Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #101
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Motorun arkası disk fren, enjeksiyonlu, su soğutmalı, 6 vites ve tip olarak zaten yazcak birşey yok ben tipini çook beğendim. Tvs ile karşılaştırılacak bir motosiklet olmadığını düşünüyorum. Ben olsam fiyatı çok uygun tutardım 6.600 az değil ama bu özelliklere çokta değil. Fiyatı uygun tutup malı çok çok sattıktan sonra piyasasını oturttuktan sonra fiyatı biraz yükseltirdim...
    İnsanların kafasındaki Çin yargısı varken fiyatı çok uygun tutmadıktan sonra en sağlam, en özellikli motoru sunsan da pek satılmaz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    18 Ağustos 2015
    Motoru kullanan arkadaşlar sorum size, lastikler nasıl? Ben 1300km dir kullanıyorum ve git gide kötüleşmeye başladı kaç defa düşme tehlikesi atlattım

  3. #103

    Üyelik
    16 Haziran 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha MT 125, Cf Moto 150NK
    Motoru alalı tam bir hafta oldu,1 haftada 630 km yol yaptım, ve bu yolun %80i 80-100 km.lik uzun sayılabilecek yollarda yapıldı,öncelikle şu Çin malı muhabbetini diline dolayan arkadaşlara hiç laf etmeden izlenimleri gerçekçi olarak sizlere aktarmak istiyorum,şayet motor piyasada çok yeni ve kağıt üzerinde 12 HP ibaresini gören bu motora direkt çamur atmayı çok seviyor,
    -Motorda ilk merak edilen şeylerden birisi tireşim,Daha önceki motorum Yamaha MT-125 idi ve tarz olarak aynı olan Japon motordu,dikkat edin önceki motorum sıfır aldığım Mt serisinin bir üyesiydi.Yani o yüzden o motordan sonra titreşim nedir çok iyi bilirim,herneyse uzatmadan söyleyeyim bu motorda titreşim var diyen arkadaşlar diğer motorları muhtemelen çalıştırmadan bakıyorlar,çok net titreşim sıfır!
    -Diğer konu lastikler, lastikler düşündüğüm gibi çıkmadı,ben beklentimi düşük tutmuştum ancak lastikler şuana kadar gayet güven veriyor,ancak ben yinede kısa süre sonra Michelin Pilot Street gibi bir lastikle değiştirmeyi düşünüyorum,
    -Güç olarak 150 cc. ye göre bir tık düşük geldi bana,düz yolda çok iyi uzayıp giderken hafif eğimli yolda 6. viteste 90la giderken eğime geldiğimde hız biraz düşüyor ve motor vites düşürmemi istiyor.ancak bu da benim gibi hız değil keyif için motor kullananlar için çok da fark yaratan bir etken değil.
    -Yakıt olarak şuana kadar gayet ekonomik,rodaj bakımından sonra daha da düşeceğini düşünüyorum,
    -ufak tefek eksik gördüğüm noktalar ise,Mt-125ten sonra vites arttırırken topuğunuzun sabit kalması gerekirken bu motorda topuğunuzu da bir tık kaldırmanız gerekiyor ancak buda bir süreden sonra alışkanlık yapıyor ve sıkıntı olmuyor,
    diğer eksik nokta,ilerleyen zamanda mutlaka gelir yada gelmiştir ben bilmiyorum ancak motorun şuanki halinde orta sehpa yok,yan ayak bana pek güven vermiyor.rodaj bakımında bu konuyu halletmeye çalışıcam.
    -Motoru kullandıkça gerçekten üzerinden inmek istemiyorsunuz,sele yüksekliği ideal,ancak artçılı kullanmak için motor pek uygun değil,artçı selesi çok rahatsız,tek kullanıcı için şehir içi bu motor müthiş bir seçim olur.
    -Fren sistemi harika,hızınız yüksek olsa bile frene dokunduğunuz anda tık diye duruyor,
    -Elimden geldiğince izlenimlerimi sizlere aktarmak istedim, motor hakkında başka sorusu olan veya bilgi almak isteyen arkadaşlar olursa sık sık burayı kontrol ediyor olacağım,
    Esen kalın.
    TA6AHE ve kanki5659 bunu beğendiler.

  4. #104
    elessartt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Vites pedal kısmında montajda ayar hatası yapılmış gibime geldi. Bakıma götürdüğünüzde onu da hallettirin derim. Güvenli sürüşler..

  5. #105

    Üyelik
    18 Ağustos 2015
    Lastik basınçları nedir

  6. #106

    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Şehir
    Maltepe/İST
    arkadaşlar merhaba
    bu motorun yakıt sarfiyatını litre/km olarak paylaşabilir misiniz?
    motor 150 cc enjeksiyonlu ancak 11 beygir deniyor bu durumda bayağı az yakmasını beklerim ben
    durum nedir acaba?

  7. #107

    Üyelik
    16 Haziran 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha MT 125, Cf Moto 150NK
    1500km kadar oldu,rodajdan sonra Ortalama 2,5 lt/100 km.

  8. #108

    Üyelik
    02 Ağustos 2016
    merhabalar
    bu forumda yazılanları uzun zamandır okuyorum
    Coğu arkadaş daha motoru bile görmeden hatta motor Türkiyeye bile gelmeden atıp tutmaya başlamışlar
    yok mondialmış yok malzemesi kotuymuş yok pahalıymış
    şimdi sizlere Cf MOTO 150 NK sahibi birisi olarak sağda solda duyduklarımı değil bizzat kendi tecrübelerimi yazma ihtiyacı duydum ki insanlarımız motor tutkunlarımız doğru bilgiye ulaşsınlar
    burada motorun özelliklerini tekrar tekrar yazıp kuru gürültü yapmıycam sadece yazılmayanları yazmaya calısıcam
    -öncelikle frenlerden bahsetmek gerekiyor ön arka frenlerin her ikiside DİSK fren ve ön frenler 292 mm disk fren çapı ve 4 pistonlu hidrolik kalipere sahip. Şöyle söyleyeyim Yamaha nın 250 cc lik race ing motorlarında bile 2 pistonlu fren kullanılıyor. artı olarak fren tellerinde çelik tel kullanılmış. frene basıyorsun ve duruyorsun acaba dururmu diye bi şüpheniz olmuyor.
    - İkinci olarak titreşimden bahsetmek istiyorum. Hatta kendinizde gidin bayii ye motorun üzerine cıkın ve boşta basın gaza.
    kendinizde göreceğiniz üzere titreşim yok. günlük 75 km civarında yol yapıyorum. az bi mesafe değil titreşim olması halinde ellerimde ve ayaklarımda uyuşma olması lazım ama olmuyor. titreşim hiç mi yok var ama ne zaman 90 civarında titreşim hafif olarak başlıyor ama direksiyonda değil ayaklıklarda hissediyorsunuz. oda aya ile basıyorsanız ve gerçekten hafif miktarda. o da öyle sizi sarsacak kadar değil. şehir içinde titreşim yok arkadaşlar.
    - motor donanım olarak kendi sınıfı için doyurucu. sellektör düğmesi, led on arka ve sinyal lambaları, analog motor devir saati, digital hız sıcaklık km benzın göstergesi.
    - birde ne var motorun torku zayıf. bilmem apachi ile yok sununla bununla bunu katlarım diye söyleyenler var. Arkadaslar motorda iki surus modu bulunuyor biri Ekonomik modu diğeri Spor Modu. Spor modunda vites geçişleri cok hızlı. Ben Ekonomik modda deneme yaptım. Şöyleki kırmızı ışıkta bekliyoruz ekonomik modda nejadar cabuk hızlanırım diye. yanımdaki arabaların hıc bırı bana yetişemiyor ayrıca 3-4. sırada bekleyen arabalar kırmızı ışık cızgısıne geldıklerınde ben yaklaşık olarak 150-200 metre fark açmış oluyorum.
    hazır motorun gücünden bahsetmısken hızındanda bahsetmek gerek burada. duz yolda 125 km hıza ulaştım ayrıca yokuş asagı yoldada deneme yaptım yıne 125 km hız ulaştım. 150 NK da yüksek ozellıklı motorlarda kullanılan motor koruyucu sistem olan kesici sistem entegre edilmiş. zorlasam biraz daha gidermi bilmiyorum kesici devreye girince zorlamıyorum. Rodaj konusundada kıtapcıga gore 800 km ye kadar 5000 devir altı 800-1600 arası 7000 devir altında kullanın diyor. Yolun durumuna gore 6. viteste 5000 devirde 60-65 km 7000 devirde 80-90 km hızla gidiyorsunuz. Rodajda sıkıntı olmuyor yanı.
    - sele konusuna da bir bakalım. doğrudur ilk aldığımda sele biraz totomu ağrıtıyordu. ama yaklaşık 800 km den sonra ya sizin totonuz alışıyor yada sele size alışıyor bilemiyorum artık totom ağrımıyor
    - ayna konusuna diğer arkadaşlara katılıyorum aynalarda dirsekleriniz gorunuyor.
    - 150 NK şehir içi kullanım için tasarlanmış bir motor. bu konuda yakıt tuketımı cok onemlı. Rodajda yaptığım testte 10 lt. yakıtla 435 km yol gittim. oyle sanıyorumkı ileride bu biraz daha fazla yol yapacaktır.
    - tekerlekleri için sizler ne düşünürsünüz bilmiyorum ama kontra ile girdiğim hiç bir virajda kayma yada açılma yapmadım. yolu cok iyi tuttuğunu söyleyebilirim. Islak zemınde test etmedim. benım işimi goruyor değiştirme ihtiyacı duymadım.
    - Motor aldığınızda orta sehpa ile gelmiyor. ama yan ayak kuvvetli sıkıntı yok. orta ayak olsa iyi olurdu.
    - su an için sıkıntı cektıgım konu türkiyeye bu sene gelmesı sebebi ile aksesuarları henüz gelmedi. bu sebeple orjınal olarak arka çanta demırlerını temın edemiyorsunuz. ha universal ekipmanlar ile takanlar varmış duydum hatta bu konuda yardım alabilrim yada mecbur beklıcez
    - motor gerçekten cok yakışıklı aldığım ilk aylarda ınsanlar benı durdurup motoru inceliyorlar. iş yerinde yamahası, hondası o9lan arkadaşlar bile ağzı acık bakıyorlar.
    - motor çinde üretiliyor doğrudur ama nasıl ucuz bi çin marka telefon ile iphone aynı kalıtede değilse ki iphonelerde çinde üretiliyor. bu durum cf moto içinde geçerli. motorda kullanılan parçalar gerçekten kalıteli. celik fren telleri. 4 pistonlu on disk, ana gövde, bosh marka ateşleme ve yakıt sistemi ve dahası. arkadaşlar motor gerçekten kalıtelı.
    - fiyatı pahalı dıyorlar. katılmıyorum. butun ozelliklerini bir kenara atın ve bana su soğutmalı bi moto kac tl den başlıyor bi anlatıverın. 11-12 bin den baslar. 6500 tl ye alabiliyorsun kı buda yarı fiyatıdır. bu motorla uzun yolada çıkabilirsiniz
    - motorun calısması sesi zaten cok güzel. kafa ağrıtmıyor sessız. egzosdan çıkan ses tını itibari ile guzel
    Hayati01 bunu beğendi.

  9. #109

    Üyelik
    16 Haziran 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha MT 125, Cf Moto 150NK
    2015 sıfır Yamaha MT-125 sahibi olup 1yıl kadar sonra bu motoru aldım ve kimse bana çin-japon muhabbeti yapmasın.aynı ozellikte olmayan bu mt125i bile şuan 13.990a satıyorlar ve arada inanın artı olarak cf moto çok daha öndedir.bu fiyata bu özellikli bir motor daha yok emin olun.6yıldır motor kullanıyorum,ve 4 kere sıfır motorum oldu,bir tek bu motorun üzerinden inmek istemiyorum.arkadaşın yazdıklarına tamamen katılıyorum.
    Hayati01 bunu beğendi.

  10. #110

    Üyelik
    29 Temmuz 2016
    arkadaşlar 2 el 5500 e buldum 800 kmde istanbul da ben ilk defa motor sahibi olucam 2 elde motorda nelere dikkat etmem gerek rolantide titremeye bakıcam devirlerde titremeye bakıcam başka bakılcak bişiy varmı açıkcası vitesli motor hiç kullanmadım gidip tur at deseler atamam bilen bir tanıdığımda yok nasıl olucak nasıl biticek bu işin sonu bilmiyorum ama bu motor sevdası her geçen gün yüreğimi dağlıyor :(

  11. #111

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bizim insanımız enteresan işte, CBF için yıllardır aynı motor diye şikayet ederler, Çinli dersin çöp derler, kaliteli Çinli dersin pahalı derler, o para verilmez derler. Bir kendinize gelin. Piyasada onlarca marka telefon varken aldığı üçüncü Samsung telefon da arıza yaptıktan sonra dördüncüyü de Samsung alan tiplere benziyorsunuz. Şu marka sevdasını veya önyargısını bırakıp modellere bakın.

    Bu motorun MT-125'e alternatif olabileceğini söylediğimde millet içinden bir tarafıyla gülüyordu, gerçi hala da gülüyorlardır. Onlar gidip 3 BG fazla diye RTR150 alabilirler.

  12. #112
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Rtr 150 diyince ekrana çok sağlam bir TİTREME geldi.

  13. #113
    t4m3r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2016
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    150 NK
    kısmetse bende bu motordan alacağım, takip edelim bu konuyu

  14. #114
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Bugün yine inceledim. Ön maşalar frenler boyalar, malzeme kaleitesi çok güzel. Kısaca gücü ve hızı dışında çok iyi. Yamaha mt 125 fiyatı 13 bin olmuşken, fazla hız merakı yoksa alınır.

  15. #115
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı necrolordtr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar
    bu forumda yazılanları uzun zamandır okuyorum
    Coğu arkadaş daha motoru bile görmeden hatta motor Türkiyeye bile gelmeden atıp tutmaya başlamışlar
    yok mondialmış yok malzemesi kotuymuş yok pahalıymış
    şimdi sizlere Cf MOTO 150 NK sahibi birisi olarak sağda solda duyduklarımı değil bizzat kendi tecrübelerimi yazma ihtiyacı duydum ki insanlarımız motor tutkunlarımız doğru bilgiye ulaşsınlar
    burada motorun özelliklerini tekrar tekrar yazıp kuru gürültü yapmıycam sadece yazılmayanları yazmaya calısıcam
    -öncelikle frenlerden bahsetmek gerekiyor ön arka frenlerin her ikiside DİSK fren ve ön frenler 292 mm disk fren çapı ve 4 pistonlu hidrolik kalipere sahip. Şöyle söyleyeyim Yamaha nın 250 cc lik race ing motorlarında bile 2 pistonlu fren kullanılıyor. artı olarak fren tellerinde çelik tel kullanılmış. frene basıyorsun ve duruyorsun acaba dururmu diye bi şüpheniz olmuyor.
    - İkinci olarak titreşimden bahsetmek istiyorum. Hatta kendinizde gidin bayii ye motorun üzerine cıkın ve boşta basın gaza.
    kendinizde göreceğiniz üzere titreşim yok. günlük 75 km civarında yol yapıyorum. az bi mesafe değil titreşim olması halinde ellerimde ve ayaklarımda uyuşma olması lazım ama olmuyor. titreşim hiç mi yok var ama ne zaman 90 civarında titreşim hafif olarak başlıyor ama direksiyonda değil ayaklıklarda hissediyorsunuz. oda aya ile basıyorsanız ve gerçekten hafif miktarda. o da öyle sizi sarsacak kadar değil. şehir içinde titreşim yok arkadaşlar.
    - motor donanım olarak kendi sınıfı için doyurucu. sellektör düğmesi, led on arka ve sinyal lambaları, analog motor devir saati, digital hız sıcaklık km benzın göstergesi.
    - birde ne var motorun torku zayıf. bilmem apachi ile yok sununla bununla bunu katlarım diye söyleyenler var. Arkadaslar motorda iki surus modu bulunuyor biri Ekonomik modu diğeri Spor Modu. Spor modunda vites geçişleri cok hızlı. Ben Ekonomik modda deneme yaptım. Şöyleki kırmızı ışıkta bekliyoruz ekonomik modda nejadar cabuk hızlanırım diye. yanımdaki arabaların hıc bırı bana yetişemiyor ayrıca 3-4. sırada bekleyen arabalar kırmızı ışık cızgısıne geldıklerınde ben yaklaşık olarak 150-200 metre fark açmış oluyorum.
    hazır motorun gücünden bahsetmısken hızındanda bahsetmek gerek burada. duz yolda 125 km hıza ulaştım ayrıca yokuş asagı yoldada deneme yaptım yıne 125 km hız ulaştım. 150 NK da yüksek ozellıklı motorlarda kullanılan motor koruyucu sistem olan kesici sistem entegre edilmiş. zorlasam biraz daha gidermi bilmiyorum kesici devreye girince zorlamıyorum. Rodaj konusundada kıtapcıga gore 800 km ye kadar 5000 devir altı 800-1600 arası 7000 devir altında kullanın diyor. Yolun durumuna gore 6. viteste 5000 devirde 60-65 km 7000 devirde 80-90 km hızla gidiyorsunuz. Rodajda sıkıntı olmuyor yanı.
    - sele konusuna da bir bakalım. doğrudur ilk aldığımda sele biraz totomu ağrıtıyordu. ama yaklaşık 800 km den sonra ya sizin totonuz alışıyor yada sele size alışıyor bilemiyorum artık totom ağrımıyor
    - ayna konusuna diğer arkadaşlara katılıyorum aynalarda dirsekleriniz gorunuyor.
    - 150 NK şehir içi kullanım için tasarlanmış bir motor. bu konuda yakıt tuketımı cok onemlı. Rodajda yaptığım testte 10 lt. yakıtla 435 km yol gittim. oyle sanıyorumkı ileride bu biraz daha fazla yol yapacaktır.
    - tekerlekleri için sizler ne düşünürsünüz bilmiyorum ama kontra ile girdiğim hiç bir virajda kayma yada açılma yapmadım. yolu cok iyi tuttuğunu söyleyebilirim. Islak zemınde test etmedim. benım işimi goruyor değiştirme ihtiyacı duymadım.
    - Motor aldığınızda orta sehpa ile gelmiyor. ama yan ayak kuvvetli sıkıntı yok. orta ayak olsa iyi olurdu.
    - su an için sıkıntı cektıgım konu türkiyeye bu sene gelmesı sebebi ile aksesuarları henüz gelmedi. bu sebeple orjınal olarak arka çanta demırlerını temın edemiyorsunuz. ha universal ekipmanlar ile takanlar varmış duydum hatta bu konuda yardım alabilrim yada mecbur beklıcez
    - motor gerçekten cok yakışıklı aldığım ilk aylarda ınsanlar benı durdurup motoru inceliyorlar. iş yerinde yamahası, hondası o9lan arkadaşlar bile ağzı acık bakıyorlar.
    - motor çinde üretiliyor doğrudur ama nasıl ucuz bi çin marka telefon ile iphone aynı kalıtede değilse ki iphonelerde çinde üretiliyor. bu durum cf moto içinde geçerli. motorda kullanılan parçalar gerçekten kalıteli. celik fren telleri. 4 pistonlu on disk, ana gövde, bosh marka ateşleme ve yakıt sistemi ve dahası. arkadaşlar motor gerçekten kalıtelı.
    - fiyatı pahalı dıyorlar. katılmıyorum. butun ozelliklerini bir kenara atın ve bana su soğutmalı bi moto kac tl den başlıyor bi anlatıverın. 11-12 bin den baslar. 6500 tl ye alabiliyorsun kı buda yarı fiyatıdır. bu motorla uzun yolada çıkabilirsiniz
    - motorun calısması sesi zaten cok güzel. kafa ağrıtmıyor sessız. egzosdan çıkan ses tını itibari ile guzel
    Foruma üye olduğu gün sadece tek bir mesaj yazmış, başka giriş dahi yapmamış.

    ınsanları gerizekalı yerine koymaya çalışan bir satış - pazarlama ekibi var galiba bu dangalak firmanın.

    Çelik fren teli ve CST marka lastiği olan bir motordan zaten uzak durun ey ahali

    Sizden önce güneşi görmüş şu kardeşinize azıcık saygınız varsa bu manüpülasyon yapmaya çalışanlara da inanmayın. Adam CST lastiğin yol tutuşu iyi demiş
    You start the game with a full pot of luck and an empty pot of experience. The objective is to fill the pot of experience before you empty the pot of luck.
    The older I get, the faster I was.

  16. #116
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Çelik fren teli olmamalı mı? Ne olmalı ki? Çelik fren hortumu olmasın?

  17. #117

    Üyelik
    07 Ağustos 2016
    Öncelikle burada birşeyleri düzgünce yazan kişilerin benden çok bildiğini kabul ederek yazmaya başlıyorum bir acemi için cf moto nasıl? Motoru aldığım bayii söylemek istemiyorum çünkü biliyorum ki benden başka alan yok şehrimde her neyse konu başlıkları şeklinde kendi farkındalıklarımı yazacağım.
    -Görünüm: Motor bana kalırsa herşeyinden çok görüntü ama şunu demeden geçemeyeceğim görünümün önemli parçalarından biri olan jant turkuaz olan için söylüyorum kalitesi bir boya ile yapılmış bir kaç taş isabet etti ve hafif hafif açıklıklar oldu.Yakın zamanda jantı bir şekilde kaplatmak istiyorum bunun içinde fikir alacağım buradaki kişilerden.
    -Güç: Herkesin dediği güzel ama güçsüz cümlesi tam olarak doğru değil bu bir karşılaştırmadır bu bir ihtiyacın karşılanmasıdır değil mi aslında ben şehir içinde manevra konusunda en sıkışık zamanlarda bile altımda ki motora güvenmek isterim o yüzden benim açımdan güçlülüğü yeterli derece şu var ki 149 cc olan bu motor en fazla en fazla 120 seyirlerinde geziyor çevre yollarında şehirler arası yollarda güçsüz kaldığı yerler oluyor tabi ama pişman edecek derecede değil az dursun yükseltiyim derecesinde
    _Aksan sağlamlık: Motoru ilk aldığımda kullanmaya başladım ve aküsünden su sızdı baya bi hemde. Bu motorlarda gelen aküler sıvısı ayrı bir yerde ve dolumu yapılıp tıpası takılıyor tıpadan değil ama ufak bir delik olan tahliye kısmından sızdırdı. Ben aksanın içinde sayıyorum cahilliğimden sonrasında düzeldi tabi yani olursa eğer öyle bir şey zincirin üstüne akarsa hemen sökün akü kısmını suyla temizleyin(TECRÜBE). Gelelim bugün yaşadığım olay aksanın içinde he konudan sapmadık. Oturuyorum seleye şık diye bir ses kalkıyorum yine aynı gezerken kasisde aynısı. Gittim aldığım yere bulamadılar hatta daha fazla arttı ama şu kesin amortisör bir yere değiyor montaj konusunda bir sıkıntı var aksanın sağlam bir şekilde gelmediğini ya da talihsiz olanın ben olduğumu söyleyebilrim.
    -Gösterge:basitten başlayayım gösterge bugün bajaj ile kıyasladığımda daha cafcaflı ve baymayan cinsten akü gücü,hararet,saat,kilometre,benzin durumu tuşlar ile geçiriliyor ve bilgi gayet okunaklı halde.Şimdi diyosunuz eko modu var sport modu var açıkcası boş bir tuş gibi de hadi hayırlısı ben tam anlayamadım anlayabilen varsa yazsın ne olduğunu ve benim için hayal kırıklığı olan bir durum vitesin boş durumu haricinde hangisinde olduğunu göstermiyor alıştım artık sesi hızı herşeyiyle oluyor ama ben keşke olsa dedim ve dörtlü eksik tabi bir nedenide olablir bu durumun ,pulsar da da aynı durum söz konusu vites gösterimi ve dörtlü tuşu yok.
    -Kullanım: İlk aldığımda denerken acemiliktenmidir falan diyodum belkide hakikaten en kötüsünğ bana yolladılar tüm ürünlerine birden çamur atmak istemem ama gaz kolu sıkışıyordu çeviriyodum kalıyordu öyle sağolsun usta hemen değiştiriverdi şimdi çevir bırak yerinde mazallah kaza yaptırır adama helede benim gibi acemiye. Öğrenimi gayet kolay bir motor bir bakmışsınız sekmeden gidiyosunuz tabi koltukta ufak değişik oturuşlar ile çünkü cidden sert koltuğu uzun yol falan çekilmez hele arkada biri varsa sırf onun için durun belli zamanlarda hem ufak hem rahatsız ama leş değil koltuklar öldürmeyeyim tamamen.Kısalar gayet güzel aydınlatıyor uzunlar ise biraz yukarıda kalıyor bence gündüz ledleri ile süslenmiş üzerinde bulunan ışıklar sinyalinden stop una hepsi kalite dış.
    Şimdi birisi diyecek ki ee kardeşim öneriyomusun biz buna para gömeceğiz zaten o kadarım var. Denemeye değer derim ama şu bir kesin gözümde pulsarın yanında kral kral.
    Şehrin yakışıklısı konusunda haklılar kocaman güçlü motorlara dönüp bakmayan insanlar gözlerini alamıyorlar tabi çin mi sorusuna evet diyene kadar.Olmuştur gecenin bu yarısında bu kadar yazınca elbet hatam elbet yanlışım siz benim cahilliğimin kusuruna bakmayın

  18. #118

    Üyelik
    16 Haziran 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha MT 125, Cf Moto 150NK
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı delihasan38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle burada birşeyleri düzgünce yazan kişilerin benden çok bildiğini kabul ederek yazmaya başlıyorum bir acemi için cf moto nasıl? Motoru aldığım bayii söylemek istemiyorum çünkü biliyorum ki benden başka alan yok şehrimde her neyse konu başlıkları şeklinde kendi farkındalıklarımı yazacağım.
    -Görünüm: Motor bana kalırsa herşeyinden çok görüntü ama şunu demeden geçemeyeceğim görünümün önemli parçalarından biri olan jant turkuaz olan için söylüyorum kalitesi bir boya ile yapılmış bir kaç taş isabet etti ve hafif hafif açıklıklar oldu.Yakın zamanda jantı bir şekilde kaplatmak istiyorum bunun içinde fikir alacağım buradaki kişilerden.
    -Güç: Herkesin dediği güzel ama güçsüz cümlesi tam olarak doğru değil bu bir karşılaştırmadır bu bir ihtiyacın karşılanmasıdır değil mi aslında ben şehir içinde manevra konusunda en sıkışık zamanlarda bile altımda ki motora güvenmek isterim o yüzden benim açımdan güçlülüğü yeterli derece şu var ki 149 cc olan bu motor en fazla en fazla 120 seyirlerinde geziyor çevre yollarında şehirler arası yollarda güçsüz kaldığı yerler oluyor tabi ama pişman edecek derecede değil az dursun yükseltiyim derecesinde
    _Aksan sağlamlık: Motoru ilk aldığımda kullanmaya başladım ve aküsünden su sızdı baya bi hemde. Bu motorlarda gelen aküler sıvısı ayrı bir yerde ve dolumu yapılıp tıpası takılıyor tıpadan değil ama ufak bir delik olan tahliye kısmından sızdırdı. Ben aksanın içinde sayıyorum cahilliğimden sonrasında düzeldi tabi yani olursa eğer öyle bir şey zincirin üstüne akarsa hemen sökün akü kısmını suyla temizleyin(TECRÜBE). Gelelim bugün yaşadığım olay aksanın içinde he konudan sapmadık. Oturuyorum seleye şık diye bir ses kalkıyorum yine aynı gezerken kasisde aynısı. Gittim aldığım yere bulamadılar hatta daha fazla arttı ama şu kesin amortisör bir yere değiyor montaj konusunda bir sıkıntı var aksanın sağlam bir şekilde gelmediğini ya da talihsiz olanın ben olduğumu söyleyebilrim.
    -Gösterge:basitten başlayayım gösterge bugün bajaj ile kıyasladığımda daha cafcaflı ve baymayan cinsten akü gücü,hararet,saat,kilometre,benzin durumu tuşlar ile geçiriliyor ve bilgi gayet okunaklı halde.Şimdi diyosunuz eko modu var sport modu var açıkcası boş bir tuş gibi de hadi hayırlısı ben tam anlayamadım anlayabilen varsa yazsın ne olduğunu ve benim için hayal kırıklığı olan bir durum vitesin boş durumu haricinde hangisinde olduğunu göstermiyor alıştım artık sesi hızı herşeyiyle oluyor ama ben keşke olsa dedim ve dörtlü eksik tabi bir nedenide olablir bu durumun ,pulsar da da aynı durum söz konusu vites gösterimi ve dörtlü tuşu yok.
    -Kullanım: İlk aldığımda denerken acemiliktenmidir falan diyodum belkide hakikaten en kötüsünğ bana yolladılar tüm ürünlerine birden çamur atmak istemem ama gaz kolu sıkışıyordu çeviriyodum kalıyordu öyle sağolsun usta hemen değiştiriverdi şimdi çevir bırak yerinde mazallah kaza yaptırır adama helede benim gibi acemiye. Öğrenimi gayet kolay bir motor bir bakmışsınız sekmeden gidiyosunuz tabi koltukta ufak değişik oturuşlar ile çünkü cidden sert koltuğu uzun yol falan çekilmez hele arkada biri varsa sırf onun için durun belli zamanlarda hem ufak hem rahatsız ama leş değil koltuklar öldürmeyeyim tamamen.Kısalar gayet güzel aydınlatıyor uzunlar ise biraz yukarıda kalıyor bence gündüz ledleri ile süslenmiş üzerinde bulunan ışıklar sinyalinden stop una hepsi kalite dış.
    Şimdi birisi diyecek ki ee kardeşim öneriyomusun biz buna para gömeceğiz zaten o kadarım var. Denemeye değer derim ama şu bir kesin gözümde pulsarın yanında kral kral.
    Şehrin yakışıklısı konusunda haklılar kocaman güçlü motorlara dönüp bakmayan insanlar gözlerini alamıyorlar tabi çin mi sorusuna evet diyene kadar.Olmuştur gecenin bu yarısında bu kadar yazınca elbet hatam elbet yanlışım siz benim cahilliğimin kusuruna bakmayın

    Dostum yazını sonuna kadar okudum, benim motorum yaklaşık 2000 km. olacak,bahsettiğin olumsuzluklar genel olarak senin şansızlığına gelmiş ve aldığın bayiinin teslim öncesi ilgisizliğinden kaynaklanmış.Onun dışında motor hakkında genel fikirlerin doğru yönde.Ekonomi ve Sport mod arasında ben de şuana kadar pek fark görmedim.Ben Kocaeli Gebze tarafındayım ancak sık sık istanbul maltepe-pendik-kartal bölgelerine gidiyorum,yakınlarda isen bir ara görüşüp motorları karşılıklı inceleyebiliriz,böylelikle ufak tefek farklarında servisten kaynaklı bir durum var mı vs. diye fikrimiz oluşabilir.Motor hakkında sık sık farklı başlıklarda yorumlarımı ve kullanıcı tecrübelerimi yazıyorum ancak satıcı gibi göründüğümüzü farkettiğim için artık buralara pek yorum yazmayacağım,ileride bu motoru almak isteyen adamlarda artık kullanıcısından değil, sadece parasını düşünen satıcılardan bilgi alır.buraya zahmet edip bilgi amaçlı yorum yazan adamlara kalkıp satıcı bayii muamelesi yapılması çok ayıp birşey.Esen kalın.

  19. #119

    Üyelik
    10 Ağustos 2016
    Arkadaşlar bende bu motordan almayı duşunuyorum kullanan arkadaşlardan biri bana bu motor hıc zorlanmadan 100 110 gıdıyormu bırde bu hızları kaç devirde yapıyor soyleyebilirmı

  20. #120

    Üyelik
    16 Haziran 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha MT 125, Cf Moto 150NK
    8500 devirde 110 görebiliyorsunuz.Ben görüyorum en azından Zaten motorun beygir gücüne göre 6 vites olması da bunun için,motor bağırmadan,zorlanmadan bahsettiğiniz hızlara çıkabiliyor.5 vites olsaydı bahsettiğiniz hızlara tahminimce 10.000 devirlerde anca çıkardınız ve motor inim inim inlerdi.bu güçteki motora 6 vites koyulmasının sebebide budur.vites aralıkları kısa olduğu için motor bağırmadan hızlanıyor.


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)