Aynen Janne benim de bacaklarım çamur içinde kaldı Az da sırtıma sıçramış
Deneyelim li arkadaşlar var mı bi çözümünüz?
Aynen Janne benim de bacaklarım çamur içinde kaldı Az da sırtıma sıçramış
Deneyelim li arkadaşlar var mı bi çözümünüz?
Benim motoruma yaptığım çamurlık ve başka ilaveleri görebilirsiniz, aşağıda linkini atıyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=PbhRcgqQLJg&t=72s
Çamur olayına tamamen çözüm getirdi mi bu uygulamanız?
Bu arada yakıt ölçümü yaptım.
200-300. Km deyken yani rodaj rakamları bunlar.Max. Hız 70 km. Otobanda aynı hızlarda seyir ve şehir içi karışık kullanıldı. 5000 devir nadiren geçildi. Ölçülen rakam
100km de 2.6 litre. Rodaj la beraber yakıtın azalacağı gibi rodaj bitiminde de top speed ı arttiracagimi varsayarsam 2.8 litre civarlarında yakacağını tahmin ediyorum
Bana göre ciddi oranda su ve çamur sıçratma olayını engelledi. Bir defa arka çamurluk ilavesi ile arka amortisör ve etrafı temiz kalıyor. Ön çamurluk ilavesini tam düzgün yapamadım; buna rağmen motora gelen çamur azaldı; ilaveten radyatör temiz, su çamur gelişi yok. Bu ilave parçaları bir motor parçası satan esnaftan cbf 150 nin ön çamurluğu olarak satın aldım. Siyah cbf 150 çamurluğu boya çizikli olduğundan uygun fiyatlı aldım. Onun alt kıvrımlı parçasını uygun şekilde keserek cfmoto nun arka çamurlukta bulunan iki çizgi şeklindeki çıkıntı içine oto camcıların cam yapıştırma silikonu ile yapıştırdım. Geri kalan cbf 150 çamurluğunun ön kısmını uyarlayarak cfmoto nun ön çamurluğuna ilave yapıştırdım. Videoyu durdurarak izlerseniz ayrıntılı görebilirsiniz. Saygılar.
Hayırlı akşamlar beyler, bu yakıt meselesi benimde kafamı karıştırdı. Motorun üstünde gelen Buji Ngk CR7E, ancak kullanım kılavuzunda CR9EP Buji kullanın yazıyor. Avrupa kataloğunu indirdim ordada aynımı diye ordada Cr9ep kullanın yazıyor ama bizim Buji CR7E. Ngk'da Cr9ep Buji yok. Torch'da var. Benim motorum şuan 200km'de bu aralar fırsat bulabilirsem ilk Bakıma götürcem ordada CR9EP Buji takcam, ben hiç yakıt ölçümü yapmadım. yapan arkadaşlarda denese Cr9ep bujiyle acaba bi değişiklik Felan olcakmı, normalde yanlış Buji, yakıtı arttırır, performansı düşürür Felan diyolar, Sizide bilgilendireyim dedim arkadaşlar. Allah kazadan beladan Korusun İnşallah Hayırlı Akşamlar
Kardeş merhaba, bu konuda ben de son birkaç haftadır araştırıyorum ancak elle tutulur bir sonuca ulaşamadım. Muadilini bulmak için CR9EP'nin özelliklerine, elektrot aralığına falan bakayım dedim fakat hiçbir bilgi bulamadım. CR7E ile yakıt tüketimin kaç, titreşim sarsılma gibi şeyler hissediyor musun? Çünkü CR9EP bulmak imkansız gibi bir şey.
Ustam ben ölçüm Felan yapmadım daha ama titreşimim çık çok güzel maşallahı var yani. Yolda giderken titreşimin varlığını unutuyorum o denli az yani Allaha Şükür. NGK'DA CR9E Var, Onu Takıcam Bakalım nasıl olcak, önce bu haliyle ölçüm yapıcam bide Cr9e ile deneyecem. Sonuçları paylaşırım ustam. Hayırlı günler
Bu motor 3litrenin altında yakmıyor. Yakıtı karbitatörlü z one 150'den fazla. Anlamadım gitti
Merhaba arkadaşlar;
Arka çanta taşıma demiri yapan, yaptıran ya da bununla ilgili bilgisi olan var mı?
Youtube da bir video gördüm, ama farklı bir çalışma var mı?
deneyimlerimi yasadıkca paylaşayım.cf mın sınyal flaşörü arızalıydı malum bır flaşor içinde günlerce beklemeyeyim dedim cunku servıslerde yoktu ve ne kadar oldugunu bılmıyorum yedek parcacıdan 5 tl ye baska motorunkını aldım oda 3 soketlı sadece fark soketlerdekı kablo renklerı dyer degıstırdım eskısıden güzel oldu malıyetıde 5 tl daha oncede basıma gelmıstı honda cbr 250 r sınyal flasoru sanırım bayagı pahalıydı ondada bu yontemı denemıstım aklınızda kalsın lazım olur
arkadaşlar bende de 150 nk var kendi bakımlarımı kendim yapmak istiyorum azçok elimden gelir böyle şeyler yağ olarak hangi marka ve model yağ kullanıyorsunuz ,yağ filtresine internette rastlayamadım nereden alabilirim son olarak hava fitlresi depopnun altında galiba ama normal hava filtresi değil araştırdığım kadarıyla süngerli olanlardan diye biliyorm . Bilgisi olan arkadaşlar esirgemesinler. Teşekkürler şimdiden
yag olarak ben cbr dada castrol kullandım fena degıl yag fıltresıne gelınce motor yenı yag fıltresı sokun elınıze alın parcacılara sorun pek cok modelınkı bırbırıne uyar dırek cf dersenız bulamazsınız.hava fıltresı hemen oyle 3-4 bınde bır degısmez soker temızler gerı takarsınız sanırım deponun altında bende bakım yapıcam resımleyebılırsem resım ceker paylasırım.
Merhabalar. Hangi kalınlıkta yağ koydunuz? Bir de bajajlardaki arka lastik çamurlugu bu motora uyuyor mu?
Birkaç gün önce enteresan bir şey başıma geldi. Bir kafeye arkadaşlarımın yanına giderken motorumu parkedecek yer bakıyordum ki bir Suzuki GSX-R 1000 gördüm, bir metre kadar yanına çektim, girdim kafeye. Dışarısı gözüküyor... 15-20 dk sonra 3 tane adam motorun önünde durdu, GSX-R'a arkalarını dönüp elleri arkasında motoru incelemeye başladılar. 1 dakika kadar inceleyip kendi aralarında konuştuktan sonra GSX-R'ye bakmadan yollarına devam ettiler.
Oncelikle herkeze selam arkadaslar araniza yeni katildim. Nasip olursa sifir 150 nk almayi dusunuyorum cok arastirmada yaptim bazi kisilerin yakit konusu ve yedek malzemeyle alakali sorunlarinida okudum ama genel olarak ayni sikayetler olmadigi icin bunlarin her motorda yasanabilecegi kanaatindeyim ama sunu sorucam sizlere motoru canli olarak gordum bana kucuk geldi 187 boyum var 95 kiloyum acaba altimda cok mu ufak durur deneme sansim olmadi ama benim boyumda olup kullanan arkadaslar varmidir simdiden tesekkurler
Net ufak kalır aynı boyda kardeşimiz denedi olmadı
Arkadaşlar merhabalar,
Bugun ben de cf moto 150 nk alarak aranıza katıldım. motorun gidişi duruşu gerçekten çok iyi, fakat güzel birer lastik istemiyor degil
size sorum motorla belirli bir devirde sabit gidemiyorum. devir saati oynamaya motor devri yükselip alçalmaya başlıyor. elim sabit dursa da gaz sabit durmuyor kısacası. Daha önce başına gelen veya bir bilgisi olan var mı acaba?
şimdiden teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------
Nefer bey merhabalar,
boyun 1.93 ve 98 kiloyum. oturuş pozisyonu dik konumlandırıldığı için kullanmakta güçlükçekeceğinizi düşünmüyorum. Sadece arka fren pedalını biraz garipseyebilirsiniz fakat alışılıyor. Dürüst olmak gerekirse enduro tarzı bir makina veya hayabusa - zx14 almadığınız sürece motor altınızda küçük kalacak. o yüzden pek takılmamanızı tavsiye ederim. Simdiden hayırlı sürüşler
Arka frenin pozisyonunu garipseyen birini bulmak sevindirdi, yalnız değilmişim. Arkadaşlar arka teker çöp, net. Ön teker iş görüyor gibi. Devir konusunda 100 km kadar kullanmanızı tavsiye ediyorum. Sonra tekrar yazalım durumu buraya
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------
İkinci bir ekleme olarak, motor 195 cm boya kadar kaldırır. Ama 150 cc motordan kocaman bir gövde beklenmemeli. Ncx ler ile yan yanayken oyuncak gibi kaliyor 150 nk
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)