2.5 lt normal kullanımda, max 3 litre agresif kullanımda şeklinde kullanıcı yorumları var. Bosch enjeksiyonlu kerata
2.5 lt normal kullanımda, max 3 litre agresif kullanımda şeklinde kullanıcı yorumları var. Bosch enjeksiyonlu kerata
Merhaba arkadaşlar,cf 150 miz için top case yeri imal ettik.Aşağıda gerekli malzeme ve araçları belirteceğim.Üretimi yaklaşık 3-4 saat kadar sürdü,bizden sonra birine yardımcı olması açısından video kaydı yaptım.Umarım birilerinin işine yarar.Son derece kullanışlı ve şık oldu.Sanki motorun orjinal şasisinin devamıymış bir hava kattı.Videonun sonunda bitmiş resimleri var.
-Spirel
-Kaynak makinası
-2.5m 2x1.5 kalınlığında boru
-2 adet M10 somun
-2 adet şablona göre büktürülmüş parça
-Isı kaynağı
Anlaş marka
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
Gardaş yol tutuşu güzel herhangibir titreme falan yok.
Eline sağlık kardeşim. Güle güle kullan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
Belkide 3.5 lt yamasının sebepleri aşağıdaki gibidir ;
Motorun henüz 2016 da piyasaya girmesi ve kullanıcıların meraklarını giderecek denemelerde bulunmaları ;
- Rodaj dönemi -> her motor biraz fazla yakar .
- Rodaj bitti - > Motor en son kaç basıyo bi bakalım , tüh olmadı yol bitti , bir daha deneyeyim .
- Egsoz sesi -> az daha gaz açayım bakalım nasıl ,
gibi sebepler normal yakıtın üzerinde seyretmesine sebeb oluyor olabilir.
Dostlar, bu motorun yedek parçaları aşırı pahalı değil mi?
kelebek 897 tl, egsoz 847 tl, radyatör 830 tl, bobin 158 tl, buji kablosu 48 tl, konjektör 186 tl.
Allah muhafaza ecu falan bozulursa 720 tl vereceğiz. yedek parça fiyatları bu minvalde devam ederse gene cbf den şaşmamak lazım.
fiyat kaynak: http://www.cfmotoyp.com/
forumda kullanıcıda az sanırım hiç olmazsa resım atalımda sayfa renklensın..temizlik şart havalar yagmur çamus zinciri temizleyip yaglayalım dedik ve jantları parlatalım.
sehpa gayet kullanıslı ve rahat
jantın rengi kaybolmuştu sanki
buda sehpa aparatının yakından görünümü...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
aynen parça fiyatları cok pahalı.bende motorsuz kalmayayım bir kac diye cf150nk aldım farı kırıktı göstergede camı catlak oldugundan içine su nem girmiş sanırım çalısmıyordu sırf gösterge 690 tl far kafa far grenajı falan derken nerdeyse 600-700 tl ye denk gelıyor aman sız sız olun kaza vs yapmayın yaparsanızda mutlaka tutanagınızı tutun.sadece sol ayak pegının oldugu gri parca 370 tl şahse ben uygun olmasını beklerdim yıllarca sayısını hayırlamadıgım cbr kullandım.ama şunuda söylemeden geçenişycem sehir içi çok harıka bir motor ve bence gayet iyi bana yakıt tuketımı 150 cc gore bıraz fazla geldı gösterge olmadıgından tam ölçemedım ama depo nerdeyse bitmiş ti 20 tl almıstım sanki tahmınımden cok az gitti.birde sormak ıstedıgım bir şey mod düğmesi..hangi konumda ekonomık hangi konum sport.yani düğme basılı iken hangı modda duğme havada iken hangi modda.
buda aldıgım motorun resmı
far kırıktı acerbis far taktım lamba yerlerinede güçlü kartal göz dedikleri gündüz ledinden taktım.
Bende aldim bu motordan ancak seleyi bir kere actim bir daha tam takamadim sanki oturmuyor ya da bana oyle geldi. Takiyorum ama elimle kaldirinca arka taraf kalkiyor girmiyor
Nasil takiyoruz seleyi ?
bende cok zorlanıyorum bıraz sert vurmanız gerek ve birde arka kablo demetı varya o kılıt mekanızmasının altına gelıyorsada kapanmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------
havayı güzel bulunca biraz dolasalım dedik bir baktık 1160 km olmus maraşa gitmiş gelmişiz .
sonuç itibari ile güzel bir gezi ama artık rüzgardanmı bilemiyorum normal stabıl 98-100 gidiyor fazkat fazlası zor gibi kullanımı rahat bakalım ilerleyen günlerde daha cok resım ve detay paylaşırım şu göstergmde yapılsaydı daha rahat edeceğim hız ve yakıt durumunu görmeden olmuyor : ))
Evet beyler herkese merhaba. Geçtiğimiz hafta söz verdiğim gibi depoyu bitirince yakıt hesabımı yaptım.
Motosikleti kullanış biçimimi 1(sakin) ile 10(agresif) üzerinden puanlarsam 7 kullandım. Bu şartlar altında 100km'de 2,77 litre yakmış. Bugünkü benzin fiyatlarıyla tam 15 kuruş yapıyor. Daha sakin kullanımlarda 2,4-2,5 litreye kadar yolu var. Yakıttan aklınızda kuşku varsa kalmasın arkadaşlar. 40.000km cbf 150 kullandım, bundan daha sakin sürüş yapmama rağmen 3lt'den az yakmadı.
arkadaslar ekran olmadıgı ıcın gecen de sormustum bu mod dugmesı hanı konumda ekonomı hangı konumda spor modunda
ben ekrandaki ayarlayamadım bir türlü.
solda ki 2 düğmeye aynı anda basınca 0-100 ölçer çıkıyor ayrıca.
https://www.youtube.com/watch?v=LT7T590D1tI lintde anlatımı var hocam
pulsar 150 ns ve bu motor arasında kaldım ama tercihim bundan yana olacak gibi ama acelem yok.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)