ön amortisörler alçaltılmıyor sanırım yani orjinalinde öyle bi özellik yok diye biliyorum oynamanı tavsiye etmem mühendisler onu yaparken düşünmüştür.
kazasız belasız kullan hayyırlı olsun
ön amortisörler alçaltılmıyor sanırım yani orjinalinde öyle bi özellik yok diye biliyorum oynamanı tavsiye etmem mühendisler onu yaparken düşünmüştür.
kazasız belasız kullan hayyırlı olsun
Eyvallah bazı motosiklet lerde amortisör ayarı yapılıyor yumuşak veya sertlik diye. Şu amortisör üst ucunda ki 6 gen kapağın altında böyle bir ayar yapılmıyor mu acaba
yapılıyor mu bilmiyorum ama orjinalinde pren yaptın mı ön amortisötler bayılmıyor sen şimdi oynarsan ayarlarla frenleme performansını kötü etkileyebilir
Şuanlık ben de bu makineye bakıyorum, sizler memnun musunuz ? Uygun fiyata satan arkadaşım varsa İstanbuliçi özelden yazabilir.Tekeriniz düz bassın
480km de alarak bense araniza katıldım arkadaşlar benden önceki sahibi yağ değiştirmiş filtre takmamış filtreyi sonradan değiştirsem olurmu degistirince yağ eklemem gerekirmi sizce birde takoz yaptıran varmı bu motora bana lazım ilk motorum ? Bu arada soğukta gösterge sıfırlayıp 2014/06 r3 hatası veriyor aradım akü montajı yanlış servise götürün dediler servis uzak nasıl düzeltilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
Takozu nasıl halletiniz hocam bilgi verirmisin kaç litre yağ koydunuz
1.2 ile 1.4 litre arası koymanız lazım.
Benim asıl sorum eski sahibi yağını değiştirmiş ama filtre degistirmemis 600kmde şuan filtre değiştirmem gerekirmi ? Filtre degistirirsem uste yağ eklemem gerekirmi ?
Şart değil ama değişmesi iyi olurdu.İlk yağ değişiminde özellikle.Biraz erken yağ değiştirmiş kendisi.Sanırım garanti dışı kullanıyorsunuz.Öyleyse 1000 km'de tekrardan yağ ve filtre değişimi yaparsanız içiniz rahat olur.Klavuzda herşey yazıyor nerdeyse, okuyabilirsiniz.
Teşekkür ederim öyle yapayım garanti dışı kalmayacağım inşallah bin kmde gotururum bakimina takozu nasil yaparim fikir verebilirmisiniz
Arkadaşlar, motorun lastiklerine kötü diyoruz ama son derece stabilize, dik ve uzun bir yayla yolunda beni hiç üzmedi. Yayla yolunun dönüşünde sağanak yağmura yakalandık yine bir problem olmadı çok şükür. Sağanak yağmur şehre asfalta inince şiddetini arttırdı. Yaklaşık 1 saat de sağanak yağmurda sürmek zorunda kaldım. Yine bir sıkıntı yaşamadım. Yol tutuşu çok da kötü değil gibi geldi. Virajda falan yatırmaya tırsıyorum ama bu lastikler kötü yorumu yüzünden. Yani tabii ki marka lastikler kadar iyi olmayabilirler ama abartıldığı kadar da kötü olmadığını düşünmeye başladım ben. Bilemiyorum...
Aman diyorum, aman...Arka lastik berbat.Ön lastik için benim çok büyük bir rahatsizligim yok , büyük ihtimalle motorun ağırlık merkeziyle alakalı bir durum. Kesinlikle bu lastiğe güvenip değişik denemelerde bulunma.Arka lastik kesinlikle çizgi koruyamiyor.Bir çok kez sorun yaşadım. Bitmiş bir Michelin den daha iyi ama, test ettim, görüşüm budur.
4500km deyim. 70-85 km hızla hatırı sayılır virajlara yatırıp giriyorum. Henüz düşmedim. Ama kışa girerken değiştireceğim.
2500 km'lerdeyim.Buji temiz durumda, hava filtresi de keza öyle.Bu kilometrelerdeyseniz boşuna sokmekle ugrasmayin çünkü hava filtresini çıkarmak ter dokturuyor.Camurluk çalışması yapacağım bu aralar.Malzeme bakıyorum bunun için.Yapistirmak yerine percinlemeyi düşünüyorum .Yaptıktan sonra paylaşacağım çünkü hepimizin ortak sorunu bence bu çamur atma olayı.
merhabalar
şu linkteki https://goo.gl/DhFr7I üründen almak istiyorum mavi renginden acaba uyar mı ? bir sıkıntı çıkartır mı ? bilen varsa bilgilendirebilir
!50 nk'nın piyasası az olduğu için hırsızların ilgisini çekmez diyebilir miyiz? Kapalı garajım yok, zincir alarm artık allah ne verdiyse kullanacağım. Çalınma hikayelerini öğrendikçe hırsızın zevkine göre motor seçecek hale geldim de. Yoksa cbr125 de var aklımda başlangıç için ne dersiniz?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)