Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Aralık 2010, 20:48
#4461
1,5 ila 2 arasında değişiyor.Genellikle 1,5.Serviste rölanti ayarına baktırmıştım.Yani o konuda sıkıntı yok.10 lira ile 50 km gidiyor.İyice şüphelenmeye başladım.
Reklamlar
-
12 Aralık 2010, 22:43
#4462
yakıt bendede aynı...
10 liraya 50 km(:
mübarek 600 lük makineden fazla yakıyor...
-
12 Aralık 2010, 23:34
#4463
-unnamed- adlı üyeden alıntı
yakıt bendede aynı...
10 liraya 50 km(:
mübarek 600 lük makineden fazla yakıyor...
themask adlı üyeden alıntı
1,5 ila 2 arasında değişiyor.Genellikle 1,5.Serviste rölanti ayarına baktırmıştım.Yani o konuda sıkıntı yok.10 lira ile 50 km gidiyor.İyice şüphelenmeye başladım.
yuh ya naaptınız!!! ben 15 tl ile 135 km gidiyorum. sizin ya karbüratörde ya da bujide sorun var. bujisi hala üstündeki buji mi?
-
12 Aralık 2010, 23:45
#4464
benim buji yeni değişti..
TVS'nin mavi başlı bujisi...
-
13 Aralık 2010, 13:18
#4465
bizim motorların kayışlarını kendimiz değiştirebilirmiyiz.
-
13 Aralık 2010, 13:21
#4466
-
13 Aralık 2010, 13:52
#4467
arkadaşlar bende 12 yada 13 liraya yaklaşık 100 km yol alabiliyorum yokuş çıkıyorum ve benzinin tamamen bitmesini beklemiyorum bir ara forumdan birisinin japon bando kayış taktırdığını okumuştum ilerleyen zamanda sanırım motorunu sattı performansı iyi demişti ama uzun vadede ne olur bilinmez ilkbahara kadar kullanabildiğim kadar kullanacağım sonrada uygun bir fiyata satıp ya kymko ya sym yada piaggio nun 250 liğini almak istiyorum kymco yu yakından inceledim bizim motordan daha iriler 160 ibre var iki kişi 125 130 görse kafidir zaten o hızıda en fazla uzun yolda yaparım sym gts 250 i evo da hoşuma giden bir başka motor yalnız kymkonun lastikler biraz daha büyük ilkbahara kadar neler değişir bilinmez bu konu hakkında sizlerin fikirlerinide merak ediyorum
arkadaşlar ben 30 yaşındayım ve motorumu temmuz 2010 da aldım ve inanın bağımlısı oldum sabahları işe gitmek için kalktığımda içimde bir sevinç olurdu (halada oluyor) motoruma bineceğim diye bayram çocuğunun sevinci gibi keşke diyorum biraz daha gençken alsaymışım ilk bisikletimi bile 14 yaşında almıştım iki tekerin zevki bambaşka oluyor ama kışın zor oluyor arkadaşlar 1 haftadır istanbulda soğuklar arttı parmaklarımın ucu donuyor gülü seven dikenine katlanmalı değilmi neyse sizlerin 250 cc lik motorlar hakkında fikirlerini bekliyorum sizce hangi model alınabilir modeldir ve artısı nelerdir yalnız fikirlerinizi yazın kafi maksat forum canlansız
cevaplarınızı bekliyorum
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
-
13 Aralık 2010, 14:26
#4468
bende ilk bahar gibi motoru değiştirmeyi düşünüyorum ama vitesli 250 kawasaki yada 125 yzf yamaha düşünüyorum.r görünümlü fiyatlarıda 9 10 arası (sıfır)
serkanyeliz adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende 12 yada 13 liraya yaklaşık 100 km yol alabiliyorum yokuş çıkıyorum ve benzinin tamamen bitmesini beklemiyorum bir ara forumdan birisinin japon bando kayış taktırdığını okumuştum ilerleyen zamanda sanırım motorunu sattı performansı iyi demişti ama uzun vadede ne olur bilinmez ilkbahara kadar kullanabildiğim kadar kullanacağım sonrada uygun bir fiyata satıp ya kymko ya sym yada piaggio nun 250 liğini almak istiyorum kymco yu yakından inceledim bizim motordan daha iriler 160 ibre var iki kişi 125 130 görse kafidir zaten o hızıda en fazla uzun yolda yaparım sym gts 250 i evo da hoşuma giden bir başka motor yalnız kymkonun lastikler biraz daha büyük ilkbahara kadar neler değişir bilinmez bu konu hakkında sizlerin fikirlerinide merak ediyorum
arkadaşlar ben 30 yaşındayım ve motorumu temmuz 2010 da aldım ve inanın bağımlısı oldum sabahları işe gitmek için kalktığımda içimde bir sevinç olurdu (halada oluyor) motoruma bineceğim diye bayram çocuğunun sevinci gibi keşke diyorum biraz daha gençken alsaymışım ilk bisikletimi bile 14 yaşında almıştım iki tekerin zevki bambaşka oluyor ama kışın zor oluyor arkadaşlar 1 haftadır istanbulda soğuklar arttı parmaklarımın ucu donuyor gülü seven dikenine katlanmalı değilmi neyse sizlerin 250 cc lik motorlar hakkında fikirlerini bekliyorum sizce hangi model alınabilir modeldir ve artısı nelerdir yalnız fikirlerinizi yazın kafi maksat forum canlansız
cevaplarınızı bekliyorum
-
13 Aralık 2010, 14:55
#4469
£mr@h adlı üyeden alıntı
bizim motorların kayışlarını kendimiz değiştirebilirmiyiz.
ben yeni değiştirdim başa bela 5 saat uğraştım
git 10 tl ver değiştir
kendin değiştirceksende ayak marşının dişlisi var onu sakın kaydırma
ama değmez uğraşmaya hele bu soğukta
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 ----------
serkanyeliz adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende 12 yada 13 liraya yaklaşık 100 km yol alabiliyorum yokuş çıkıyorum ve benzinin tamamen bitmesini beklemiyorum bir ara forumdan birisinin japon bando kayış taktırdığını okumuştum ilerleyen zamanda sanırım motorunu sattı performansı iyi demişti ama uzun vadede ne olur bilinmez ilkbahara kadar kullanabildiğim kadar kullanacağım sonrada uygun bir fiyata satıp ya kymko ya sym yada piaggio nun 250 liğini almak istiyorum kymco yu yakından inceledim bizim motordan daha iriler 160 ibre var iki kişi 125 130 görse kafidir zaten o hızıda en fazla uzun yolda yaparım sym gts 250 i evo da hoşuma giden bir başka motor yalnız kymkonun lastikler biraz daha büyük ilkbahara kadar neler değişir bilinmez bu konu hakkında sizlerin fikirlerinide merak ediyorum
arkadaşlar ben 30 yaşındayım ve motorumu temmuz 2010 da aldım ve inanın bağımlısı oldum sabahları işe gitmek için kalktığımda içimde bir sevinç olurdu (halada oluyor) motoruma bineceğim diye bayram çocuğunun sevinci gibi keşke diyorum biraz daha gençken alsaymışım ilk bisikletimi bile 14 yaşında almıştım iki tekerin zevki bambaşka oluyor ama kışın zor oluyor arkadaşlar 1 haftadır istanbulda soğuklar arttı parmaklarımın ucu donuyor gülü seven dikenine katlanmalı değilmi neyse sizlerin 250 cc lik motorlar hakkında fikirlerini bekliyorum sizce hangi model alınabilir modeldir ve artısı nelerdir yalnız fikirlerinizi yazın kafi maksat forum canlansız
cevaplarınızı bekliyorum
bando iyi güzel japon ama km azsa motorda değiştirme tek fark kayışın daha sıkı olması bi sure bu fark kalkıyor kayış kopart ole değiştir derim pek bi fark yok
-
13 Aralık 2010, 16:00
#4470
sky_forever adlı üyeden alıntı
BUndan sonra sana motor hep kayıyo veya kayacakmış gibi gelip korkarak binmeye başlayacaksın özellikle virajlarda falan.. Psikolojik olarak bana öyle oldu..
evet yaa oyle dıyorlar umarım fazla surmez bu korku kardesım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:57 ----------
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
cumartesi oradan geçtim abi bilirim oranın nasıl kaydığını
şimdi nasılsın bende o mazgallarda kaydım baya tırsıyorum artık
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:12 ----------
benimde marş rölesini akü bozmuş birde akü masrafı çıktı başıma..
2haftadır sargıdayım 2 hafta daha boyle bakalım ehlıyette yattıbunun ayana perembe dustum c.tesı sınav vardı ocak 15e kaldık..
вιz кαяѕıуαкαℓıуız
-
13 Aralık 2010, 16:52
#4471
Benim motor 13000 kmde yolda kalmadan değiştiriyim diyorum
birde kaliteli kayışlardan bahsediyorsunuz onları nasıl temin edebilirim
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
ben yeni değiştirdim başa bela 5 saat uğraştım
git 10 tl ver değiştir
kendin değiştirceksende ayak marşının dişlisi var onu sakın kaydırma
ama değmez uğraşmaya hele bu soğukta
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 ----------
bando iyi güzel japon ama km azsa motorda değiştirme tek fark kayışın daha sıkı olması bi sure bu fark kalkıyor kayış kopart ole değiştir derim pek bi fark yok
-
13 Aralık 2010, 18:30
#4472
£mr@h adlı üyeden alıntı
Benim motor 13000 kmde yolda kalmadan değiştiriyim diyorum
birde kaliteli kayışlardan bahsediyorsunuz onları nasıl temin edebilirim
ben serviste kayışın fiyatını sordum 30 tl dedi ama sirkeciden daha ucuza temin edebiliriz sanırım 30 liranın içinde takması dahilmi değilmi bilmiyorum arkadaşlar bu arada soruma cevap hala yok kymko mu sym mi piaggiomu hangisinin 250 liği alınabilir ve sizce artısı nedir hadi forumu canlandıralım
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
-
13 Aralık 2010, 18:41
#4473
BEN kendi şahsi fikrimi söyliyim
sym evo 250i derim çünkü duyduğuma göre pistonlar orjinalinde seramikmiş bence bayağı artısı var
görüntü olarakta sym diyorum.
serkanyeliz adlı üyeden alıntı
ben serviste kayışın fiyatını sordum 30 tl dedi ama sirkeciden daha ucuza temin edebiliriz sanırım 30 liranın içinde takması dahilmi değilmi bilmiyorum arkadaşlar bu arada soruma cevap hala yok kymko mu sym mi piaggiomu hangisinin 250 liği alınabilir ve sizce artısı nedir hadi forumu canlandıralım
-
13 Aralık 2010, 19:40
#4474
serkanyeliz adlı üyeden alıntı
ben serviste kayışın fiyatını sordum 30 tl dedi ama sirkeciden daha ucuza temin edebiliriz sanırım 30 liranın içinde takması dahilmi değilmi bilmiyorum arkadaşlar bu arada soruma cevap hala yok kymko mu sym mi piaggiomu hangisinin 250 liği alınabilir ve sizce artısı nedir hadi forumu canlandıralım
kayışı 17 ye aldım ben
alacaksanız vespa :D
-
13 Aralık 2010, 20:08
#4475
Bando kayışı tavsiye ederim...
orjinal kayışını almayın derim...
benim favorim Gilera Nexsus 500...
Alıyordum, son anda direkten döndü...
bakalım Nasipse alacağım bi dahaki sezona...
-
13 Aralık 2010, 20:42
#4476
£mr@h adlı üyeden alıntı
BEN kendi şahsi fikrimi söyliyim
sym evo 250i derim çünkü duyduğuma göre pistonlar orjinalinde seramikmiş bence bayağı artısı var
görüntü olarakta sym diyorum.
sitesinde bende seramik diye okudum tipide güzel bahara uygun fiyat olursa listemde ilk sırada
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
-
13 Aralık 2010, 21:07
#4477
maxi97 adlı üyeden alıntı
yuh ya naaptınız!!! ben 15 tl ile 135 km gidiyorum. sizin ya karbüratörde ya da bujide sorun var. bujisi hala üstündeki buji mi?
Evet arkadaşım.Oriijinal buji.Servisteki adama söyledim bu konuyu.Çok yakıyor,bujisinden mi,değiştirmek gerekiyor mu falan diye.Bizim çok bilmiş "yok çiçeem,2000 de değişir buji" dedi.Ben de iyi öyleyse dedim.adamın yanında biraz takılıp kendi bakımımı kendim yapacağım bundan sonra.
-
13 Aralık 2010, 22:53
#4478
themask adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşım.Oriijinal buji.Servisteki adama söyledim bu konuyu.Çok yakıyor,bujisinden mi,değiştirmek gerekiyor mu falan diye.Bizim çok bilmiş "yok çiçeem,2000 de değişir buji" dedi.Ben de iyi öyleyse dedim.adamın yanında biraz takılıp kendi bakımımı kendim yapacağım bundan sonra.
yahu böyle adamlara illet olurum bu ne lakayitliktir kardeşim ben sana nasıl hitap ediyorsam sende bana öyle hitap et diyeceksin ve artı o adam sana yalan söylemiş bende sıfır km aldım böyle bir sorun yoktu bence servisini değiştir
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
-
13 Aralık 2010, 23:21
#4479
Yahu hitap şeklini geçtim,hadi neyse.İşini iyi yapsa yine birşey demeyeceğim.Şimdi bu servis motoru aldığım mağazanın servisi.Yani oraya bağlı o yüzden adamlarla da tanışıklığımız var.Şu havalar düzelince götürüp 2000 falan dinlemiycem değiştiricem.Km'de 20 kuruş yakan scooter var mı?150 CC motor neticesinde.Bu mondial hep böyle uğraştıracaksa biran önce elden çıkarıp Honda falan düşünmek lazım.
-
14 Aralık 2010, 01:37
#4480
serkanyeliz adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende 12 yada 13 liraya yaklaşık 100 km yol alabiliyorum yokuş çıkıyorum ve benzinin tamamen bitmesini beklemiyorum bir ara forumdan birisinin japon bando kayış taktırdığını okumuştum ilerleyen zamanda sanırım motorunu sattı performansı iyi demişti ama uzun vadede ne olur bilinmez ilkbahara kadar kullanabildiğim kadar kullanacağım sonrada uygun bir fiyata satıp ya kymko ya sym yada piaggio nun 250 liğini almak istiyorum kymco yu yakından inceledim bizim motordan daha iriler 160 ibre var iki kişi 125 130 görse kafidir zaten o hızıda en fazla uzun yolda yaparım sym gts 250 i evo da hoşuma giden bir başka motor yalnız kymkonun lastikler biraz daha büyük ilkbahara kadar neler değişir bilinmez bu konu hakkında sizlerin fikirlerinide merak ediyorum
arkadaşlar ben 30 yaşındayım ve motorumu temmuz 2010 da aldım ve inanın bağımlısı oldum sabahları işe gitmek için kalktığımda içimde bir sevinç olurdu (halada oluyor) motoruma bineceğim diye bayram çocuğunun sevinci gibi keşke diyorum biraz daha gençken alsaymışım ilk bisikletimi bile 14 yaşında almıştım iki tekerin zevki bambaşka oluyor ama kışın zor oluyor arkadaşlar 1 haftadır istanbulda soğuklar arttı parmaklarımın ucu donuyor gülü seven dikenine katlanmalı değilmi neyse sizlerin 250 cc lik motorlar hakkında fikirlerini bekliyorum sizce hangi model alınabilir modeldir ve artısı nelerdir yalnız fikirlerinizi yazın kafi maksat forum canlansız
cevaplarınızı bekliyorum
abi inanır mısın her gün internetten piaggio x9 500iye gileranın 500lüğüne honda silverwing 500e bakıyorum. ikinci elleri 4.5 milyarla 9-10 milyar arasında değişen fiyatları var. biraz durumum olsa direk alırım inan ki. 500lükler 180+ yapıyor. tam benlik... gilera var piaggio var yamaha var suzuki var hondanın da var. tek sorun bakımları avrupa arabaların yetkili servis bakımları gibi. parçaları da aynı şekilde pahalı. gene de bi 5 seneye bunlardan birini alırım. 250 ccler ise gene güzel. su soğutmalı, 15-25 beygir arası güçler var. koltuk altı bagajları ise mükemmel. 2 fullface kask + bir mont alıyormuş. symninki ise 21 beygir olması lazım. 130-140 son hızları. yani 100 km ile düşük devirde gideceğin için verimliler.
benim 150 zc için bugün hesapladım; 144 km 16.5 tl; 1 kmye 11.5 kuruş yakıyor. bu 250likler de kilometreye 15-16 yakıyor.
4-5 gündür yağmur dibinde 150 kmden fazla yaptım. yağmur yağarken günde güne hızımı arttırdım. hatta bugün 2 kişi yağmur dibinde 100 km yaptım. tek bir sorun bile yaşamadım. frenler çok güzel. yeter ki kaliteli bi lastik tak. bende michelin pilot sport sc var. 300 tlye maloldu. ama verdiğim paraya kesin değer.
kayış konusunda bir bilgim yok. kaç binde bir değişmek gerekiyor? ben de takarsam bando ve ya mutsobishi miydi mitsubishinin çakması gibi duran bi marka vardı bu ikisi iyiymiş.
soğuklar yüzünden bir yün bir de deri eldiven gibiyorum gene kar etmiyor. teneke kola kutusundan elcik benzeri bir şey denemiştim, olabilirliği vardı. uğraşmadan keskiyle 3-5 yerden keserek idare eder bir şey yaptım. zamanım olursa fren koluna göre bi ellik yapacağım.
bizim zcnin farı biliyorsunuz bir işe yaramıyor. 5 tlye satılan mavi halogen civalı lamba taktım ondan da verim alamadım. zenon ise çok pahalıya geliyor. bu sabah burada bi aksesuarcıyla anlaştım. yanında da motor elektrikçisi var. 130a anlaşmıştık; zenon 100 işçilik 30 tl. ben biraz işkillendim elektronikçi arkadaşıma danıştım. bana aynı zenonun çiftini (8000lik) 110 tlye satıyordu. şimdilik bundan vazgeçtim, para durumum berbattı artı gece çalıştığım için far kessinlikle lazımdı. ben de oto yedek parçacısına gittim. h4 duyuyla beraber 35 wlık lamba aldım (2 saat sanayiyi dolaşarak zor buldum bu berbat malatyada). bunları takabilecek bi usta bulamadım. ben biraz uğraşarak aldığım h4 lambanın etrafındaki demiri söktüm. lambanın bağlı olduğu demir gene de bizim duya olmuyordu. ben de duyun içini oydum. lambayı bizim duya yerleştirdim, soketleri taktım ve lambayı fara sabitledim. güzel oldu. ilerde philips ve ya osramın kaliteli 35wlıklarıyla değişirim. nasıl olsa duy var artık. lamba çok güzel aydınlatıyor...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler