Öncelikle selamlar.
Motosiklet stop haldeyken kontağı açtığında
eğer motor vitesteyse bu lamba sürekli olarak yanar. Boşa attığında N lambasının yanması ve benzin pompasının "zzzzzz" sesini duyman gerekiyor. Ben motoru alırken çocuğa sormuştum "kardeş bu lamba sönmüyor?" diye. Meğer olayın yazılımı buymuş
Eğer benzin pompası sesi bitmesine rağmen , vires boşta ve N lambası yanıyorken hala sönmediyse mutlaka servise başvur.
Geri dönüşünü bekliyorum, arıza devam ediyorsa beraber çözüm bulalım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------
Haklısın kardeşim. Ama maalesef ülkemizin durumu bu. Dolar ve euro aldı başını gitti. Yeni partilerin hepsi zamlı. Arabada durum daha da vahim. Yapılacak pek de bir şey gözükmüyor ekonomiyi düzeltecek adımlar atmaktan başka. Bak CBF'in fiyatı 6400, onu da tahminen zor tutuyorlar sürümden kazanırız diye. Maalesef "dolarsa dolsun bize ne?" demek pek bir çözüm getirmiyor. Yedek parçadan, motosikletin fiyatına kadar her şey dolarla.
He burada UMA'nın hiç mi suçu yok. Evet bir anda 2000tl zam göz korkutur. 150cc motora da 9000tl verilmez ok. Ama kafayı kaldırıp çevremize baktığımızda ucuz motor mu kaldı Allah aşkına? YBR bile 6600tl olmuş. Şu motoru fiyatını 7500-8000 bandında tutabilselerdi çok iyi olurdu. Ama ne yazık ki dolar dolduruyor işte
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------
Kardeş vallahi gitmeyin bakıma. 0 alınca insanın içi garantiden çıkmasın diye elvermiyor biliyorum ama gitmeyin. Eliniz az biraz alet tutuyorsa en kral ustadan daha iyi bakım yaparsınız emin olun. Hiçbir usta sizin motorunuza gösterdiği özeni gösteremez. Ben motora yağı bile ölçü kabıyla dolduruyorum biliyor musun? Serviste 1,2 lt diye göz kararı boşaltıveriyorlar. Blok tarafında bir arıza çıkmadığı sürece servis kazıktır, bakım bakımsızlıktır. 1 yoğurt kovası, motor yağı ve huni ile 10 dakikada 35-40tl'ye halledebileceğiniz işleme servis 100tl ister.