normal melih normal daha önce söylediğim gibi sen tak abartı ondan sonra az yaksın pehh yok öyle
normal melih normal daha önce söylediğim gibi sen tak abartı ondan sonra az yaksın pehh yok öyle
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
kanka bide ben 2 kişi sayıldğım için :D:D
http://www.facebook.com/melihdelal / Gilera Runner 180SP | [COLOR="Red"]Motor[COLOR="Orange"]Bike[/COLOR][/COLOR] - Melih Umur Delal
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
abi egzost acayip fark ediyor ayarları yaptırsın tmm birşey dediğim yok ama yinede fazla yakar
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
slm arkdaşlar benım motor 800 km oldu servise gitmedim tanıdık bı abiye yagını degıstırttım abi bosuna gitme cart cur ederler birsuru paranı alırlar hıc gerek yok sen git 10 40 castro al gel dedı aldım degıstırdık ama ıcım raqhat degıl sizce ne yapıyım gercekten gerek yok mu?
garanti konusunu ne yapacaksın ??
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
bu yaz yine zc ile geçecek benim için başka bahara motor değiştirme planlarım
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
Dün 4500 bakımını yaptırdım motorun manifolt patlamış onu değiştirdiler ve bakımda yapılması gerekenler falan;buraya kadar güzel çıktım yola motor 70 i geçmiyo 65-70 bu ne dedim servise gitmeseydim daha iyiydi nezaman sevise gitsem daha kötü çıkıyorum.yarın sabahtan gel bakalım dediler birde son gazda iken gazı saldığımda motor yavaşlıyo yavaşlıyo patt diye bir ses geliyor eksoz dan daha önce hiç yapmazdı böyle bişey enteresan bakalım yarın ya tam bozacaklar yada yapacaklar (çok umutlu olmasamda)bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.
dostum aynı sorun bende de var. Merak etme.. Motoru çok zorlayınca olan birşey o durum. Servise ne kadar sorduysam onlarda çözemediler. Bir ara egzozu değiştirdim sorun kayboldu gibi. Motorun bakımlarını ihmal etme sen yine de. Benim motorun egzoz berbat halde değişmeyi bekliyo, o halde ben düz yolda 90 la yokuş aşağı 105 civarı gidiyorum.
İnanın Çocuklar! Güzel Günler Göreceğiz, Güneşli Günler, Motorları maviliklere süreceğiz.
ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.servise gittim hava filtresini değiştirdiler süpap ayarı yaptılar dediklerine göre ama sonuç aynı 70-75km devirde 8500-9000 çok yüksek devirler değilmi sizcebu hızlara göre. O serviside artık bıraktım en yakın sevise gidicem artık mondial ide aradım şikayet ettim (4500 bakımda yağ değişti manifolt patlamış onu değiştirdiler 55 tl hava filtresi birde sübap ayarı 30 tl)Bakalım mondialden arayacaklar sonuç ne olacak
hocam yanlış anlamadıysam yağ + manifolt = 55 tl tuttu diyorsun, bence baya bi fazla para almışlar senden, castrol yağ 15 tl, manifolt hortumunun en iyisi 15 tl, 25 milyon işçilik almaları biraz ayıp olmuş bu 2 iş için, hatta manifolt hortumunu 10 tl'ye bile bulabilirsin, bir de yağ değişimi için servise gitmene gerek yok kendinde yapabilirsin, çok basit, umarım mondial şikayetini değerlendirir.
[B]to Live is to Die...[/B]
valla eski bi mondial 150 zc kullanıcısı olarak tavsiye etmiyorum bütün dışı plastikten yapılma ve ben kaza yaptım (maksimum 80 km hızla) giderken aletin şasesi yamuldu çok dayanıksız alet tavsiye etmem
Arkadaşlar ben bu motorla sürekli bi yerlere çarpıyorum Ya ben çok kötü bir motosiklet kullanıcısıyım ya da 150 Zc nin frenleri içler acısı.3 kazam da şu şekilde oldu.Ya bir kavşaktan araba çıkıyor(bizi taşıttan saymadıkları için yola çıkmak için geçmemizi beklemiyorlar nedense!) ya da öndeki araç aniden duruyor.Bende gidip onlara vuruyorum.Frene çok asılırsam kilitleniyor ve düşme riski yaşıyorum.Kontrollü durmak da çok uzun mesafe alıyor.Ben yine de düşmek yerine bunu tercih ediyorum.Neticede yavaşlamış olarak da olsa vuruyorum.Napcam ben yaw :(
FoRMuLa 1-MoToSiKLeT ve AkVaRYuM :cat:
yekser frenlerinin hemen kilitlenmemsi lazım banada oldu bir ikikez önüme bakmıyodum transit vardı kafamı çevirmemle frene asılmam bir oldu ama çarpmadım bi kaç kerede senin durumlarına benzerlerini yaşadım ama bu yüzden bir kazam olmadı
sana tavsiyem sadece ön veya arka freni sıkma ikisini eşit bir şekilde sık
arkadaşlar bilginize ihtiyacım var benim 150 zc nin göbekten sallanmaya basladı yardımınıza ihtiyacım var servise götür diyeceksiniz am a ön bilgi olsa nasıl olur diyorum şimdiden teşekkürler
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)