slm arkaslar ben bir bayanım ve şehiriçi kullanmak için istiyorum.150 zc yi rf ye göre daha çok beğendim ama ağır gelir mi bilemedim kullanma açısından rf yi mi tercih etmeliyim sizce?*
slm arkaslar ben bir bayanım ve şehiriçi kullanmak için istiyorum.150 zc yi rf ye göre daha çok beğendim ama ağır gelir mi bilemedim kullanma açısından rf yi mi tercih etmeliyim sizce?*
zc biraz yüksektir.
benim boyun 1.82 ayaklarımın ucundayım belki yeni diyedir bilmiyorum üzerinde deneseniz daha iyi olabilir. durduğunuzda tam basmanız daha güvenlidir.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Evet yaklasik 1 saat once Zc me kavustum Ufak bir sorun haric sikinti yok, arka fren lambasi tepki vermiyo. Onuda yarin serviste hallettircem
Birde bayide matkap yoktu plakayi delemedik onu da hallettimi mis gibi. Motora cok gaz vermedim 35 40 arasi kullandim. Tikir tikir gitti + Amortisorlerin sertligide gayet normal geldi bana hic rahatsiz olmadim. Belkide cok hizli gitmedigimden ... Ilk 8 Km'yi basariyla atlattim
Benim boyum kisa 1.65 boyundayim ayak uclarimla yere dokunabiliyorum. Bir ayagimi, kalcami hafif kaydirarak tam basailiyorum... Ayrica agirda degil, ben rahatca tasiyabiliyorum
Hyırlı olsun .allah kazasız belasız surmek nasıp etsın herkese MAŞŞALLAH diyelim ,)
İmza yok barnak olmamı ?
Öncelikle hoş geldiniz bence güzellik ve görünüm olarak zc daha güzel, bir bayanın ne kadar temiz bakımlı kullanabileceğini az çok tahmin edebiliyorum o yüzden % 100 zc almanızı tavsiye ediyorum ayrıca boy 163 ten kısa olmasa iyi olur bindiğinizde en azından tek ayağınız yere değsin bu motor kullananlar için çok önemli yada en azından bi mağazasına gidip deneyin, çok ağır bir motorda değil yani alabilirsiniz =)) ayrıca gri almanızı öneririm bayanlar genelde kırmızıyı sever ama gri alırsanız bence daha güzel ve kir tutmuyor.. daha önceki sayfalarda zc min resimleri var bakabilirsiniz.. ama artık kanuni racer sahibiyim..
Allah herkese kazasız belasız sürüşler nasip etsin..
yaf ben konyadan ankaraya gidecem :D 275 km sıkıntı olur mu ?
mekanik olan herşey arıza verebilir.
2. etken de kullanıcıdır.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
bence motorunu bakım yap cıvataları sık v.s sonra gıt ve sıksık mola ver bence ama cın motor nakadar guven olur bılınmez ))))))
İmza yok barnak olmamı ?
bir günde 350 km en fazla yol gidenler oldu. dinlene dinlene gidersen sorun yaşamazsın. zaten depo hacmini göz önüne alırsak 120 km de bir benzin almak için durmak zorundasın. onu da ikiye bölersen 60 70 km de 15 er dakika mola verirsin işini sağlama alırsın. ben hiç durmadan istanbul bahçelievlerden silivriye gittim. tık demedi.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
çinli ile 6 kere türkiye turu atan adam da var
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
motor gaz kesme
arkadaşlar motorumla 4000 km den fazla yol yaptım tık demedi şuan 11000 ne dayandı ama en son erdek bursa yaptım ilk erdeğe girdiğimde sonrada bursaya girdiğimde birçok kez gaz kesti ve şuan can sıkıcak kadar çok yapıyor karbüratör manifoldunu değiştirdim kesilmedi bi bilgisi olan anlayan varsa yardımınızı bekliyorum sağolsun daha önce arkadaşlar yazmışlar hepsini okudum denılenlerı yaptım ama kesilmedi
HAYAT TOPRAĞIN ALTINDA :salut:
depo da pislik olabilirmi?
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
arkadaslar dün ilk uzun yolumu yaptım arkadasla beraber antalya dan beldibi göynük kemer tekirova sonra geri antalya ya lara ya toplam 220 km yaptım 5 6 saat içinde
gel gelelim benim aküde problem vardı takmıyorum akü son 1 haftadır yaptırmaya zaman bulamadım. bide motorları açacaz die gittik neyse depoyu antalyada fulledim giderken resmen yardırdık motoru 60 dan 70 den aşagı düşmedik kemere kadar tık etmedi şaşırdım ama içimden dua ediyom arkadasın motoruda 125 mt görmeniz lazım sucu motoru dökülüyo resmen anlıcagınız benim motor yolda kalırsa rezilim dedim herneyse evdn kemer 70 km sürdü sorunsuz hızımızı kesmeden son hızı denedim 90 ı milim geçmedi
<( sonra 1 saat denize girdik kemerde keyif yaptık sonra larada mangala gitcektik arkadaslar yakmışar canınız cekmesin basladık yola
30 km gittik hızım 70 falan dı zannedersem birden motor gaz yemedi pırrr etti gaza bastıkça pııır pııııııır ediyodu tam yavasladım 20 ye düştüm yeniden gaz verdim devam etti yola şaşırdım dedim kayış mı gitti ne oldu arkadsın motor yolda kalır dedik bizimkinin cılkı cıktı
herneyse devam ederken gene aynı sorun devam bu sefer tam sönmeye basladı
ayakla çalıştırım derken terligimden de oldum terlik zaten akü parasıydı bi dünya kaydım motora deli oldum. sonra calısıyo gene aynı sorun daha sonra yavasladıgında kontagı actım kapadım sorun gecti gene oldu gene aynısını yaptım gene oldu antalya ya kadar getirdi sonra bi durdu tam durdu herneyse ökü motordaydı onu taktık oda dumanlıyo zaten neyse calıstırdı motoru lara ya giderken bu sefer de benzin bitti
yaaa ama varya al yak dedim şu motoru neyse gel gelelim bir depoyla sırf basmamıza ragmen 155 km yol yapmıs 18 tl lik benzinle 155 km idare eder bence iki hafta sonra aküyü yapmtırınca yeniden gitcem akü ateşlme yapmadıgından öle duruyodu bence yaptırınca bu sefer 50 ile gidip gelcem bakalım kaç km gitcek genede güzel bi hafta sonuydu herşeye ragmen cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum
hocam sadece shellden benzin alırım depoya pislik giricek hiçbir olay olmadı manifoldu değiştirdim hortumları kontrol ettim ama hala devam ediyor yaklaşık 3 depo doldu boşaldı hala aynı problem var sürekli değil ama yaklaşık 20 dakka kesintisiz gideyim teleferik üniversite arası gidiyorum küçük sanayide tekleme yapmaya başlıyor stop ediyor sonra bidaha marş devam canımı sıktı servisi aradım bitane hortum tarif etti manifoldun sol yanındaki hortum uzun oluyormus o yıpranabiliyormuş öyle dedi ona bakıcaz hepsine baktık ama bidaha elden geçiricem
HAYAT TOPRAĞIN ALTINDA :salut:
bakılacak bir çok şey var. ateşleme bobini, cdi, buji
benim anlamadığım şu.. shell olunca yakıtta pislik olmuyormu?
deponda var yada yok onu bakmadan bilemem de yinede kayıtsız şartsız güvenmek değişik geldi bana. ben evime giderken PO var ordan alırım . sabah işe giderken alırsam da opet var ordan . bu aralar başka şubeye gidiyorum yolda shell var ordan alıyorum..
yakıtlarında bir farklılık hissetmedim. neyse...
asıl konumuz şu senin motor ısındıktan sonra teklemeye başlıyor ben bunu anladım. ısınınca tekleten nedir onu araştıralım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:44 ----------
bak senin sorunun da bu olabilir.
eski msg ların içerisinde var.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Ya arkadaşlar benim motor daha 2000km'de yolda 50-60 km arası hızda giderken düz yolda sanki birisi motoru arkadan çekiyormuş gibi motor saniyelik yavaşlıyor,sanki birisi arkadan abanıyormuş gibi gazı çekiyor motor,fakat bu olay yüksek devirlerde pek olmuyor,motorun gaz yemesi gayet iyi,rolanti bozukluğu hiç yok neden yapıyor bunu anlamadım.
Bu arada bizim sele altındaki şase demiri selenin altına çarpıyor o kasislerde,çarpıncada tak tuk ediyor.Bu olayı en kısa yoldan nasıl çözebiliriz.
hocam ilgine sağol daha önceki sayfaları okudum ben hortuma baktım ama dikkat etmemişte olabilirim bir kez daha kontrol edicem dediğim gibi karbüratör manifoldunu değiştirdim değiştirirken hortumlarda baktım bujiyi değiştirdim hava filtresini temizledim falan bakalım bir ikişeyi daha kontrol edicem motorun takozları geçenlerde değiştirmiştim ozamanmı bişey yaptım diyecem ama ordan buzamana çook oldu sanmıyorumda bakıcaz artık
HAYAT TOPRAĞIN ALTINDA :salut:
takozlar benzin borusunu sıkıştırdı dicem ama 20 -30 dakika sonra sıkıntı yapmaya başlaması ilgin.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)