[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
benim motor üst kapak komple yenisiyle değişti garanti kapsamında değilmiş tabi 110tl +hava filtresi komple 55tl ödedim.yalniz motor 60-70 yapıyor şuan
büyük bir ihtimalle başından beri söylediğim cvt de sorun var bana göre
yarın götürücem ona bakıcaklar eğer oda garanti kapsamında değilse hiç yaptırmadan kapattırıp mondiali mahkemeye vericem artık kesin kararlıyım.
motorunuz orta sehpaya aldıgınızda hafıf gaz durumunda yalpalama yapıyormu..? benım sanırım arka jantımda hafıf bır egrılık var..sansımı deneyıp arka jantı degıstırtmeye calısıcam bakalım bakımda
mondialin tüm scooterlerinin genel arka jant yamulması olduğu için sanırım uğur bu konuyu fabrikaya bildirdi artık sitesindede gördüm 151 rs nin arka jantları çelik olmuş fiyatıda 150 liracık olmuş olsun en azından kalite biraz daha artmıştır
bu arada 3000 km dir arka jantım yamuk geziyorum yavaş giderken denge probleminin dışında sorun yaratmadı düz yolda 120 bile görmüştüm hatta tavsiyem düzelttrimekle uğraşmayın .. uğraştırır.. yenisini alın...
mondial yavaş yavaş kaliteye doğru yol alıyor gibime geliyor ama bakalım inş daha sağlam motorlar üretirler
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
Selam beyler ben engin, tekirdağ'da yaşıyorum,
Motoru dün Kırklareli'den aldım ve Tekirdağ'a kadar getirdim.
Yol biraz uzun sürdü (4 saat kadar) malum 45 km'yi geçmedik.
Şimdi sizlerle ilk izlenimlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle motoru yeni alacak ve hiç bilgisi olmayan arkadaşlara bir iki noktadan bahsetmek isterim.
Uzaktan kumanda ile çalıştırma ve alarm yok. Çakmağı sadece telefon şarj etmek ve bunun gibi az akım çeken şeyler için kullanmak gerek zira çakmağı bile ısıtmadan sigorta attı. Koltuk altı bagajına kask sığmıyor. Torpido gözüne sadece eldiven gibi şeyler sığabilir. Koltuk rahat 4 saat oturup denedim. Öndeki gösterge üstü uzantı rüzgarı yeteri denecek kadar kesiyor, sadece kafa kısmına rüzgar denk geliyor. Motor diğer scooter lardan yüksek ayaklarımın ucu zor değiyor yere (boyum 1,70).
Motor yaklaşık 1 saatte gözümün önünde toplandı.
Direksiyon süper rahat diyebilirim.
Ön arka disk fren gerçekten güven veriyor.
Koltuğun arkasındaki uzantı metalden yapılmış ve sanırım sadece güzel dursun diye konulmuş.
4 saat kullanımdan sonra kafamda motoru almadan önceki bütün soru işaretleri dağıldı. Gerçekten hoş, kullanımı zevkli, rahat ve güven verici bir makina.
Şimdilik söyliyebileceklerim bu kadar.
Sorularınız olursa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım.
alüminyum çelik karışımı yani olduğu gibi çelik değil ve genelde tüm çinlilerin sorunu gerçekten
benimde arka jant yamuk yaptırmayıda düşünmüyorum artık sorun olmuyo alıştık dengede durmaya parayı bulmadan yaptırmam düzeltme işine hiç bulaşma kesinlikle eskisi gibi olmaz yok yere para harcarsın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 PM ----------
canerim motorsuz bahtsız kardeşim benim 16.000km oldu
bu gün gürkan abiyle çok güzel işlemler yaptık motoru görmen lazım
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.
Selam herkeze ben bugun katıldım aranıza fakat uzun suredir okuyodum yazdıklarınızı ve biri giderken ön kaldıran varmı diye sormustu bugun şans eseri yaptım ve sonra surekli denedim gayet rahat bi şekilde kalkıyo ama malum tek tekerlek ve ilk denemeler kendimizde bi yamulma oldu tabi yinede merak eden arkadaslar varsa anlatıyım arka yolcu ayaklıgının tumsek yerine basıp yukledindiginizde yani zıplama gibi zorlayıp gaza tekrar yuklendiginizde ön rahat bi sekilde kalkıyo giderken veya kalkarken merak edenlere yardımcı olursa ne mutlu bana
Selamu Aleykum
Arkadaşlar zc bana 2 kişi taşıyamaz gibi geldi. Gerçek hayatta görmediğim için resim olarak böyle bir düşünce oluştu bu ne derece doğrudur ? 2 kişi bindiğinde performansı ne derece etkiliyor beni bilgilendirirseniz çok sevinirim hayırlı akşamlar.
Arkadaşlar pazar günü 6 motor Dupnisa Mağarasını gezmeye gittik. 500 km yol yaptım iki kişi güzergah şöyle TEKİRDAĞ-LÜLEBURGAZ-PINARHİSAR-DUPNİSA MAĞARASI-İĞNEADA ve dönüş İĞNEADA-PINARHİSAR-VİZE-AHMETBEY-KARIŞTIRAN-TEKİRDAĞ toplamda 75 kg ben 73 kg arkamdaki arkadaş sanırım 10-15 kilo bagaj ve motorun ağırlığı ortalama 300 kg 500 km yol ve 150 cc motor gayet rahat gittik geldik iğneada yollarını bilmeyenler için anlatayım bol virajlı dağ orman stablize bayır ve yokuş istemediğin kadar, dediğim gibi 2 kişi gayet rahattı.
Motorda sadece egsoz civatalarından 3-4 tanesini yolda sarsıntıdan dolayı düşürmüşüz başka bişeyi yok makinanın.
aslında gezinin kısaca özeti şudur ............
GÖR DÖTÜM YOLLARI, İÇ SOĞUK SULARI hehehe
ilk bakım 500kmde ondan sonra her 800 900 kmde bir yag deyiştir birde periyodık bakımını yap tamamdır birde zaten kayışın felan ne zman deyişecegini motoru kullanırken anlarsın ama normalde bir kayış 6000 yada 8000 km götürür
[B] Kaderinde Varsa Tecavüze Uğramak,Çırpınmayı Bırak Keyfine Bak [/B]OTURARAK ZAFERE ERİŞEN TEK CANLI TAVUKTUR
[B]31 L 6351[/B]
Evet gerçekten güzel bir motor bakalım en yakın zamanda mondial bayiine gidip bakacağım
arkdaslar abarth egzos taktırırsam performans n kadar düşür ?
abartı egzoza gerek yok çünkü orjınal egzozdanda oluyorsun sonra geri gönüşü olmuyor motor rahatlar ama birde kafa şişirir egzozun için çok açtırırsan yokuş felan çıkarkan motor zorlanıyor gibi çok ses çıkar sana kalmıs yaptırman istersen yaptır ama bence git güzel bir egzoz al onu taktır
[B] Kaderinde Varsa Tecavüze Uğramak,Çırpınmayı Bırak Keyfine Bak [/B]OTURARAK ZAFERE ERİŞEN TEK CANLI TAVUKTUR
[B]31 L 6351[/B]
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)