Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
26. sayfa BirinciBirinci ... 16242526272836 ... SonuncuSonuncu

CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #501
    Lazasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    Ayak pegi dökümleri çok dandik hakikaten. Bende de dökümdeki boyalar açılmaya başladı. Botun iç topuk kısmına geçiyor boyalar. Nasıl kullanacağız topuk hiç değmeyecek mi anlamadım... Hava bir türlü açmadı fotoğraf çekip koyacağım buraya.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #502
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı Lazasker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayak pegi dökümleri çok dandik hakikaten. Bende de dökümdeki boyalar açılmaya başladı. Botun iç topuk kısmına geçiyor boyalar. Nasıl kullanacağız topuk hiç değmeyecek mi anlamadım... Hava bir türlü açmadı fotoğraf çekip koyacağım buraya.
    Bugün kaynakçıya gidiyorum. Döküm olduğu için pek ihtimal vermiyorum ancak gene de yapabilirsem iyi olacak. Bu arada UMA yedek parçayı aradım. 300 lira falan değilmiş. Ancak sağ ayak pegi civatası somunu her şeyi dahil 150tl. Ben de bütün hepsine gerek olmadığını, alttaki lastiksiz ve somunsuz 24 numaralı döküm parçayı istediğimi söyleyip fiyatını sordum. Pazartesi geri dönüş yapacaklarmış bakalım ne olacak...



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

    Kaynakçıya gittim. 2 yerden kırıldığı için "Buna dolgu yaptır, sonra ortasına tornacıda delik açtır" dedi. Ben de kaynaktan vazgeçtim mecburen yenisini alacağız. Yukarıdaki 30 numaralı set 150tl. Ben bir tek 24 nolu parçayı almaya çalışacağım. Lastiğine kadar söktüm basamağın, yenisine takarım. Fiyatı paylaşırım arkadaşlar.
    Lazasker bunu beğendi.

  3. #503
    dummy decoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    arkadaşlar buyrun radyatör koruma:

    http://www.ebay.com/itm/Radiator-Gri...-/192178629720
    civata vida ve montaj bilgisi dahil degildir.. tam uymayabilir düzenleme gerekebilir demiş satıcı

    alınır mı bilmem ama var böyle birşey.
    Lazasker bunu beğendi.

  4. #504

    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Arkadaşlar merhaba,

    Kısmetse ilk motorumu alacağım ve her acemi gibi başlangıç motorumu seçme aşamasında ciddi bir travma yaşadım

    Hiçbir markanın fanatiği olmadan Çin, Hint, Japon ve İtalyan markalarını derinlemesine inceledim. Tabii bir süre sonra motosiklet markasına değil motorun ne kadar kaliteli olduğuna önem verdiğimi farkettim. Eminim aynı şey sizlerin de başına gelmiştir.

    Yaptığım uzun araştırmalar, analizler ve kıyaslamalar sonucu
    • Honda CBF 150 (Commuter)
    • Honda MSX 125 [Monkey Naked ]
    • Yamaha YBR 125 (Commuter)
    • TVS Apache RTR 180 (Commuter)
    • Hero Thriller (Veya Hero'nun bilimum muadil modelleri) (Commuter / naked adını sen koy tadında)
    • Bajaj Pulsar NS 150 (Naked)
    • Yamaha MT-125 (Naked)
    • Benelli TNT 25 (Naked)
    • KTM Duke 125 (Naked)
    • CF Moto 150 NK (Naked)

    şeklinde oluşturduğum tercih listemden Benelli TNT 25 ve KTM Duke 125 galip çıktı. Ancak gel gelelim araştırmalarımın devamında CF Moto adlı Çin markasıyla tanışmamın ardından ciddi bir şok yaşadım. Kiska adlı tasarım firmasının neredeyse Duke 125'in tasarımını bire bir kopyaladığı (yer yer Benelli TNT 25'le de benzerlikleri var) bu 150 NK'nın cazibesine kendimi kaptırdım Çok yakında nasipse 150 NK kulübüne ben de dahil olacağım.

    Aşağıda yeni bir kullanıcı olarak merak ettiğim önemli noktaları (bu motora hiç dokunmayan binmeyen arkadaşlara değil) 150 NK'yı aktif olarak kullananlara sormak istiyorum;

    Öncelikle motosiklete yeni başlayan biri olarak genel olarak 150 NK'da bulduğunuz olumlu ve olumsuz yönler nelerdir?

    KTM ve Benelli haricinde yukarda belirttiğim listedeki motorlar hava soğutmalı, naked modelinde ender görülen bir özellik olarak su soğutmanın bu motora bir artısı var mıdır?

    En çok merak ettiğim kısımlardan biri de titreşim... Titreşim yolcuda ve artçıda ne düzeyde? 90 km'ye kadar uzun veya kısa mesafeli yolculuklarda sürüş konforundan memnun musunuz? Sonuçta sıklıkla olmasa da eşimle canımız sıkıldığında şehir içinde konforla seyahat etmek, gezmek istiyorum. Yani kısaca 2 kişilik yolculuk açısından durum nedir?

    Bu sorular dışındaki tespitlerim;

    Yukarıdaki listeye baktığınızda 150 NK, su soğutması, BOSCH EFI ateşleme sistemi, çift disk freni, ters süspansiyonu, parça kalitesi ve motorda kullanılan teknoloji bakımından (Duke 125 ve TNT 25'te de var) motor piyasasını ve çıplak motor muadillerini bugün ve gelecekte ciddi anlamda sarsacağını düşünüyorum. Özellikle CF Moto Euro4 standartına geçmiş modeli henüz piyasaya sürülmedi ama fiilen kullandığı teknolojilerle şu anki 150 NK'sında kısmen de olsa bu geçişi sağlamış olduğunu düşünüyorum. Fiyat-kalite endeksli baktığımızda Honda, Yamaha gibi devlerin Naked motor sınıfında (yüksek cc'li olanları saymıyorum) bu düzeyde ürettiği bir motor olmadığı ve var olan diğer sınıftaki motorlarına tasarım ve teknoloji anlamında hiçbir yenilik katmadığı için ister istemez motosiklete başlayanlar -ben dahil- alternatif marka arayışlarına giriyor.

    Hint motorlarında durum böyle olmasa da parça kalitesi, motor kullanıcısının aklını karıştıran bir markanın aynı özelliklere sahip birkaç çeşit model üretme durumu, kullanılan teknolojinin çok öteye gidememesi gibi durumlar beni malesef Hint markalarından biraz soğuttu.

    Arkasında Mondial gibi servis ağı ve piyasa hakimiyeti bakımından kendini ispatlamış bir firma olması, daha Türkiye piyasasına yeni adım atmış olmasına karşın yedek parça satışında sorun olmaması beni CF Moto'ya daha da yaklaştırdı. Uzun lafın kısası, bu motoru yeni başlayan bana tavsiye eder misiniz?

    Değerli yorumlarınız ve ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.

  5. #505
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı Recognize adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Kısmetse ilk motorumu alacağım ve her acemi gibi başlangıç motorumu seçme aşamasında ciddi bir travma yaşadım

    Hiçbir markanın fanatiği olmadan Çin, Hint, Japon ve İtalyan markalarını derinlemesine inceledim. Tabii bir süre sonra motosiklet markasına değil motorun ne kadar kaliteli olduğuna önem verdiğimi farkettim. Eminim aynı şey sizlerin de başına gelmiştir.

    Yaptığım uzun araştırmalar, analizler ve kıyaslamalar sonucu
    • Honda CBF 150 (Commuter)
    • Honda MSX 125 [Monkey Naked ]
    • Yamaha YBR 125 (Commuter)
    • TVS Apache RTR 180 (Commuter)
    • Hero Thriller (Veya Hero'nun bilimum muadil modelleri) (Commuter / naked adını sen koy tadında)
    • Bajaj Pulsar NS 150 (Naked)
    • Yamaha MT-125 (Naked)
    • Benelli TNT 25 (Naked)
    • KTM Duke 125 (Naked)
    • CF Moto 150 NK (Naked)

    şeklinde oluşturduğum tercih listemden Benelli TNT 25 ve KTM Duke 125 galip çıktı. Ancak gel gelelim araştırmalarımın devamında CF Moto adlı Çin markasıyla tanışmamın ardından ciddi bir şok yaşadım. Kiska adlı tasarım firmasının neredeyse Duke 125'in tasarımını bire bir kopyaladığı (yer yer Benelli TNT 25'le de benzerlikleri var) bu 150 NK'nın cazibesine kendimi kaptırdım Çok yakında nasipse 150 NK kulübüne ben de dahil olacağım.

    Aşağıda yeni bir kullanıcı olarak merak ettiğim önemli noktaları (bu motora hiç dokunmayan binmeyen arkadaşlara değil) 150 NK'yı aktif olarak kullananlara sormak istiyorum;

    Öncelikle motosiklete yeni başlayan biri olarak genel olarak 150 NK'da bulduğunuz olumlu ve olumsuz yönler nelerdir?

    KTM ve Benelli haricinde yukarda belirttiğim listedeki motorlar hava soğutmalı, naked modelinde ender görülen bir özellik olarak su soğutmanın bu motora bir artısı var mıdır?

    En çok merak ettiğim kısımlardan biri de titreşim... Titreşim yolcuda ve artçıda ne düzeyde? 90 km'ye kadar uzun veya kısa mesafeli yolculuklarda sürüş konforundan memnun musunuz? Sonuçta sıklıkla olmasa da eşimle canımız sıkıldığında şehir içinde konforla seyahat etmek, gezmek istiyorum. Yani kısaca 2 kişilik yolculuk açısından durum nedir?

    Bu sorular dışındaki tespitlerim;

    Yukarıdaki listeye baktığınızda 150 NK, su soğutması, BOSCH EFI ateşleme sistemi, çift disk freni, ters süspansiyonu, parça kalitesi ve motorda kullanılan teknoloji bakımından (Duke 125 ve TNT 25'te de var) motor piyasasını ve çıplak motor muadillerini bugün ve gelecekte ciddi anlamda sarsacağını düşünüyorum. Özellikle CF Moto Euro4 standartına geçmiş modeli henüz piyasaya sürülmedi ama fiilen kullandığı teknolojilerle şu anki 150 NK'sında kısmen de olsa bu geçişi sağlamış olduğunu düşünüyorum. Fiyat-kalite endeksli baktığımızda Honda, Yamaha gibi devlerin Naked motor sınıfında (yüksek cc'li olanları saymıyorum) bu düzeyde ürettiği bir motor olmadığı ve var olan diğer sınıftaki motorlarına tasarım ve teknoloji anlamında hiçbir yenilik katmadığı için ister istemez motosiklete başlayanlar -ben dahil- alternatif marka arayışlarına giriyor.

    Hint motorlarında durum böyle olmasa da parça kalitesi, motor kullanıcısının aklını karıştıran bir markanın aynı özelliklere sahip birkaç çeşit model üretme durumu, kullanılan teknolojinin çok öteye gidememesi gibi durumlar beni malesef Hint markalarından biraz soğuttu.

    Arkasında Mondial gibi servis ağı ve piyasa hakimiyeti bakımından kendini ispatlamış bir firma olması, daha Türkiye piyasasına yeni adım atmış olmasına karşın yedek parça satışında sorun olmaması beni CF Moto'ya daha da yaklaştırdı. Uzun lafın kısası, bu motoru yeni başlayan bana tavsiye eder misiniz?

    Değerli yorumlarınız ve ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
    Selamlar olsun. Elimden geldiğince açıklamaya çalışayım.

    Öncelikle motosiklete yeni başlayan biri olarak genel olarak 150 NK'da bulduğunuz olumlu ve olumsuz yönler nelerdir?
    Son paragraflara doğru kendin de saymışsın. Piyasada 150cc klasmanında enjeksiyonlu doğru düzgün motor bir bu, bir de NS 160 var. NS160 çok daha atik bir motor ve ABS var. 150NK'da ise çelik fren hortumları ve su soğutma. Karar tamamen senin. Eksi olarak şu ana kadar 1-2 mesaj yukarıda yaşadığım ayak pegi kırılma olayını yaşadım. Bunun haricinde hiçbir kusurunu görmedim. (Motor 5000km'de)

    KTM ve Benelli haricinde yukarda belirttiğim listedeki motorlar hava soğutmalı, naked modelinde ender görülen bir özellik olarak su soğutmanın bu motora bir artısı var mıdır?
    Hem de tahmin edemeyeceğin kadar. Motor performans bakımından bir NS 160 değil. Ancak gram şişmiyor, emin olabilirsin. Hararet göstergesi 5.tıka geldiğinde fan açıyor, hızla soğuyor. Özellikle şehir içinde motor ömrü bakımından gerçekten faydası tartışılmaz.

    En çok merak ettiğim kısımlardan biri de titreşim... Titreşim yolcuda ve artçıda ne düzeyde? 90 km'ye kadar uzun veya kısa mesafeli yolculuklarda sürüş konforundan memnun musunuz? Sonuçta sıklıkla olmasa da eşimle canımız sıkıldığında şehir içinde konforla seyahat etmek, gezmek istiyorum. Yani kısaca 2 kişilik yolculuk açısından durum nedir?
    Şimdi eğri oturup doğru konuşalım. Bu motor 12 beygir. Tek kişi sağlıklı bir şekilde gidebileceğin hız 100km/s. Basarsan 110-115 te görürsün ancak motor ömrüne zarar edersin. Bu hıza düz yolda artçılı bir şekilde de ulaşabilirsin. Su soğutma olduğu için uzun yollarda şişmeden hızını koruyabilirsin. Ancak dik yokuşlarda artıyla beraber 70km/s bandına kadar düşmen muhtemel. Arka sele uzun yollar için pek konforlu değil, ancak şehir içi 30-60 dakikalık sürüşler için idare edebilir. Sürüş konforu mükemmel. Titreşim 0. 100-110 gibi hızlarda bile çok çok az. Motoruma artçı olarak hiç binmedim ancak arkadaki kişiler de bir sorun olmadığını söylediler. (Bu konuda Bajaj'la kıyaslanamaz bile, Bajaj feci titriyor)

    Yedek parça konusuna gelince, yukarıdaki pegi almak için müşteri hizmetlerini "Adresime gönderebilir misiniz?" diye aradım. Böyle bir uygulamaları yokmuş. Bayiye sipariş veriliyor, sonra bayi aranıp "abi sana bir parça sipariş ettim kabul eder misin?" deniliyor, parça gelince de bayiye gidip para verilip alınıyor. Ayrıca parça fiyatlarına hazır ol. Peg fiyatı 150 tl, gösterge 800tl, enjeksiyon 900tl. Kaza yapmamanı, yapacaksan da karşı tarafın suçlu olmasını öneririm
    sdemircan bunu beğendi.

  6. #506

    Üyelik
    16 Mayıs 2017
    Recognize bey konfor soruna cevap verebilirim çünkü canımı sıkan tek problem selesi hiç rahat değil sert bir sele. Yolcu için hiç çekilmez artçın rahat oturamiyacak, çok havada ve tutunacak yeri yok her an düşme hissi veriyor, ancak artçın sana sarilmak zorundadir ki o şekilde güvende hissedebilir. Ben şahsen erkeğin erkeğe sarılmasına karşıyım o yüzden arkama erkek almıyorum çünkü heran bana yapışıyor. Sele sürücü için çok kötü değil ama YBR ve CBF kadar rahat da değil değişik bir oturuş pozisyonu var naked tarzı olduğu için. Dostum ben lafı uzatmayayim sen en iyisi dene motoru öyle al

  7. #507

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    motorla aralıksız(10 15 dk lık benzin sigara molaları hariç) 400 km kadar bir yol yaptım motor 1 kere bile banamısın demedi ama hız yapmıyor spor modunda bir derece daha iyi gidiyor frenler bence güzel (abs li modellerle karşılaştırmıyorum) özellikle ön fren. su soğutmayı arkadaşlar belirtmiş. şuan 5000 km deyim şöyle söyleyeyim bunu satarsam ilerde 400 nk modelini alırım.
    Lazasker ve sdemircan bunu beğendiler.

  8. #508

    Üyelik
    06 Haziran 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cf Moto 150NK
    Tüm arkadaşlara katılıyorum , selesi tek sorun geriye kalan herşey güzel motorum 5.500 km bakımları gayet normal bir şekilde yaptırıyorum ve diğer büyük sorun türkiyeye yedek parça sorunu var bunun içinde daha fazla 150 nk alınıp daha çok büyümemiz gerekiyor. Bundan sonra ki motorumu bende 400 NK düşünüyorum ne zaman gelicek çok merak ediyorum.

  9. #509
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Cf moto Türkiye youtube kanalında yeni motosikletlere dair paylaşımlar yaptı.Türkiyede yüksek cc CF motolar zaten satılıyor.İstanbulda en azından. 150 nk ile pazarı, markaya yaklaşımı görüyor UMA. Güzel neticeler alırsa arz talep meselesi sonucu diğer modeller de ülkemize gelecek elbet.O zaman maliyetler düşer belki

  10. #510

    Üyelik
    28 Ekim 2016
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    400NK
    Motor ile geçen 1 seneden fazla deneyim ile şunları söyleyebilirim,

    Çevremde duyduğum veya benim yaşadığım herhangi bir kronik arıza veya sorun ile karşılaşmadım. oldukça stabil bir motor. insanı terletmeye başlayan sıcaklarda şehir içinde sürekli dur kalk yaparsan fan açıyor, diğer türlü 1. vites sürekli yokuş yukarı çıkmadıkça fan açtırmak imkansız. soğutma sistemi işlevini çabuk yerine getiriyor. 25-30 saniye içinde soğutmayı tamamlayabiliyor.

    Sele ile ilgi pek bi sıkıntı yaşamadım açıkçası. 175cm 78 kiloyum 1 saate yakın süreli sürüşlerde ağrıtabilir. çok mu iyi derseniz değil biraz sertliği mevcut. sıfır aldığımda taş gibiydi ama o zamana göre sele baya yumşadı.

    Amortisörlere gelecek olursak çok sert değil, aşırı yumşak da değil işlevini çok güzel yerine getiriyor. Virajda lastik salmadıkça istediğin şekilde girer çıkar. lastik demişken soğuk lastik ve ilk yağmurda aşırı dikkat gerekebilir, güven vermiyor. hele ki şu virajlara çekilen sarı veya beyaz uyarmak amaçlı yapılan şeritler var. onlarada çok çok dikkatli olmanız lazım viraja yatarken her çizgi geçisinde arka lastiğin dışa doğru saldığı bariz belli oluyor. Tedirginlik ve frenleme ile kötü sonuçlar doğurabilir.

    Fren performansı bu motor için çok iyi iş görüyor, yetersizliğini bana asla hissettirmedi.

    Bu motor ile 90-100km hız bandında rahatça gidiliyor, daha yüksek hızlarda (her zaman 115-120 gibi) sürekli kullanmak motoru zorlar ve ömründen yer. Ama o hızlarda kullanımda asla şişme yapmıyor.

    Aramızda parça kıran arkadaşımız var (geçmiş olsun) belki taşıma esnasında darbe almış veya baskı altında kalmış olabilir kolay kırılacak gibi değil çünkü çok zıpladım hopladım Bu zamana kadar kullanımımda herhangi bir parça kırılmadı, dökülmedi, gevşemedi. rodajdan sonra bir iki kere bütün vidaların ve plastik aksamların bağlantıları kontrol edildikten sonra sıkıntı yaşatmaz. Sözüm meclisden dışarı asla alınmayın, Eğer umursamaz ve hor kullanır kontollerini yapmazsanız gelip bura döküldü kırıldı demeyin, bu kullanımda kaiteli japon malları bile bi yere kadar dayanır.

    Kullanan diğer arkadaşlarımızın da dediği gibi parça fiyatları biraz pahalı. Yedek parça ile bilgiyi çağrı merkezinden temin edebilirsiniz. Herhangi bir sorununuzla hemen ilgileniyorlar. Çözümü zor olan konularda Arayarak geri dönüş bile yapabiliyorlar.

    ayrıca Servis konusunda işini layıkıyla yapan dört dörtlük servisler de mevcut bulunduğunuz bölgede biraz araştırma yapmanızı öneririm.
    Lazasker bunu beğendi.
    Yoldan önce, Yoldaş gerek..!

    İnstagram: sdemircann

  11. #511

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    beyler istanbulda servis önerisi olan var mı ?

  12. #512

    Üyelik
    06 Haziran 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cf Moto 150NK
    Servis bakımından zeytinburnundakini kesinlikle önermiyorum bilginiz olsun maslak oto sanayide diğer bakımı yaptırıcam orayı merak ediyorum bilgi veririm

  13. #513

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    ben balıkesirdeyken gömeçte servise gidiyordum mükemmeldi servis bilgisayardan motorsikletin beynini falan kontrol ediyordu. ama istanbulda hiç bilmiyorum. beyler fan açmayan motor mu var bende 400nk düşünmüyor değilim absürt fiyatlarda gelmezse aklımda var açıkçası

  14. #514
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı Rebornx4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün kaynakçıya gidiyorum. Döküm olduğu için pek ihtimal vermiyorum ancak gene de yapabilirsem iyi olacak. Bu arada UMA yedek parçayı aradım. 300 lira falan değilmiş. Ancak sağ ayak pegi civatası somunu her şeyi dahil 150tl. Ben de bütün hepsine gerek olmadığını, alttaki lastiksiz ve somunsuz 24 numaralı döküm parçayı istediğimi söyleyip fiyatını sordum. Pazartesi geri dönüş yapacaklarmış bakalım ne olacak...

    https://i.hizliresim.com/y3lVLk.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

    Kaynakçıya gittim. 2 yerden kırıldığı için "Buna dolgu yaptır, sonra ortasına tornacıda delik açtır" dedi. Ben de kaynaktan vazgeçtim mecburen yenisini alacağız. Yukarıdaki 30 numaralı set 150tl. Ben bir tek 24 nolu parçayı almaya çalışacağım. Lastiğine kadar söktüm basamağın, yenisine takarım. Fiyatı paylaşırım arkadaşlar.
    Herkese merhaba, UMA asdece 24 numaralı parçayı satmadığını, 30 numaralı parçayı komple set olarak 150tl'ye almam gerektiğini söyledi. Ne desem gerçekten bilemedim. Sirkeci'ye gidip motorcularda bir dolaştım fakat uygun bir ayak pegi bulamadım. Stokta da yokmuş, yurtdışından getireceklermiş. Bugün sipariş verecektim ancak yoğunluktan vaktim olmadı. Sanırım bayramdan sonraya kalacak.

    Ne yaptığıma gelecek olursak arka artçı basamağına ayak koyarak sürüyorum. Arka fren iptal yani. Parça gelene kadar da artçı işi yalan oldu. Ne kadar sürede geldiğini burada paylaşırım ancak UMA gibi bir firmanın sağ ayak pegini stokta tutmaması gerçekten inanılır gibi değil.

  15. #515
    dummy decoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    arkadaşlar merhaba
    bugün başıma çok enteresan bir olay geldi
    motoru çalışır vaziyette boş viteste otopark ödeme noktasının önüne park ettim.
    motordan inerken yan ayaklığa doğru biraz bastirdim galiba arka lastik 3-5 santim havaya kalktı
    bir baktım lastik dönüyor?? ne oluyor derken motor gitmeye başladı kendi kendine ?!
    arkasından koşuyorum tabi.. hemen yakaladım motor devrilmeden çektim debriyajı tekrar park ettim sorun yok.
    tam da dün gece yarısı şunu izleyip gülmüştüm, olasılık nedir yani, hayırdır?!

  16. #516
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Alıntı sdemircan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor ile geçen 1 seneden fazla deneyim ile şunları söyleyebilirim,

    Çevremde duyduğum veya benim yaşadığım herhangi bir kronik arıza veya sorun ile karşılaşmadım. oldukça stabil bir motor. insanı terletmeye başlayan sıcaklarda şehir içinde sürekli dur kalk yaparsan fan açıyor, diğer türlü 1. vites sürekli yokuş yukarı çıkmadıkça fan açtırmak imkansız. soğutma sistemi işlevini çabuk yerine getiriyor. 25-30 saniye içinde soğutmayı tamamlayabiliyor.

    Sele ile ilgi pek bi sıkıntı yaşamadım açıkçası. 175cm 78 kiloyum 1 saate yakın süreli sürüşlerde ağrıtabilir. çok mu iyi derseniz değil biraz sertliği mevcut. sıfır aldığımda taş gibiydi ama o zamana göre sele baya yumşadı.

    Amortisörlere gelecek olursak çok sert değil, aşırı yumşak da değil işlevini çok güzel yerine getiriyor. Virajda lastik salmadıkça istediğin şekilde girer çıkar. lastik demişken soğuk lastik ve ilk yağmurda aşırı dikkat gerekebilir, güven vermiyor. hele ki şu virajlara çekilen sarı veya beyaz uyarmak amaçlı yapılan şeritler var. onlarada çok çok dikkatli olmanız lazım viraja yatarken her çizgi geçisinde arka lastiğin dışa doğru saldığı bariz belli oluyor. Tedirginlik ve frenleme ile kötü sonuçlar doğurabilir.

    Fren performansı bu motor için çok iyi iş görüyor, yetersizliğini bana asla hissettirmedi.

    Bu motor ile 90-100km hız bandında rahatça gidiliyor, daha yüksek hızlarda (her zaman 115-120 gibi) sürekli kullanmak motoru zorlar ve ömründen yer. Ama o hızlarda kullanımda asla şişme yapmıyor.

    Aramızda parça kıran arkadaşımız var (geçmiş olsun) belki taşıma esnasında darbe almış veya baskı altında kalmış olabilir kolay kırılacak gibi değil çünkü çok zıpladım hopladım Bu zamana kadar kullanımımda herhangi bir parça kırılmadı, dökülmedi, gevşemedi. rodajdan sonra bir iki kere bütün vidaların ve plastik aksamların bağlantıları kontrol edildikten sonra sıkıntı yaşatmaz. Sözüm meclisden dışarı asla alınmayın, Eğer umursamaz ve hor kullanır kontollerini yapmazsanız gelip bura döküldü kırıldı demeyin, bu kullanımda kaiteli japon malları bile bi yere kadar dayanır.

    Kullanan diğer arkadaşlarımızın da dediği gibi parça fiyatları biraz pahalı. Yedek parça ile bilgiyi çağrı merkezinden temin edebilirsiniz. Herhangi bir sorununuzla hemen ilgileniyorlar. Çözümü zor olan konularda Arayarak geri dönüş bile yapabiliyorlar.

    ayrıca Servis konusunda işini layıkıyla yapan dört dörtlük servisler de mevcut bulunduğunuz bölgede biraz araştırma yapmanızı öneririm.
    Güzel bir ibceleme teşekürler Faydalı.

  17. #517

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    beyler motoru 10000 km üstü lan var mı

  18. #518

    Üyelik
    15 Aralık 2016
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Cfmoto 150 nk
    Yedek parça sorunu ve bu parça fiyatları bana bu motoru satırır...

  19. #519
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı TA6AHE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yedek parça sorunu ve bu parça fiyatları bana bu motoru satırır...
    Motor kesinlikle kalitesiz değil. Aksine kalite eksperine soksak, biri çinli demediği sürece kimse inanmaz. Ancak UMA sağ olsun stokta hiçbir parçası doğru düzgün yok. Sanırım sadece periyodik bakım ağırlıklı bir sevkiyat yapmışlar. Sağ ayak pegi yurt dışından mı gelir yahu?
    Dogus8989 bunu beğendi.

  20. #520

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    beyler istanbulda umanın yetkililerinin bulunduğu bir yere kısaca yetkililerle direkt görüştüm diyeyim motorun 250 400 ve 650 liği gelecek dedi adam hatta bana istersem aydın nazillide test aracı varmış onu sürebileceğimi söyledi. az sabredin yakkında bütün sorunlar çözülür adamlarada biraz vakit verin dolar da çok yüksek daha satışlar düşük ee parça getirmekte maliyetli oluyor bu yüzden biraz motor satılsın ucuzlar bile parçalar


26. sayfa BirinciBirinci ... 16242526272836 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)