CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Ağustos 2018, 01:11
#841
1 Yıla yakındır beraberiz ilk motorum yaklaşık 10bin km yol yaptık beni hiç yolda bırakmadı ancak aydan aya biyerinde sürekli sıkıntı çıkıyor. bıkmam sürekli bakarım hiçbi şeyini eksik etmem diyorsanız gözünüz kapalı alın dört dörtlük bir başlangıç motoru gazı bırakınca hız kesmeler vs hatanlarınızı güzel affettiriyor. ama bir çok kişinin dediğini gibi servisi rezalet.
Reklamlar
-
09 Ağustos 2018, 08:53
#842
uzun süredir kullandığım motorumu sattım. Açıkçası motorumdan fazlasıyla memnundum. satma sebebim cc yükseltmekti. motorumla bir kaza yaşamadığım için hiç parça aramadım yağ ve hava filtresi dışında , bu yüzden UMA ile de bir sıkıntı yaşamadım( ki bu sebeten yakın arkadaşıma 150 nk aldırdım) fakat söylemem gereken şeyler var. bu motoru alacak olan arkadaşlara bu motorun servisi yok cidden kendi ustanızın olması lazım. eğer kendi ustanız yoksa yandınız. Benim vardı sıkıntı yaşamadım. 6000 bakımına kadar balıkesirde ki servisine gittim 6000 den sonra özkan aras ve birsen başak a gittim. 6000 de özkan arasa gittiğimde bakımdan sonra motor bir garip gitmeye başladı. 1 hafta kullandım ama emindim ki motorda bir gariplik vardı. torklanmasında özellikle geri servise götürdüm yaklaşık bi 15 dk sürdü motoru ve debriyaj baskı balatasının bittiğini söyledi. 6000 km baskı balata bitmesi için çok erken olduğundan servisten yana şüpheye düştüm ve 8000 km de birsen başak a gittim birsen başak motorda hiçbirşey olmadığını söyledi fakat servislerin bu kadar dengesiz konuşması beni gerçekten şüpheye dşürdü ve usta arayışına girdim. Kendi motorsiklet grubumuzdan bir usta buldum ve 10000 km bakımında garantiyi yakma pahasına ona gittim ve garantiyi yaktım. neyse motor bakıma girdi ve birşey farkettik 6000 km de özkan arasta yaptığım bakımda buji değişmişti ve değiştirdiği bui benim motorumla alakası olmayan takılmaması gerken bir bujiymiş.yani özkan aras kafasına göre bir buji takmıştı motora (zamanında özkan arası önerdiğim için üzgünüm bende hataya düşmüşüm ) ve bu adam 150 NK kullanıcılarını 400 NK kullanıcılarıyla bir tutmuyor.Çünkü 400 kulanıcılarından aldığı parayı 150 kullanıcılarından alamıyor haliyle 150 nk kullanıcılarını maadi anlamda yolmaya çalışıyor üstelik servis işçilik fiyatlarımız yamahadan pahalı arkadaşlar. Son olarak cf moto 150 NK alır mıyım ? kesinlikle bir gün bile yolda bırakma teşebbüsünde dahi bulunmadı yaz kış ,sıcak soğuk demeden tek marşta çalıştı. uzun yol yaptım hareret yapmadı yorulmadı saatlerce trafikte kaldım yine de hareret yapmadı. frenleri hep tutması gerektiği zaman görevini başarıyla gerçekleştirdi. Bu motor gerçekten almaya değer bir motor size yukarıda servisle ilgili bir sıkıntılardan yaşadığımda sadece küçük bir kısmını anlattım bu motoru almamanız için bir sebep varsa o da servisleridir. Onun dışında bu motoru bajaja falan rahatlıkla tercih edebilirsiniz.
-
14 Ağustos 2018, 02:18
#843
Çok doğru, senin tavsiyeni dinleyip ilk gittiğimde, yüzüme bile bakmamıştı. Beylikdüzü'ndeki Autopia'da, Umut Usta var. Bajaj ve UMA yetkili servisi, kendisini tavsiye ederim. Ancak, Umut usta dışında usta varsa gitmeyin derim.
-
14 Ağustos 2018, 02:36
#844
roadpeople adlı üyeden alıntı
Valla aynı soruyu bende sormuştum ama cevap alamadım ne yazık ki
Yeğenim motoru 6.000 tl ye zor sattı
17.000 km de.çok sorun yaşadı..iki ay evvel cbr125 aldık 2013 model 38.000 km de 8.250 tl ye.gayet memnun.
-
14 Ağustos 2018, 12:10
#845
Bu motoru kullanan en eskilerden biriyim, 2 yıl 3 ay kadar oldu, şuan 24.000de, dolu dolu kullandım ancak taki yedek parça ihtiyacım olana kadar, motoru alın yalnız yetkili servise hiç uğramayın, ben artık kendisi de bir motosiklet klubü başkanı olan bir arkadaşın garajına götürüyorum, bakımını aksatmazsanız uzun yıllar kullanırsınız, ancak sakın UMA yetkili servislerine ayak basmayın.şuan ki aklım olsaydı aynı parayı bu motora vermez, peşinat olarak kullanıp yerine daha torklu ve iyi servisi olan bir motoru alırdım orası da ayrı.adamların servisinde dişli yok ayna yok hiçbirşey yok, aylarca parça bekliyorsunuz.
-
25 Ağustos 2018, 03:54
#846
Uzun süredir sorun yaşamıyorken motosiklet ile uzun süreli kullanımlarda (30 dk - 1 saat) kenara çektiğinizde, durduğunuzda kısaca motoru kapattığınızda, tekrar çalışmıyor. Dakikalarca bekliyorum. Sorunun ne olduğunu anlamıyorum. Her zamanda yapmıyor bunu, örneğin 1 saat kullanım yapıp benzin almak için benzinciye çektim. Depoyu doldurdum. Motor çalışmadı. Marş basıyorum, basıyorum hiçbir şey olmuyor. İte ite taşıdım kenara, bekledim sonra çalıştı.
Otopark kartını okutmak için duruyorum, kapı açılıyor geçemiyorum neden ? sikik motor çalışmıyor çünkü çıldıracam. Servislerle, 2500 km'deki motorun bin tane derdiyle, habire yolda bırakmasıyla uğraşmaktan bıktım. Böyle saçma sapan hizmet veren, mal satan arkasında durmayan kim varsa belasını bulur umarım.
Sorunun aynısını yaşayanlar lütfen mesaj atın, birlikte çözüm üretebiliriz belki, bildiğim kadarı ile ben tek değilim.
(Servisler ile olan yaşanmışlıklarıma, önceki mesajlarımdan bakabilirsiniz. takılmamaya bekletilmeye neler neler...)
-
28 Ağustos 2018, 00:24
#847
Arkadaşlar herkese merhaba, aslında mayıs ayından beri aranızdayım ve başlığıda sık sık takip ediyordum. Motorum 2016 model 2017 çıkışlı 150 nk. Ben aldığımda 5500 km deydi, şuan da 9200 lerde. Daha öncesinde Hyosungun GT250R modeli vardı bende, her gün merter-kadıköy arası işe gidişlerde kullandığım ve köprü dahil bana günlük 20 tl benzin parası çıkardığı için satıp bu motoru aldım. Almadan önce bi burukluk vardı içimde açıkçası, malum 150 cc bir motor ve hyosungun yanında atiklikten söz edemeyiz. Motora ilk bindiğimde e5 te 110 120 lerle makas makasa gittiğimi ve olası risk durumlarında yaptığım frenlerdeki yavaşlamayı fark edince anlamıştım yanlış bir tercih yapmadığımı. Yaklaşık 4 bin km oldu motorumla ve motoruma aşığım diyebilirim. Yakıt tüketimi çok sakin kullanımlarda 2.25 Lt gibi çok güzel bir rakamı görüyor. Gidişi hiç kötü değil, 115 e kadar tak diye çıkıyor motor ve yoldan kopmuyor, kedi gibi yapıştığını hissettiriyor yola. Frenleri beni çok mutlu etmişti ilk bindiğim günden beri ama lastikleri frenlemelerde kızaklıyordu. Bende geniş bir araştırma sonrası Anlas ın dört mevsim kullanılabilecek Winter grip 2 lastiklerini taktım 1000 km kadar önce, gerçekten müthiş bir fark oldu arada, birde gidip katlanır plaka takınca görünüşü diğer bütün 150 nk lar bir kenara benim ki bir kenara hissi yarattı bende. Motorun eksilerinden bahsedeyim biraz, arkadaşlar selesi ilk bindiğimden itibaren bana sert gelmişti 1 saatin sonunda popom artık ağrımaya başlıyordu ama şimdi ya alıştım ya sele kendiliğinden yumuşadı bunu bilemiyorum artık. Motor 128 in üzerine çıkmıyor, direk kesiciye giriyor 10 bin devirde. Ben bunu eksi olarak görmek istemiyorum çünkü bu sayede motorun ömrünü uzatmış oluyorlar bir nevi. Motorumla bir kez ufacık bir kaza yaptım, cevizlibağ taraflarında sol ve orta şeridin arasından 30 40 ile yoğun trafikte giderken taksicinin aynasına bakmadan bir anda önüme kırmasıyla, ne kadar kaçmaya çalışsamda kaçamayışımla taksicinin aynasını almış ve sağ basamak ile sağ koruma takozunu kırmış bulunmakta oldum. Motor devrilmedi allahtan sola doğru manevra yapmıştım zaten refleksle iyice yanaşıp durdum. Sonrasında arkadaşımın tavsiyesiyle topkapı sanayide ferik egzozun yanında adaşım ömer ustaya götürdüm motorumu, sağolsun elinden geleni yaptı ama parça kaynak tutmuyordu, 2 saat uğraştı adam benide mahçup etmemek için en kısa zamanda değiştir ayaklığı dedi. 1 ay geçti hala bişey olmadı ama Allahtan elleri dert görmesin ustamın. Motoruma birde s2000 alarmlardan taktım, bu biri motora dokununca kumandayı öttürenlerden, akşamları kapının önüne zincirliyorum biri kesmeye uğraşırsa alarmda var gibisinden rahat uyuyorum. 150 nk almayı düşünen arkadaşlar, alın ve hiç içinizde kuşku kalmasın. Siz motorunuza bakın, oda size karizmasıyla yakıtıyla gidişiyle duruşuyla bir fark katsın. Sevgiler bütün CF Moto ve motosiklet.net ailesine...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------
Whiskeysour adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese merhaba, aslında mayıs ayından beri aranızdayım ve başlığıda sık sık takip ediyordum. Motorum 2016 model 2017 çıkışlı 150 nk. Ben aldığımda 5500 km deydi, şuan da 9200 lerde. Daha öncesinde Hyosungun GT250R modeli vardı bende, her gün merter-kadıköy arası işe gidişlerde kullandığım ve köprü dahil bana günlük 20 tl benzin parası çıkardığı için satıp bu motoru aldım. Almadan önce bi burukluk vardı içimde açıkçası, malum 150 cc bir motor ve hyosungun yanında atiklikten söz edemeyiz. Motora ilk bindiğimde e5 te 110 120 lerle makas makasa gittiğimi ve olası risk durumlarında yaptığım frenlerdeki yavaşlamayı fark edince anlamıştım yanlış bir tercih yapmadığımı. Yaklaşık 4 bin km oldu motorumla ve motoruma aşığım diyebilirim. Yakıt tüketimi çok sakin kullanımlarda 2.25 Lt gibi çok güzel bir rakamı görüyor. Gidişi hiç kötü değil, 115 e kadar tak diye çıkıyor motor ve yoldan kopmuyor, kedi gibi yapıştığını hissettiriyor yola. Frenleri beni çok mutlu etmişti ilk bindiğim günden beri ama lastikleri frenlemelerde kızaklıyordu. Bende geniş bir araştırma sonrası Anlas ın dört mevsim kullanılabilecek Winter grip 2 lastiklerini taktım 1000 km kadar önce, gerçekten müthiş bir fark oldu arada, birde gidip katlanır plaka takınca görünüşü diğer bütün 150 nk lar bir kenara benim ki bir kenara hissi yarattı bende. Motorun eksilerinden bahsedeyim biraz, arkadaşlar selesi ilk bindiğimden itibaren bana sert gelmişti 1 saatin sonunda popom artık ağrımaya başlıyordu ama şimdi ya alıştım ya sele kendiliğinden yumuşadı bunu bilemiyorum artık. Motor 128 in üzerine çıkmıyor, direk kesiciye giriyor 10 bin devirde. Ben bunu eksi olarak görmek istemiyorum çünkü bu sayede motorun ömrünü uzatmış oluyorlar bir nevi. Motorumla bir kez ufacık bir kaza yaptım, cevizlibağ taraflarında sol ve orta şeridin arasından 30 40 ile yoğun trafikte giderken taksicinin aynasına bakmadan bir anda önüme kırmasıyla, ne kadar kaçmaya çalışsamda kaçamayışımla taksicinin aynasını almış ve sağ basamak ile sağ koruma takozunu kırmış bulunmakta oldum. Motor devrilmedi allahtan sola doğru manevra yapmıştım zaten refleksle iyice yanaşıp durdum. Sonrasında arkadaşımın tavsiyesiyle topkapı sanayide ferik egzozun yanında adaşım ömer ustaya götürdüm motorumu, sağolsun elinden geleni yaptı ama parça kaynak tutmuyordu, 2 saat uğraştı adam benide mahçup etmemek için en kısa zamanda değiştir ayaklığı dedi. 1 ay geçti hala bişey olmadı ama Allahtan elleri dert görmesin ustamın. Motoruma birde s2000 alarmlardan taktım, bu biri motora dokununca kumandayı öttürenlerden, akşamları kapının önüne zincirliyorum biri kesmeye uğraşırsa alarmda var gibisinden rahat uyuyorum. 150 nk almayı düşünen arkadaşlar, alın ve hiç içinizde kuşku kalmasın. Siz motorunuza bakın, oda size karizmasıyla yakıtıyla gidişiyle duruşuyla bir fark katsın. Sevgiler bütün CF Moto ve motosiklet.net ailesine...
Buda benim canavardan bir resim
-
30 Ağustos 2018, 17:00
#848
Merhaba. Bende de aynı sorun var ama hangi basamak aldınız. Bana link atabilir misiniz. Şimdiden teşekkür ederim
-
15 Eylül 2018, 01:15
#849
Şirket tecrübesi henüz bir Yamaha, Honda , Kawasaki'den çok uzak. Bir süre, bu ve bunun gibi sıkıntıların çıkması bence normal karşılanmalı. Fakat servis konusu çok ciddi bir sıkıntı. İnsanı " ulan keşke 2 lira fazla vereydim de bunlarla uğraşmayaydım " dedirtecek cinsten bir sıkıntı. Bu duruma en kısa sürede bir çözüm getirmeliler.
-
19 Eylül 2018, 07:46
#850
merhabalar arkadaslar uzun suredır takıpteyım fakat kafaları karıştıran bır sorum var cf moto alacağım için motorumu sattım a1 e uyumlu dediler geçen gün değil dediler alamıyorum motoru a1 e uyumlu mu değil mi bilgisi olan yok mu bu konuda ??
-
09 Kasım 2018, 17:15
#851
ÖNCELİKLE HERKEZE SELAMLAR KARDEŞİM AYNI SORUN BENDEDE OLDU BEN SERVİSLERİ GEZDİM BULDUGUM BUTUN SAYFALARA BAKTIM BANA DEDİKLERİ OKSİJEN SENSÖRUNU DEGİŞTİR DEDİLER ŞİMDİ CF MOTONUN YEDEK PARCA FİYATLARI MALUM 570 TL SADECENE UFACIK Bİ PARCA Bİ ZARARI YOK ASLINDADA İNSANI BİRAZ RAHATSIZ EDİYO YANİ BENİ ÇOK EDİYORDU KAFAYA KOYDUM DEGİŞTİRİCEM PARAYI AYARLAMAYA BAŞLADIM YAVAŞTAN SONRA DEDİMKİ KARIŞTIRIYIM Bİ BEYNİNİ SÖTÜM TAKTIM RADYOTÖR FİŞİNİ SÖKTUM TAKTIM EN SON ARTCI SELESININ ALTINDAKİ SIGORTAYI ACTIM TEK TEK KONTAGI AC KAPA YAPA YAPA CIKARDIM TAKTIM YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM 3. YADA 4. SIGORTAYI SOKTUM TAKTIM IŞIK SÖNDÜ SERVİSE GİTTİM DEĞİŞTİRSİNLER DİE OKSİJEN SENSORUNU ADAMLAR GEREK YOK SAGLAM BU DEDİLER BENDE ANLADIMKİ BUNLAR SADECENE 1 2 TL LİK SIGORTAYI DEĞİŞTİRMESİ GEREKİRKEN BENİ 500 600 LİRALIK MASRAFA SOKUCAKLARDI AMAN DİYİM DİREK İLK GİTTİGİNİZ SERVİSE HEMEN YAPTIRMAYIN TABİ ÖNEMLİ BİRŞEY DEGİLSE ONLARA GORE HER SEY ÖNEMLİ AMA BÖLE UFAK TEFEK ŞEYLERE ONCA PARA VERİLMEZ SANA TAVSİYEMDE Bİ BAK İSTERSEN BENİM MOTORUM BU ARADA 3.VERSİYON MOTORUN HER YERİNİ KARIŞTIRIN BİR ÇOK PARCASINI DEGİŞTİRİN KENDİNİZE HAS YAPIN BEN NORMALDE LASTIK YAKMAYA BAYILIRIM AMA MOTORA BOLE DİŞLİ LASTIK COK YAKIŞTIGI İÇİN DİŞLİ LASTIK TAKTIM DAHA BOLE AGRESİF DAHA ŞEKİLLİ OLDU YAN STİCKERLARI SÖKTÜM SADE CF LOGOSU DURUYO BENİM HOŞUMA BU ŞEKİLDE GİTTİ MANETLERİ DEĞİŞTİRİP TUKUAZ MANET KOYDUM EGSOZU VE BİR COK ŞEYİ DEĞİŞTİRDİM ŞU ANDA MOTOR İLK ALDIGIM HALDEN COK FARKLI UGARŞMAYI SEVİN MOTORU KENDİ İSTEGİNİZE GORE YAPIN MİLLETİN İSTEGİNE YADA SURASI SOYLE OLSUN DİYE YAPTIRMAYIN FİKİR ALIN AMA FİKİRİ GELİŞTİRİN [/FONT][/FONT][/U][/U][/I][/I][/I][/I][/I][/B][/FONT][/FONT][/I][/I][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
-
02 Şubat 2019, 22:41
#852
Arkadaşlar iyi akşamlar size bir kaç sorum olacaktı. Motora bakım yapıcam da 3000 km oldu kendimi ne gibi bakımlar yapabilirim. Ayrıca 6bin devirden sonra motor titriyor arkaya oturanlar çok titriyorum falan diyor ama sorun nedendir? Bir de ne gibi bakımlar yapabilirim. Teşekkürler.
-
02 Şubat 2019, 23:36
#853
@Whiskeysour
Zinciriniz çok gevşek görünüyor kontrol etmeniz de yarar var.
-
05 Şubat 2019, 14:01
#854
Selamın aleyküm Motor almaya niyetlendim ve CF moto 150nk çok hoşuma gitti yedek parça sıkıntısını gördüm forumdaki yazılardan ama şu anda internetten kontrol edince parçalar var gözüküyor ve motorun euro4 serisi geldi acaba yedek parça sorununu aştılar mı ?
-
15 Şubat 2019, 03:27
#855
Öncelikle selamın aleyküm ben aranıza yeni katlıdım fakat uzun zamandır formu takip ediyorum benim motosikletim siyah gidon turkuaz amortisör olan verisyon ben gösterge panelini kurcalarken bazı ayarlarla oynadım ve km saati normalinden falza gösteriyor maksimüm hızım 228 kmh oldu bunu nasıl düzeltebilirim biligisi olan varmı şimdiden teşekkürler 😂
-
18 Şubat 2019, 05:07
#856
Merhaba abilerim kardeşlerim sizden bi ricam olacak acaba gösterge panelindeki 2 tuşa aynı anda basılı tutup kontağı açıp ekranda çıkan sayıları bana atabilirmisiniz yardımcı olursanız cok minnettar kalırım teşşekür ederim
-
24 Nisan 2019, 20:03
#857
Merhabalar, 6500-7500 tl arası hem görüntüsü hemde yorumlarıyla iyi bu modeli buldum kalitesi parça kısmından anlamadığım için yorumlarını okudum, hoşuma gitti. Benim sorum başlangıç için daha önce vitesli kullanmadım bu model beni zorlar mı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
-
06 Mayıs 2019, 23:23
#858
Öğrenciyim bu motor alınır mı?
Parça sorunu çözüldü mü sırf bunun için alınmaz mı bı çözümü yokmu?
Kronik sorunu varmı ikidebir arıza çıkarır mı bakımsız bırakmam motoru,
Bide bu motorla 1 günde 1200km yol yapılır mi?
-
27 Haziran 2019, 14:21
#859
Japoncu adlı üyeden alıntı
Öğrenciyim bu motor alınır mı?
Parça sorunu çözüldü mü sırf bunun için alınmaz mı bı çözümü yokmu?
Kronik sorunu varmı ikidebir arıza çıkarır mı bakımsız bırakmam motoru,
Bide bu motorla 1 günde 1200km yol yapılır mi?
Ben kendi tecrübemi aktarayim , Ankara'dan Edirneye tura çıktım . Gidilir fakat sele rahatsız ediyor ve 100-110 arası hızlarla gidebiliyorsun. Ben iki senelik sahibiyim kronik hiç bir sorun yaşamadım malzeme kalitesi güzel hiç yolda bırakmadı. Parça mevzusu çözüldü Kalyoncu da n11 GittiGidiyor Hepsiburada da en ufak parçasına kadar mevcut fiyatları da uygun
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------
ACIMASIZ adlı üyeden alıntı
Merhabalar, 6500-7500 tl arası hem görüntüsü hemde yorumlarıyla iyi bu modeli buldum kalitesi parça kısmından anlamadığım için yorumlarını okudum, hoşuma gitti. Benim sorum başlangıç için daha önce vitesli kullanmadım bu model beni zorlar mı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Tamamen başlangıç için yapılmış bir motor zaten kesinlikle zorlayacagini düşünmüyorum yağını suyunu koy hiç düşünme devam et. 100kmde 2.2-2.5lt yakıt tüketimi var .yeni baslayan için mükemmel.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------
REmreYD adlı üyeden alıntı
Selamın aleyküm Motor almaya niyetlendim ve CF moto 150nk çok hoşuma gitti yedek parça sıkıntısını gördüm forumdaki yazılardan ama şu anda internetten kontrol edince parçalar var gözüküyor ve motorun euro4 serisi geldi acaba yedek parça sorununu aştılar mı ?
Kalyoncu da ve diğer sitelerde en ufak parçasına kadar mevcut artık ve fiyatları muadillerinden çok daha uygun.
-
08 Temmuz 2019, 12:02
#860
selam arkadaşlar ikinci el bir kere yatmış bir model var egzoz ve grenajları ufak hasarlar almış. alsam grenaj falan derken çok masraf çıkarır mı bana?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)