Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #661

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    Alıntı gentlemann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba bende 150NK sahibiyim 1 saat önce eve dönüyordum. Evime giden yol yokuş yukarı 70 ile gidiyorum 8000 devirde yokuş bitti sitenin girişine girdim ardından motor istop etti otoparka kadar ittim. çalışmadı motor ikaz ışığı yandı 1 saat uğraştım çalıştı fakat ikaz ışığı hala yanıyor. sorun nedir acaba fotoğraflarını atacağım şu an üşendim :D
    motorun hararet yapmış olsa anlardın herhalde çünkü yokuş uzun değilse öok zorlamadıysan motoru bu motoru hararet yaptırmak çok zor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #662
    dummy decoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Alıntı drmsel09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 Eylül pazar günü Söke'den başlayıp yine Söke'de son bulan 580 km lik bir gezi yaptım. 2 tane NC750 ve bir Transalp 650 vardı. Toplamda 85 liralık benzin harcadım. Hızım bu motorlara uyum sağlamak durumunda olduğumdan 100 km/h ve üzeriydi. Yolda hiç bir sıkıntı olmadan, arıza vs. bir durum olmadan yolumuzu tamamladık. Motorun performansı ve yakıt tüketimi süperdi.
    motorun yakıt tüketiminden çok memnunum ben de.
    son 500-600 kilometredir sadece spor modda kullanıyorum artık 3 bine yaklaştım. her gün istanbul içi 40 km yol, 2.4 litreyi geçemedim 100 kmde.
    en son 45 liraya 360km gitmişim.

  3. #663

    Üyelik
    25 Ağustos 2017
    400nk sitesinde satışa çıktı 18 kusur bin lira 150 nklarinizi satinda piyasa düşsün biraz bizde alalım ��

  4. #664

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    Alıntı furkanaltan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    400nk sitesinde satışa çıktı 18 kusur bin lira 150 nklarinizi satinda piyasa düşsün biraz bizde alalım ��
    yalnız oppiyasa 5 e falan düşmez bu saatten sonra

  5. #665

    Üyelik
    25 Ağustos 2017
    5 e düşmesin de 7500 8000 de olmasın
    roadpeople bunu beğendi.

  6. #666

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    Alıntı furkanaltan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 e düşmesin de 7500 8000 de olmasın
    şimdi 7000 falan bu motor için piyasa fiyatı olarak gerçekten çok normal çünkü bu klasmanda alabileceğin diğer motorların fiyatları belli 8000 de çokmuş yani

  7. #667

    Üyelik
    25 Ağustos 2017
    2.el almak üzereyim paramı hazırladım bı sorum olacaktı bu 1. 2. Seri olayı nedir ?2.seride vites göstergesi filan var diyolar dış görünüş olarak 2.serinin gidon gri arka amortisör mavi . Başka bir + si varmı yada - şu bı yol gosterseniz. Bu ikinci seriden kullanan varmı

  8. #668

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    Alıntı furkanaltan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.el almak üzereyim paramı hazırladım bı sorum olacaktı bu 1. 2. Seri olayı nedir ?2.seride vites göstergesi filan var diyolar dış görünüş olarak 2.serinin gidon gri arka amortisör mavi . Başka bir + si varmı yada - şu bı yol gosterseniz. Bu ikinci seriden kullanan varmı
    Kardesim nereden yaziyorsun hangi sehir

  9. #669

    Üyelik
    25 Ağustos 2017
    Alıntı roadpeople adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardesim nereden yaziyorsun hangi sehir
    Ankara'dayım kardeşim

  10. #670

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    Alıntı furkanaltan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ankara'dayım kardeşim
    istanbuldaysan yardımı olayım diyecektim şimdi sana şöyle anlatayım tek farkı makyaj hiçbir farkı yok vites göstergesi çok mühim birşey değil zaten zamanla olsada bakmayacaksın devirden anlaşılıyor sesten yani en temiz bulduğunu al önemli değil

  11. #671

    Üyelik
    25 Ağustos 2017
    Alıntı roadpeople adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istanbuldaysan yardımı olayım diyecektim şimdi sana şöyle anlatayım tek farkı makyaj hiçbir farkı yok vites göstergesi çok mühim birşey değil zaten zamanla olsada bakmayacaksın devirden anlaşılıyor sesten yani en temiz bulduğunu al önemli değil
    Çok sağol temiz bulabilirsem alicam Ankara'da 3 tane var ilan

  12. #672

    Üyelik
    18 Ağustos 2015
    Arkadaşlar 1.5 yıldır 150NK kullanıyorum 8000 km. deyim. Son 2 haftadır motora bir haller oldu. 50-60 km hızla giderken ekran birden kapanıyor, motor gaz yememeye başlıyor, kenara çekiyorum, kontağı kapatıp açıyorum hiç elektrik gelmiyor, çalıştıramıyorum. Anahtar takılı olmadığı halde göstergeye ışık geliyor ibre yavaş çekimde redline yapıp geri geliyor ve tekrar kapanıyor. Anahtarı takıp çalıştırmaya çalışıyorum ekrana hiç elektrik gelmediğinden çalışmıyor. 10 dk. ya da 1 saat sonra tekrar çalıştırmayı denediğimde hiçbir sorun yokmuş gibi sorunsuz çalışıyor.
    Yine başıma şöyle bir olay da geldi onu anlatayım depoda yaklaşık 2 lt. benzin varken kırmızı ışıkta durdum debriyaja basıp gazı vermeyi kestim, stop etti ve tekrar çalıştıramadım, çektim kenara her marşa basışımda ekran karardı ve motor çalışmadı, 20. denemeden sonra çalıştı ve yoluma devam ettim. Yine ara sıra kırmızı ışıkta durduğumda debriyaj basılı olduğu halde gaz vermeyi bıraktığım an motor stop ediyor ve çalıştırmak için hafif gaz verip bir kaç kere marşa basmam gerekiyor, gaz vermeden marşa bastığımda çalışmıyor, ama bu zamana kadar ilk marşa basışımda canavar gibi çalışıyordu ve hiç gaz vermem gerekmiyordu.
    Bu arada aküyü ve bujiyi kontrol ettirdim herhangi bir sorun çıkmadı. Oturduğum şehirde 1 tane yetkili servis var o da hiç ilgilenmiyor, adamların tavrı sabrımı zorluyor, kavga etmemek için oraya da uğramıyorum. Önerilerinizi alabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
    roadpeople bunu beğendi.

  13. #673

    Üyelik
    27 Ocak 2017
    Merhaba arkadaşlar, Kadıköyde Barkın abinin denediği motosikleti demin sürdüm, motor soğuktu biraz ısınmasını bekledim 2 dk kadar. Frenleri çok çok iyi, dengesi iyi, süspansiyon sert denebilir ancak frende manevrada kabiliyetli motor. Tasarım güzel, sağlam izlenimi veriyor. Farları denemedim gündüz kullandım.
    Negatifler : Torku ve sesi tipik Çin motosikletlerini andırdı malesef. Malzeme kalitesi ortalamanın üstünde ancak depo üstü de plastik ve oralar sağlam hissi vermiyor. Uzun kişiler için kesinlikle tavsiye etmem boyum 1.82 rahat edemedim koltuğu da konforlu değil.

  14. #674
    mrt0661 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2016
    Şehir
    ANKARA/KEÇİÖREN
    Selamlar arkadaşlar
    Sahibinden de baktığımız zaman hep 2016 model ilanları var cahilligime verin bu motorun 2017 18 varmı yoksa gelecekmi 18 de ??

  15. #675
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı oguz5735 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 1.5 yıldır 150NK kullanıyorum 8000 km. deyim. Son 2 haftadır motora bir haller oldu. 50-60 km hızla giderken ekran birden kapanıyor, motor gaz yememeye başlıyor, kenara çekiyorum, kontağı kapatıp açıyorum hiç elektrik gelmiyor, çalıştıramıyorum. Anahtar takılı olmadığı halde göstergeye ışık geliyor ibre yavaş çekimde redline yapıp geri geliyor ve tekrar kapanıyor. Anahtarı takıp çalıştırmaya çalışıyorum ekrana hiç elektrik gelmediğinden çalışmıyor. 10 dk. ya da 1 saat sonra tekrar çalıştırmayı denediğimde hiçbir sorun yokmuş gibi sorunsuz çalışıyor.
    Yine başıma şöyle bir olay da geldi onu anlatayım depoda yaklaşık 2 lt. benzin varken kırmızı ışıkta durdum debriyaja basıp gazı vermeyi kestim, stop etti ve tekrar çalıştıramadım, çektim kenara her marşa basışımda ekran karardı ve motor çalışmadı, 20. denemeden sonra çalıştı ve yoluma devam ettim. Yine ara sıra kırmızı ışıkta durduğumda debriyaj basılı olduğu halde gaz vermeyi bıraktığım an motor stop ediyor ve çalıştırmak için hafif gaz verip bir kaç kere marşa basmam gerekiyor, gaz vermeden marşa bastığımda çalışmıyor, ama bu zamana kadar ilk marşa basışımda canavar gibi çalışıyordu ve hiç gaz vermem gerekmiyordu.
    Bu arada aküyü ve bujiyi kontrol ettirdim herhangi bir sorun çıkmadı. Oturduğum şehirde 1 tane yetkili servis var o da hiç ilgilenmiyor, adamların tavrı sabrımı zorluyor, kavga etmemek için oraya da uğramıyorum. Önerilerinizi alabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Bana kontakta temassızlık varmış gibi geldi bir baktır istersen...

  16. #676

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    Alıntı oguz5735 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 1.5 yıldır 150NK kullanıyorum 8000 km. deyim. Son 2 haftadır motora bir haller oldu. 50-60 km hızla giderken ekran birden kapanıyor, motor gaz yememeye başlıyor, kenara çekiyorum, kontağı kapatıp açıyorum hiç elektrik gelmiyor, çalıştıramıyorum. Anahtar takılı olmadığı halde göstergeye ışık geliyor ibre yavaş çekimde redline yapıp geri geliyor ve tekrar kapanıyor. Anahtarı takıp çalıştırmaya çalışıyorum ekrana hiç elektrik gelmediğinden çalışmıyor. 10 dk. ya da 1 saat sonra tekrar çalıştırmayı denediğimde hiçbir sorun yokmuş gibi sorunsuz çalışıyor.
    Yine başıma şöyle bir olay da geldi onu anlatayım depoda yaklaşık 2 lt. benzin varken kırmızı ışıkta durdum debriyaja basıp gazı vermeyi kestim, stop etti ve tekrar çalıştıramadım, çektim kenara her marşa basışımda ekran karardı ve motor çalışmadı, 20. denemeden sonra çalıştı ve yoluma devam ettim. Yine ara sıra kırmızı ışıkta durduğumda debriyaj basılı olduğu halde gaz vermeyi bıraktığım an motor stop ediyor ve çalıştırmak için hafif gaz verip bir kaç kere marşa basmam gerekiyor, gaz vermeden marşa bastığımda çalışmıyor, ama bu zamana kadar ilk marşa basışımda canavar gibi çalışıyordu ve hiç gaz vermem gerekmiyordu.
    Bu arada aküyü ve bujiyi kontrol ettirdim herhangi bir sorun çıkmadı. Oturduğum şehirde 1 tane yetkili servis var o da hiç ilgilenmiyor, adamların tavrı sabrımı zorluyor, kavga etmemek için oraya da uğramıyorum. Önerilerinizi alabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
    şimdi az benzin kaynaklı olabilir normalde ibre yanıp söndüğü an 2 yada 2.5 lt benzin kaldığı an yanıp sönüyor benzin ışığı çünkü enjeksiyonlu motorları az benzinle çalıştırmak iyi değil enjeksiyon sorun çıkartabiliyor benzin yerine hava çekerse bunun dışında ateşlemede sorun çıkmış olabilir yada beyinde göstergede enjeksiyon ışığını kontrol ettin mi ? normalde cihaza bağladığı an hatayı söylüyor beyin cihaz yok mu yetkili serviste ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

    Alıntı mrt0661 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar arkadaşlar
    Sahibinden de baktığımız zaman hep 2016 model ilanları var cahilligime verin bu motorun 2017 18 varmı yoksa gelecekmi 18 de ??
    2017 de motor alıp adam neden satsın ki motorunu var 2017 si aynı kasa sadece gidon amortisör rengi falan değişik bilmeyen anlamaz

  17. #677

    Üyelik
    28 Ekim 2016
    Şehir
    Ordu
    Alıntı oguz5735 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım sorun kontak ile alakalı. Gidonu çevirince elektrik kesilmesi ve bu tip sorunların benzeri arkadaşımın 150nk'sında denk gelmişti.
    Sorun garanti dahilinde çözüldü ve hiçbir ücret ödememişti.

    Eğer bulunduğun bölgedeki servis ilgilenmiyorsa müşteri hizmetlerini ara. Motor ile ilgili Sorununu soyle durumu anlat. Eğer zaman geçerse ara ve durum hakkında bilgi almaya çalış. Servis ile ilgili sıkıntın varsa sikayetini de dile getirebilirsin.

    Mümkün olduğunca sudan uzak tutma taraftarıyım kontak, elciklerdeki kontrol düğmelerini ve göstergeyi. Suya dayanıklı olabilir ama su geçirmeyeceği anlamına gelmez. Fırça yardımı ile temizliği sağlanabilir.
    roadpeople bunu beğendi.
    Yoldan önce, Yoldaş gerek..!

    İnstagram: sdemircann

  18. #678

    Üyelik
    17 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto 150NK
    Alıntı oguz5735 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 1.5 yıldır 150NK kullanıyorum 8000 km. deyim. Son 2 haftadır motora bir haller oldu. 50-60 km hızla giderken ekran birden kapanıyor, motor gaz yememeye başlıyor, kenara çekiyorum, kontağı kapatıp açıyorum hiç elektrik gelmiyor, çalıştıramıyorum. Anahtar takılı olmadığı halde göstergeye ışık geliyor ibre yavaş çekimde redline yapıp geri geliyor ve tekrar kapanıyor. Anahtarı takıp çalıştırmaya çalışıyorum ekrana hiç elektrik gelmediğinden çalışmıyor. 10 dk. ya da 1 saat sonra tekrar çalıştırmayı denediğimde hiçbir sorun yokmuş gibi sorunsuz çalışıyor.
    Yine başıma şöyle bir olay da geldi onu anlatayım depoda yaklaşık 2 lt. benzin varken kırmızı ışıkta durdum debriyaja basıp gazı vermeyi kestim, stop etti ve tekrar çalıştıramadım, çektim kenara her marşa basışımda ekran karardı ve motor çalışmadı, 20. denemeden sonra çalıştı ve yoluma devam ettim. Yine ara sıra kırmızı ışıkta durduğumda debriyaj basılı olduğu halde gaz vermeyi bıraktığım an motor stop ediyor ve çalıştırmak için hafif gaz verip bir kaç kere marşa basmam gerekiyor, gaz vermeden marşa bastığımda çalışmıyor, ama bu zamana kadar ilk marşa basışımda canavar gibi çalışıyordu ve hiç gaz vermem gerekmiyordu.
    Bu arada aküyü ve bujiyi kontrol ettirdim herhangi bir sorun çıkmadı. Oturduğum şehirde 1 tane yetkili servis var o da hiç ilgilenmiyor, adamların tavrı sabrımı zorluyor, kavga etmemek için oraya da uğramıyorum. Önerilerinizi alabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Merhaba sanırım seninki kadar ağır olmasada bende benzer bir hata yaşıyorum videosuda aşağıda bu gün servise bıraktım istanbulda servis fazla ve ilgilencek mutlaka bulunuyor abayları tavsiye ederim adamlar çok profesyonel motoru yolda kaldım gelip aldılar. Arıza ile ilgili durumu burdan paylaşıcam başına gelen olursa en azından fikir olması açısından aynı zamanda viteslerde cok sert geçişler yaşıyorum bazen geçmiyor iyice abanmak gerikiyor bunun bir çözümünü bulan var mı ? Herkese iyi sürüşler.

    Arıza Videosu: https://youtu.be/8dnvfh2ojrs

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

    Evet servise bu gün itibari ile gittim ve sorunun aküde olduğunu düşündük ancak bir problem bulamadık. Akü Ölçümü yaptığımızda 14.-14.5 olması gereken değerler 16-17 lere çıkıyordu ve bu değerler uzun yolda git gide ısınma yaptığı için sigorta tellerine zarar veriyordu. Sigorta telleri ısıdan eriyip motorun elektriğinin kararsız ve hiç çalışmamasına sebebiyet veriyordu. (Videodaki ve arkadaşın anlattığı gibi) Yani yukarıdaki arkadaşında benimde yaşadığımız sorunun sebebi volt değerinin aşırı yüklenmesinden kaynaklı daha sonra bir takım parçalar değişip testler yapıldı akü tarafında ama sonuç hala 16 gösteriyordu. Uzun lafın kısası sorun statörden kaynaklanıyormuş. Ayrıca bu kronik bir sorun olabilir. Akünüzün değerlerini mutlaka ama mutlaka ölçtürün. Kronik olabilir dememin sebebi ise orada bulunan bir cfdeki ölçümde aynı gösteriyordu.
    roadpeople bunu beğendi.

  19. #679

    Üyelik
    25 Ağustos 2017
    Motoru aldım elciklerini degistircem ne çeşit elcik uyuyor buna

  20. #680

    Üyelik
    17 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto 150NK
    Merhaba sanırım seninki kadar ağır olmasada bende benzer bir hata yaşıyorum videosuda aşağıda bu gün servise bıraktım istanbulda servis fazla ve ilgilencek mutlaka bulunuyor abayları tavsiye ederim adamlar çok profesyonel motoru yolda kaldım gelip aldılar. Arıza ile ilgili durumu burdan paylaşıcam başına gelen olursa en azından fikir olması açısından aynı zamanda viteslerde cok sert geçişler yaşıyorum bazen geçmiyor iyice abanmak gerikiyor bunun bir çözümünü bulan var mı ? Herkese iyi sürüşler.

    Arıza Videosu: https://youtu.be/8dnvfh2ojrs

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

    Evet servise bu gün itibari ile gittim ve sorunun aküde olduğunu düşündük ancak bir problem bulamadık. Akü Ölçümü yaptığımızda 14.-14.5 olması gereken değerler 16-17 lere çıkıyordu ve bu değerler uzun yolda git gide ısınma yaptığı için sigorta tellerine zarar veriyordu. Sigorta telleri ısıdan eriyip motorun elektriğinin kararsız ve hiç çalışmamasına sebebiyet veriyordu. (Videodaki ve arkadaşın anlattığı gibi) Yani yukarıdaki arkadaşında benimde yaşadığımız sorunun sebebi volt değerinin aşırı yüklenmesinden kaynaklı daha sonra bir takım parçalar değişip testler yapıldı akü tarafında ama sonuç hala 16 gösteriyordu. Uzun lafın kısası sorun statörden kaynaklanıyormuş. Ayrıca bu kronik bir sorun olabilir. Akünüzün değerlerini mutlaka ama mutlaka ölçtürün. Kronik olabilir dememin sebebi ise orada bulunan bir cfdeki ölçümde aynı gösteriyordu.
    Çok değerli UMA sağolsun. Motoru pazartesi yol yardımı ile bırakmıştım. Onların hatasından kaynaklanmasına rağmen yol yardımına 150 TL para ödedim. Yeterki çözülsün diye sonuçta kullanıcı hatası yok ortada , daha sonra pazartesi gecesi servise girdi motor ama bakılmadı saat geçti. Salı günü öğleden sonra servise gittim ve ustaya anahtarı teslim ettim. Motora baktılar statör dediler fabrikayı aradılar. Herşey normal buraya kadar ancak salı günü beni parçayı isteyeceğiz fabrikadan 1 haftayı bulur dediler gönderdiler. Motor orada serviste yatıyor. Salı günü oradan çıktık bu gün cuma hala bir parça talebi garanti kapsamı dahilinde bir değişim talebi ortada yok. Müşteri hizmetleri parça talebi garanti talebi yok adınıza kayıtlı diyor.

    Çarşamba günü servisi aradım. Parça talebi oluşturulmamış dedim. Unuttuk hemen açalım dediler. Telefonda anlık olarak açtığını bildirdi kapattım telefonu sonra 1 saat geçti müşteri hizmetlerini aradım hızlandırmak için ancak ortada talep vs yok dediler. Durumu izah ettim müşteri hizmetleride 2 gündür biz sizi arıyacağız diyor. Motorun sahibi benim arızası ne şu an ne yapılıyor neyi hatalı eksik durumu ne ne bilgi alabiliyorum ne bir haber veren var haybeye bişiyi bekliyoruz ama ne olduğuda belli değil. Şanslı arkadaşların motorları arızasız sorunsuz çalışıyor olabilir ama herkesin şansı öyle olmuyor. Uzun lafın kısası UMA , UMA motorları ve UMA servisleri pişmanlıktır.
    leidenfrost bunu beğendi.


34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)