Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Ocak 2010, 10:30
#3161
benim kırılma noktalarını işaretledim. çantam da muhtemelen senin çanta ile aynıdır. kappa k 30. şimdi kırılma noktalarında bulunan vidalama noktalarına göre ve arka stop üzeri vidaya göre kartondan bir model hazırladım. demirci ile görüşüp bir fiyat alacağım. ince işöçiliği içinde biryerleri aramam lazım. hafta sonu bunu halletedeceğim inşallah. olmadı selesiz kullanacağım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:28 ----------
ilk 1000 km içerisinde çanta üzerine bir kere yatmıştı motor. ama bir kırılma çatlama olmadı. 6000 km böyle bindim. kırılnca değiştirdim. yenisi ise 200 km gitmedi. ihtimalim o dur ki şasede bir yamulma var. ya da anormal birşey işte çözemedim. durumu.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
Reklamlar
-
13 Ocak 2010, 15:10
#3162
sky bence kim yapmışsa gerçekten çok iyi düşünmüş ve bence çok güzel olmuş ortası üçgen gibi sağlam bi sarsıntıda sepet kırılabilirdi ama seninkinde kırılma olasılığı çok düşük yan taraflardan tahta ile eşitlenmiş güzel bir uygulama..
ayrıca benim egzos ilk bağlantı yerinden arkadaya doğru ikinci vidanın tuttuğu yerden patlaktı egzozun üstündeki o fazlalığı kestirdim patlak olan yeride kaynak ettirdim şimdi daha iyi..
-
14 Ocak 2010, 13:16
#3163
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------
harem'den kaptırdım maltepe'ye kartal'a giderken e-5 te düz yolda çektim seviyorum ya motorumu..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------
ibre 135 km hız da ve 5078 km de..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------
pardon 130 km hızda.
-
14 Ocak 2010, 15:10
#3164
Birader 130 km'de olsa zannederim 150 zc ile bu; Türkiye rekoru
olabilir diye düşünüyorum. Çünkü belgeli olarak bu hıza çıkanı
ben ne gördüm nede duydum.
Yol müsait ve koruyucu ekipmanın ile deneme yaptı isen, yinede
dikkat hemde çok dikkat etmek gerekir diye düşünüyorum.
Ama yine de süper bir başarıya imza atmışsın. Seni hem kutlarım
hem'de aman kardeş dikkat et!.. sen sen ol 80-90 km geçmemeye
azami gayret göster derim.Son karar ve motor tabiki senin konuyu
yanlış anlamanı da istemem.. Fakat ZC ile bu bana fazla aşırı hız
olarak geldi, üstüne basa basa söylemeden geçemeyeceğim.
Madem bu hıza çıktın. Sana şunu sormak isterim.
Tabiki, heyecan adrenalin vs en üst düzeyde yaşamışsındır.
İzlenimlerin nelerdi?
Didon'da sallama, motorda dengesizlik, gürültü, ses vs
farklı birşeyler oldumu? Gideceğin yere vardıktan sonra, motorun
sesinde veya çalışma düzeninde farkettiğin bir konu varmıydı?
Birde o hızda bu fotoğrafı nasıl çektin? Yol boş ve müsaitmiydi?
Hani ben fotoğraf çekmek istesem öndeki yolcuya makinayı
verir çektiririm. Sen nasıl çektin peki ?
Tüm motor sevdalılarına, kazasız sağlıklı günler dilerim.
[B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]
-
14 Ocak 2010, 15:46
#3165
Şimdi anlaşıldı senin odometre ultra manyak bi şekilde HATALI tabiki 135i görünce orda öyle yazman doğal sen desene baştan bize
-
14 Ocak 2010, 16:34
#3166
ultra mega. hatalı. yılın ödülünü biz vermiştik bu odometreye zaten.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
14 Ocak 2010, 16:53
#3167
Doğulu ve Sky, ikinizde eski üye , iyi ve değerli insanlarsınız,
bence ön yargılı davranmayalım yargısız infazdan kaçınalım.
İlgili arkadaşımız gerekli açıklamayı bir yapsın bakalım.
Odometre arızalı olsa bile şu aşamada '' kral çıplak''
demenin bence bir anlamı yok. Bekleyelim ve sonrasında
değerlendirme yapalım derim..
[B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]
-
14 Ocak 2010, 17:18
#3168
geçen cumartesi sefaköy rampada e-5 den şirinevler istikametine motorum çok rahat bir şekildeyken asıldım. kadranım 120 yi geçiyordu. eve geldiğimde navigasyon cihazını bilgisayara bağladım. o da nesi. max hızım 101 km ye kadar ancak çıkmış. o yokuş aşağı durumda ve şartlar gayet normalken ulaşabildiğim hız ancak bu kadar. o ana kadar en fazla 98 yapabilmiştim. şimdi 101
ha kadran dersen o kendini aşıyor 120 130 gösteriyor terbiyesiz. kendi aracım da olsa yanlış yanlıştır. bir de gerçek ten çok yükske rüzgar alıyor. viraj dengesi minimuma iniyor. çok geniç açılı virajarda bile sıkıntı doğurur. hele bu yağmurlu havalarda. aman dikkat.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
14 Ocak 2010, 22:56
#3169
ERKİN adlı üyeden alıntı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------
harem'den kaptırdım maltepe'ye kartal'a giderken e-5 te düz yolda çektim seviyorum ya motorumu..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------
ibre 135 km hız da ve 5078 km de..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------
pardon 130 km hızda.
aynı marka motorlu araclar sürucü teknikleri bide rodaja göre farklı sürelerde farklı hızlara ulasır.örnek: aynı marka aynı motor hacminde5-beş adet motorsiklet aynı start çizgisinden birliktecçıksa finish'e heppsi aynı zamende varmaz. binek- yarıs arabalarınnda aynı mantık geç,cerli. bide farklı rakım(yükseklik) nem oranı, havanın sıcak soguk, yolun kuruluuğu-sıcaklıgıı, sabah-gündüz-akşam sıcaklık farklı.farklı illerde farklı mekanlarda yapılan hız limit sınırları hezaman benzer sonucu vemez. motorun bakım-kullanılan yag-uygun lastik-,şanslı günün ve sürücünün refleksi eklenir. ruzgarı arkana aldıgında durum sürucünun yüksek hıza ulaşmasına olumlu fakdörken, fren mesafesinin uzamasında ters carpan etkisi olur.kilometre göstergen hatalı degil.o gün dogru zamanda dogru yerdeydin. o hıza ulaştın.
ama bida deneme tehlikeli olur.
-
14 Ocak 2010, 23:15
#3170
ERKİN adlı üyeden alıntı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------
harem'den kaptırdım maltepe'ye kartal'a giderken e-5 te düz yolda çektim seviyorum ya motorumu..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------
ibre 135 km hız da ve 5078 km de..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------
pardon 130 km hızda.
bu konu hakkında başlık açalım bakalım
bu motor bu hıza çıkarmı çıkmaz mı
-
14 Ocak 2010, 23:34
#3171
En son GPS ile ölçümleyen ortadadogulu arkadaşımız , dünya üzerinde kabul gören ve Newton yasası ile garantilenmiş hız bilgisini bize vermişti. Daha önceki sayfalara da bakacak olursak bize grafik ve mesafeye bağlı hızlanma oranlarını da yazmıştı.
Yukarıdaki bilgilerin ışığında ben de size hiç motosiklet olmadan bir odometre hız oranını fotoğraflayabilirim.
Erkin arkadaşımız saolsun forumda yazdığı ilk günden beri eski Türk adetlerinden olan motoru ile gömülmek istiyor. (bu kısım şaka asla aklımıza bile getirmiyoruz) Ancak bu olayın şaka olarak kalıp , gülebilmemiz için ve daimi olarak suratlarımızda gülümseme olabilmesi için , Erkin kardeşim lütfen şahsen rica ediyorum ,
"Odometrenin değil kilometre sayacını arttır."
[CENTER][/CENTER][CENTER]Özgürlük iki teker üzerindedir...[/CENTER]
-
14 Ocak 2010, 23:53
#3172
sky_forever adlı üyeden alıntı
konu hep tatilde ki zaten 3-5 kişiyle dönmeye çalışıyo aslında bigün bi manyaklık yapıp 149 sayfandan TEK TEK hepsini okuyup sadece işe yaradığına inandığım yazıları alıp YENİ bi konu açıp orda toplucamda KİMİN İÇİN BÖYLE BİR İYİLİK YAPAYIM ki sorusu var kafamda..!
yani ben günlerce uğraşıcamda nolcak yani hesabı...
Berker abi bütün sayfalarla uğraşmada..
çok gereksiz şeyler birikti burda
zc alcak biri olsa hiç yararlanamayacak buradan
-
14 Ocak 2010, 23:53
#3173
motokros adlı üyeden alıntı
aynı marka motorlu araclar sürucü teknikleri bide rodaja göre farklı sürelerde farklı hızlara ulasır.örnek: aynı marka aynı motor hacminde5-beş adet motorsiklet aynı start çizgisinden birliktecçıksa finish'e heppsi aynı zamende varmaz. binek- yarıs arabalarınnda aynı mantık geç,cerli. bide farklı rakım(yükseklik) nem oranı, havanın sıcak soguk, yolun kuruluuğu-sıcaklıgıı, sabah-gündüz-akşam sıcaklık farklı.farklı illerde farklı mekanlarda yapılan hız limit sınırları hezaman benzer sonucu vemez. motorun bakım-kullanılan yag-uygun lastik-,şanslı günün ve sürücünün refleksi eklenir. ruzgarı arkana aldıgında durum sürucünun yüksek hıza ulaşmasına olumlu fakdörken, fren mesafesinin uzamasında ters carpan etkisi olur.kilometre göstergen hatalı degil.o gün dogru zamanda dogru yerdeydin. o hıza ulaştın.
ama bida deneme tehlikeli olur.
Bu söylediklerin gerçekten çok çok önemli detaylardır.Kalitede ayrıntılarda gizlidir!
Fakat şöyle bir gerçek var bu alet yani benim şu an bahçemde duran ZC 135 kmye ibre dayayacak bir ALET değildir olamayacaktırda...
Teknik verileri belli yaptığı gerçek hız belli aletin kendisi belli gidişi belli.... Kağıdında bile maximum hız olarak 85 km yazan bir alet 135e ulaştığında o tekerlekler yerinden çıkar siz zaten ZC'nin üstüne 135le ancak ALLAH'A doğru gidebilirsiniz...!Tövbe tövbe...
Bakın arkadaşlar 2475.sayfa da olsa bu konuda değişmeyen bir gerçek var.
MONDIAL 150 ZC 135KM HIZA ASLA VE ASLA VE ASLA VE YİNE ASLA ULAŞAMAZ
-
15 Ocak 2010, 01:07
#3174
Arkadaşlar ben bunu size ne zamandır söylüyorum ama anlamak istemeyenler var vurmaz vurmaz diye al işte kanıt düz yolda e-5 te kenara çektim kamerayı açtım gaza yavaş yavaş asıldım ve düz yolda tek elle korka korka çektiğim fotoğrafı önünüze koydum ben kadranın yalancısıyım vurmaz diyenlere bu resmi koymamın sebebi ani inanmazlar gerçi inanmıyolar illa gözleri ile görecekler vs vs ben şunu söyliyim. 1 - 4800 küsürde ben motoru bakıma soktum bakımdan çıktıktan kaç kilometr sonra bu hıza ulaşmışım bakılsın. 2 - motorun arka tekerini değiştim benim adım erkin ise adım gibi eminim teker farkı var benim motor önceden 120 vururken tekeri değiştikten sonra dişli ve esnek bi tekerde 130 u vurdum 3 - arkamda rüzgar yoktu zaten olsa 130 kilometreden hızlı bi rüzgar herhalde çatıları bacaları uçurur 4 - egzosum patlaktı bununda hızına faydası oluyor hemde % 100 oluyor %100 hızını 2 ye katlar demiyorum sadece hızına faydası oluyor benzin yönünden bana zarar oluyor çok yakıyor ama egzos patlak oldumu hiç motoru sıkmıyor yani kanatları olsa motor uçucak gibi oluyordu. 5 - benim 150 zc ile 2 kre 150 zc lerle kapıştım hepsindede geçtim hatta 150 zat ı bile geçtim adamda şaştı.. 6 - şimdi seninki uçakmış dersiniz belki yada iyi sallıyo dersiniz ama yalanla elime bişey geçmez motorumun neden hızlı gittiğini yazdım..
-
15 Ocak 2010, 02:11
#3175
-
15 Ocak 2010, 09:40
#3176
dostar arkadaşlar sevgili 150 zc kullanıcıları. lütfen yazımı dikkatli okuyunuz.
150 zc modeli mondiallerin birçoğunda olan sorun kadrandaki değerin motorun gerçek süratinin üzerinde olması. ben de kadranda avcılardan aşağı inen rampada 125e kadar gördüm.
fakat dikkatinizi iyi verin. kadrandaki değer gerçek değer değildir.
muhtemelen 130 km gösteren o alet en fazla 100 km ye kadar süratlenmiştir.
şimdi tekrardan söylüyoruz dünya standartlarında mio c220 ve piranha pathfinder navigasyon cihazları ile ayrı ayrı ve birlikte yaptığım ölçümlerde iki cihazın aynı sürati gösterdiği bir anda ki o da 60 km mondial 150 zc nin kadranı 90 km yi görmüştü.
tekrar tekrar tekrar yazıyorum ve söylüyorum kadranınıza güvenmeyin. isterseniz başka yolalrla da ölçüm yapabilirsiniz. la daha ne söyleyeyim. konu ilk açıldığından beri söylüyorum. evet kadranda o sürat görülebiliyor. fakat aracın gerçek sürati değil. değil değil.
eğer erkin gibi bir cesaret örneği gösterebilirsem cihaz ile kadranı aynı anda çekebilirsem fotoğrafı koyacağım. ama hareket halinde 130 la giderken elimi bırakıp hele esen rüzgar varken ( bak daha tehlikeli. madem sürate rüzgar etki ediyor ) ellerimi bırakıp foto çekemem.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
15 Ocak 2010, 10:23
#3177
herkeze meraba eski cbr 125den sonra ilk olarak 6343 km aldığım motorumu bu soğuk havalarda 6678 gibi km ye ulaştırdım cok eğlenceli ve kullanıslıbı motor ama arkadaslarımızın yazdıgı gibi 135 kmler falan hem imkansız hem saglıksız 80 ila 90 arasını bu son suratım olan 150 zc zaten titreyip hopluyor ordan sonra gazda acsanız gitmiyor gidicek adamda uzerinde duramıyor saygılarla
not: bu arada cbr 125le 145 i gördüm bilginize
-
15 Ocak 2010, 12:50
#3178
1 - 4800 küsürde ben motoru bakıma soktum bakımdan çıktıktan kaç kilometr sonra bu hıza ulaşmışım bakılsın. 2 - motorun arka tekerini değiştim benim adım erkin ise adım gibi eminim teker farkı var benim motor önceden 120 vururken tekeri değiştikten sonra dişli ve esnek bi tekerde 130 u vurdum 3 - arkamda rüzgar yoktu zaten olsa 130 kilometreden hızlı bi rüzgar herhalde çatıları bacaları uçurur 4 - egzosum patlaktı bununda hızına faydası oluyor hemde % 100 oluyor %100 hızını 2 ye katlar demiyorum sadece hızına faydası oluyor benzin yönünden bana zarar oluyor çok yakıyor ama egzos patlak oldumu hiç motoru sıkmıyor yani kanatları olsa motor uçucak gibi oluyordu. 5 - benim 150 zc ile 2 kre 150 zc lerle kapıştım hepsindede geçtim hatta 150 zat ı bile geçtim adamda şaştı.. 6 - şimdi seninki uçakmış dersiniz belki yada iyi sallıyo dersiniz ama yalanla elime bişey geçmez motorumun neden hızlı gittiğini yazdım..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:40 ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:43 ----------
elcikleri değiştim fren rengi ile aynı yaptım orjinal aynasını beğenmiyordum onuda değiştim şimdi fren elcik ve aynalar aynı renkte ön çamurluğa örümcek yaptım arka tarafta plakanın altındaki çamurluğun uzun kalanını kestim böyle daha şık duruyor arka lastiği değiştim esnek dişli bi lastik taktırdım gece farın yan tarafına 2 mavi led ışığı taktırdım kornayı değiştim abüüüüübe diye bağıran bi korna taktırdım =) motoru bozmayacak bi şekilde azda olsa modifiye yapar gibi oldum =) sizce görünümü nasıl arkadaşlar ?
-
15 Ocak 2010, 17:40
#3179
benim bir sorum olcak sizin hava filtresinin hava aldığı yerdeki sünger duruyorumu? Çünkü ne zaman karbüratör ayarlatmaya gitsem hep aynı bahaneyi öne sürüyorlar benim o sünger yok ve performans egzozu olduğu onun için hava ayarı düzgün olmuyor diye...
bildiğiniz iyi bir usta varmı anadolu yakasında yardımınızı bekliyorum...
-
15 Ocak 2010, 17:51
#3180
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler