Arkadaşlar cf150 ciddi parça sıkıntılı mı yeni başlarken almayı düşünüyorum malum mutlaka bi arıza çıkartacaktır nekadar beklerim bi kaza yapmış oldum? İkinci el almayı düşünüyorum
Arkadaşlar cf150 ciddi parça sıkıntılı mı yeni başlarken almayı düşünüyorum malum mutlaka bi arıza çıkartacaktır nekadar beklerim bi kaza yapmış oldum? İkinci el almayı düşünüyorum
Selam 150ns de düşük km li 2.el çok satılık var İlk çıktığında kronik sorunu da vardı.desigin gibi 125,130 km hız satan arkadaşları kesmiyor.ama bu özelliklerde bu fiyatlar bence çok iyi.bende satıyorum bana 130 yeter ama kızımın düğünü var ondan satıyorum yoksa imkanı yok satmam alacak olsam yine alır.
beyler 50 tl ile 350 km yaptım zaman zaman 80 90 yeri geldi 128 de motoru kesiciye sokarak gittim (bazen 127 de de giriyor keiciye)
km 0.142 kuruş yakmış oldum ama şehir içinde daha yüksek devirde sürmek zorunda olduğum için (şehir içi spor modda zorlayarak)0.160 kuruş yaktırdığım oldu açıkçası yani bu motor gerçekten şehir içi mükemmel ama üstünü görmedim ve bakın arkadaşlar artık sormayın şunu forumu okuyun parça sıkıntısı olursa temini gerçekleşiyor ortada kalmıyorsunuz zorda olsa bulunuyor sıkıntı yapmayın o yüzden rahat olun motoru alın kafanız rahat etsin
Arkadaşlar 130 luk lastik var üzerinde ben 150 lik lastik taktırabilirmiyim buna hız azalsın fark etmez şehir içi kullanıyorum.git gel yapıyorum 3 km okadar .
merhaba
. 150/60-17 diyorsanız bu lastiği takamazsınız.
. 140/70-17 bile standartı bozabilir. çünkü jant genişliği 130/70-17 nin standartı.
. arka jantın genişliği 3.5 inch.
150/80-17 veya 150/90-17 takılır o da arkayı 7.5 ila 9 santimetre arası yükseltir. malum motorda denge dinamik hiç bir şey kalmaz.
geçen hafta standart ölçülerinde michelin pilot street taktırdım, gayet memnunum.
Kurban bayramınız mübarek olsun arkadaşlar.
baştan sona her mesajı okudum fakat ciddi parça sıkıntısından dolayı vazgeçtim ve mt-125 e yöneldim biraz daha para biriktirip ikinci el bir mt-125 alacağım mart gibi ozaman a kadar burayı takip edeceğim parça sıkıntısı çözülürse ki çözülecek gibi değil çok istediğim 150 nk olayını kapatacağım :(
Kardeşim o skıntıların çoğu çözüldü özellikle istanblda parçada sıkıntı çıkmıyor. baskı balatasına kadar parça var mt 125 vereceğin paraya yazık günah diğer şehirlerde serviste biraz sorun olabiliyor servisin düzgün olmaması kayanklı ama parçada cidden bir sorun yok sadece bazı parçaların gelmesi uzun sürebiliyor o kadar
beyler evet 9000 tl ye cf moto almayın 9300 ybr alın mt 125 alın hatta nmax alın ama almadan parça fiyatlarına iyice bakın ki düşerseniz yada ileride bozulursa nasıl yptırırsınız baştan karar verin çünkü yedek parça fiyatları çok yüksek(ybr hariç zaten2. 3. sınıf bir motor)
Mart'ta bu konuya yazdığım aşağıdaki yazı ne demek şimdi daha iyi anlaşılır umarım. Bu motor, bu sınıfın fiyat/performans açısından kralıdır. Teknoloji, denge, yol tutuşu, soğutma, enjeksiyon ve fren sistemi vs. bütün özellikleriyle Türkiye'deki hiçbir 150cc bu motosikletin yanından bile geçemez. Sahibi olduğum için değil, hepsini kullandığım için söylüyorum.
Bir motoru 100.000 km kullanacaksanız gidin CBF-YBR alın. Ancak aldığınız 150cc motorun 2017 çağına uygun olmasını istiyorsanız 150 NK'ya bekliyorum. Bu yüzyılda Mikuni karbütatör kaliteli diye sabah 1 dk gaz koluyla vınvın ısıtmakla uğraşamam ben motoru. Yeni gelen arkadaşlar için aşağıya tekrar yazıyorum farklı özelliklerini. 150cc bandında böyle bir motor bulan söylesin, bunu satıp onu alalım.
Bosch enjeksiyon sistemi,
Su soğutma,
Ön-arka disk fren,
çelik fren hortumları,
Elektronik gösterge / Economy/Sport modu
6 vites / Ortalama 2.6 lt yakıt tüketimi
Led gündüz farları / Led sinyal ve stoplar
Gerçekten getirin böyle 150cc motor, hemen alacağım.
ülkemizde malesef tuhaf bir toplum baskısı mı diyeyim artık dışlanma korkusu mu yoksa algı mı nedir, herkeste olandan alma huyu var.
yıllarca otomobil konusunda da böyle oldu.
tasarım olsun, teknoloji olsun garip garip arabalar ucuz diye herkeste vardı. hala var.
falangilde bu var biz de alalım. kuzenler almış biz de alalım vs.
1 lira eksik daha iyisi var abi onu al? yok.
1.5 lira fazla çok daha iyisi var? ona da yok.
illa bunu alacağız. neden dayı? herkeste o var çünkü.
sonra yan sanayi parça gelir, hatta türk malı bile üretilir. ne oldu? parça sıkıntısı yok. iyi.
bazen, durum kulaktan dolma bilgilerle, aracın halk arasında kötülenmesi ile türkiye pazarından silinmesi ile son bulur.
babannemde cbf var, halamlarda ybr var. ondan sonra kahvecinin oğlu cbf almış. CBF de CBF, "az daha koy YBR al"
alın abi, dünyanın en çirkin motosikletlerine binin. bu tamamen benim fikrim bu arada. çirkin abi bu iki motor. kalitesi veya ömrüne bir şey demiyorum. ama kullanılan teknoloji eski.
cfmoto 150nk denen motorun gerek tarz ve teknoloji olarak muadilleri yamaha mt-125 ve ktm duke 125 dir.
150nk nın bu iki motordan tek eksik yanı SOHC 2 valf olması.
mt125 sohc 4 valf. düşük devri sıkıntılı değil.
ktm 125 ise dohc 4 valf. yüksek devri sever.
bu kalitede ve özelliklerde ve fiyat performans bakımından bu motorun şu an rakibi olan:
mt-125: 17.950 tl
duke-125: 17.999 tl
iyi geceler.
Dün akşam 19:00 sıralarında Boğaziçi köprüsü Avrupa-Anadolu istikametinde dütleştiğimiz NK'lı arkadaş buradan mı?
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/181332-bajaj-karabuk-yetkili-servisinden-buyuk-ayip.html
Buyrun arkadaşlar
Ben 150cc motorların 0 alınsa bile, ilk 1000 km bakımı sonrasında yetkili servislere (hatta hiçbir servise) götürülmemesi taraftarıyım. Fabrikasyon bir arıza varsa o 1000 kilometrede muhtemelen ortaya çıkacaktır zaten.
Eliniz biraz anahtar tutsun arkadaşlar. Motor bloğu, şanzıman vs. arızalanmadıkça servisin yolunu tutmayın. Yağını siz değiştirin, hava filresini temizleyin, bujisini söküp takın... 20 liralık yağdan işçilik dahil 80 lira alır servisler.
Edit: Bu arada ana mesajı vereceğim diye posta vereceğim cevabı kaçırmışım Türkiye'deki servislerin anca toplasanız %5'i falan adamakıllı hizmet sunar. Güleryüz yok, bilgi beceri yok, anlamadığı işe bilmiyorum demek yok... Elbette yukarıdaki örnek Bajaj'ın sadece tek bir servisinde olan bir şey, geneli kapsamaz. Ancak marka falan fark etmiyor, benim Honda'yla da çok fantastik maceralarım olmuştu bir zamanlar...
Selam arkadaşlar, bizim motora uygun zincir hangisidir?
428 - 128 bakla zincir kullanılıyormuş buna uygun o ringli zincir marka model bilgisi olan var mı kaliteli olanlarından? Mümkünse sarı renkli olsun
Yoldan önce, Yoldaş gerek..!
İnstagram: sdemircann
Did markası gayet iyidir boşlukta yapmaz birde renkli istiyorsun bi araştır derim altın rengine sahip diye hatırlıyorum usta
10 Eylül pazar günü Söke'den başlayıp yine Söke'de son bulan 580 km lik bir gezi yaptım. 2 tane NC750 ve bir Transalp 650 vardı. Toplamda 85 liralık benzin harcadım. Hızım bu motorlara uyum sağlamak durumunda olduğumdan 100 km/h ve üzeriydi. Yolda hiç bir sıkıntı olmadan, arıza vs. bir durum olmadan yolumuzu tamamladık. Motorun performansı ve yakıt tüketimi süperdi.
Merhaba bende 150NK sahibiyim 1 saat önce eve dönüyordum. Evime giden yol yokuş yukarı 70 ile gidiyorum 8000 devirde yokuş bitti sitenin girişine girdim ardından motor istop etti otoparka kadar ittim. çalışmadı motor ikaz ışığı yandı 1 saat uğraştım çalıştı fakat ikaz ışığı hala yanıyor. sorun nedir acaba fotoğraflarını atacağım şu an üşendim :D
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)