kilometre rekoru bende olacak buna emin olun. zaten bu motoru zor satarım. seneye eylülde 30 küsür binde tekrar bunları yazarız
kilometre rekoru bende olacak buna emin olun. zaten bu motoru zor satarım. seneye eylülde 30 küsür binde tekrar bunları yazarız
Şaka bi yana gerçekten fiyatına göre çok iyi. Tabi ki sorun çıkaracak zaman zaman. İnsaAllah tüm "Zc"ciler onbinlerce kilometre sorunsuz kullanırlar bu motoru..
Özellikle kırmızı ışıklarda ki seri kalkışıyla bi cok araba surucusunu deli ediyorum ya o zevk bile yeter
beyler mondial performans egzoz u gercekten almaya deger mı?bndkı egzoz 2 yerınden kırılma yaptı.,kaynak fılan yaptırdım,zırıltısı da war.degıstırmeyı dusunuyorum.sizce alayım mı o performans egzoz unu?
kardes o egzozdan bende almayı düsünüyordum ki.maxi arkadasımız kullandıgı için önermiyor o egzozu..görüntüsü hos ama oda kısa zaman içinde dagılıomus sanırım..ona verecegin 120 tl ile özel yapım egzoz yaptırabilirsin aslında ben öle düşünüyorum..bu günj itibari ile 3000 km deyim.suana kadar olan olumsuz tek sey arka fren hidrolik merkezinden yag kaçirdi onuda sıfır ile degiştim..12 lira tuttu baska sorun çikarmadi..insallh böle devam eder..
maxi daha nice kilometrelere kardeşim..
ümit sana yapacaz güzel bir ekzoz kardeşim en sonunda(:
abii zaten su egzosun bozulmasını bekliyorum..ama yok ne ses var nede bozulma..bozulsun ilk işim yaqnına gelmek olacakk abi.......
Bugün ilk yakıt ölçümünü yaptım. 2.2 lt /80 km'de. Rodajda olduğundan maksimum hız 50 km orta seviye kalkış ve gaz ile...
slm millet keyifler nasıl u.ak orjinal sitesinde ürün kodu SA11.02X31.240 Akü MNDL007 57,15 TL
burdada aküler var en yulsel amperli olanı seç alırkan http://www.cevizcioglumotosiklet.com/?Syf=21 50 70 civarı fiyatlar
selamlar 2 arkadas katıldık aranıza =)
aga anlayamıyorum ya;
önceki depoda 4 litre ile 17.5 tl ile 152 km giden ben bu sefer 105 gittim. 5 daha gitsem 4 litre ile 110 km.
buji çakmıyor gibi. ara sıra başlangıçta düzendiz çalışıyor. buji piposunu da değiştireceğim. bu ikisini değişmek gerekliymiş.
bosch buji takmayın motor aptallaşıyor.
arkadasım halen yartımadıysan 32.50 tl temmuz verigisi senede iki defa yatırılır
arkadaslar monifold patlayınca delinince ne gibi sorun lar olur bnm ki gitti galiba
Sakınan göze çöp batar hesabı bugün iftara yetişicem diye gazladım 50 ile çok derin bir çukura girdim çat etti motor dedim herhalde kırıldı bir yerler.Görünürde bir şey yoktu ancak vites geçişini hissettirmeye başladı 1-2 kere yaptı onuda o da geçti.Yarın gündüz gözüyle bakayım vidalara felan.
Motor 300 kmde ilk sorununu çıkardı ön fren çok sertleşti gacırdıyor ve arka stobu yakmıyor.Bakımda söyleyeceğim.
Bir de ilk aldığımda ön freni sıktığımda düz bir şekilde dururdu şimdi sıktığımda öne yaylanıyor amortisör çalışmaya başladı diye düşünüyorum bu bir sorun değildir dimi?
motor calısmıyor cok gec calısıo baya zorlayınca 1de rolantide stop edıyo ... 1 tane servise gosterdm dedi monifold yırtılmıs dedi 15 tl iyi bir marka
varmi baska sorunu olan)arkadaslar carbon motoru alırken bakmadınmı yanıomu yanmıomu stop.bu motorla cukura girmeyecen girdigin ana hem motor kötü olur hemde beline kadar hissedersin sertligi.amortisörler pek işe yaramıo..ön firen sıktıgında amörtisörün yaylanması gayat ii bence çalıştıgını gösterir.eger ki dreksion ve şasinin birlestigi yerden oynuosa bosluk vaR demektir.
arkadaşım eğer dediğin kadar sert girdiysen motorun yanına gitiğinde hava filtresine bak zira motorla olan bağlantı yerlerinden kesin kırılmıştır 2 kere başıma geldi hemen kırılıyor gidince bak önlemini al zc nin kronik bi sorunudur amortisörler yüzünden hava filtresi bağlantı yerlerinden kırılır sert girince çukura
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
bizim amortisör tam tekerin göbeğinden geçiyor. basit fiziğe göre kuvvetxkuvvet kolu olarak düşünürsek; eğer motorun ana takozuna göre moment alırsak tekere alttan gelen kuvveti daha arkada duran bir amortisörle, amortisöre daha az yük bindirerek amortisörün daha iyi çalışmasını sağlayabiliriz. sabahın bu vaktinde bu kadar cümle kurabiliyorum inşallah anlatabilmişimdir derdimi.
varyatörün arka taradında bir adet amortisör bağlantı yeri var. diğer tarafta ise iç çamurluğun olduğu yere bir takoz kaynattıracağım. tabi ki üstte de şaseye ek olarak bir boru ve iki ucuna takoz. mz amortisörü çok iyi. çıkmasını bulurum sanırım.
+ olarak; kaçamayacağınız çukura denk gelirseniz crosscular gibi ayağa kalkarak motorun çok sarsılmasını az da olsa engelleyeblilirsiniz. e tabi etraftaki "bu manyak ne yapıyor?" bakışlarını da görmezden gelmelisiniz.
carbon sanırım ön frenin hava yapmış. ustaya gidip söyle, iyice öğren. sonrasında kendin de yaparsın. arka stop sadece ön frendeyken yanmıyorsa fren demirini (gavurlar manet diyor) tutan vidanın oraya alttan bakarsan bir plastik parça içindeki çivi ucu kadar bir plastik parça görmelisin. o parçanın olduğu kısımda sorun olabilir.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)