı yapıyo bu sorunu çünki..
"Zc"ciler nasılsınız
Burada 3-5 kişi yazışıyoruz ama piyasada çok zc var..
23000'e 200 km kaldı.
Yağı castrol 10w40 ile değiştirdim.
Mükemmel sonuç verdi.
80-90 km hızlarda çok rahat gidiyor.
Tavsiye ederim..
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)