Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Ekim 2009, 18:00
#2781
arkadaşlar benim 150 zc nin ön freninde aldığımda sorun vardı ilk bakıma geldiğinde yapalım demişti servisi. (aldığımda akşam saat 8 di ve 40 km lik yol gitmem gerekiyordu o yüzden işimin daha fazla uzamasını istemediğim için tamam dedim). bu gün arka frenin diski tutan o fren sisteminin bağlı olduğu 2 civatadan birisi düştü ve bulamıyorum.motorumda fren diye bişey kalmadı. acaba ön frenler hava yapmış olabilir mi diye baktım kitapçıktaki şekilde havasını almaya çalıştım ama değişen hiç bişey olmadı. servis bana tam 40 km uzaklıkta. oraya kadar frensizde gidemem . bulunduğum yerde bu işleri yapacak ustada yok sanırı. bu frenleri başka birine yaptırsam bi sorun çıkar mı acaba. garanti yönünden
Reklamlar
-
12 Ekim 2009, 01:11
#2782
Valla denizli gibi bi yerde nasıl böyle çaresiz kaldın anlamadım ama başka bi yerde olur tabi..Ama 40 km yolu frensiz gidemem değil gidersin usturuplu ve dikkatlice yavaşça gidebilirsin bence frenlerimle ilgili hiç bir problem yaşamadım ne mutlu bana hala ilk günki sertliğindeler ve performanstalar...
Şu ara ufak bi sorun var akü zayıfladı zaten ömrüde doluyodur çünkü 16bine geliyorum inceden..
-
12 Ekim 2009, 01:55
#2783
S.a mrb arkadaşlar bende bir 150 zc kullanıcısıyım öncelikle şunu söylemek istiyorum motorum 4000 km ye yaklaşıyor bakıma götüreceğim ayrıca ön tarafa mavi led ışığı taktırdım artı bunların orjinal göstergesinin üzerindeki poşeti çıkarınca çok iğrenç oluyor bilmiyorum başkalarına oldumu onu değiştirdim çok güzel görünüyor artı elciği değiştirdim frene uygun nikelanj ren elcik aldım artı ön çamurluğa örümcek yaptırdım artı kornası çok kibardı millet duymuyor bile onu değiştirdim inek gibi bağıran abüüüüübe korna taktırdım :D şimdi aynalarını değiştireceğim yine nikelanj renk ayna taktıracağım ( motorum Gri ) ayrıca aynı şekilde abart egzos nikelanj renkte taktıracağım kasımın 5 inde taktırıcam resimlerini koyarım artı arka lastiği değiştim yumuşak dişli bi lastik taktırdım çok güzel oldu burdaki bilgiler çok önemli insanların paylaşımları çok önemli yapılan modifiyeler çok önemli.
bence 150 zc iyi yanları = 1 kaşkışı süper 2 çekimi güzel rampa banamısın demiyor 3 hızı çok iyi ilk 1000 km hep 60 ile 70 civarı kullandım şimdi ibre 130 vuruyor inanmayan olursa istanbulda belirli bi noktada buluşuruz gözleri ile görür hiç bir ayarı ile oynanmadı sadece ilk zamanlar motoru kasmamak gerekiyor, 4 motorun üzerindeki parçaları hafif ve ucuz örnek 150 zat ile kapıştım geçtim. 150 zatı kullanan kişi senin motorun parçaları hafif olduğu için geçiyorsun diyor. gerçekten çok sevdim bu motoru..
150 zc nin kötü yanları = 1 tekerleri berbatçinliler öyle bi teker yapmışki bildiğimiz kavun parkupuzun dış yüzü gibi suya bi gir az yat anında kayıyor ee adamlarda akıllı motoru kullanan kaysın düşsün bizde parçasından para kazanalım. arka lastiği değiştirdim yerine yumuşak dişli bi lastik taktırdım harika oldu zaten o lastiği taktırınca motor 110 vururken 125 130 vurmaya başladı yani lastik farkı çok oluyor eski bi lastik ile yeni lastik arasındaki farkı taktıranlar bilir. ayrıca egzos iğrenç çok çabuk bozuluyor sağından solundan sesler geliyordu en sonunda egzos civatanın olduğu yerden kırıldı şu anda abart egzos gibi geziyorum kasım 5 te nikelanj abart egzos taktıracağım bazı arkadaşlar frenlerden dert yanıyor ben ise motorun en çok frenlerini seviyorum 4000 km ye yaklaştım hala frenlerde tık yok ve hergün kullanıyorum manyak bişey en güvendiğim şeyi frenleri demekki herkese denk gelmiyor sonra şöyle bi arıza yaptı motorun direksiyon kitledim dönercide döner yedim çıktım anahtarı çevirdim motor hala kitli bi baktım dişlidenmi ne atlamış kaldım orda bişeyde yapamıyorum servisi aradım kardeşim bu ne böyle ya kaldım yolda dedim dedi direksiyonu zorla içindeki demir kırılsın başka türlü olmazmı dedim yada müdahale gerekli açıp yerinden çıkaracaksın dedi iyiki zorlamadım açtım çıkardım zorlasam kalın demir kırılmaz aksine direksiyon kırılırdı söktüm ön bölümü çıkardım onu şimdi direksiyon kilit kullanmıyorum disc kilit kullanıyorum zaten daha iyi.
kısaca özet = motor sürüş olarak yükseklik olarak hız olarak çok güzel yeni motor alanlara tavsiyem alır almaz arka tekeri değiştirsinler elinle bastırdığında esnek olan dişli lastiklerden alsınlar çünkü orjinali çok kayıyor. ayrıca çakmaklığı alır almaz iptal ettirin ya sigortayı attırıyor ya kabloları yakıyor çok çekiyor. iptal ettirmeseniz bile çakmaklığı çıkarın şarj soketi alın en azından hem telefonu şarj edersiniz hemde çakmaklık kadar elektriğe yüklenmiyor.
çok konuştum kusura bakmayın azda olsa bildiklerimi paylaşmak istedim.
allah kimseye kaza bela vermesin hoş sohbetler forumu takip ediyorum paslaşalım arkadaşlar ;)
-
12 Ekim 2009, 02:19
#2784
abart egzos başını ağrıtır
vizede egzosun sesi 85 desibeli geçerse
vizeyi geçemezsin
orjinali en iyisi
ve bn o motorla 90 ı zor gordum
tabi her motor aynı diil o ayrı
hiç güven vermiyor savruluyor
resim kayarsan sevinirm
-
12 Ekim 2009, 10:18
#2785
130 görür normaldir. odometresi biraz kafayı çekmiş bu aracın da anlaşıldığı kadar. bu araçlar 95 hadi yırtılarak 100 km yi ancak görür. o da yokuş aşağı bir yerde. odometrenin ayarı hassa değil. ayar nasıl yapılıyor onu da bilmiyorum gerçi.
başka bir araç ile ya da gps cihazı ile ölçüm yaparsan belli sürate kadar 10 km kadranda 80 ı geçtikten sonra da en az15 km fazla gösterdiğini göreceksin. eğer bahsettiğin araç standart zc ise durum budur. yok ben hiçbirşey yapmadım standart halde iken 130 a ulaşabiliyordum diyorsan seni helal olsun hakikaten görmek isterim aracını.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
12 Ekim 2009, 10:53
#2786
Sanırım hiç kimse yeni çıkan , ZC için egzozu denememiş. Moda sırtlarında zc ile arz-ı endam eden bir gençte gördüm. Ancak sesini duyamadım. Şekil itibari ile çok şık duruyordu. Bu motoru alırken montaj sırasında bunu taktırmayı düşünüyorum , umarım iyi bir sonuç alırım.
İstanbul için güzel havalı haftasonlarının ardı arkası kesilmiyor. Motor olmadan geçen ve "bahara alırım iyisi mi..." diyen benim açıkçası canımı çok sıkmakta...
[CENTER][/CENTER][CENTER]Özgürlük iki teker üzerindedir...[/CENTER]
-
12 Ekim 2009, 11:02
#2787
düz egzozdan bahsediyorsan o çok zamandır var. http://www.mondialmotor.com.tr/AKSES.../Eksoz/ZC.html
başka bir egzoz sa biryerde resm ivar mı ?
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
12 Ekim 2009, 11:04
#2788
Evet doğru ilk çıktığından beri takip ettiğim ve bahsedilen egzoz bu. Henüz dediğim gibi bir motorun üzerinde gördüm. Artı eksi hakkında bir yorum okumak iyi olurdu...
[CENTER][/CENTER][CENTER]Özgürlük iki teker üzerindedir...[/CENTER]
-
12 Ekim 2009, 11:19
#2789
ses aynı. ben bir kaç motorda gördüm. tek farkı şekli. bir de katalizörün olduğu yer ki eğer içinde konvektör varsa aynıdır. sadece salyangoz gitmiş uca yuvarlak susuturucu koymuşlar. o kadar.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
12 Ekim 2009, 11:35
#2790
ERKİN adlı üyeden alıntı
S.a mrb arkadaşlar bende bir 150 zc kullanıcısıyım öncelikle şunu söylemek istiyorum motorum 4000 km ye yaklaşıyor bakıma götüreceğim ayrıca ön tarafa mavi led ışığı taktırdım artı bunların orjinal göstergesinin üzerindeki poşeti çıkarınca çok iğrenç oluyor bilmiyorum başkalarına oldumu onu değiştirdim çok güzel görünüyor artı elciği değiştirdim frene uygun nikelanj ren elcik aldım artı ön çamurluğa örümcek yaptırdım artı kornası çok kibardı millet duymuyor bile onu değiştirdim inek gibi bağıran abüüüüübe korna taktırdım :D şimdi aynalarını değiştireceğim yine nikelanj renk ayna taktıracağım ( motorum Gri ) ayrıca aynı şekilde abart egzos nikelanj renkte taktıracağım kasımın 5 inde taktırıcam resimlerini koyarım artı arka lastiği değiştim yumuşak dişli bi lastik taktırdım çok güzel oldu burdaki bilgiler çok önemli insanların paylaşımları çok önemli yapılan modifiyeler çok önemli.
bence 150 zc iyi yanları = 1 kaşkışı süper 2 çekimi güzel rampa banamısın demiyor 3 hızı çok iyi ilk 1000 km hep 60 ile 70 civarı kullandım şimdi ibre 130 vuruyor inanmayan olursa istanbulda belirli bi noktada buluşuruz gözleri ile görür hiç bir ayarı ile oynanmadı sadece ilk zamanlar motoru kasmamak gerekiyor, 4 motorun üzerindeki parçaları hafif ve ucuz örnek 150 zat ile kapıştım geçtim. 150 zatı kullanan kişi senin motorun parçaları hafif olduğu için geçiyorsun diyor. gerçekten çok sevdim bu motoru..
150 zc nin kötü yanları = 1 tekerleri berbatçinliler öyle bi teker yapmışki bildiğimiz kavun parkupuzun dış yüzü gibi suya bi gir az yat anında kayıyor ee adamlarda akıllı motoru kullanan kaysın düşsün bizde parçasından para kazanalım. arka lastiği değiştirdim yerine yumuşak dişli bi lastik taktırdım harika oldu zaten o lastiği taktırınca motor 110 vururken 125 130 vurmaya başladı yani lastik farkı çok oluyor eski bi lastik ile yeni lastik arasındaki farkı taktıranlar bilir. ayrıca egzos iğrenç çok çabuk bozuluyor sağından solundan sesler geliyordu en sonunda egzos civatanın olduğu yerden kırıldı şu anda abart egzos gibi geziyorum kasım 5 te nikelanj abart egzos taktıracağım bazı arkadaşlar frenlerden dert yanıyor ben ise motorun en çok frenlerini seviyorum 4000 km ye yaklaştım hala frenlerde tık yok ve hergün kullanıyorum manyak bişey en güvendiğim şeyi frenleri demekki herkese denk gelmiyor sonra şöyle bi arıza yaptı motorun direksiyon kitledim dönercide döner yedim çıktım anahtarı çevirdim motor hala kitli bi baktım dişlidenmi ne atlamış kaldım orda bişeyde yapamıyorum servisi aradım kardeşim bu ne böyle ya kaldım yolda dedim dedi direksiyonu zorla içindeki demir kırılsın başka türlü olmazmı dedim yada müdahale gerekli açıp yerinden çıkaracaksın dedi iyiki zorlamadım açtım çıkardım zorlasam kalın demir kırılmaz aksine direksiyon kırılırdı söktüm ön bölümü çıkardım onu şimdi direksiyon kilit kullanmıyorum disc kilit kullanıyorum zaten daha iyi.
kısaca özet = motor sürüş olarak yükseklik olarak hız olarak çok güzel yeni motor alanlara tavsiyem alır almaz arka tekeri değiştirsinler elinle bastırdığında esnek olan dişli lastiklerden alsınlar çünkü orjinali çok kayıyor. ayrıca çakmaklığı alır almaz iptal ettirin ya sigortayı attırıyor ya kabloları yakıyor çok çekiyor. iptal ettirmeseniz bile çakmaklığı çıkarın şarj soketi alın en azından hem telefonu şarj edersiniz hemde çakmaklık kadar elektriğe yüklenmiyor.
çok konuştum kusura bakmayın azda olsa bildiklerimi paylaşmak istedim.
allah kimseye kaza bela vermesin hoş sohbetler forumu takip ediyorum paslaşalım arkadaşlar ;)
Teşekkürler,Çok iyi özetlediniz .inek gibi bağıran abüüüüübe korna taktırdım :D
-
12 Ekim 2009, 11:59
#2791
Daha öncede sorulmuştur ve yazıldığı konusunda da eminim ancak , sormakta beis görmüyorum.
Motorunuzu nasıl yıkıyorsunuz ?
* Yıkamacıya götürüp , süper basınçlı su ile mi ?
* Elde kova , sünger-bez kombosu mu ?
* Bahçedeki hortumla mı ?
------------------------------------------------------------------------------
Diğer sorum Buji ile ilgili. Bir üyemiz , bujisinin çapak atması sonucu , kopan parçaların piston yatağına kaçarak , motorunun kullanılmaz hale geldiğinden bahsetti. Ateşleme miktarının daha yüksek olduğu NGK marka (Super Hi-Level) bujileri motorumuzu ilk aldığımızda takmak , servis , garanti ve rodajı etkiler mi ?
[CENTER][/CENTER][CENTER]Özgürlük iki teker üzerindedir...[/CENTER]
-
12 Ekim 2009, 12:11
#2792
sky_forever adlı üyeden alıntı
Valla denizli gibi bi yerde nasıl böyle çaresiz kaldın anlamadım ama başka bi yerde olur tabi..Ama 40 km yolu frensiz gidemem değil gidersin usturuplu ve dikkatlice yavaşça gidebilirsin bence frenlerimle ilgili hiç bir problem yaşamadım ne mutlu bana hala ilk günki sertliğindeler ve performanstalar...
Şu ara ufak bi sorun var akü zayıfladı zaten ömrüde doluyodur çünkü 16bine geliyorum inceden..
denizli de olsam tabiki her yerde servisi var. ben küçük bi ilçesindeyim. bulunduğum yerde tamirci bile yok. motoru aldığım ilçede servisi var oraya gitmem gerekiyor.40 km çok önemli değil gidilir ama gideceğim ilçe büyük . trafik fazla ve ışıklar var. frensiz dur kalk yapmak tehlikeli olur. o yüzden idareten bi civata uydurucam frene o şekilde gidicem. keşke 2 hafta sonra olsaydı bu şekilde. hem o zaman ilk bakımıda gelmiş olurdu tek seferde hallederdim
-
12 Ekim 2009, 12:15
#2793
kuturkutur adlı üyeden alıntı
Daha öncede sorulmuştur ve yazıldığı konusunda da eminim ancak , sormakta beis görmüyorum.
Motorunuzu nasıl yıkıyorsunuz ?
* Yıkamacıya götürüp , süper basınçlı su ile mi ?
* Elde kova , sünger-bez kombosu mu ?
* Bahçedeki hortumla mı ?
------------------------------------------------------------------------------
?
otoyıkamacıda köpüklü basınçlı makina ile. lakin kadranın olduğu yere su dokundurtmuyorum. koltuğu plastik poşet ile kaplıyorum. sonra yıkatıyorum. memnununm.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
12 Ekim 2009, 12:59
#2794
@ortadoğulu: Motorunda GPS kullandığından bahsetmişsin. GPS ve benzeri ürünleri getirmekteyiz. Motorun neresine ne şekilde tutturduğunu acaba fotoğraflı anlatımla göstermen çok mu zor olur ?
[CENTER][/CENTER][CENTER]Özgürlük iki teker üzerindedir...[/CENTER]
-
12 Ekim 2009, 17:56
#2795
merhaba arkadaşlar öncelikle zc cileri selamlıyorum. arka lastik malum çok kayıyor uygun bir lastik kaliteli ama uygun olan tavsiye edebileceğiniz marka yada model değiştirmem gerekiyor çünkü gercekten cok kayıyor bu arada 120-130 km/h gidiyor diyorlar böle bişey olsa sanırım rekorlar kitabına fln girer ben yırtıyorum 85 ağlatıyorum 90 gaz yalvarıyor bırak diye ve bu 90 yokuş aşşağı anlam veremedim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:56 PM ----------
STeReO adlı üyeden alıntı
Genel bir ölçüm yapmak zor. Çünkü seyir halinde devir göstergesi varyatör takımının, hava filtresinin hatta kayışın durumuna göre değişiyo. Eğer motorunuz 80 civarı ile giderken devir saatiniz 9000 ler de geziniyosa bi şeylerin bakıma ihtiyacı var demektir. Tabi benim tecrübem sonucu sezdiklerim bunlar...
Kardeşim merhaba aynen dediğin gibi oluyor ama bakımlarını hep zamanında yaptırdım yani bir sıkıntım yok fakat 80-85 bağıyor devir 9000 lerde :S
-
12 Ekim 2009, 20:19
#2796
[QUOTE=ortadadogulu;1819910]130 görür normaldir. odometresi biraz kafayı çekmiş bu aracın da anlaşıldığı kadar. bu araçlar 95 hadi yırtılarak 100 km yi ancak görür. o da yokuş aşağı bir yerde. odometrenin ayarı hassa değil. ayar nasıl yapılıyor onu da bilmiyorum gerçi.
başka bir araç ile ya da gps cihazı ile ölçüm yaparsan belli sürate kadar 10 km kadranda 80 ı geçtikten sonra da en az15 km fazla gösterdiğini göreceksin. eğer bahsettiğin araç standart zc ise durum budur. yok ben hiçbirşey yapmadım standart halde iken 130 a ulaşabiliyordum diyorsan seni helal olsun hakikaten görmek isterim aracını.[/QUOTE
Bi otomobil kullanandan rica edeceğim yan yana gidelim bak bakalım ibre kaç dicem bence en aşağı 110 deneyince bu konuyu tekrar açarım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:53 PM ----------
kankicbf adlı üyeden alıntı
Teşekkürler,Çok iyi özetlediniz .
inek gibi bağıran abüüüüübe korna taktırdım :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 PM ----------
mrrlonely adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar öncelikle zc cileri selamlıyorum. arka lastik malum çok kayıyor uygun bir lastik kaliteli ama uygun olan tavsiye edebileceğiniz marka yada model değiştirmem gerekiyor çünkü gercekten cok kayıyor bu arada 120-130 km/h gidiyor diyorlar böle bişey olsa sanırım rekorlar kitabına fln girer ben yırtıyorum 85 ağlatıyorum 90 gaz yalvarıyor bırak diye ve bu 90 yokuş aşşağı anlam veremedim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:56 PM ----------
Kardeşim merhaba aynen dediğin gibi oluyor ama bakımlarını hep zamanında yaptırdım yani bir sıkıntım yok fakat 80-85 bağıyor devir 9000 lerde :S
Arkadaşlar bayrampaşa yada eyüpsultan alibeyköy tarafında olupta en aşağı 110 diyorum inanmayan varsa söylediğim semtlerde buluşalım görünce içiniz rahatlasın uzun uzun yazdığım yazımdada dediğim gibi ilk 1000 km 60 - 70 ile gittim motorun açılması lazımdı açıldı şimdi çok sağlam kaçıyor.
-
12 Ekim 2009, 20:55
#2797
benim motor henüz 325 km de. alalı 3 hafta oldu. aldığımdan beri hiç sıkıştırmadım daha. henüz 40 ı bile geçmiyorum. ilk zamanlar motor giderken çok sıkılıyor gibiydi sanki. seside gerekenden fazla çıkıyordu. şimdi ise motor sesi çok az geliyor hele rolantide iniş aşağı gidersem motorun çalıştığını bile duymuyorum.kalkışları ve yolda gidişi çok yumuşaklaştı. ilk aldığımda amortisörleri o kadar serttiki resmen zıplatıyordu insanı. şimdi ise çok yumuşadı
-
12 Ekim 2009, 21:58
#2798
vay be yine 130lar 120ler havada uçuşuyor
-
12 Ekim 2009, 22:00
#2799
amcaoglu_20 adlı üyeden alıntı
benim motor henüz 325 km de. alalı 3 hafta oldu. aldığımdan beri hiç sıkıştırmadım daha. henüz 40 ı bile geçmiyorum. ilk zamanlar motor giderken çok sıkılıyor gibiydi sanki. seside gerekenden fazla çıkıyordu. şimdi ise motor sesi çok az geliyor hele rolantide iniş aşağı gidersem motorun çalıştığını bile duymuyorum.kalkışları ve yolda gidişi çok yumuşaklaştı. ilk aldığımda amortisörleri o kadar serttiki resmen zıplatıyordu insanı. şimdi ise çok yumuşadı
benimde aynen öyleydi amortisör olayına katılıyorum hele 2 kişi iken manyak oluyor yha yay paso yumuşak yumuşak zıplatıyor
ayrıca bence hiç acele 1000 e kadar sabret 60 km hz da kullan. sonra emin ol motor altından uçacak kadar güzel ve hızlı gidiyor allah kaza bela vermesin..
-
12 Ekim 2009, 22:03
#2800
ben bu motorların süratinin 100 ü geçeceğine inanmıyorum. o hızlarda bu motorlar yolda durmazlar. zaten hafif rüzgarlar bile etkiliyor bunları.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 PM ----------
bu motoru uzun vadede kullanmayı düşündüğüm için mümkün olduğunca temiz kullanıcam . benden başka kullananda olmadığı için motor hırpalanmaz sanırım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler