Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7661
    Carbon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yol verdim gitti.
    Parçayı Çanakkale'de buldum.Bir akrabam alıp gönderecek...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7662
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    60 tl bir alarm okadar etkiliki ya çok geçmiş olsun
    alarm da alacağım.

    valla motorun yanınıa inmek istemiyorum yemin ederim. götürüp yaptırmam lazımdı ama yapmadım.

  3. #7663
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    arkadaşlar yabancı forumlarda bir şey öğrendim. normalda bizim scooterin üzerinden çıkan kayıl bando marka ve ölçüsü 835-20-30. mondial yetkili servislerinin bize verdiği kayış 843-20-30.

    835 ölçülü 9000 kmdeki powerlink kayışla düzde 90 görürken şimdiki 842-20-30 ile 80i anca görüyorum. 85 bile göremiyorum.

    oysa yabancı forumlarda bu scooterların orijinal kayış ölçüsü 821-20-30muş ve 5000 devirde 80 km den bahsedenler var.

    821-20-30 kayışı nereden bulabiliriz?

  4. #7664
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    dün bi tanıdığa verdim motosikleti yolda kalmış ilkkez.buji kafası yerinden cıkıyormuş,egzozda da kaçak var. fren kalipsleri tak tak etmeye devam ediyor. 50-100 tl masraf cıkacakmıs. soğudum motosikletten.

    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yabancı forumlarda bir şey öğrendim. normalda bizim scooterin üzerinden çıkan kayıl bando marka ve ölçüsü 835-20-30. mondial yetkili servislerinin bize verdiği kayış 843-20-30.

    835 ölçülü 9000 kmdeki powerlink kayışla düzde 90 görürken şimdiki 842-20-30 ile 80i anca görüyorum. 85 bile göremiyorum.

    oysa yabancı forumlarda bu scooterların orijinal kayış ölçüsü 821-20-30muş ve 5000 devirde 80 km den bahsedenler var.

    821-20-30 kayışı nereden bulabiliriz?
    bugun servise giderken bende yolda kaldım,150 zatlı bi eleman geldi,yardımcı oldu,dedi ki kayış farkından dolayı zc çok gitmez dedi. zat kayışı taktırmayı düşünürken sizin yazınızı okudum,şayet öyleyse bizde de alalım bu kayıştan. hatta ilani ;
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...20-30-tw/detay

  5. #7665
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı u.ak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün bi tanıdığa verdim motosikleti yolda kalmış ilkkez.buji kafası yerinden cıkıyormuş,egzozda da kaçak var. fren kalipsleri tak tak etmeye devam ediyor. 50-100 tl masraf cıkacakmıs. soğudum motosikletten.



    bugun servise giderken bende yolda kaldım,150 zatlı bi eleman geldi,yardımcı oldu,dedi ki kayış farkından dolayı zc çok gitmez dedi. zat kayışı taktırmayı düşünürken sizin yazınızı okudum,şayet öyleyse bizde de alalım bu kayıştan. hatta ilani ;
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...20-30-tw/detay
    valla motosiklet emanet verilmez bence. çok sürücüsü olan araçtan hayır geldiğine pek rasgelmedim. ben bile babamın arabasına o kadar dikkat etmeme rağmen zarar verebiliyorsam elin adamı kim bilir ne yapar.

    kayış için teşekkürler. markası ne acaba? en iyisi kapıda ödemeleri varsa ekim 15de elimde olacak şekilde hava filtresi ve kayış sipariş edeyim.

    motor çalındıktan sonra elimi sürmedim 1 haftadır. motoru bugün yaptırdım. kontak değişti. 50 lira param gitti gene. canım sıkıldı.

    sanayide turlarken elektrik motosiklet projem için bobinajcıları gezdim. dc motorla uğraşmamışız bilmiyorıuz dedi kaç yer. o proje rafa kalktı.

    bi tane hırdavat dükkanından izeltaş marka 1/4 cırcırlu uzatmalı tli falan baya güzel 4-13 lokma takımı aldım hem de 80 liraya.

    lpg projesi vardı kafamda. projeliği ortadan kalktı çünkü 10 beygire kadar motorlara hazır kit buldum. lovato marka. 900 liraya yaparız dedi. 6 litrelik ecer67 onaylı tank var. bizim alt bagaja resmen cuk oturdu. lpg ısıtma işini kendi ısıttığı suyla yapıyor. 42 kwlık regülatör kullanıyor. herşeyi hazır. lütfen burada da kimse bomba momba demesin. italyadan hazır kit halinde gelen bir şey bu dediğim. hem ithal edilirken sanayi ve ticaret bakanlığından uygunluk belgesi almadan satış yapması imkansız. resimler:

    http://www.facebook.com/media/set/?s...20206381&saved

  6. #7666
    InFlocK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2011
    Şehir
    BuRsA
    Motosikleti
    150 ZC
    Hocam 15 kr yakan bir makine için değermi gaz taktırmak o fiyatlardan.
    IMAGINATION IS THE EVIDENCE OF THE DIVINE

  7. #7667
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı InFlocK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam 15 kr yakan bir makine için değermi gaz taktırmak o fiyatlardan.
    ayda 1000 km yol yapan biri olarak alınabilir. ayrıca motorun ömrü derseniz; kit çıkarılıp başka motorlara da takılıyor. zaten ybr gibi bir makina düşünüyorum ve zcden söküp ona da takabilirim. sıkıntı olmaz yani. zaten şu sıra para yok bende lpg sadece bir düşünce olarak var. hayırlısı

  8. #7668
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla motosiklet emanet verilmez bence. çok sürücüsü olan araçtan hayır geldiğine pek rasgelmedim. ben bile babamın arabasına o kadar dikkat etmeme rağmen zarar verebiliyorsam elin adamı kim bilir ne yapar.

    kayış için teşekkürler. markası ne acaba? en iyisi kapıda ödemeleri varsa ekim 15de elimde olacak şekilde hava filtresi ve kayış sipariş edeyim.

    motor çalındıktan sonra elimi sürmedim 1 haftadır. motoru bugün yaptırdım. kontak değişti. 50 lira param gitti gene. canım sıkıldı.

    sanayide turlarken elektrik motosiklet projem için bobinajcıları gezdim. dc motorla uğraşmamışız bilmiyorıuz dedi kaç yer. o proje rafa kalktı.

    bi tane hırdavat dükkanından izeltaş marka 1/4 cırcırlu uzatmalı tli falan baya güzel 4-13 lokma takımı aldım hem de 80 liraya.

    lpg projesi vardı kafamda. projeliği ortadan kalktı çünkü 10 beygire kadar motorlara hazır kit buldum. lovato marka. 900 liraya yaparız dedi. 6 litrelik ecer67 onaylı tank var. bizim alt bagaja resmen cuk oturdu. lpg ısıtma işini kendi ısıttığı suyla yapıyor. 42 kwlık regülatör kullanıyor. herşeyi hazır. lütfen burada da kimse bomba momba demesin. italyadan hazır kit halinde gelen bir şey bu dediğim. hem ithal edilirken sanayi ve ticaret bakanlığından uygunluk belgesi almadan satış yapması imkansız. resimler:

    http://www.facebook.com/media/set/?s...20206381&saved
    Bando 821-20-30 kayış için bi link buldum
    http://www.hasankartal.com.tr/urunle...&category_id=0

    Lpg projesine gelince denenebilir bence. Benzinin 4,50 tlye yaklaştığı bu zamanda yarı yarıya maliyetin düşmesi uzun vadede kar getirebilir. Fakat 150 zc için motor ömrü max 30.000 km diye düşünürsek kara geçiremeyebilir fakat kaliteli ve iyi kilometreler yapabilcek motorlar için bir rol model olur.
    Velhasılkelam
    Yeni şeylerin denemesinde fayda var. Benim motosikletin ustası 1100 cc suzuki motoru ile 3 tekerlekli bi araç üretti mesela. 2500 Tl'ye mal olmuş araç. Hatta linki;
    http://www.golcukhaber.com.tr/haber/...izden-7965.htm

  9. #7669
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    scooter lpg takılması ile ilgili bir link
    http://www.scooter.web.tr/forumlar/4...kisli-q0q.html

  10. #7670
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    97 oktan benzinle motorun gidişi değişmiştir. 85 göremediğim yerde 90a çıktım. iridyum buji ve buji kablosunu değiştiğimi de söyleyeyim. genelde vuruntu yapar dedikleri için gene de tavsiye etmiyorum.

  11. #7671

    Üyelik
    29 Mayıs 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONDİAL 150 ZC
    Bence LPG sacma arkadaslar büyük bir motor olsa yine tamam dieyecegim ama motor zaten ufak ve az yakıo... ben günde en az 70 80 km yol yapıorm .... ayda 1000 km 1sey deil yanı... motorumu mayıs sonunda aldım mayısın 25 idi motor sımdı 10500 km de siz düşünün ne kadar km yaptımı bence sacma

  12. #7672
    Carbon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yol verdim gitti.
    Bugün sağ tarafta arka diski tutan metal parçanın motor bloğuna bağlandığı 2 yerdeki civataları koptu.İkisi birden.Alttaki kırılan civatayı çıkarıp yenisini taktım ama üst taraftaki olmadı.Kırılan parça yuvada kalmış.Ucunda çok az bir çıkıntı var pense ile döndürüp çıkartabilirim.Ama içeri tarafta.Arka lastiği sökmem lazım.Nasıl sökülür bu arka lastik?

    Bu arada 70 ve üzeri hızlarda biraz yaylanınca zırrr zırr çok sert titriyor ve gazı kesip tekrar açtığımda 2 saniye sonra tepki veriyor birden fırlıyor yani kesiklik yapıyor.Bunlar sizce sorun mu? 2000 bakımına gidecek yakında... Birde bu motorun ön ve arka amortisör sertlik ayarları nasıl yapılıyor?

  13. #7673
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı Carbon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün sağ tarafta arka diski tutan metal parçanın motor bloğuna bağlandığı 2 yerdeki civataları koptu.İkisi birden.Alttaki kırılan civatayı çıkarıp yenisini taktım ama üst taraftaki olmadı.Kırılan parça yuvada kalmış.Ucunda çok az bir çıkıntı var pense ile döndürüp çıkartabilirim.Ama içeri tarafta.Arka lastiği sökmem lazım.Nasıl sökülür bu arka lastik?

    Bu arada 70 ve üzeri hızlarda biraz yaylanınca zırrr zırr çok sert titriyor ve gazı kesip tekrar açtığımda 2 saniye sonra tepki veriyor birden fırlıyor yani kesiklik yapıyor.Bunlar sizce sorun mu? 2000 bakımına gidecek yakında... Birde bu motorun ön ve arka amortisör sertlik ayarları nasıl yapılıyor?
    tekeri sökmektense başka vidayı kırılan vidaya kaynak etmeyi tercih ederim. frenle uğraşmak zor. egzozu çıkaracaksın 4 vida havalı tabancayla arka tekeri de sökeceksin, frenle de uğraşacaksın. zaten fren için sökecektin. yani o iş olmaz. zaten havalı tabanca için servise gideceksin. dediğim gibi vidaya kaynak attır öyle sök.

    motoru şaseye bağlayan parçaları da kontrol ettir. bazen gevşeyebiliyor.

    arkada sertlik ayarı var. servis halleder.

  14. #7674
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    10.700'de zc.
    Egzoz ve buji kafası dışında sorun çıkmadı. Lastik ve egzozu değiştirisem daha iyi olacak.
    Buji performansa çok katkı sağlıyor.
    Dün Sakarya -İzmit yolunda düzde 95'i eğimli yolda da 105'i gördüm. Motoru aldım alalı ilk kez bu kadar iyi performans gösterdi.
    Tabi bu hızlarda max 1 dakika gitmek lazım mazAllah elimizde kalır
    Ben bu motor ile 20.000 i görebilir miyim merak ediyorum. Motor ömrü kaç km'dir ortalama ?

    Bu arada @maxi97 hocam 821 kayışlarını denesek mi ne dersiniz

  15. #7675
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı u.ak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10.700'de zc.
    Egzoz ve buji kafası dışında sorun çıkmadı. Lastik ve egzozu değiştirisem daha iyi olacak.
    Buji performansa çok katkı sağlıyor.
    Dün Sakarya -İzmit yolunda düzde 95'i eğimli yolda da 105'i gördüm. Motoru aldım alalı ilk kez bu kadar iyi performans gösterdi.
    Tabi bu hızlarda max 1 dakika gitmek lazım mazAllah elimizde kalır
    Ben bu motor ile 20.000 i görebilir miyim merak ediyorum. Motor ömrü kaç km'dir ortalama ?

    Bu arada @maxi97 hocam 821 kayışlarını denesek mi ne dersiniz
    30 000i deviren 2-3 zc biliyorum. bakımlarını yağını aksatmazsan gider gibi. en kötü 250 lira verip piston gömlek değişip yola gene bi 30 000 daha devam edilir gibime geliyor.

    821 kayış bulsam direk takacağım. bakarsınız 15ind maaşı alınca bi izmir ve ya istanbul turu yapabilirim. motosiklet montu ve pantolonu ihtiyacım var.

    bu arada ben hız göstergesini düzeltmiştim. 10 km fazla gösteriyordu. citroen c4, honda civic gibi göstergesi büyük araçlarla yan yana giderken hızlarını kendi hızımla karşılaştırdığımda bizim motorun son hızını 85 olarak gördüm. yokuş aşağı 100e dayandı ama 100 olmadı. doğan sahibi bi arkadaşla da ölçtük; hızını 80e sabitle dedim. indiğimizde senin motor 90 yapıyormuş sen 80 diyordun dedi . meğersem doğanın gösterge de çin malları gibi fazla gösteriyormuş.

  16. #7676
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    30 000i deviren 2-3 zc biliyorum. bakımlarını yağını aksatmazsan gider gibi. en kötü 250 lira verip piston gömlek değişip yola gene bi 30 000 daha devam edilir gibime geliyor.

    821 kayış bulsam direk takacağım. bakarsınız 15ind maaşı alınca bi izmir ve ya istanbul turu yapabilirim. motosiklet montu ve pantolonu ihtiyacım var.

    bu arada ben hız göstergesini düzeltmiştim. 10 km fazla gösteriyordu. citroen c4, honda civic gibi göstergesi büyük araçlarla yan yana giderken hızlarını kendi hızımla karşılaştırdığımda bizim motorun son hızını 85 olarak gördüm. yokuş aşağı 100e dayandı ama 100 olmadı. doğan sahibi bi arkadaşla da ölçtük; hızını 80e sabitle dedim. indiğimizde senin motor 90 yapıyormuş sen 80 diyordun dedi . meğersem doğanın gösterge de çin malları gibi fazla gösteriyormuş.
    aslında hız konusunda bu motosiklet ile sınırları zorlamamak lazım ama işte insan merak etmiyor değil ne kadar gidiyor diye

    ben scooterı ilk aldığım zaman yaka-bağır açık rüzgarda sürmenin bedelini ağır ödeyince hemen Ağustosta şu montu aldım
    http://www.hudsonderi.com/?urun-183-...torsiklet.html

    Yazın içliğini çıkarınca aşırı bir terleme yapmıyor,sonbaharda ise içliği ile birlikte giyilince çok üşümüyor insan. Rüzgara ve suya karşı çok iyi koruması var.

  17. #7677

    Üyelik
    28 Mayıs 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Mondial 150 zc
    ya arkadaslar ben böyle adi böyle basıt bı motor görmedım ya.,servislerını aksatmadan yapıyorum,yaqını hep kontrol edıyorum,oldukca basıt surmeye calısıyorum,yormuyorum,80 ı bıle zorlamıyorum,cukurlarda nerdeyse durma noktasına gelıyorum.sırf motoru yormayayım,yüklenmeyım,abanmayım ,bozulmasın die.ama bu kadar da adi olmaması lazım ya,2 haftada 5 kere bozulabılırmı bi motor?ole basıt bsy de dııl.rahat 260 270 lıra tamır parası verdım.ve hep de kendı servıse gıttım.degısmeyen parcası kalmadı.silindir kapagı,subap kagaqı,krank kutusu,manifold daha ne sayım.2 haftada 3 manifold degısırmı ya?? hatta egzos bıle 4 yerden kırılma yaptı,onu bıle deqıstırdım.sadece 2 hafta oldu deqıselı,buqun yıne saçma sapan zırıltılarını garıp seslerını duymaya basladım,baya da rahatsız edıcı.. bılmıyorum ya,normalde cok sefıyorum ama ıllal dedırttı bana.hani hor,hoyratça kullansam neyse derım anlarım,o kadar da dıkkat edıyorum.neyde hata yapıyorum bılmıyorum,dah NE KADAR DIKKATLI NAZIK KULLANAILABILIRKI BU ALet!!

  18. #7678

    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    125CC
    belki usta değiştirme vaktiniz gelmiştir. malifold denilen mahlukat demir borudan başka birşey değildir ve bozulmaz. usta conta takmamıştır geviek bırakmıştır vs. sizden çıkardığı manifoldu başkasına 0 diye satar.

  19. #7679
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı punk.art adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya arkadaslar ben böyle adi böyle basıt bı motor görmedım ya.,servislerını aksatmadan yapıyorum,yaqını hep kontrol edıyorum,oldukca basıt surmeye calısıyorum,yormuyorum,80 ı bıle zorlamıyorum,cukurlarda nerdeyse durma noktasına gelıyorum.sırf motoru yormayayım,yüklenmeyım,abanmayım ,bozulmasın die.ama bu kadar da adi olmaması lazım ya,2 haftada 5 kere bozulabılırmı bi motor?ole basıt bsy de dııl.rahat 260 270 lıra tamır parası verdım.ve hep de kendı servıse gıttım.degısmeyen parcası kalmadı.silindir kapagı,subap kagaqı,krank kutusu,manifold daha ne sayım.2 haftada 3 manifold degısırmı ya?? hatta egzos bıle 4 yerden kırılma yaptı,onu bıle deqıstırdım.sadece 2 hafta oldu deqıselı,buqun yıne saçma sapan zırıltılarını garıp seslerını duymaya basladım,baya da rahatsız edıcı.. bılmıyorum ya,normalde cok sefıyorum ama ıllal dedırttı bana.hani hor,hoyratça kullansam neyse derım anlarım,o kadar da dıkkat edıyorum.neyde hata yapıyorum bılmıyorum,dah NE KADAR DIKKATLI NAZIK KULLANAILABILIRKI BU ALet!!
    bana da sırf kilometresine bakarak "oo hocam naaptın fazla yakması normal piston sekman gitmiş" diyen servis de gördüm, "manifold yırtık değişmeye 20 lira alırım" diyen servis de gördüm.

    ilk servisle olan muhabbetimi yazayım. "piston sekman yaksak motor yağ yakmaz mı?" soruma yağ zaten az çıktı baksana diyor. ben de "marş motorunun oradaki contayı değişmeniz için getirdim değiştirdiniz mi?" diye sorduğumda "evet değiştik ama senin motor yağ yakıyor, hemen piston sekman atalım sana 250ye olur" diyordu hala. adamın boynundan tutarak kafasını arka lastik hizasına getirip marş motorunun oradaki yağları gösterdim. bir daha o servise uğramadım.

    başka bir servisteyken de normal yağ değişimi hava filtresi temizliği yaptırıyordum. karbüratör temizliği ve subap ayarı yapabilecekseniz yapın dedim. üst kapağı açmak için kaportayı sökerken kaportanın 1 dilini kırdı. la havle çektim. açtı üst kapağı, baktım tırnağıyla subapları elliyor. dedim "naapıyosun?", adam "subap ayarı?" dedi. abi topla makinayı normal yağını filtresini değiş gidecem dedim. motorun rölanti vidası gevşemişti farkındaydım. neyse bu motoru çalıştırdı dinliyor güya. "abi bunun manifoldu yırtılmış hemen değişelim" dedi. ben de "ne alakası var rölanti 1000 devirde bile değil ondan" dedim. o halen daha manifoldda ısrar etti. parasını sordum valla sırf bunun için 20 lira alırım meşakkatli iş dedi. ben de "hayırdır metal döküm manifold mu var sizde dedim. yok dedi...

    motorun hava filtresi kutusunun ağzını kapatıp gaz verdim motor stop etti. usta gözünün içine baktım. daha da bişey söylemedi. yağını değişip çıktım gittim.

    ahh ah.

    ömrümü yedi bu ustalar.

    yaşadığın şehirdeki diğer servislere gitmeni öneririm. adam gibi bir servis bulana kadar gezeceğiz başka çare yok. ben 2 şehirde 9 servis gezdim hala tam istediğim gibi servis bulamadım.

    dakka başı manifold değişmez. ben 14000deyim 1 kere değiştim. hava benzin karışımının yönünü motora çeviren bir parçadan başka bir şey değil.

    sanırım sorununuz geri dönüşüm sistemi. egzoz-manifold-hava filtresi arasında bir boru sistemi var. bu sistemin ağızlarına kör tıpa taktırın.

    manifold yırtığını tespit için de yukarıda söylediğim yolu deneyebilirsiniz.

    ---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:52 ----------

    yahu 1 dakika, subap kapağı niye değişti? bu ne saçmalık?!?!? döküm metal bir parça niye değişir? mekanik bir parça değil bozulacak bir parça değil?

    egzoz için sanayiden kaliteli vidalar takmanızı öneririm. ses ciddi oranda azalıyor.

    ne sorun yaşadınız ki sırf motor kısmı bu kadar arıza verdi? krank kutusu dediğiniz malzeme 1 krank kolunu rulmanlarla tutar 2 yağ pompasıyla yağlama yapar. ben başka bir işe yaradığını bilmiyorum. hangi arıza buna neden oldu ki?

    motor tamir olurken yanında mıydınız?

    bu bilgileri verirseniz belki daha da yardımcı olabiliriz.

  20. #7680
    ortadadogulu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2009
    Şehir
    zigetvar.
    Motosikleti
    150 zc < cbf 150 < 150 mc<OPEL ASTRA>Linea
    11000 km e motorumu satmıştım. 11000 km ye kadar
    -hava filtem kırıldı
    -egsoz, egsozt,egzoz her neyse o kırıldı kaynakladım
    -krenajn brkaç dili kırıldı
    -4-5 kere far ampulu değiştirdim

    fakat motora bağlı hiçbir arıza çıkarmadı. hatta 90 100 zorlayara çok gittim önde giden gruptan kopmamak için. 6 000 de komple kayış debriyaj balatası değiştim tüm bakımlarını zamanında yaptım gül gibi geçindik.
    dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
    pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler