Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Haziran 2007, 15:33
#421
Bu gün giriş katındaki komşu ile konuştum dedim motosiklet alacam demirlerinize bağlaya bilirmiyim die tabi neden olmasın dedi peki dedim buralarda hırsızlık olayı nasıl dedim vala dedi gece 1de başlar dedi sabahın ilk ışıklarına kadar sürer dedi daha 2ay önce karşı komsunuzun motorunu çaldılar dedi alarm+arka tekerden zincir+göbekten zincir vardı dedi yani pek tavsiyetmem dedi genelde çingene bunları yapan dedi adamın motorunu 2dk götürmüşler dedi daha keçen hafta benim gece marka eşortmanlarımı çaldılar dedi.Bende mecburen bu işe nokta koydum arkadaşlar.
Reklamlar
-
27 Haziran 2007, 15:49
#422
-
27 Haziran 2007, 16:55
#423
arkadaşlar motorlarınızla sizlere mutluluklar dilerim.
-
27 Haziran 2007, 19:29
#424
yeni ama eski:)...
aranıza yeni katıldım arkadaşlar.ama geçen yazdan beri bir zc sahibiyim.Burda dolu yazılar yazılmış iyi veya kötü.Zc için şöyle birşey söyliyim.Kötünün çok çok iyisi.NE kadar ekmek o kadar köfte misali.2 milyar civarlarında bir motor alıyorsunuz ve bu motorun çok çok iyi performanslarda,işçiliğinin çok iyi olmasını beklemeyin.Ama çin malları arasında özellikle mondial motorlarının arasında en şık, en ilgi çekici ve performansı bir o kadar tatmin edici modeli.Bana kaç kere gelip soran oluyor nedir bu,kaç para vs...
Meşhur 110 olayınada azcık deyinim100-110 görülür.Bende gördüm 105 civarı.Fakat e-5 te baya bi vaktimi aldıŞöyle özetleyelim, motor çok rahat ve hızla 85-90 seviyelerine geliyor.
Sormak istediğiniz sorular olursa seve seve yanıtlarım.
-
27 Haziran 2007, 21:31
#425
öncelikle aramıza hoş geldin......forumda yenisin ama motorda aramızda en eskı sensınben motoru 2 ay önce aldım ve gayet memnunum ufak tefek problemmler oldu(farın yanmaması sigortanın atması ve plaka vidasının düşmesi gibi ama hepsini allaha şükür kolaylıkla atlattım.mondialin ve çin motorlarının en yakışıklısı bence.
-
28 Haziran 2007, 03:19
#426
Ya 85-90 nasıl görüyorsun dostum kaç kilosun kaç bin kmdesin ne kadar zamanda nasıl o hızı görüyorsun ?? hele 105 110 OLAYINI KESİNLİKLE ANLAT HALA İNANMIYORUM ÇÜNKÜ !
-
28 Haziran 2007, 22:48
#427
sky_forever adlı üyeden alıntı
Ya 85-90 nasıl görüyorsun dostum kaç kilosun kaç bin kmdesin ne kadar zamanda nasıl o hızı görüyorsun ?? hele 105 110 OLAYINI KESİNLİKLE ANLAT HALA İNANMIYORUM ÇÜNKÜ !
forever kardeşim biraz inadına der gibi olcak ama gücenmeni istemem walla , şunu diycektim aman aramızda kalsın benim motor henüz 700 km deyken
90 ı tek nefeste aralıksız bir hızlanmayla görüodu. beni bilirsin ne zmndır tanışıyoruz yalan atcak halim yok ama gercektende kısa da olsa 100+ görme şansın war o motorda fakat her zmn dedim yine dicem bunlar ÇİİNN ondan her motordan aynı performansı beklemek adil olmayabilir.(bu arada hız göstergesi ilginç bir şekilde 6-8 km civarı hatalı gösterio en fzla...
mythical adlı üyeden alıntı
aranıza yeni katıldım arkadaşlar.ama geçen yazdan beri bir zc sahibiyim.Burda dolu yazılar yazılmış iyi veya kötü.Zc için şöyle birşey söyliyim.Kötünün çok çok iyisi.NE kadar ekmek o kadar köfte misali.2 milyar civarlarında bir motor alıyorsunuz ve bu motorun çok çok iyi performanslarda,işçiliğinin çok iyi olmasını beklemeyin.Ama çin malları arasında özellikle mondial motorlarının arasında en şık, en ilgi çekici ve performansı bir o kadar tatmin edici modeli.Bana kaç kere gelip soran oluyor nedir bu,kaç para vs...
Meşhur 110 olayınada azcık deyinim
100-110 görülür.Bende gördüm 105 civarı.Fakat e-5 te baya bi vaktimi aldı
Şöyle özetleyelim, motor çok rahat ve hızla 85-90 seviyelerine geliyor.
Sormak istediğiniz sorular olursa seve seve yanıtlarım.
mythical arakadaşım aramıza hoş gelmişsin bizde taktik sürekli yazmak sürekli aktif bir topictir bilesin.....
-
28 Haziran 2007, 23:58
#428
hmm ya benimde motor 70e kadar hızlanıyo aslında ya bigün dümdüz bi yol bulup gebertene kadar bsıcam motoru ama heralde aradaki fark KİLOLARIMIZ ben dedim ya yapılı adamım 1.86 boy 110 kilo var motorun istihab haddi 150 kg zaten yani aslında ben tek bindiğimde bile sürekli iki kişi gidiyomuşuz gibi
Bence onunda farkı var ??
-
29 Haziran 2007, 00:15
#429
Aramıza katılan tüm yeni arkadaşlar, Hoşgeldiniz . Sky forever başından geçen olay hem çok büyük bi talihsizlik, hemde bi o kadar yazışından komik bi olay Benzin bitme mevzusu benim başımdanda geçmişti 1 kere, bu konuya dikkat etmek lazım, çünkü motor çalışır durumdayken olan benzinden biraz daha fazla gösteriyo bütün 150 zc kullananlar buna dikkat etsin. Hız konusuna gelicek olursak. Ben 80 kilo civarındayım baya yüksek bi ısı şartlarında kullanıyorum motoru, 200 300 metre arası 90 km hıza rahatlıkla ulaşıyo, peuguet tracker ile kadran denemesi yaptığımzda benim kadran ortalama 6km daha az gösteriyodu, belkide o daha fazla gösteriyo onu bilemiyorum ama 110 km hız popodan uydurulan bi hız değil çünkü son zamanlarda 105 km hız gördüm motorda (hava sıcaklığı 50 60 dereceyi bulmadan önce), ama devamlı şehir içi koşullarda belirli hızlarda kullandığım için ve hava sıcaklığı iyicene yükseldiği için pek bi performans alamıyorum bu aralar.
Bundan bi 10 gün önce motora 3 kişi binmek zorunda kalmıştık, saolsun arkada kardeşim hava filtresine basmış ve kırmış 10 gündür hava filtresi bekliyorum ve gelmedi bende gidip tamponcuda kaynatmak zorunda kaldım çünkü boşta sallanıp duruyodu. Gerçi bi hava filtresi parası vermek zorunda kaldım . Neyse şimdilik bi sorun yok Aslında sorun çok fazla var, mesela amortisörler bitik durumda ama servise söylediğim zaman yine bu modeller böyle asfalt motoru bunlar dedikleri için bende artık acilen servis değiştirdim, inanın yaka silktim servisten, yani gerçekten insanları bazı konularda bilinçlendirmek istiyorum ama nasıl yapabilirim bilemiyorum. Her neyse daha sonra yazmaya devam edicem hepinize iyi geceler...
-
29 Haziran 2007, 00:16
#430
walla ben 90 kilo iken motor en fasla 100 yapıyodu oda zorlana zorlana.şimdi 75 e kadar düştüm kilo olarak ama hızım da 85 e falan düştü.Kilometre 3800 oldu.Dun gece emanet olarak bırıne verdım 2 dakka ıcın.Oda gitti minübüse çarptı.Sonuç:
*sağ ön grenaj komple değişecek.
*orta bölme değişecek.
*ayak koyduğumuz bölüm komple değişecek.
*hava filtresi yerinden kopmuş o değişecek.
*motor yağı değişecek
*karbüratör ayarı yapılacak,çünkü çekişi bu aralar hoşuma gitmiyor.
Servisden bunun için fiyat istedim bugun sözde 1 saat sonra arayıp haber verecekti veremedi.Benim tahminim 250-300 tutar.Masrafdayız yani anlıyacağınız.Allahdan minübüs şöförü bir problem çıkartmadı gidip adamın arabasına durduğu yerde çarpan biziz
16 BYB 49
-
29 Haziran 2007, 00:23
#431
Öncelikle geçmiş olsu kardeşim. İşin içinde işcilik olursa sanırım o civarda bişey tutar ama yinede o kadar yüksek bi fiyat çıkmaması lazım çünkü ben sityeden fiyatlarıbi ara incelemiştim. Komple motorun granajları en ufak ayrıntısına kadar toplam 320 ytl gibi bi fiyata değişiyo işçilik desen 350 360 ytl yani motor şaside bi problem yoksa sanırım 150 ytl gibi bi rakam tutması lazım.
sky_forever adlı üyeden alıntı
hmm ya benimde motor 70e kadar hızlanıyo aslında ya bigün dümdüz bi yol bulup gebertene kadar bsıcam motoru ama heralde aradaki fark KİLOLARIMIZ ben dedim ya yapılı adamım 1.86 boy 110 kilo var motorun istihab haddi 150 kg zaten
yani aslında ben tek bindiğimde bile sürekli iki kişi gidiyomuşuz gibi
Bence onunda farkı var ??
Bence motoru alıştırmak için yanlış bi mevisim seçmişin Ama herneyse motoru zorlamak eline bişey geçirmez 1500 km olmasını bekle. Ve daha sonra gazı köklemeye başla, 110 kilo olman motor için bişey değiştirmez emin ol ben motora 2 kişi bindiğim zaman nedense motor daha bi oturaklı gidiyo.
-
29 Haziran 2007, 00:46
#432
-
29 Haziran 2007, 02:42
#433
ya benim moturum çekişi bu ara düştü.Hava filtresini temizlettim biras düzeldi ama yinede hoşuma gitmedi açıkcası.Benzin aldığım yerleri değiştirdim yine fark etmedi.shell den alıyorum sürekli.Geriye kaldı karbüratör ayarı.Bide bujiyi değiştirecem.iridyum bujinin iyi geldiğini duymuşdum bakalım ne fark edecek.Sonucda dali gibi gitsin istemiyorum ama kalkışda da farkımızı koyalım ama değilmibu arada bugun yine bir iki çinliye gene farkı basdım.Kırmızdan kalkdıgım andan ıtıbaren benle kafa tutmaya kalkıyorlar ama nafıle.150 zc nın degerını bılelım arkadaslar.Sınıfında en yakısıklı motor bence.Hesaplı ve güzel daha ne olsun
16 BYB 49
-
29 Haziran 2007, 04:46
#434
ben 70 kiloyum.Bunun etkisi büyük tabi.Sonuçta kullandığımız araçlar ufak kapasitedeler.zaman olarak hiç bakmadım fakat rahat bi şekilde düz yolda 80 e ulaşıyor motor.Bu arada sigorta atma problemini bende yaşadımçakmağı çalıştırayım derken.Birde arkaşlar hiç yayları yumaşatmayı deneyeniniz oldumu.HEr çıkurda "aha çok pis girdik bu sefer" diyorum.Çatır çutur.En ufak yüzeyde hissediyosun.Bu arada egzos olayına hiç girmeyin, merak etmeyin en güzel egsoz orjinali ve bizde;)filitreyi çıkartmayı bir kez denedim,hoş bir ses geliyor ama gereksiz geldi bana.ve benzin sarfiyatı arttı...dediğim gibi gereksiz.birde bu motorların karbüratörlerine arada bir baktırın.Performans düşüşünü bende yaşadım 1000km civarlarında.Garantiye sokturdum deiştirdim sıfır, düzeldi...
he bu arada gaz telinin orda siyah bi somun var.o elciğin gaza tepkisini ayarlıyor.arada boşluk olabilir.tam boşluk olmadığından emin ol.sonuçta elciğin bi dönme kapasitesi var boşluk+son sönüm olursa son gazı etkiler.ona da bir bak.sky_forever
-
29 Haziran 2007, 13:25
#435
bende begenmedım cok kasmıslar...
-
29 Haziran 2007, 14:42
#436
-
29 Haziran 2007, 15:30
#437
@sky_forever
o gaz kolundaki boşluk normal ya belli zaman kulanınca oluşuyo.giderilmesi çok kolay, gaz telinin o kola giriş yerinde somun gibi bişeyler var onla oynuyosun ileri geri kendin istediğin gibi sıkılığını ayarlıyosun.ben nerden biliyorum benimkinede oldu serviste 30 saniyede hallettiler.istersen kendin dene istersen bi servise göster hemen yaparlar.bence çok rahatsız edici bişey boşluk olunca boşa döndürüyosun son gaz vermek için bileğin ters dönüyo.
[COLOR="Blue"]"Fenerbahçe'nin büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne de kupa büyüklüğüdür. Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz..."[/COLOR] İSLAM ÇUPİ
-
29 Haziran 2007, 16:26
#438
Hmm evet böyle lastikle kapatmışlar o somunu buldum ama nasıl ayarlıcam bilmiyorum neyse bi bakayım ona ama bu seferde oynarken GAzın AYarını Kaçırmayalım???
Bir de benim SON HIZ olayıma yorumlar istiyorum beyler ne yapılabilir nedir ne değildir ?
-
29 Haziran 2007, 18:46
#439
walla son mesajımın ardından yine coşmuşsunuz ,,her neyse şimdiii SKY cım ilk önce bu motorlarda 10 kg bile resmen farkeder etmez dien yln atmış... bununla birlikte ben 70 kg yim ve sıcak asfaltta 100+ yaptım fkt bu hızlar bu mootorların son limitleri oldugundan bu hızlara ulaşmak için herşeyin optium olması lazım. bunun için motor yolun pürüzlülük derecesinden tutunda motordaki lastik dişi aşınmasına kadar bir çok etmen war. ayrıca demişsin 110 kg yim die , o zmn sana şunu söyliim , hic dert etme o motor seni 80 civarı götürür , nedenmi ben 2 kişi 75 i rahatlıkla yapıom üzerini denemedim. bu arada
GAZ AYARI konusuna gelince orda somun war elciğin orda onu gevşetip gazın boşlugunu biraz aldıktan sonra(çok almayın mutlaka gaz kolunda bir miktar boşluk olsun) tekrar somunu sıkarak ayarı tmmlamış olursunuz... fazla zor bişe deil aslında bakarakta yapılabilir. bunun dışında performans konusuna tekrar geri dönelim motoru karadenizde olmam ayrıcalığıyla inişli çıkışlı sürekli virajlı bozuk , çakıllı dümdüz asfalt vs vs her çeşit yolda kullandım ve dieceğim şu
+80 km hıza asfaltta çıkabilir bu motor. yoksa sen yokuş aşağı gaza köklesn dahi hmn hızlanıp +100 belki 90 bile olmaz çünkü motorun son hızları olan bu hızlara ulaşmak için seri hareket etmemek lazım mesela +100 yapan motora yokuş aşağı 90 yaptırması düz yolda 100 yapmaktan daha zor bi durum teşkil eder... bu arada halen gazı köklemedim bana kalırsa bize düşen mutlu ve mesut bi şekilde motordan ve sürmekten zevk alrak seyahatlerimizi yapalım....
-
29 Haziran 2007, 19:55
#440
Valla hız konusunda ben 2 kişi çevre yolunda 95+ gördüm onun için bana ağırlık olayı bi garip geliyo.
2 Kişi ağırlık toplamıda 130 kg civarıydı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler