Aynen öyle. Parça temin edememek tek sorunda değil. Tamam bazı firmalarda da bazen parça geç temin edilebiliyor.Ama en azından sana servise gidince bi servis formu veriyorlar ve belli bir gün veriyorlar.En azından dolandırıcıların eline düşmüş gibi hissetmiyor insan kendini.Uma servislerinde ne yapıyorlar. Mali satana kadar parçayı en geç bir hafta içinde temin ediyoruz diyerek yalan dolan sallayarak satıyorlar. Ondan sonra mali alıyorsun. Servisine giriyorsun şu parçayı temin etmek istiyorum diyorsun servisteki adam imanın sistemine girip istenilen parçayı temin etmeyi geçtik parçanın kodunu bile bulamıyor. Ne olcak peki boyle diyince orası çağrı merkezini ara der öbürü servise söyleyin der.Birisi uçaktan ince bekliyoruz der yalanlar havalarda uçuşuyor hatta birburine çarpıyor. Tam bir adam oyalama politikası.Modern dolandırıcılık.Kardeşim parça yoksa servis formu ver kaşeli imzalı bende ona göre temin etmezsen hakkımı arayayım. Onu vermiyor tabi.Diğer firmalar böyle çamura yatmıyor ben bitek uma da gördüm bu kadar rezilliği. Tabi evrak vermeden en geç haftaya kadar parça temin Ederi demek işlerine geliyor.Parca gelmezse gidip sikayet etsen ortada parça istendigine dair bir kanıt yok bundan dolayı servislerde bolca ticari ayak yapma diye tabir edilen durumlar mevcut.Uma denen firmanın iç yüzünü ve bişey yapmadan nasil yapılıyormuş ayağına yattığını çok iyi biliyorum. Köprüyü geçene kadar onların firma politikası. Yalanlar yalanlar yalanlar.Dua edin servis işiniz olmasın. Buda kirmizi karı beklemek gibi bişey zaten.Motor bu illakı parça gerekecek illaki serviste işin olacak ve ondan sonra tüm usulsuzlukler tutulmayan vaatlerin alayını göreceksiniz. Başka firmalarda bu sureclerde gece biliyor ama adamlar doğru düzgün evraklarını veriyorlar adam gibi gün veriyorlar.Uma gibi palavra skmiyorlar
Çok mükemmel bir tespit tebrik ederim çok teknik ve bilgi dolu bir cevap olmuş :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------
KTM blok kırma yaz forumda oku sonra gel UMA ya laf söyle bakın siz burada sadece motoru kötülemek için varsınız kullanmadan bilmeden motora laf etmeye kalktınız o olmadı servisten giydiriyorsunuz marka kötülemeyin ayıp ya bende gittim servise mükemmel olmsada işlerini yapıyor adamlar.Honda kültürürnün oluşması zaman alır ona lafım yok. Ne yalanı uçuşuyor adam diyorki parça yoksa gelmesi 45 gün sürebiliyor direkt yüzüme açık açık söyledi adam şimdi neyin kavgasını veriyorsunuz Yok servis kötü firma yalancı ... Ben buradan söyleyeyim motor cidden parasını sonuna kadar hakkeden bir motor bence insanların aklını karıştırmayın burada ayıp
Bende uma nin motorunu aldım servişte servis formu duzenlemiyorlar.45 gün falan değil 1 hafta diyorlar sizi ararız gelince diyorlar ama her hafta aynı palavralar gelmedi fabrikadan çok mal çekmiş servisler yok konteyner açılıyor.Bikere neden servis formu yada parça istek formu vermiyor çünkü kanunen hak talep edilemesin diye.Dürüst satıcı olsa böyle kılıfına uydurma bir yol izlemeler. Skistiklari yerde sallıyorlar. Klişe yalanları katalog yapmışlar kullanıcı şikayetine göre müşteriye söylüyorlar adamda napsin bekliyor hakkının yendiğini bile bile.20 gün kanuni süre var ama evrak vermiyor kaba olacak amaessek gibi bekletiyorlar.Sizde Umayı bi haltı çözen dürüst bir firma gibi savunuyorsunuz.Adamlar bakim için gittiğimde bilgisizlikten nerdeyse bakımı bna yaptiracaklar.Ben hiç bir motoruna uma nin kötü yada pahalı demiyorum şu an dikkat ederseniz.Parca olmayınca kendilerini yalan dolanla eğer kullanıcı cahilse kandırıp geçiştirmek yoluyla sindirmeye kalkıyorlar. Motoru satmak tam bir tezgah sonra başına geleceği bilmeyen kullanici masumca aliyor.Sonra yedek parça isteyince bi dayak yemediği kalıyor hemen yüzler asılıyor.Ya sipariş için sistemlerde sorun okuyor yada telefonunu alınca aranmayi unutuyorsun.Ya konteyner takiliyor yada motor rodajda olduğundan motor tekliyor.Servis formu sorunca yeski köye yeni adet getirmek oluyor.Siz herşeyi birbirine karıştırıyorsunuz.Motor güzeldir parçasız motoru alıp biblo diye eve koyarım sarılıp uyuruz
hala aynı lafları sürekli tekrarlıyorsun üstüne farklı birşey eklemeden ben fabrikayı ne zaman arasam ulaştım her konuda da yardımcı oldular buradan uydurma şeyler anlatma hangi motoru kullandın da parça bulamadın belli ki cf kullanmamışsın mondial marka motora mı parça bulamadın hikaye anlatma burada sırf insanları kandırmak için ayıptır ya utan azıcık
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------
kuralkanda düzenlemiyor ktm ninde düzenlemediği oluyor yeri geliyor benellide düzenlemiyor bunların hepsi forumda var araştır laf salatalığı yapıp insanların beynini bulandırma
Zontes s250 kullanıyorum ve parça sorunum hep var.Cf moto motorunda parça sorunu var.Bunu yetkili servise de söyledim oda aynı şeyi söylüyor. Motoru getiriyorlar bakalım motor tutacak mi yoksa tutmayacak mi nabız yokluyprlar ona göre getiriyorlar parçayı abi diyor.Yani bizi denek faresi olarak kullanmaya kalkıyor. Sende bu rezil firmayı savunuyorsun.Sana para mı veriyorlar bu kadar usulsuzluk yapan firmayı savunmaya çalışıyorsun. Azicik sen utan benim alnım açık Altın elbiseli adam ktm incelemesinde demişti. Palavra ve yalanla biyere gelinemeyen yer motosiklet tir diye nur içinde yatsın. Umanin gerçek yüzünü herkez er yada geç öğrenecek zaten fazla nefesini zorlama.Laf salatalığı yapan sensin.Herşeyden çok iyi anlıyor gibi yapıp bunda kişinin burda canını yaktirmaya uğraşıyorsun. Dürüst insan olsunlar savunalım. Arkadaşlar bana inanmıyorsanız servisten parça isteyin bakalım ne olucak sırayla arayın. Ben daha bisi demiyorum çünkü bu insanlarda utanma arlanma kalmamış. Başkasına duzenlemiyormus onu bilmem.Herkez camdan atliyorsa sende mi alicaksaniz. Bu firmanın motorunu bu firmanın adamı olmayan kişiden başkası böyle fanatiklik yaparak tutmaz dikkat edelim arkadaslsr
@roadpeople, UMA elemanı falan mısın sen? Biz bizzat başımıza geleni söylüyoruz, sen "benim başıma gelmedi demekki sizin başınıza da gelemez" mantığıyla zırvalıyorsun. Marka karalayıcılığı benim işim değil, önceki mesajlarıma bakarsan motoru övdüğümü görürsün zaten. Motoru hala övüyorum, parasını sonuna kadar hakediyor ama UMA'dan şikayetçiyim birader ne diye aklama politikası edindin kendine ya! Neymiş efendim "bana öyle dememişler" bik bik bik. E bana öyle dediler! N'apıcaz!
Ayrıca verdiğin örnekler içler acısı... Bize ne Honda'da da bilmem neyde de böyle sorunlar oluyorsa? UMA müşterisi olarak beni bağlıyor mu? Kaldı ki onların öyle yapma hakkı UMA'ya bu hakkı veriyor mu! Millet adam öldürüyor diye biz de mi adam öldürelim nasıl bir mantık bu? "10 yıldır parçam gelmiyor, hee KTM'de de gelmiyormuş o zaman tamam..." bu mudur yani? Sorunların "aşılacak" olması benim umrumda değil. Şu anda bir sorunum var ve aşılamıyor. Ama motoru satarken hiçbir sorun yok, anında nakiti alıyorlar, "efendim siz binin 2 ay sonra parasını verirsiniz" demiyorlar! Pazara giriyorsan her şeyinle gireceksin, bitti, nokta. Biraz düşünme kabiliyeti olana çok bile hatta...
Arkadaşlar istanbul ticaret il müdürlüğüne bu firmadan yada diğer firmalardan yedek parça ve servisler konularinda şikayetçi iseniz şikayetinizi dilekçe yolu ile iletebilirsiniz. Şikayetçi ,sikayet edilen ve sikayetin konusu kısımlarıni iceren bir dilekce yazın.Ptt ile iadeli taahhutlu gonderiminizi yapın dosyanız açılsın geri dönüş sağlarlar ben yolladım. Sinirden kendimizi yememize gerek yok.İstanbul ticare il mudurlugu adres hobyar mahallesi büyük postane caddesi postane yani no 17 sirkeci fatih İstanbulda. İnternette bakabilirsiniz.Malınızdada sorun varsa tuketici hakem heyetlerine yada maddi değeri yaklasik 3 bin lira ve üzeri olan mallarda tuketici mahkemesine bir dilekcd vererek ayipli mal iade davası açabilirsiniz. Yada bedel indirimı davası. Ancak serviste onarım yaptirmamaniz gerekiyor sonuç almak için bilginiz olsun.Gel abi onarım yapalım yine dava ediyorsan et diyenlere kanmayın. Bilinçli tuketici her zaman kazanır Allah in izniyle
Korna çalışmasa yada bir sinyal bile çalışmasa iade davası açabilirsiniz. İlk 6 ay içinde sorun cikmasi durumunda.Firmalar gel onarım yapalım desede inanmayın. Siz İsterseniz yaptırın o başka. Onlar size göre hareket etmek zorundalar. Çatır çatır dediğinizi yapmak zorundalar. Dava ettim Umayı kazanırsam bi oka darda tazminat isteyecegim.Çünkü sabır taşını bu adamlar çatlatmayi çok iyi biliyorlar. İlk defa bir firmayı mahkemeye verdim oda bu adamalar
Ne UMA nın elemanı olacağım bu doğuş sanki bu sorun sadece UMA da varmış gibi empoze ediyor.TÜRKİYE de böyle şeyler oluyor UMA ya has değil eğer sorununuz umarım kısa sürede hallolur zaten en fazla 45 sürüyor diye biliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------
ARKADAŞLAR PARÇA SIKINTISI OLAN BANA ULAŞSSIN HER TÜRLÜ YARDIMCI OLACAĞIM (İSTANBLDAYIM)
Arkadaşlar selam, sizden bir ricam olacak.
Rica etsem aşağıdaki işlemleri yaptıktan sonra çıkan ekranın bana fotoğrafını paylaşabilir misini? Ayarları bozdum, varsayılan dönmem lazım
Kontak kapalıyken göstergedeki iki tuşa aynı anda basın ve basılı tutun.
Kontağı açın.
Setup ekranı çıkacak. Böyle 492 592 vs gibi sayılar.
Hiçbir şeye dokunmadan fotoğrafını çekin.
Kontağı kapatın.
Şimdiden çok teşekkür ederim. Yardımcı olan olursa sağlam bir hayır duası alır benden!
Reborn
Bu galiba hiz olcer ve sayac icin ayari. On tekerlek 100 80 17 ise 592 mm capinda olmali dogru olcu ve hava basilinca. emin degilim tabi bizde ayar tam kac olacakti.
Ayar bozulursa hem hizi yanlis gosterir hem de toplam gidilen km yi.
Sehir disindayim, olmasam hemen bakicaktim merak ettim ben de.
Arkadaşım 8000 devirde 65km/s diye göstermiyordur o ; mil/saat olmasın. O da 104 km/saat e uyuyor. Bunu şundan dolayı düşündüm; bizim motorlarda hız km/h ve mil/h cinsinden gösterebiliyor. Hangisinin ayarına girerseniz onu gösterir.
bu oldumu ben saana birde benimkileri atayım neden farklı anlamadım
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)