arkadaşlar bu motor nedir neyin nesidir bi incelemenizde fayda var. kimsenin günahını almak istemem ama çalıntı olduğuna dair derin şüphelerim var.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...01853058/detay
olabilir istanbul gibi bir yerde hangi akıl belgesiz böyle bir motoru kullanır ki ilk çevirmede trafikten men çalıntı ise şase numarasından ortaya çıkar
bu konuyu bir de ana forum a aç bir de onlar baksın
bildiğin çalıntı işte. daha nesinden şüpe ediyosun.
ozaman farklı bır paneldekı düğmeye gerek yok direk o mod tuşuna basarak modlar değişiyor değilmi ilgi ve bilginiz için teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
daha once 1900 tl ye satıstaydı sahibindende sonra letgoda 2750 tl ye ılanı vardı pek cok motor sıtesinde ve face gruplarında çalıntı olabilir diye ilanı paylaşıldı ve her paylaşım sonunda ılan baska isimle yeniden acıldı depo kapağının olmaması vs de kuckucu hanı depo kapagı vs olsa acaba haciz vs diycem ama sanırım oda yok yakından görüp bakmak gerek şase ve motor numarası sılınmısse zaten akla baska bır sey gelmez.hatta ben evrakları tam mı dıye msj atmıstım cvp yazmadı hanı satısı olmayabılır ama ruhsatı falanda varmıydı dıye
nk150 den piyasada çok fazla yok. birinin çalındıysa az çok anlar zaten motorunu o yüzden paylaştım burda.
Cf 150 şaka gibi bi motor mondial getiriyor kendi adıyla satığı mh drift 125 modeli bile 9.5 kw bu motor hem kaslı daha ağır hemde 150 cc 8.8 kw birde su soğutma koymuuuş ;) küçük cc olur devasa tork güç verir anlarız su soğutmayı ama benim ns 150 pulsar 17 bg onda bile yok su soğurma, yalan yok görünüş mt 125 ten bile güzel ters maşa amrstör falan albenili ama bu güç ve torka 7000 tl verilirmi birde çin malı düşünmek lazım...
Herkese merhaba, bu konuda birşeyler yazmak için üye oldum foruma. Motorsiklete yeni başladım oldukça hevesliyim bu yüzden sürekli araştırma yapıyorum. Bu motor ile alakalı deneyimlerim şöyledir;
Uzun süre başlangıç motoru aradım, yamaha tricity çok hoşuma gitti, temiz 2. el buldum 10000 tl fakat aynı model sıfır halide bayide 10000 ile 11000 tl arasında. Vitesli motor almaya karar verdiğimde bir cumartesi günü yamaha bayine mt-125 almaya gittik allahtan bayi kapalıydı. Yakın bir abimin tavsiyesi üzerine bir mondial bayine gittik, bunu gördüm beğendim o da tavsiye etti. Öncelikle ilk motoruma 14-15 bin tl vermediğim için mutluyum zira hevesim kaçacak mı ya da düşüp bir daha biner miyim bilmiyordum. Amacım bu motor ile kendimi geliştirip mt-25 tarzı bir motoro geçmek.
Şubatın ilk haftası 150nk satınaldım. Plaka ve ruhsat dail 7000 TL tuttu fiyat. (iş den izin almak istemediğim için muameleciye para verdim)
Hep bir ön yargı vardı ama kullandıkça geçti, km'nin "0" olmasını istediğim için test bile etmediler motoru. konrol dahi edilmeden teslim aldım.
Şu anda 80 km oldu rodaj döneminde olduğu için çok hızlanamıyorum ayarlardan devir kırmızı ışığının yanma zamanını 4.800 devir olarak ayarladım. 800 km boyunca 5 bin devirin altında kullanın yazıyordu. Kitapçığı gayet güzel hepsini okudum.
Motoru herkes över ben birazcık "-" eksilerinden bahsedeceğim;
* Motoru havaya kaldıran alt demir zımbırtısından yok. sehpa mı nedir adını unuttum.
* aksesuar yok, italatçıyı aradım bu sene de gelmeyeceği söylendi. (çanta demiri, elcik koruma, v.b.)
* Bence biraz ağır keşke daha hafif olsaydı.
Motora yeni başlayan biri olarak bu olumsuzluklar beni şu anda etkilemiyor, 25 yaşında hevesli bir gencim motorun şekli oldukça iyi herkes bakıyor sürüşü hoşuma gitti, başka motora binmedim ama titreşim beni rahatsız etmedi, hatta anlayamadım bile.
2. piyasası yok diyenlere aldanmayın, millet evde oturup sahibindeni açıyor bakıyor sonra yorumda buunuyor. Bu mu profesyonellik bu mu analiz etmek. Beyler ben bu motoru arkadaşlarıma bile satarım, bu pulsar gibi kurye motoru değil benim için başlangıç ve zevk motoru.
Yakın motorcu abilerim ilk motorumu pahalı almamam konusunda çok uyardılar, motoru devireceksin, düşeceksin, yoracaksın v.b bir çok şey söylediler.
Ben 150nk ile başladım memnunum, az yakıyor bi kötü yanını göremedim. Eğer arıza çıkarsa mutlaka yazarım buraya, ilk servis bakımında da yazacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:28 ----------
Motorcular kitabında motorda su soğutma olması için min. x değer güç üretmesi gerekir diye bir şey yazmıyordur herhalde.
Eminim su soğutma olmasaydı su soğutma bile yok diye yorum yapılırdı. Ben yeni başladım motora zevk için biniyorum 150nk satın aldım bana şu anda yetiyor, iyice öğrenince 250 cc daha güzel ve büyük bir motora geçeceğim. en azından kurye motoru yerine şekli olan motor ile bu süreci geçiyorum
acemi olduğum için aralara giremiyorum ve sürekli dur kalk yapıyorum bazen fan çalışıyor, bence su soğutma işe yarıyor.
Hayırlı olsun. Allah' tan Yamaha bayii kapalıymış. GP kompozit http://www.**********.com/ ölçü alarak aksesuar yapıyorlar ne isterseniz. Orta ayak istiyorsanız taktırabilirsiniz.
Ağırlığı 135 KG gayet normal.
cbf 150 141 KG
Yamaha YBR 125 126 KG
PULSAR NS 150 140 KG
Bu motor MT-125'ten sonra sınıfındaki en kaliteli motor. MT-125'i o paraya almak enayiliktir ama 7000 TL'ye bu motoru almak bu sınıfta yapılacak en doğru alışveriştir. Drift'in falan bunun yanında zaten lafı olmaz. Drift vasat kalite bir commuterdir, bu ise bildiğin naked ve büyük cc naked motorlardan ABS hariç hiçbir eksiği yok.
200 ns ye bütçem yok aslında 0 almak istemesem alırım fakat ilk alıcagım motor oldugu için 0 almak istiyorum 2-3 bin farkla ekipmana saklıyorum evet dediğne katılıyorum fakat bu motor daha kendini kanıtlamadı ilerde kronik bir sorun vb den korkuyorum.
uzun vadede ne gibi avantaj sağlar bu motor?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------
düzenleme yaptım
açıkça söylemek gerekirse ben de 0km 200ns baktım önce. ancak 9.000 liraya yaklaşan fiyatı bana gerçekten pahalı geldi. Hayır gene öderdim, ancak gezmek için aldığım bir araç yüzünden borç ödemekten gezememek durumuna düşmemek istedim.
Daha sonra 150ns baktım. piyasadaki diğer 150cc motorlara da bakarken gözüme bu çarptı, araştırdım, 5500 tl'ye de aldım. Arkadaşlar motorun satıcısı ya da yetkili servisi değilim. Uzun kilometreler de kullanmadığım için kronik arızası vs. var mı bilmiyorum. Ancak bu fiyata su soğutmalı, enjeksiyonlu, çelik fren hortumlu, ters maşalı, mono arka amortisörlü, sürüşü rahat, standart lastikleri iyi başka motor Y-O-K.
Marka savunuculuğu yapmam, yıllardır 150cc motor kullanırım. Su soğutma gereksiz diyen kardeşim sen ya Rusya'da yaşıyorsun, hayatında motora marş bastıktan sonra 5km+ yol yapmadın. 38C Temmuz sıcağında, İstanbul trafiğinde 1.5-2 saat yol git bakayım ne oluyor... Ben söyleyeyim, motor şişer, gaz tepkilerin değişir, debriyaj tepkilerin değişir, son hızın ve hızlanma sürelerin düşer ve en önemlisi aşırı hararet MOTORUN ÖMRÜNDEN YER. Aynı mantıkla 8,8kw motora enjeksiyon ne gerek var da diyebilirsin. O halde enjeksiyonsuz, su soğutmasız 6.700 ver YBR al, torunun bile kullanır o derece sağlamdır lafım yok.
Bakın açık ve net söylüyorum, bu motorun kronik arızası var mıdır, ilerleyen kilometrelerde arıza çıkarma ihtimali var mıdır bilemem. Her motorun alıcısı da kullanıcısı da farklıdır. Ben artık 150cc bandında karbüratörlü, arka fren kampanalı, hava soğutmalı motorlara binmek istemiyorum. 20.000 km'de patlasın motor umrumda bile değil. Ben motoru 150.000 km anahtar değmeden süreceğim, ancak sabah jikleyle vın vın ısıtmakla uğraşacağım diyen de YBR-CBF alır. Bakın torununuz sürer o motorları o derece sağlamdır tekrar diyorum.
Bana bu motor çöp, 2km sonra arıza verir diye argümanla gelirseniz eyvallah. Su soğutma niye var, ne gerek var? derseniz gerçekten gülerim haberiniz olsun.
Not: İş bu mesajlar sitem, kızgınlık vs. içermemektedir. Hepimiz kardeşiz bu forumda
Vallahi çok güzel yazmışsınız. Ben de şu an kullandığım motoru bu mantıkla aldım. Daha önce pulsar kullandım. Şu ana kadar sorun yaşamadım. Ben sizin de sorun yaşayacağınıza inanmıyorum. Anca parça pahalıdır ona bir şey diyemem. Ama 110 120 bizim gençlere yetmiyor usta. İlla son hız akc abi diye soruyorlar. Yazık. Sonra tosluyorlar bir yere Allah korusun. Biraz para bulursam 400 nk yı düşünüyorum sırf çift silindir naked binmek için.
Her motorun yapılış amacı sabit. 150cc motorların hepsi "commuter" sınıfındadır. Yani teknik olarak evden işe, işten eve gidip, şehir içinde sağa sola gezmek için. Arkadaşlar bu motorun son hızı 100. Evet 110 da görür 120 de ama son hızı 100! 100km üstü süratlar için elverişli olan hacim 250cc ve yukarısıdır. 150cc motorlar şehir içinde rahatça ulaşım sağlamak için tasarlanmıştır.
Bir diğer belirtmek istediğim nokta da bu motorun frenleri gerçekten çok çok iyi. Bugün ilk defa panik fren denemem oldu(ki deneme değil az daha yolda mal mal yürüyen 2 suriyeliye giriyordum) ve gram kayma yaşamadan zınk diye durdum. Neyse daha fazla konuşmayayım yoksa cidden Mondial'den para falan alıyorum zannedilecek.
Kardeşim bn ilk defa alcaktim motor arastirdim gayette guzel bayide 10 dk falan baktim icim oldukca rahat plaka ruhsatin cikmasini bekliyorum hafta ici nasipse elimde olacak yok torku dusuk yok satilmaz bilmem ne cokta umrumda degil her kör malın bi topal alicisi vardir zaten motoru almadan satmayi dusunursek sıkıntı neticede sıfır mal aliyosun bakimini yaparsan bnce sikinti olmaz olsada epi topu ne kadar ki parcasi ne kadar olsun bnm cok hosuma gitti aldim valla
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------
Ben aldim valla hemde karar vermem 10 dk surmedi icimdd gayet rahat sekli semalide yerinde ilk defa motor sahibi oldum plaka ruhsat cikmasini bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------
Kardesim kazasiz belasiz ins bnde yeni aldim ruhsat plaka cikmasini bekliyorum bnm arastirmam 10 dk falan surdu aldim ciktim ani oldu bakalim bnmde ilk motorum dedigin gibi gayet afilli duruyo bizim milletin huyudur ayakkabinin alti delik olsada ustu hep boyalidir hadi hayırlısı
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
bence al bitane seni takıp etsınler
Arkadaşlar merhaba,
Başlığı yaklaşık 2,3 haftadır takip ediyorum.Ben de pulsar 150 ns ve cf 150nk arasında kalanlardanım. Gönül cf150 nk dan yana ama pulsar da motoruna daha çok ilgili gibi sanki. Bir de sanki türkiye de hala çok fazla satış yapılamamış, piyasaya girilememiş gibi bir durum söz konusu. Her neyse başlığı takibe devam.
Durdurun Dünyayı İnecek VARRRRR!!!.....
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)