Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5721
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı -unnamed- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah beyler...
    maxi benim üyeliğim yok scooturk e bir sorsana söylediğin adama bi zc için ne fiyat verir?
    sana zahmet...
    adama mesaja ttım daha bir şey yazmadı. scooturk.neti gezerken jcosta türkiyeyi buldum. genel olarak 150liklerin varyatörleri 160 euro civarı.

    www.jcostatr.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5722

    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    mondial 150 zc
    durun bensiz ne takıyorsunuz motorlara ya şurda modifiyelerede başlamışken :D 16 g falan hikayesi nedir şimdi ben ayıkamadım bi türlü :D gene bi yardım edin yaw :D

  3. #5723
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı yusufcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    durun bensiz ne takıyorsunuz motorlara ya şurda modifiyelerede başlamışken :D 16 g falan hikayesi nedir şimdi ben ayıkamadım bi türlü :D gene bi yardım edin yaw :D
    ön varyatörün içindeki bilyaların agırlıkları 16 gr. arttırınca hızlanma yavaşlıyor ama son sürat artıyor diye biliyorum. 300 liraya bu jcosta takılırsa kredi kartına 6 taksitle yaptırırım valla

  4. #5724
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    benzin sarfiyatından başka bi işe yaramaz 150 cc ye hiç bi etkisi doknmaz paranızla rezil olmayın

  5. #5725
    emreakyol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul Tuzla
    Motosikleti
    ---waiting---
    arkadaşlar bence sapıtmayın hem paranıza yazık hemde bu motora jcosta takarsanız ve biri duyarsa gülme krizine tutulabilir ve allah akıl fikir versin diye dualara başlayabilir. sonuç olarak motor zaten 8bg bile yok siz bide varyetör takıosunuz ne bekliyorsunuz mondialden adamların taktığı aletler ortada piaggio vespa gilara moto guzzi ve aprilla gibi aletlerden bahsediyoruz. yani bence hiç kurcalamadan nice kmlere.
    benim herzaman bütün araçlarımda bir mantık vardır araba veya motosiklet olsun modifiye etmeye çalışırım ama sadece hoş ve diğerlerinden farklı görünmesini sağlayarak. çünkü motor kısmına el atınca dengeler alt üst oluyor ve herşey birbirine bağlı olarak değişmesi gerekiyor ve buda para demek
    If you touch my bike, I'll touch your girl.

  6. #5726
    ceyhun1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli/değirmendere
    Motosikleti
    mondial 150zc
    Alıntı emreakyol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    asıl iş bnm gibi yapmak zaten yoksa herkez şerit ledi istediği gibi koyar hadi şeritlerle yuvarlak desen yapinda görim ben sizi

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:07 ----------



    adama mesaj attım ama cevap vermedi tahminim face ilan
    yuvarlak üçken kare heryere uyacak her türden led bulmak mümkün artık eskidendi al ledleri diyodları direçleri hepsini birleştir vs vs artık herşeyin kolayı var hazırı var eskiden az ugraşmazdım drenç diyod trnastör tristör kondastör bobin...kolay yolu göstermek varken insanı zor yola yönlendirmek vede üstüne öyle yapmak kolay sıkıysa böyle yapta görem tarzı hoş degil bence ?

  7. #5727

    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    Isvec, Göteborg
    Motosikleti
    Mondial 151 RS, Mavi -08
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön varyatörün içindeki bilyaların agırlıkları 16 gr. arttırınca hızlanma yavaşlıyor ama son sürat artıyor diye biliyorum. 300 liraya bu jcosta takılırsa kredi kartına 6 taksitle yaptırırım valla
    Dogru bilmissin, ne kadar agir olursa o kadar yuksek hiz yapar motor ama o agir bilyalari cevirebilmesi lazim motorun. Ne kadar hafif bilya takarsan o kadar sert kalkis yapar ama yuksek hiz yapmaz motor. Ikisinin ortasini bulursan hem kalkisi hemde gidisi artar motorun. Nette yazdiklarina bakarsan 11g'lik agirliklarla duz asfaltda pati cekiyormus bizim bu motorlarin kardesleri

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:59 ----------

    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzin sarfiyatından başka bi işe yaramaz 150 cc ye hiç bi etkisi doknmaz paranızla rezil olmayın
    Iyi bir ayar tutturursan benzin sarfiyatini dusurebilirsin.
    "Some see things as they are, and ask why?
    I dream things that never were, and ask why not?"

  8. #5728
    emreakyol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul Tuzla
    Motosikleti
    ---waiting---
    Alıntı ceyhun1982 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yuvarlak üçken kare heryere uyacak her türden led bulmak mümkün artık eskidendi al ledleri diyodları direçleri hepsini birleştir vs vs artık herşeyin kolayı var hazırı var eskiden az ugraşmazdım drenç diyod trnastör tristör kondastör bobin...kolay yolu göstermek varken insanı zor yola yönlendirmek vede üstüne öyle yapmak kolay sıkıysa böyle yapta görem tarzı hoş degil bence ?
    öncelikle cümleleri nasıl okuyosunuz anlamıyorum. benim o mesajımda bana nasıl yaptığımı sordular bende anlattım ve sıkıysa yapın tarzında bir cümle bile kullanmadım sadece led şeritlerle yuvarlak yapmanın mümkün olmadığı için yapında görim sizi diyerek güldüm ama siz tabiki cümleleri anlamak istediğiniz gibi anlaığınız için hoş olamdığını düşünmüsünüz
    ayrıca piyasada tabikide herşeyin hazırı var ama el elemği olmadığı sürece bence hiçbir önemi yok sonuçta lehim yapmayı bilen herkez 5m led alıp motoru komple led yapar ama önemli olan orjinale yakın şeyler yapmaktır.
    If you touch my bike, I'll touch your girl.

  9. #5729
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı numan94 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dogru bilmissin, ne kadar agir olursa o kadar yuksek hiz yapar motor ama o agir bilyalari cevirebilmesi lazim motorun. Ne kadar hafif bilya takarsan o kadar sert kalkis yapar ama yuksek hiz yapmaz motor. Ikisinin ortasini bulursan hem kalkisi hemde gidisi artar motorun. Nette yazdiklarina bakarsan 11g'lik agirliklarla duz asfaltda pati cekiyormus bizim bu motorlarin kardesleri

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:59 ----------



    Iyi bir ayar tutturursan benzin sarfiyatini dusurebilirsin.

    2 kuruşluk düşüş için 300 tl mi bidaha düşünün
    düşüş olamıyacaktır bu tür kitler performans kiti diğilmi benzinle hava basıyor safi motora güldürmeyin beni

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------

    benimde egzos subabı gevşemiş yeniden söktüm motoru götürdüm onu geçtim yağ hortumum yırtılmış babamda laf ediyodu iş çıkarıyosun kendine diye boşu boşuna uğraşmadığımı anladı xD

  10. #5730
    themask - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Mondial 150 MCX Roadracer
    Arkadaşlar Merhaba.
    2000 km'yi geçtim.Yakında servise götürmeyi düşünüyorum.Değişmesi gereken parçalar hangileri?Ne gibi bakım/değişiklik yapılırsa performans artar?
    Ben öncelikle triger kayışı ile bujiyi değiştirmek istiyorum.Sizin bu konudaki görüşleriniz neler?
    Teşekkürler
    .

  11. #5731
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı themask adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba.
    2000 km'yi geçtim.Yakında servise götürmeyi düşünüyorum.Değişmesi gereken parçalar hangileri?Ne gibi bakım/değişiklik yapılırsa performans artar?
    Ben öncelikle triger kayışı ile bujiyi değiştirmek istiyorum.Sizin bu konudaki görüşleriniz neler?
    Teşekkürler.
    bi hava filtreni deyiştirler birde yağ koyarlar ağır bakımı 4binde yapıyorlar kayışıda bende ozaman deyiştirmişlerdi ama kayış daha fazla rahat gider 4binden sonra motor biraz dağa açılıyor son sürat düz yolda tek kişi 90 yapıyordum 4binden sonra oldu bu bakımdan sonra benden tavsiye extra performans için uraşma kardeş mal bu yani
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  12. #5732

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    ben 1300 km de kayisi degistirdim...
    Her 1000 km de eksiksiz yagi degistiriyorum hava filtresini temizliyorum ve buji dgistiriyorum...
    2000 km de birde hava filtresi degistiriyorum...

  13. #5733
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı -unnamed- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 1300 km de kayisi degistirdim...
    Her 1000 km de eksiksiz yagi degistiriyorum hava filtresini temizliyorum ve buji dgistiriyorum...
    2000 km de birde hava filtresi degistiriyorum...
    yağı geçen 1800de değişmeme rağmen rengi bile o kadar kararmamıştı. halen daha elime yapışıyordu. hava filtresini bir kez değiştim. yağmurun çamurun bitmesiyle onu da değişeceğim. bujiyede geçen baktığımızda iyi duurmdaydı... boşa masraf diyeceğim ama hava filtresi 8 tl yağ 20 tl buji 5 tl . masraf değil...

    scooturk.netten silwerwing 600ü olan biriyle görüştüm. bakımları 6000de bir yapılıyor. 6000de 150 tl 12000de daha tuzlu bir bakım masrafı oluyormuş. ortalama 100 kmde 5 lt yakıyor diyor. yanyana koyunca ilk maliyeti dışında neredeyse bizim makina kadar masrafı var

  14. #5734

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    yağı hava filtresi bujisi motorun canı...
    çok büyük masrafı yok...
    neden riske atayım ki?
    direk değiştiriyorum 1000 km bir...

  15. #5735

    Üyelik
    12 Haziran 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Today 50 CC
    kayışı neden erkenden değiştiriyorsunuz ki ben sorduğumda 13-15 bin arası değişir dedi ben motoru 5000 de almıştım km çalışmıyordu 1 yıl sonra tamir etmiştim motorum 14 bin civarı geçen bi sökeyim bakaym dedim açtım baktım sıfır gibi elleyince gırç gırç ses geliyor çok erken değiştiriliyor gibi bujiyide aynı şekilde geçenlerde değiştirdim daha kafası kararmamış bile

    bana çok erken gibi geldi
    HONDA TODAY 50CC

  16. #5736
    ceyhun1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli/değirmendere
    Motosikleti
    mondial 150zc
    Alıntı atalay012 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kayışı neden erkenden değiştiriyorsunuz ki ben sorduğumda 13-15 bin arası değişir dedi ben motoru 5000 de almıştım km çalışmıyordu 1 yıl sonra tamir etmiştim motorum 14 bin civarı geçen bi sökeyim bakaym dedim açtım baktım sıfır gibi elleyince gırç gırç ses geliyor çok erken değiştiriliyor gibi bujiyide aynı şekilde geçenlerde değiştirdim daha kafası kararmamış bile

    bana çok erken gibi geldi
    bencede hava filtresi ve yağı 2000 de bir değiştirmek 10000 de birde kayış ve buji değiştirmek mantıklı geliyor

  17. #5737
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    yağ 500 de bir daha sağlıklı olur
    hava filtresini çıkR TEMİZLE 4000 km idare eder buji sakat biraz bu motorda eriyor serviste çok motor gördüm öyle

  18. #5738
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    "satılık motosiklet aksesuarları" ana başlığında "ledli far takımı" diye bir şey satılıyor, sakın ola almayın. adam dolandırıcı. scooturk.nette yeterli cevabı verdim ama adam hala doymuyor...

  19. #5739
    agilty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    selam arkadaşlar. bir arkadaşımın mondiali için birkaç soru sorucaktım size. geçenlerde motor bendeyken yolda kaldım kayış koptu neyse kayışı değiştirdik ama o günden beri motorun çekişi biraz düştü sanki bana göre bir problem yok ama eskiye nazaran ataklığı azaldı. bujisi felan eski olabilir. benim size sorum ataklığını çekişini arttırmak için neleri değiştirmeliyiz yada neleri kontrol etmeliyiz yaklaşık olarak 2000 km dir doğru dürüst bakım görmedi diyebilirim.

  20. #5740
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı agilty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar. bir arkadaşımın mondiali için birkaç soru sorucaktım size. geçenlerde motor bendeyken yolda kaldım kayış koptu neyse kayışı değiştirdik ama o günden beri motorun çekişi biraz düştü sanki bana göre bir problem yok ama eskiye nazaran ataklığı azaldı. bujisi felan eski olabilir. benim size sorum ataklığını çekişini arttırmak için neleri değiştirmeliyiz yada neleri kontrol etmeliyiz yaklaşık olarak 2000 km dir doğru dürüst bakım görmedi diyebilirim.
    kayışını 835-20-30 takıldığına emin misin? 842-20-30 bile son hızı 10 km düşürüyor. castrol power1 scooter altın sarısı bidonlu yağ al ve yağını değiştir. hava filtresi ve bujisini de değiştir. makinaya yazık 30 tl ver de motor rahatlasın.

    ondan sonra "bu çinliler hep bozuluyor ya" deniyor...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler