Allah razı olsun kardeşim
Allah razı olsun kardeşim
Merhaba arkadaşlar,
Ben D400 kullanıcıyım, eşime de Bajaj V15 aldık. Videosu aşağıdadır Motovlog videolarını da kanalda bulabilirsiniz
https://www.youtube.com/watch?v=5JRJVtuI7HM&index=2&list=PL4tmE3JnRjVnIFho B7klVep4gkpA4SCLV&ab_channel=Motoloji
Bajaj V15 için detaylı inceleme çektiğimiz videoya BURAYA tıklayarak ulaşabilirsiniz
Bende 2gün kullanma şerefine erişmiştim bu motoru ve ciddi memnun kalmıştım. Arka çanta demiri için Başakşehir Oktay Motor'a bir danış. Yardımcı olur. Bu sorununu çözersin ama rüzgar siperliği için birşey diyemeyeceğim.
Allah razı olsun kardeşim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------
Kardeş çanta demiri sorununu bende yaşıyorum yaptirabildinmi
bajaj v15 alanlar memnun mu kaç km deler kronik sorun var mı motorda ybr gibi dünya turu yapar mı güveniyormusunuz yada artçılı bi kradeniz turu yapar mı servis yedek parça sıkıntılı mı konu donmuş kalmış biraz bilgi verirmisiniz
Ben de merak ediyorum.
Çanta demiri halledildimi, ben de onu merak ediyorum.
yeni v15 sahibi olarak 150 km sonrası (rodaj) şu şekilde:
-Motor olduğundan büyük hissettiriyor. Binince depo ve far kısmı büyük. 250-400cc gibi hissettiriyor
-Sesi çok güzel
-İlk doldurmada 15.5 lityre yakıt aldı. Benzin akapağının altındaki boru seviyesine kadar dolarsa sanıırım 13 litre alır. Biraz daha zorlasak belki 1.5-2 litre daha alırdı ama taşmasını istemediğim için denemedim
-Çok kolay kontra alıyor
-Peglerde çok kalın kauçuk var ayaklarda titreşim az ama gidonda devirlenince ve uzun sürüşlerde titreşim hissediliyor
-Zincirin muhafaza içinde olması yıpranmasını ve yağlamasını zorlaştırıyor
-Siperlik belli bir devirde zırıltı yapıyor, çözümü kolay gibi görünüyor
-Torku hacmine göre çok iyi. 5. viteste 35-40 km/s hızlardayken rahat hızlanıyor.
-Benzin gösterge ışıkları gece parlak olduğu için yol görüşünüzü olumsuz etykileyebilir
-Far iyi aydınlatıyor, ayar gerekli
-Göstergedeki mavi ışıklı Bajaj logosu uzun hüzmeli far ışığı ile karışabiliyor
-Selektör tuşu var, devir saati, dörtlü flaşör, günlük km sayacı yok sadece odometre var
-Eurogrip ya da CETA marka lastiklerle geliyor ikisi de nylon ama eurogrip daha iyi. Değiştirmek akıllıca
-Frenler fena değil. Bir Bybre kadar olmasa da iyi tutuyor. ön teker ABS sini devreye sokmak zor (kolay kaymıyor)
-Arka fren tambur, dozajı zor, arkada ABS yok, önde var
-Viteste topuk pedalı olması güzel, alışmak gerek
-Sele şehir içi ve kısa seyahatler için çok rahat. Bir saat sonrası totonuz ağrımaya başlayabilir
-Motorun sakin bir yapısı var, strese sokmadan benimle yavaş yavaş git diyor. Devirlenme kolay ama üst devirlerin motoru değil
-Yan ayak kapalı debriyaja basılı haldeyken viteste marş basmıyor, bu hiç olmamış. Kavşaklarda, özellikle yokuşta motor stop ederse sorun olabilir
-Boya işçiliği güzel sadece alternatör kapağında Bajaj yazıyor, logo marka göremeyenlerde merak uyandırıp ilgi çekiyor genelde.
-Daha güzel bir far grubu tasarlanabilirdi, alışılıyor gerçi sanırım zamanla
Şimdilik izlenimlerim böyle. Merak ettiğiniz sorular olursa yanıtlamaya çalışırım.
Geçen hafta itibarıyla arkadaşımla beraber 2 adet aldık İstanbul'da eve gidip gelmeye, birde ufak tefek işlere gidip gelmek için. 2.elde çok avantajlı bir motor alıcı için 9.5 10 bin TL'lere mal edebiliyorsunuz. Stok lastik bu fiyat skalasında bir motosiklet için oldukça iyi ama değişmesinde fayda var elbette yazın hiçbir sorun yaratmaz.
Motosikletin süspansiyonu oldukça güzel sönümlüyor şehir içi engebeleri, ilginç bir şekilde de hafif olmasına rağmen köprü vs gibi rüzgarlı alanlarda savrulmuyor acayip hoşuma gitti. ABS olması çok büyük bir artı, 18 litre diyenler olmuş katalogda 13 litre yazıyor ancak sanırım 15 16 litre gibi bir deposu var 600 km görenlerin olduğu söyleniyor depoyu fulledim 100 km'den fazla yaptım hala gösterge fullde bakalım ne kadar gidecek ancak çok az yaktığı söyleniyor.
80 90 hatta 95lere kadar titreşimsiz seyahat edebiliyorsunuz ondan sonra ciddi anlamda titreşim devreye giriyor. En fazla 100 ile seyahat etmeye müsait bir motor, 150cc hava soğutmalı bir motosiklet için gayet normal. Değişik bir enjeksiyon sistemi var ve kickstart ile çalışabiliyor, akü bitme gibi bir derdiniz yok yani yolda kalmakla alakalı Enjeksiyon sistemi rölantiyi kendine göre yükseltip artırıyor başta biraz garip geliyor ancak alışıyorsunuz zamanla.
Bu fiyata ABS, Orta sehpa, koruma demiri ve kapalı zincir muhafaza gelmesi çok çok iyi. Lastiklerde gayet binilesi durumda korkutacak bir deneyim yaşatmıyor. Zincir muhafaza'nın deliğinden yağlamaya alışılırsa zincir kirlenmeden ve çok sık yağlamadan uzun bir ömre sahip olacak gibi duruyor.
Kill switch yani kırmızı ateşleme tuşu olmaması biraz garipsetti kontaktan açıp kapatılıyor, devir saati olmaması ve vites göstergesi olmaması biraz eksi sayılır. Haliyle tripmetre'de yok. Kamyon stili km sayacı var. Farı bence bu kadar güzel dizayn edilmiş bir depo ve arka kısma yakışmamış, dairesel bir far olsa kat kat güzel olurmuş. Alt devirler güçlü tutulmuş ancak 5 vites olduğu ve altta güç verdiği için üst devirlerde bağırtı ve titreşim var, 6 vites ve daha geniş bir tork dağılımı olsa 110-115 ile seyahat edebilen bir motor yapılabilirmiş. ANLAS olmasa lastik bulmak imkansız MB34 ve Winter Grip serileri takılabiliyor onun dışında sadece hint vs lastikler ile çözüm bulunabilir bu büyük bir eksi. Önde 18 kullandınız keşke arkayıda 16 yerine ya 15 yada 17 18 yapsaydınız ya
vites oranları birbirine çok yakın. 6. viteste 35-40 km lerde rahat hızlanmasının nedeni o
3. viteste bile kalkış yapabiliyorsun neredeyse
benim motor servisteyken işimi görmek için binmiştim 20km kadar kullandım
Rolanti bakımı sonrası motorun titreşimi belirgin şekilde azaldı. Ya içindeki yağın eskidiğinden, ya da ilk olduğu için farklı özellikte yağ konulmasından sanırım. Geçen gün kedi gözü lambaları gündüz farı gibi beyaz led yapayım dedim. Yotubedeki videouyu seyredince vazgeçtim. Adam far ampulu değiştirmek için bildiğin bütün vidaları söktü kafa kısmında.
yorumlarda ve youtube da seri ve özellikle düşük devirlerde bile çekişi güçlü ama yüksek devirlerde titreşimli bi motor olarak geçiyor, sizin de deneyimleriniz böyle miydi ?
Evet aynen öyle. Şehir içinde muazzam derecede atik kıvrak her viteste gidebilen bir motosiklet. Deposu kocaman benzini koyup unutun ve gezmeye devam edin. Ancak ben kafama eserse temden gidip geliyorum bazen 90'a kadar hızlı cıkarken ondan sonra soluğu kesiliyor ve ciddi titreşim başlıyor.
Adamlar nasıl gezmiş v15 lerle 😊
https://m.facebook.com/story.php?sto...5&id=661643094
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)