març düğmesi çalışmaz oldu şimdi ayakla çalıştırıyorum ne yapmam lazım
març düğmesi çalışmaz oldu şimdi ayakla çalıştırıyorum ne yapmam lazım
[CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]
[URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]
[URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]
hız testini yapmadık ama ben zcnın dediğine göre 120 km/h falan gidiyorum ama aynı ivmeyi kendi motorum bana yaşattığında ibre 85i gösteiyor.
bu haliyle 15liralık benzin ile 130 km falan yapıyor tam emin değilim. bu sayacın normale dönmesi için bir yol yok sanırım . satarken dışı 8.000de ama içi 6.000de deriz )
[CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]
[URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]
[URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]
bendeki takometre yüzde 18 fazla gösteriyor. 100 km gitsem 118 yazıyor. ama hız ibresini söküp yayını 1-2 mm çekmiştim. hız göstergemi onlarca kere citroen c4 ile kontol ettim, doğru gösteriyordu. yalnız bu dediğimi evde denemeyin, sonra bozarsanız karışmam. benim hız pimi kırılmıştı, onu tamir ederken yayı da kısalttım. en yokuşta bile 105i zor geçiyor motosiklet... 120 imkansız.
arkadaşlar bi yanlış anlaşılma oldu sanırım 120 km/h yaptım demiyorum zc öyle diyor. 85le gittiğimde muhtemelen 110 falan gösteriyor.
Zaten devir göstergesinde 8000'den sonra redline sınırı başlıyor. En iyi 60-70 ile gitmek,ama o hızda yol çekilmiyor. 150 cc lik karbüratör takıp,canını okumak lazım zcnin
Çünkü 150 cc scooter sahipleri arkadaşlarım hep 120-130 gördüklerini söylüyorlar,ki zc nin motoru bu hızlara çıkar ama karbüratör 125'lik...
[CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]
[URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]
[URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]
şasi tasımaz cok zayıf
---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:10 ----------
ümit arkadasım belki biliyorsundurda ben yinede hatırlatayım şanzuman yagını hiç kontrol ettirdin mi yada degiştirdin mi? bir de varyatör gurubu yaglanmaz varyatörü acmak için özel aparat veya havalı tabancaya ihtiyac var. daha önce söyledigin sitede oldukca varyatör gurubu hakkında acıklayıcı teknik bilgi var kolay gelsin
ben taktırdım 151 cc karbüratör ama geri çıkatacağım ses çok çıkarıyor yakıtta değişen yok şimdi satıyorum 85 tl ye aldım sıfır orjinal mondial alan olursa nisanda söktürüp satacağım fiyat 70 tl
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:36 ----------
bende 151 cc karbüratör var arkaDAŞLAR NİSAN AYINDA SATACAĞIM SIFIR 2 AYLIK KULLANILDI 70 TL YE VERECEĞİM ..
ümit bu linki incele
http://www.scooter.web.tr/forumlar/1...iz-yapalm.html
Servisten geçen hafta aldığım yeni ayna takımı,rüzgardan fırıldaklaşınca,düzelteyim dedim.
Sonuç = Kırıldı...
Eski aynayı boyayıp kullanıyorum,daha sağlammış..
20.000'i deviren var mı burada ?
[CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]
[URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]
[URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]
mrhb arkadaslar..2 hafta önce rs egzozumun tek kelepçesine güvenmedigim için ikinci kelepçeyi taktırmıştım..bunun içinde 5 cm uzunlugunda ucunda vida olan bi demir kaynatmıstım eger yapmak isteyen arkadaslar varsa resimleri paylasıyorum..
bu arada ben yarın hava kar yagışlı olmaz ise fuara gidiyorum gelmek isteyen olursa beraber gidebiliriz...
---------- Post added at 15:14 ---------- Previous post was at 15:10 ----------
ben arka tekeri ön tekerle yer degiştirmeyi düsünüyorum..biterse ikisi aynı anda bitsin die..sizce dogrumu düsünüom ön arkaya göre biraz daha az aşınıyo aralarında fark varmı ki arkayı öne önü arkaya takabilirmiyiz
ön tekerinin aşınmıs olması sana ani frenlemelerde zor anlar yaşatabilir
kardeş hiç bir şey canından önemli değil gerekirse binme motora ama canını da tehlikeye atma
150'lik karbüratör kullansak,yakıtta çok artış olur mu ?
Motoru baya bir bakıma soktum ama geçen 40 kmlik yol yaptım,bazen basmam gerekti 90'dan yukarı çıkmadı.
Hala motorun yapabileceği +4000 devir daha var ama gitmiyor.
Havalar düzelir düzelmez şu karbüratör olayını araştıracağım. 110-120 yapsa fena mı olur
[CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]
[URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]
[URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)